Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Szőrös, vagy csupasz férfiak?

 
Azt már kibeszéltük, hogy egy nőnél hol, milyen testrészen lévő szőrzetet találunk vonzónak, vagy épp visszataszítónak. Viszont nálunk nem ál meg a tudomány a láb, hónalj és fanszőrzetnél. Mi van a háttal, vagy épp a mellszőrzettel? Csajok ti jöttök, nektek mi jön be a pasin?
 
Ha visszagondolok a 90es évekre, nem nagyon láttam én sem a családban, sem rokonságban, vagy ismerősök között, de még a médiában sem lecsupaszított hónaljt, mellszőrzetet, meg úgy egyáltalán akárhonnan tudatosan eltávolított szőrzetet a férfiakon. (Az arcon kívül természetesen) Legalábbis itt nálunk nemigen reklámozták, hogy a gyantázott láb, meg az epilált mellkas mennyire férfias. Willis, Stallone és a többiek valahogy, mindig egy olyan szakadt pólóban ültek a mentőautóba a film végén, ahol rendesen kikandikált az a bunda. Nem is volt ezzel gond, tök normálisan minden férfinak volt szőrzete. Bár akkor sem, és most sem állítom, hogy a szőrös hónalj miatt férfi a férfi, csupán akkoriban, és előtte is a két dolog valahogy párosult. Aztán divatba jött, hogy azt ott le kell borotválni, mert az úgy esztétikus, meg higiénikus. Amikor hozzánk elért ez a hullám olyan 13 éves lehettem. Hát mondhatni elég nehezen álltam át a csupaszra (bár sok mindent nem kellett csupaszítanom.), bökött is meg szokatlan is volt, de hát, ha ez a divat, meg a jó, akkor nem maradunk ki belőle. Utólag visszagondolva nem volt egy rossz döntés. Szóval elért minket is egy ilyen „kezdjünk el szőrteleníteni” hullám, ami aztán idővel kiterjedt a fanszőrzetre, a mellkasra, hátra, vádlira, és most már ott tartunk, hogy a mai férfiideál egy teljesen szőrtelenített, maskarába bújtatott, sminkelt, nőies korcs, és ebben abszolút nincs semmi túlzás…
 
No de maradjunk a szőrtelenítésnél. A csupasz hónaljjal én teljesen ki vagyok békülve, divat ide, vagy oda. Mellkas, hát gyantázás... Na, ezt nem tartom túl fontosnak. Én azt mondom, amíg a férfiember nem kezd el hasonlítani egy jól megtermett vadkanra szőrügyileg, addig felesleges lekopaszítania magát. Teljesen normális, ha elől van szőr. Nem arról a csimpaszkodós, fekete, már-már hajzatnak mondható rasztáról beszélek, de olyan átlag, nem túl sűrű szőrzet simán megfér a mellkason. A hát az már kicsit neccesebb dolog, mert ott vagy alapból nincs szőr, (max. pár szál) vagy van, de akkor nagyon. Szerintem egy nőnek nem túl vonzó a sűrű fekete szőrzet, de ezt mindenki maga döntse el, hogy mennyire férfias/nem férfias/esztétikus stb.
Megmondom őszintén a vádli, meg úgy cakkumpakk a láb gyantázása nem tudom honnan jött, vagy miért terjedt el ennyire, de nem vagyok vele kibékülve. Talán a metroszexuális focistáknak köszönhetjük, talán régebbre nyúlik vissza a dolog, nem folytattam ez ügyben kutatómunkát. Egy biztos, azon ki tudok akadni, amikor egy nő azt mondja, hogy neki a csupasz férfi láb tetszik, mert az annyira férfias, meg szexi. Lehet, hogy pár év múlva már ez is teljesen alap dolog lesz mindenkinél, és elterjed legalább annyira, mint a hónalj szőrtelenítése, de egyelőre azt mondom, hogy selymes lábakat hagyjuk meg a nőknek.
 
A végére hagytam a fanszőrzetet. Talán ez a legvitatottabb része a dolognak. Amikor a nők fanszőrzetéről írtam, közzétettem egy szavazást ahol arra voksolhattak a férfiak, hogy ők:
 
a, Borotválják.
b, Nem teljesen csupaszra, de karbantartja.
c, Abszolút magára hagyott dzsumbuj ékesíti férfiassága környékét.
 
A szavazatok száma olyan 100 körül mozgott és meglepő módon az a, és a c, válasz vitte a prímet, a b,-re alig kattintott valaki. Szóval nem igazán mondhatom azt, hogy a döntő többség borotválja, avagy egyáltalán nem. Én úgy gondolom, hogy rá lehet húzni erre az életkor skatulyát is, és talán megállja a helyét az az állítás, hogy: A fiatalabbak többsége bizony csupaszítja férfiasságát, az idősebbek pedig általában nem vetemednek ilyen dologra. Persze ez még sok egyébtől is függhet… Sokan mondják, hogy, ha teljesen le van szőrtelenítve, akkor az olyan kisfiús. Másik tábor meg inkább a dzsumbuj ellen van. Valóban, az az őserdő effekt, amikor kitölti az alsónadrágot, mint egy kispárnaként funkcionálva, az nem túl vonzó látvány úgy gondolom. Ráadásul mi sem szeretjük a repülő szőrszál hangját szex közben, („Phűű”) nem hiszem, hogy ezzel a nők máshogy lennének. Hozzátenném, hogy a fanszőrzetnek szerintem egyáltalán nincs semmi köze a férfiassághoz, nem állnak egymással semmilyen arányosságban, ahogy a nőknél sincs ilyen fordított esetben. Én azt mondom, mindenki döntse el saját maga, vagy párjával közösen, hogy mi, hol, mennyire legyen szőrős / szőrtelen, de elvárásaink csak akkor lehetnek a másikkal szemben (ilyen téren is), ha mi is adunk a dologba valamit. Viszont a legfontosabb talán, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben.
 
Hölