Hogyan viseli a férfi a szakítást?

 
Szakítás témában mindenhol csak arról lehet olvasni, hogy milyen is az, mikor nőt hagyják el. Tudjuk, hogy a nőket hogyan érinti a dolog, mivel vigasztalódnak. Viszont mi van akkor, ha a férfit hagyják faképnél? Mi hogyan viseljük?
 
Stage 1.
Persze mondhatnánk, hogy ez attól függ mennyire volt komolya a kapcsolat, mennyire volt nagy a szerelem. Induljunk ki abból, hogy erős érzelmeket táplálunk párunk iránt. Egy szép napon kedvesünk közli velünk, hogy: Vége. Először kicsit elmosolyodva visszakérdezünk, hogy miről is beszél, mert nem értjük. Eléggé változó okokat szoktak ilyenkor mondani, de a tipikusok közé tartozik a: „Már nem olyan, mint régen.” „Szabadságra van szükségem.” „Szép volt, jó volt, köszönöm, de ennyi.” „Van valakim” „Már nem szeretlek.” Most mit mondjak… Egyik szarabb, mint a másik. Előfordul, hogy már a kiejtett szavak után könnybe lábad szemünk, viszont legtöbbször a keményfiút mutatjuk. Az első kettőt nem vesszük túl komolyan, a harmadik már necces, az utolsó kettő meg üt, nem kicsit. Szóval miután ezt így megkaptuk magunknak, kicsit megáll az idő, összeszorul a torkunk, beszúr a szívünk és csak állunk egy darabig bambán. Mi is lehetne ilyenkor mondani? „Ezt most komolyan mondod?” „Jól meggondoltad?” Keményen hisszük, hogy ez csak valami hiszti, vagy hirtelen felindulásból bökte csak ki, hogy vége, esetleg szivat és csupán rá akar minket ébreszteni, hogy van egy barátnőnk, akivel ideje lenne törődni. Hát nem így van. Teljesen komolyan gondolta, ezt megerősítendő, hogy 2 perc múlva már az összecuccolt pakkjával billenti be az ajtót, kívülről.
 
Stage 2.
Szóval megkaptuk az érzelmi tockost, lassan fel kellene eszmélni. Nem érezzük magunkat annyira rosszul, szinte meggyőződésünk, hogy ez csak átmeneti időszak, úgy is visszajön hozzánk. A napunk persze el lett cseszve, de az legyen a legnagyobb bajunk. Feladat, hogy visszaédesgessük szívünk hölgyét, akire valószínűleg a front hatott, de már azóta biztos lecsillapodott. Próbálunk kapcsolatot teremteni először telefonon, esetleg neten, aztán egy személyes találkozót is kiharcolunk. Mivel ennyi együtt eltöltött hónap/év után nem érjük be egy hideg szakítós mondattal. A probléma akkor kezdődik, mikor (ex)barátnőnk szívesen találkozik velünk és valami rettenet mód hidegen, közömbösen elmondja miért nem leszünk már együtt soha az életben. Aztán a kitartóbbak még próbálkoznak párszor, de a végkifejlet ugyanaz. Magunkra maradunk. Most jön az a rész, amikor kezd bennünk tudatosulni a dolog.
 
Stage 3.
Ennyi volt, vége van. Azért kellett jó pár nap mire tényleg eljutott az agyunkig. Kezdetét veszi az önsajnálat, sírásrívás. A férfiak nem sírnak? Dehogyisnem, sőt… Néha már, mint egy kisbaba. Érdekes, hogy az esetek többségében a hibát magunkban keressük. Nem csoda, érzéseink mit sem változtak. A szerelem megmaradt, hogy is látnánk hibát a másikban. Ilyenkor az van, hogy: Én voltam a hülye, barom, állat. Nem törődtem vele eléggé, elhanyagoltam. Igaza volt, mert mindig csak a haverok bla bla bla… Ahogy egyre inkább szúrjuk mélyebbre azt az érzelmi bicskát, úgy erősödik bennünk a sírási kényszer. Aztán amint elér egy pontot, kirobbanunk, és mint egy hisztis óvodás, csak zokogunk. Természetesen valahol tök egyedül, nehogymá’ valaki meglássa. Egyre inkább ásunk mélyebbre, egyre több rossz emlék ugrik be arról, milyen gonoszak/buták/szemetek/gyerekesek stb. voltunk az édes, egyetlen, szerelmünkkel. Rájövünk, hogy ő az igazi (időben…), hogy mit veszítettünk. Így most már mindennek vége. Nem lesz már soha ilyen szép, jó, okos, kedves, stb. barátnőnk. Meg egyébként is, annyira jól működött minden, miért kellet, hogy vége legyen? Most már nincs visszaút. Ilyen és ehhez hasonló érzések, gondolatok törnek ki belőlünk, miközben legnagyobb meglepetésünkre (?) úgy érezzük magunkat, mint mikor harmadikban Esztike nem nekünk, hanem a Józsikának adott puszit, ezzel adva jelét, hogy elfogadja a leánykérést.
 
Stage 4.
Túl vagyunk az első sokkoló napokon, viszont még koránt sincs vége a szenvedős időszaknak.
Most vagyunk azon a szinten, mikor egyszerűen nem tudunk egyedül lenni. Kell valami társaság, vagy csak egy haver, vagy bárki. Otthon döglődünk egész nap. A fürdés már kényszer, arcunkon a szőr már nem bök, hajunk 2 napja ugyanúgy áll, minden másnap felveszünk egy mackót, mert már nekünk megy idegeinkre, hogy egyfolytában egy rohadt boxerben vagyunk. Na jól van, azért, ha sörért megyünk át a boltba, felkapunk valami értelmesebb ruhát, de az se annyira jellemző. Elhagyjuk magunkat. Enni csak ritkán eszünk, viszont inni… Hát az megy, jobban, mint bármikor. Bánatunkban iszunk. Mi az összefüggés? Ki tudja… Tök mindegy, csak igyunk. Szülők, barátok, spanok próbálnak minket kirobbantani szobánkból, nem sok sikerrel. Esetleg nagy néha beülünk valahova meginni egy-két sört, de olyan pofával, hogy inkább hazavisznek. Miért mindez? Azért, mert egy olyan szintű hiányérzet lépett fel az életünkben, amit nem tudunk feldolgozni. Nem találjuk a helyünket, mindent nagyívben leszarunk, az egyetlen dolog amire gondolni tudunk, hogy: „Mi lett volna, ha…” Rohadt nagy önsajnálat, magunkba roskadás ez. Ilyenkor derül ki, hogy az a nagyon magabiztos, határozott, kemény férfi, egy gyenge személyiség.
 
Stage 5.
Kisírtuk, lesajnáltuk magunkat, széjjelittuk a vesénket. Ez az a pont, mikor kezd valami megváltozni. Változó kinél, mikor jön el. Van, hogy 2hét, az se ritka, ha több hónap. Kezdünk kicsit egyenesbe jönni. Már eljárunk szórakozgatni, haverokkal ide-oda, nem is festünk úgy, mint egy csöves. Többiektől csak azt halljuk, hogy mekkora egy idióta volt a csaj, jobb is, hogy lelépett. Nem cáfoljuk… Azon kapjuk magunkat, hogy már nem is olyan rossz. Persze, az nem jó, hogy egyedül vagyunk, nincs nő. Nő nélkül, meg nem férfi a férfi. Igazából, még mindig egy nagy nullának érezzük magunkat, de nem kifejezetten az ex miatt. Már nem gondolunk arra, hogy mennyire tökéletes. Reálisabban kezdjük látni a dolgokat. „Lehet, hogy ugyanannyira hibás volt, mint én? Amúgy meg nem is éz ki olyan jól, most láttam a képeit fészbukon. Jajj, meg emlékszem, mikor mindig hisztizett stb. Brr.. Hát nem hiszem, hogy újra összejönnék vele. Már csak büszkeségből sem! Talán ennek így kellett történnie?” Az meg csak rátesz egy lapáttal, ha meglátjuk egy másik pasival, az új PASIJÁVAL. Először kegyetlen rosszul esik, aztán utána már az egész rohadtul kiábrándító. „Az a nő, aki engem szeretett és akit én is annyira imádtam, most egy másik faszival van? Hát ennyire komoly kapcsolat volt ez, hogy már 2 hetéttel szakítás után széttette egy vadidegennek a lábát? Hát fúj.” Sokkal hamarabb túl vagyunk így az egészen. Ezután már teljesen más szemmel nézünk 1 hónappal ezelőtti „Istennőnkre”. Aztán sírhat majd nekünk, hogy mekkora pöcs az új kan, meg, hogy rájött mennyire jó volt régen. Még, ha be is adjuk a derekunkat, valószínű nem sokáig fog tartani. Legalábbis nem olyan szinten, mint azelőtt… Újra feltámad bennünk a vadászösztön, és következik a hódítós időszak. Viszont nem vágyunk semmi komolyra, csak egy laza kis csajozásra.
 
A nők 1-2 hét alatt szereznek maguk mellé valakit, nálunk ez lassabban megy. Nem csak azért, mert nekik ez nyújt vigaszt, ráadásul elég, ha kiteszik a ciciket és már van is hódolójuk, hanem, mert nekünk kell egy kis idő, amíg elhisszük, hogy igen is létezik még olyan jó csaj, mint ő volt, illetve, hogy kellünk-e még valakinek egyáltalán. Ennyi kell, amíg a szerelem kihűl, a nők viszont simán tudnak úgy együtt lenni valakivel, hogy még az előző pasijukat szeretik. Ez van, nekik az kell, hogy valaki törődjön velük, nekünk meg elég a sör, meg a bor.

 

Share |
F.Lackó 75 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

http://csajokrol.blog.hu/api/trackback/id/tr311783567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Caddy 2010.02.23. 13:14:15

Jónak ígérkezik. :)

Caddy 2010.02.23. 13:27:18

Hát nekem egyszer volt nagy szakításom, és nekem se kellett a sörön boron túl más. Pasira ránézni nem bírtam, a csókolózó pároknak majdnem beszóltam az utcán,és hányingerem volt minden egyes szerelmes slágertől a rádióban. Kerültem a romantikus vígjátékokat,csak a dráma, az akció.
Szerintem a legrosszabb, már az önsajnálaton túl, azt elfogadni, hogy mi voltunk kevesek neki, mi a tökéletes lények.
Az meg hogy mennyi ideig fetrengünk az attól függ mennyire volt nagy szerelem.

TBal 2010.02.23. 14:14:32

Hát ez totál nem az én világom, nem vagyok sztereotip pasi... arra lennék kíváncsi, hogy vajon hány % az? Szerintem egyáltalán nem törvényszerű ez a viselkedés - és a kedves szerző még mintha azonosulna is ezzel. Ezerszer inkább szimpatikus a lányos lábszéttevés, mint ez...

Thresher 2010.02.23. 14:39:13

"hogy mekkora egy idióta volt a csaj, jobb i , hogy lelépett."

Kimaradt az így...

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.23. 15:02:27

@TBal: Biztos, hogy nem viselkedik így mindenki, de szerintem a többség simán benne van ebben a "depis leiszom magam önsajnálatos" dologban. Ki hogy éli meg. Nekem meg a lábszéttevés nem szimpi. :)

TBal 2010.02.23. 15:19:40

@F.Lackó: ezexezint a leírtak meg zok, simán elfogadod, hogy ez van?

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.23. 15:47:52

@TBal: Tényleg nem kötekedni akarok, bocs, de ezt nem értem. Mi zok, mit fogadok el?

TBal 2010.02.23. 15:51:02

@F.Lackó: zok = azok - alias elfogadottak számodra azok, amiket leírtál?

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.23. 16:00:28

@TBal: Hát most ez egy olyan dolog, hogy tényleg különbözőek vagyunk, ezért más és más módon dolgozzuk fel a szakítást. Elfogadom, vagy nem, ez van. Én, ha nagyon szeretek valakit és kidob, akkor nem más nőnél keresem a vigaszt. El se tudnám képzelni. Az az ivás, meg nem azt jelenti, hogy a srác full alkesz lesz 1 hónap alatt, csupán szarik mindenre, és ha úgy van, akkor iszik. Nem azt mondom, hogy marha okos dolog ez, mert nem az. Viszont, a legtöbben így viselkednek. Hogy tudnád lazán venni a szakítást, ha a csaj életed szerelme, és tudod, hogy már soha nem lehettek együtt? Nem egyszerű a dolog.

killermoney 2010.02.23. 20:05:33

Hát ez egy érdekes dolog. Én sztem bárkinek akivel szakítanak azt a legnehezebb elfogadni hogy kapott egy kurva nagy pofont az egoja. Namost aki eleve nem rendelkezik vmi nagy önbizalommal az ilyenkor durván be tud fordulni és nehéz őket elráncigálni bárhova is. Ugyanakkor saját tapasztalatból tudom hogy a mondás itt is igaz miszerint magasról sokkal nagyobbat lehet esni (ha a nagy egot bántják az még durvább). Amikor engem kidobtak annyit voltam társaságban amennyit csak lehetett tudtam hogy jó az nekem még akkor is ha igazából a hátam közepére sem kívántam a világot és a párnámat sírtam volna inkább tele tudtam h azzal úgysem érek el semmit. Igaz én nagyon jól tudtam hogy miért is lett velem szakítva és utólag csak megköszönni tudom a leányzónak h megszabadította magát tőlem :P mert így most pont egy gyerekkel kevesebbem van mint úgy lett volna ha vele maradok (19 évesen).

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.23. 20:43:00

Pasitémához nem tudok hozzászólni. :/

Kutyanyúl 2010.02.23. 20:56:38

JÓ DOLOG A SZAKÍTÁS! :)))
Eccer egyik nőm amikor kidobott rögtön megkérdezte, és most le fogod inni magad?
-Hülye vagy, miattad! :))) volt a válaszom. Te megőrültél, inkább megyek csajozni, jobban járok!

Egyébként a szerelemtől függ, az tény.

Önsajnálat van mindenkinél, de amúgy magunkban kell keresni a hibát és másban! Nem csak a másikban.

Hogy a férfiak szoktak sírni? persze. Nagyon ritkán! Ha komoly csajod van és szakít veled, előferdül. :PPPPPPPPPP

Akármekkora kőkemény verdás májer gyerek sírhat...de ez már bonyolult sztori lenne!

viktor134 2010.02.24. 01:07:46

@Caddy:
mert hülye voltál? :)

miért azon kell kattogni, hogy nincs, miközben 2 évig volt, és annak kellene örülni, hogy ebből az emberből ennyit is kaptál. :) különben is ha kidobott, akkor most már egy fasz, miért is lennél vele? :D

Caddy 2010.02.24. 08:14:42

@viktor134: lehet. Lehet még ma is az vagyok. :)
Azért kell kattogni, mert az jó volt, és azt akarod vissza. Ha szívből megy a dolog, nincs józan ész.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.24. 08:18:27

@Caddy: Így van, nem tudatosan döntöd el, hogy akarsz reagálni. Viktor, ez így mennyire egyszerű lenne, ahogy leírtad. Szerintem, ha nagy a szerelem, ahogy Caddy is írja, akkor tényleg nem az.

TBal 2010.02.24. 08:29:54

@F.Lackó: Hát, a legtöbben ilyenkor nem tudnak mértéket tartani. Ha belegondolsz, nemektől függetlenül, ha valaki már leszokott a cigiről egyszer, majdhogynem tuti, hogy egy ilyen esemény után visszaszokik.
Meg... szerintem célszerű szem előtt tartani mindig, hogy a másik nem természettől fogva a mienk, hanem saját maga választotta, hogy a társunk legyen - és ezt az elhatározását bármikor szabadon megváltoztathatja, ha úgy látja jónak. Az elválás is egy reális lehetőség, nem hinném, hogy katarzisként kéne megélni. Meg, baszki, ha én szeretek valakit, akkor nem azt szeretném, hogy az illető a szakítás után minél többet szenvedjen meg baszottul maradandó sebet hagyjak rajta, hanem hogy próbáljon boldog lenni akkor is, amikor egyedül van, és találja meg a boldogságát minél hamarabb.
Baromira nem tetszik, amikor valaki úgy építi fel az életét, hogy minden boldogsága, életöröme a szerelmétől függjön - mert így rohadt nagy nyomást helyez rá, és adott esetben a partner csak nagy lelkifurdalások árán tud szakítani.

Amikor felépítettem, hogy milyen kapcsolatot szeretnék, akkor az egyik alappont az volt, hogy velem lehessen normálisan szakítani, tudjam támogatni a partnert a döntésében és azután is.

Caddy 2010.02.24. 09:03:59

@TBal: @viktor134: azon gondolkodom, és nem akarlak benneteket megbántani, de az az érzésem, hogy ti még nem voltatok szerelmesek. Olyan igazán nagyon.

@F.Lackó: kölyökgólya korod ellenére úgy látom te viszont voltál. :D Jó ez abból a szempontból,hogy tudod, hogy milyen ez. Rossz viszont azért, mert ezt keresed, vagy ilyesmit. Szar ez na. :)

pocket 2010.02.24. 09:44:33

Lackó! Ezek szerint te ezt a cikket saját tapasztalat alapján írtad?!...

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.24. 09:53:20

@pocket: Jó rég jártál erre. :)
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy én ezen nem mentem át. Viszont nagyon sok ismerősöm is szintén így viselkedett szakítás után. Csak mi lennénk ilyen érzelmes srácok? :)

TBal 2010.02.24. 09:58:06

@Caddy: Hát, én azért voltam, de... nem látom be, hogy az miért egy olyan nagyon kurvajó dolog. Kb. be vagy lőve, de ugyanakkor mmeg nem látod a fától az ernőt. Szerintem pedig az ernő is szép... költőt is neveztek el róla :)

NiveaHappyTime 2010.02.24. 10:57:58

@TBal: Soha nem tudhatod miként reagálsz.Mennyire voltál szerelmes,hogyan viselkedsz szakítás után,talán nincs is összefüggés a kettő között.
Voltak látható jelei a végnek?Lehet voltak jelek,csak éppen homokba dugtad a fejed,de igazán nem ért váratlanul.Fejbe vág a dolog,de könnyebben túllépsz rajta.
De ha totál váratlanul ér a dolog,akkor jó időre sokkot kapsz,és elveszíted a józan eszedet.

Lehetsz te akármennyire tudatos,soha ne mond hogy soha.nem tudhatod előre mennyire fog érinteni egy váratlan szakítás.Lehet te lepődnél meg legjobban saját magadon,mennyire elveszítetted az önkontrolodat.

TBal 2010.02.24. 11:16:23

@NiveaHappyTime: Igen, nagyjából egyetértünk. De az ember tehet annyit, hogy valamilyen szinten elképzel egy ilyen szituációt, és felállít magána erre egy kívánatos reakciót - nyilván még józan ésszel, higgadtan. Aztán, ha realizálódik a dolog, akkor lesz valami etalon, valami fogódzó, hogy te gondoltál erre, és még nagy érzelemviharban is, lesz valami, amiről tudod, hogy egy józan pillanatodban állítottad fel, és hogy higgadtan úgy akarnál viselkedni.

Van egy elhatározásom fájdalmas eseményekre: egyszerűen az, hogy NEM akarok menekülni a fájdalom elől, hanem át kell élni, végig kell szenvedni. Nem kell kísérleteket tenni az elkerülésére cigivel, alkohollal, esetleg narkóval - akik ezt csinálják, szerintem mind menekülnek.
Vannak szerintem értelmes és értelmetlen fájdalmak - ez szerintem az előbbi, ha végigéli az ember, az fejleszti a személyiséget.

NiveaHappyTime 2010.02.24. 13:38:51

@TBal: Nem tudom,én nem képzeltem el sosem konkrétan milyen lenne ha a társam elhagyna.Hogyan viselkednék,mit csinálnék.Voltak olyan pillanatok amikor bevillantak ilyen gondolatok,akkor úgy éreztem könnyen túlélném a dolgot.
Aztán amikor egyszer csak bejelentette hogy van másik,sokkot kaptam(amúgy üvegtigrisesen).Egy hét alatt -10 kiló lement,enni nem tudtam,egész nap cigi-kávé,bőgés.
Ha egyedül vagyok,nem tudom meddig ment ez volna így.Nekem a gyerekek miatt kellett összekapnom magam,és tudatosan elkezdeni az új életemet.De bizony kellett fél év amikorra azt mondhattam hogy már nem fáj,jól vagyok.
Abban egyetértünk ez valahol értelmes fájdalom.át kell élni minden szakaszát.Minden szakaszban valami újat tud meg az ember magáról.Minden újból tanulni lehet,a tanultakat a saját hasznára fordíthatja.

Nikla, táskai elágazás (törölt) · http://www.semmi.hu 2010.02.24. 17:53:13

"A nők 1-2 hét alatt szereznek maguk mellé valakit, nálunk ez lassabban megy." Ez így van. 7 hónapja szakított velem AZ exem (igen, így nagybetűvel, mert az első nagy szerelmem volt), azóta csak néhány futó kalandom volt.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.24. 18:09:36

@NiveaHappyTime: Bezony. Tökéletes buddhista gondolatmenet. Minden botlásból, mikor újra talpon vagy, legalább az megmarad, hogy miért is volt. Legközelebb erre már figyelsz. Lehet, lesz másik földre cuppanás, de az is csak a tapasztalataidat gyarapítja.

peter_griffin 2010.02.24. 22:31:52

Üdv all! Én most olyan szerencsétlen helyzetben vagyok, hogy jópár hete tette ki a szűröm a csaj több év együttlét után. De ő a „Már nem olyan, mint régen.”+„Szabadságra van szükségem.” kombinációját használta, és "pihentetni" szeretne. Persze a heti 1 találkozó egy kávézóban vagy étteremben jöhet, ezért tetszett ez amikor itt olvastam: "A probléma akkor kezdődik, mikor (ex)barátnőnk szívesen találkozik velünk és valami rettenet mód hidegen, közömbösen elmondja miért nem leszünk már együtt soha az életben." A közömbösség még so-so stimmel, de nem hangoztatja, hogy sose leszünk többé együtt. Vajon ilyenkor csak szórakozik velem (mert mondjuk még nem talált mást magának), vagy ámíthatom még magam azzal, hogy talán együtt lehetünk?

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.25. 09:50:31

@peter_griffin: Szia! Ha most tőlem vársz ezzel kapcsolatban választ, akkor csalódást kell, hogy okozzak. Ezt csak ti tudhatjátok. Viszont ha messzemenő következtetéseket kellene levonnom abból, amit írtál írtál, akkor azt mondom, hogy köztetek még lesz forró a hangulat, bár lehet, hogy ahhoz először meg kell ismernie valaki mást. Ugyanis a legtöbb nő, ilyenkor "élni" szeretne, megismerni valami újat, aztán általában rádöbennek, hogy tök fölösleges volt és Veled mennyire működött, úgyhogy vissza mindent.
Jó jel, hogy találkozgattok. Egy érett, határozott nő, (érett??) már csak büszkeségből sem találkozgatna veled, ha meg kidobott és tudja, hogy még imádod, akkor meg azért, mert nem akarna neked rosszat. Szóval itt azt kell feltételeznem, hogy nagyon is megmaradtak az érzései, ha nem bír ki nélküled egy hetet.
Persze ezt ne vedd készpénzek én ezt csak abból a pár sorból következtettem amit írtál, tényleg nem ismerlek titeket személyesen, így kissé nehéz válaszolni. :)

NiveaHappyTime 2010.02.25. 10:43:24

@F.Lackó: "Egy érett, határozott nő, (érett??) már csak büszkeségből sem találkozgatna veled, ha meg kidobott és tudja, hogy még imádod, akkor meg azért, mert nem akarna neked rosszat."

Erre azt mondanám még nem érett,és nem tudja hogy ezzel fájdalmat okoz a másiknak,ő maga sem tudja mit akar.Még ha újból összejönnének is,abban sok köszönet már nem lenne.valószínüleg nem is tartana sokáig,inkább csak a régi megszokás működne köztük.

Meg hát ugye a pihentetést már kitárgyaltuk,a többség véleménye megeggyezett.Az időre van szükségem mondat a legtöbb esetben csak szépítés...

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.25. 13:08:50

@NiveaHappyTime: Viszont, ha nem érett a lány, akkor itt még akármi is lehet... Tudod milyen meggondolatlanok a fiatalok. :)

NiveaHappyTime 2010.02.25. 13:44:30

Nem hiszem hogy poztitív fordulatot venne a kapcsolat.
Igaz arról nem volt szó,miről szól a beszélgetésük a találkák alatt.Ha semmitmondó,mi van veled,mi történ t a héten témák kerülnek elő,akkor felejtős a dolog.
Ha kettejük kapcsolatát boncolgatják,akkor talán...

Dr. No 2010.02.25. 15:25:44

@NiveaHappyTime: Negatív vagyok, tudom, de én a helyedben továbblépnék. Mert mire is jó ez, amit most csináltok? Ha most megismersz valakit, akkor azzal úgy találkozgatsz, hogy közben azért valahol hátul az agyad kiskamrájában mindig az exedre gondolsz? Tisztességes-e az új kapcsolatoddal szemben? Ne képzeld, hogy ha újrakezditek, az más lesz. Ha az exed nem tud felnőtt lenni, akkor Te legyél az!

Én mindig lezártam a véget ért kapcsolatokat, és sosem hittem az "újramelegített töltött káposzta" varázsában. (Ez persze egy-két utólagos potyadugás lehetőségét sosem zárta ki, de minden mást, ami komolyabb, igen.) Bár én már régen éltem.

Dr. No 2010.02.25. 15:27:54

@Dr. No: Oppá, most látom, hogy elvétettem a címzettet, az ugyanis igaziból @peter_griffin lett volna.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2010.02.25. 16:11:59

Ha jobban belegondolok, rám teljesen illik ez a leírás.

b.viktorio 2010.02.25. 16:12:40

Én is hasonló szituban vagyok, mint peter_griffin, annyi külömbséggel, hogy nálam a csaj igényli a hétvégi együttlétet, meg hancúrt, viszont kategórikusan kijelenti, hogy mi aztán nem vagyunk együtt, csak jólérezzük magunkat hétvégente... Ha elkezdek csajozni, akkor tutira bukom a hétvégi fix együttlétet, ha viszont maradok a már kb 2 hónapja stagnáló hétvégente dugunk sztoriban, akkor egyszer majd kapom a választ, hogy "most nem jó a péntek sem a szombat, sőt kitörölheted a számom"... Szal dilemmázom! :D Tudom, hogy nekem kéne éreznem meg eldöntenem, hogy hogyan tovább, csak a véleményetek érdekelne ezügyben!

sááá 2010.02.25. 16:42:13

minden szarnál ez van:
denial
anger
bargaining
depression
acceptance

NiveaHappyTime 2010.02.25. 17:01:57

@b.viktorio: Elöbb-utóbb beleunsz,kihasználva érzed magad,meggyűlölöd a helyzetet és a csajt is.
Aztán majd(ha nem is tudatosan)ua.így fogod kihasználni az utána következő potenciális jelölteket.Emiatt majd elkönyvelnek lelketlen f@sznak,aki csak kihasználja a nőket.

Intizar 2010.02.25. 18:46:56

Kedves Lackó,
úgy látszik, Ön olyan nőkkel szokott járni, akik egy-két hét alatt szereznek maguknak új pasast... Vajon mi oka lehet annak, hogy a nőtársadalomnak épp ezt a szeletét ismerteti "a nő" címszó alatt? Lehet, hogy az éretlen, önző picsamadárkákat kedveli?

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.25. 19:02:44

@Intizar: Én lennék a legboldogabb, ha a nők többségénél nem így lenne, higgye el. :) Az "önző picsamadárkák" cím egy kicsit erős lett volna. :)

Intizar 2010.02.25. 19:09:36

Bocsánat, úgy látszik, nem sikerült világosan kifejezni magamat. Erről a posztról sajnálatos módon az olyan emberek jutnak eszembe, akik "csupa gazemberrel vannak körülvéve". Sosem volt elég bátorságom fölhívni a figyelmüket, hogy esetleg nézzenek tükörbe. Az ember részben maga teremti a környező valóságot.

Intizar 2010.02.25. 19:10:04

@Intizar: Részben, nem is kis részben.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.25. 19:15:29

@Intizar: Van igazság abban, amit ír. Viszont vegye figyelembe a "részben" szó fontosságát. Kijelenthetjük-e azt, hogy akinek ilyen (a fent említett női típus) párja van, az azt jelenti, hogy ő maga (is) egy gazember? Ekkorra összefüggés lenne a két dolog között? Nem lehetséges-e az, hogy később (nem időben) látjuk meg kedvesünk egy -addig nem mutatott- tulajdonságát?
Abban az esetben, ha ismételten rosszul értelmeztem kommentjét, kérem írja le kicsit közvetlenebb hangnemben. :)

Intizar 2010.02.25. 19:35:44

Nem egészen így értettem, hiszen a posztból kiderül, hogy "a" férfi sokkal jobban szívére veszi a szakítást, mint "a" nő ( tehát ha gazfickó is esetleg a maga módján, semmiképp sem olyan módon, mint amit kárhoztat). Inkább csak arról van szó, hogy talán észre sem veszi, de szűk körből válogat. Tovább vivő kérdésfölvetés volna mondjuk ez: vajon engem, Bödön Ödönt miért mindig az olyan csajok vonzanak, akik utána pár nap alatt túllépnek a kapcsolaton?
Én ugyan nem vagyok "a" nő, de az első szerelmemet négy éven át gyászoltam, miközben neki egy hónapig sem tartott új barátnő beszerzése. És ebből nem vontam le következtetéseket "a" férfira, mint olyanra nézve, sőt, még őt magát sem tekintettem miatta gazfickónak.
Ezenfölül egyetlen olyan nő sincsen a baráti körömben, aki ilyen könnyen röppenne tova bármilyen kapcsolatból. Igaz, "bombanők" sincsenek köztük, sem pázacicák.

NiveaHappyTime 2010.02.25. 19:40:15

@Intizar: Szerintem mindig az teremt könnyebben új kapcsolatot,aki az előzőben kimondta a vége főcímet.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.25. 19:46:54

@NiveaHappyTime: Ez így igaz. Még annyit hozzáfűznék Intizar kommentjéhez, hogy attól, hogy egy nő pl. 2 hét után összeáll valakivel, abszolút nem jelenti azt, hogy olyan hamar átvészelte az előző pasit, sőt...

peter_griffin 2010.02.25. 20:17:11

Én egy kicsit kezdem unni ezt a randizgatást. Az általános témák után, mindig oda lyukadunk ki, hogy ő szeretne másokkal ismerkedni számomra érthetetlen, vérszegény okokat felsorolva. Kezdem úgy érezni magam, hogy én vagyok az átmenet a múltja (azaz én) és az új partnere között - amit feltételezek, hogy még nem létezik. Talán ez táplálja bennem még a tüzet (ez már csöpög?), hogy együtt lehessek vele. Ezzel engem kihasznál? Nevetséges vagyok? Ez hanyadik fázis?

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.25. 20:25:27

@peter_griffin: Ahogy azt írtam neked fentebb: "akkor azt mondom, hogy köztetek még lesz forró a hangulat, bár lehet, hogy ahhoz először meg kell ismernie valaki mást. Ugyanis a legtöbb nő, ilyenkor "élni" szeretne, megismerni valami újat, aztán általában rádöbennek, hogy tök fölösleges volt és Veled mennyire működött," de az is benne van a pakliban, hogy nem...

Nem vagy nem nevetséges, és abszolút nem csöpög. :) Viszont szerintem, hagyd egy kicsit, hadd nyugodjon le. Gondolja át mit akar, de ne mondd neki, hogy vársz rá! Ez a legszarabb ilyenkor. Ne tudja, hogy te vagy a b terv, akihez bármikor visszamehet. Mondhatnám úgy is , hogy szarj rá egy kicsit. Nem érzi, hogy elveszített, hát éreztesd vele, ha még nincs is így. Bár ő akarta, tehát nem kéne, hogy meglepődjön. Lazíts, ne görcsölj ezen, az nem segít. Ha nem jön vissza nem jön, akkor ez van, de attól, hogy ezen agyalsz, meg találkozgatsz vele, nem lesz jobb.
Hányadik fázis? :) Hát ez még nagyon nem a végső. :)

peter_griffin 2010.02.25. 20:37:04

@F.Lackó: Én is valahova az első fázisokba kasztoltam be a helyzetem. Megpróbálok lazítani.
Jó ez a blog, teccik'.

TBal 2010.02.26. 14:01:41

@F.Lackó: Szerintem oly mindegy, hogy mennyi idő alatt szerez a csaj új pasit, a lényeg, hogy hozzá illő legyen, boldogok legyenek együtt, ha már veled nem sikerült. Szerintem... Simán lehet, hogy kapcsolatotok közben más a lány ismerte az illetőt és tudta hogy összeillenének - és ez akkor lett valóság, miután szakítottatok. Szerintem nincs ebben semmi rossz...

SassyGurl 2010.02.26. 16:22:07

Volt, hogy velem szakítottak, volt, hogy én mással, az tuti, hogy az kicsit elviselhetőbb, ha én dobok valakit....
A legrosszabb, ha a szakítás nem tiszta, teszem azt pl. az első barátom (akihez ma már bottal se nyúlnék, nagyon elkeseredett voltam akkoriban:)szakított velem, mert ő más lányba "szerelmes", hát elég durva arculcsapás volt, főleg a női egomnak, 1-2 hónapra rá találkozni akart és közölte, hogy testileg hozzám mindig is vonzódni fog, de a mostani lány számára a nagy ő...ahhoz képest egész este "nyomult" kis görény.
Summa summarum ha egy kapcsolatot lezártunk, akkor utána már ne keressük a másikat, n keressük vele a kapcsolatot, sokkal könnyebb így a másiknak is lezárnia magában a dolgot és esetleg nyitni egy új kapcsolat felé.
Bocs, kicsit elkanyarodtam a témától..

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.26. 18:26:24

@SassyGurl: Á simán témánál vagyunk, és igazad van abban, hogy szakítás után nem a legjobb a másik társaságát keresni. Az már megint más, ha mondjuk 1 évvel utána megisztok egy kávét, bár ez is megérne egy misét... :)

Joe69 2010.03.01. 14:32:43

A deklaratív szakítás női műfaj. Ahogy a válások több mint 90%-át is nők adják be. Vagyis az esetek döntő többségében előre el-és betervezett tett, nem hirtelen felindulásból teszik. Ebből következően jól felkészülnek rá, és már a kiszemelt új pasi is ott szokott lenni a látóhatáron, nem véletlen, hogy pillanatok alatt be tudnak újítani. Mi, férfiak, inkább csak apránként elfogyunk, lekopunk..esetleg kiprovokáljuk tudatosan, hogy szakítsanak velünk, de valószinűleg olyan nincs, hogy ne a nők szereznének meglepetést ezzel..így viszont nem csoda, ha a pszichoszomatikus tünetegyüttesek bennünket, férfiakat sújtanak .

Ezért bosszantott pl. a legújabb Tyll Attila film (jajjelfelejtettemacímet !!!) szakításos jelenete, ahol a pasi vmi nyomi törpével mondatta el a csajnak a szakítós szöveget. Igen, van ilyen - csakhogy fordítva szokott lenni, általában egy bnő a hóhér. Csakhogy a sok szingli csajszi úgy nem venne jegyet az ilyen filmekre, ha az igazság lenne bennük..

Joe69 2010.03.01. 17:14:18

Pánik volt a Tilla film címe, bocs !

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.01. 17:18:08

@Joe69: Egyébként jó film? Csak mert valahogy már ez a név (Tilla) elriaszt a film megnézésétől.. :D

Joe69 2010.03.01. 17:39:00

@F.Lackó:

Szerintem szar, én is az Indán néztem meg, ott ingyér volt, de át lehetett pörgetni az érdektelen részeket, de az a szakításos jelenet bicskanyitogató volt..hát nem tudom, a film célközönsége budapesti multiknál dolgozó hr-es szinglik+barátnőik, de szerintem azok se szedik szét a mozit érte..

polaris01 2011.01.26. 18:16:06

mikor szakítoptt velem a volt párom, akkor én is így viselkedtem, csak én csaj vagyok. az ivós rész nem volt benne. a többi dettó...

PuMpi 2011.01.26. 21:36:49

@polaris01: Fagyi evés a tévé előtt? Az olyan tipikus :D

shaley 2011.03.15. 14:33:48

Velem 1 hónapja szakított az exem, semmi előjele nem volt, teljesen váratlanul ért. Mindig mindent meg tudtunk beszélni, nagyon jól megvoltunk, még a szakítás előtti nap is ment az sms-ezés, telefonálás. Aztán odaállt elém, hogy semmit nem érez... Vannak olyan dolgok, amiket nem nagyon lehet megjátszani, pl h álmában keresi a kezem (szerintem). Elfogadtam a döntését, azt mondta benne ez sosem fog megváltozni. Azóta egyáltalán nem beszéltünk. Nem értem ez hogy történt.. Valaki vélemény? :)

zuffo 2011.03.15. 15:04:31

@shaley: ismerös, de ez így szokott lenni. mármint a meglepödés. neki egyszerübb ö döntött, neked pedig el kell viselned. el is kell fogadni a döntését, mert ö már nem veled foglalkozik, tehát te is próbálj kicsit most magaddal törödni, mégha szarul is érzed magadat. hagyd is békén.
sosem fog megváltozni? lehet. de láttunk már karón varjút.
nöket nem megérteni kell(ugy se lehet:-), hanem szeretni:-)

zuffo 2011.03.15. 15:32:18

@shaley: utólag láttam, hogy te bizony nönemü vagy, de asszem így sem írtam nagy baromságot:-)

shaley 2011.03.15. 16:02:12

Azt hiszem nem is lényeg a nem, az igazságon nem változtat :)- sajnos :D

highlife 2011.04.03. 16:02:41

ez eddig a legjobb cikk a témában.
akinél nem így zajlik az nem is férfi.
a nők pedig egyre bunkóbbak sajnos, a szeretet, hűség stb. már faszt sem ér náluk.

HelloDoggy 2011.04.03. 22:50:34

Idővel jobb lesz srácok! 20 éves koromban még én is virtuóz módon önpusztítottam, de ma már kutyaharapást csak szőrével.

FishTechnics 2011.04.13. 17:47:40

Respekt!

Nem olvastam végig a hsz-eket, de mégis vau.
A leivós történet csak egy pillanata a "fetrengésnek". A húzós a soha véget nem érőnek tűnő, egyedül töltött napok sorozata. Az egyedül megült ünnepek. Az egyedül elköltött vacsorák.
Aztán amikor az ember összeszedi magát, próbál változni -tanul, jobb meló, több lé, (nagyobb) verda, gyúrás/fogyókúra,esetleg lakás, akkor jön még egy kemény saller:
Gyakorlatilag mindez szart sem fog érni a leendő kisdrágának...

Mondjuk a hetes bömbire, medencés kéróra, negyvenes bicóra még nem láttam-hallottam nőről aki nemet mondott volna.

Pedig hesszelek ezerrel, elhihetitek!!

><D

Sipikee55 2011.04.13. 19:22:24

Véleményt kérnék remélem kapok innen is valami infót. Eddig mindenki elég egyhanguan válaszolt.

Lényeg az 5 hónappal ezelőtt megismertem őt az öccsén keresztül, aki nagyon jo barátom. elkezdünk beszélgetni és nagyon élveztük egymás társoságát. Együtt mentünk a csajjal mindenhova ölelgettük egymást fogtuk egymás kezét imádtuk egymást.. Nah de én mint férfi egyből többet akartam, mint barátság. Elindult bennem a küzdő vágy. a Csajnak előttem 6 éves kapcsolata volt.. 2 vagy 3 rákérdezés után megkaptam a Nem e ket.. hogy ő barátként szeret én kezdtem beletörödni amikor az autóban ülve megváltoztak a dolgok. Aztmondta Ad nekünk egy esélyt ad egy esélyt hogy szerelmes lehessen. Összejöttünk. Nem tartott sajnos sokáig. 3 hét happy után jo persze aprobb összetüzések voltak. de nagyon jól megvoltunk. Szombati napon még nállam volt. majd Vasárnap nem találkoztunk. És hétfőn Közölte velem MSN en hogy nem mer a szemem elé állni de vége. mert ez nem olyan mint ahogy ő gondolta.Én annyit irtam rá hogy Rendben. Elköszöntünk egymástól aznap nem is kerestük egymást. majd másnap az öccsétől hallom mien jó a kedve.. Na itt bepöccent az agyam.. és megirtam neki hogy 21 éves létére 2 utcára lakik és nem birt lejönni elém állni és elmondani h mivan.. és még nevet is.. na ezt kökeménybe leirtam neki.. 10-20 sms után kaptam egy smst h ő szeret de én mégse próbálom visszakapni őt.. nah itt közölte velem. Hogy ő még gondolkozni akar.. mert Szeret imád. de nem tudja h tudna e szerelmes lenni stb. eltelt két nap én folyamatos letargia nem ettem nem ittam az autó a mindenem.. hát hagyjuk mit müveltem.. egyszerüen kikészültem teljesen. Majd a mai nap elkedztünk beszélgetni és ő aztmondta még mindig gondolkoznia kell. Én erre pedig mondtam hogy nagyon szeretem őt de nem tudok tovább várni mert kikészülök és hogyha tényleg én kellek neki akkor tudja hogy hol talál és elköszöntem tőle.. ez a mai napon 2 óra fele volt. azóta nem beszéltünk!

Kérlek véleményezzétek öszintén az egészet és ha tudtok irjatok hogy mi lessz szerintetek ennek a vége? mire kell számitani hogyan tudok kilábalni belőle ha mégis nemet mond.

Üdv.

FishTechnics 2011.04.13. 19:33:03

@Sipikee55:

Keményebb meccs lesz ez cimbora, mint egy buzkasimeccs a felszarvazott talib férj családja ellen.

Próbálj meg talpra állni, az autóban -és másban- nem kárt tenni. Tudom, kurva könnyen hangzik. Én másfél éve nyüglődöm...
Szóval nem tudok neked okosat mondani, de készülj fel -a legrosszabbakra is.

Sipikee55 2011.04.13. 19:39:56

@FishTechnics:
Köszönöm a válaszod.
Mire érted hogy keményebb meccs lessz?

FishTechnics 2011.04.13. 19:44:40

@Sipikee55:

Szó szerint értettem, és mindenre. Szó szerint minden mozzanatra. Legjobb lenne talán nem reagálni ilyenkor? Mármint az smsekre, msnre, stb? Nem tudom magam sem.

Ha valóban fontos volt neked, egy darabig szar lesz. Ahogy Lackó írta valahol, ha nem is szó szerint: attól függ mennyi ideig tart a fetrengés, mennyit jelentett a kapcsolat.

HelloDoggy 2011.04.14. 20:49:26

@Sipikee55: Szia! "mert Szeret imád. de..." Ez a DE a nőknél azt jelenti, hogy lapát. Kár erőlködni. Vagy megvan a vonzalom a nőben, vagy nincs. Jelen esetben nincs, bármit is mond. Azt meg szokd meg, hogy ilyen sunyi kis módon építenek le. Nekem eddig egy (azaz 1 db) nőhöz volt szerencsém, aki megmondta az arcba, hogy szedjem a sátorfám.

sankis 2011.10.24. 17:21:15

Sziasztok!

Remélem segíteni fog ez a cikk a következő hetekben. Több éve vagyok együtt a párommal, nem állítom, hogy teljes megértésben, sőt... Az igazat megvallva szartam a fejére magasról, élveztem, hogy totál belém van esve, és igazából ki is használtam ezt a szitut. Tudom, hogy mekkora paraszt voltam vele, így igazából nem is kellene, hogy meglepjen amikor elém állt és közölte, hogy ennyi... Rohadt szarul érintett a dolog, és a csavar az egészben, hogy együtt élünk egy ágyban alszunk a "kimondástól" számított pár napja is. Próbálok minél hamarabb távozni, csak mégis most az az érzésem, hogy csak Ő, Ő az igazi stb (holott tényleg minimális dolgot tettem azért (több éven keresztül) hogy jól működjön). Elég lelkis vagyok szakítás terén, és most tényleg szarul vagyok... Barátok vannak, de ahogy a cikkben van, tényleg arra "vágyom" hogy a hőn áhított lánnyal legyek. Van még pár nap ameddig el tudok költözni, de megőrülök addig, hogy egy ágyban alszunk, egy légtérben vagyunk. Pedig ha meg nem vagyok ott, akkor meg csak arra vágyok, hogy hazaérjek és ott legyen velem egy légtérben, ágyban stb... Tipikus se vele se nélküle. Ötlet, hogy átvészeljem a pár napot?

belliza 2016.04.09. 15:38:29

Úgy látom, nagyon hasonlóan viselkedünk ezen a téren, férfiak és nők. Mi( nők )is szenvedünk ,mint a kutya. Én nem mutatom ki. Úgy teszek, mintha boldog lennék .Pókerarcot vágok. Sajnos nem tudok sírni ,pedig könnyítene a lelkemen.
Férfiak sírjatok csak nyugodtan ,nem szégyen !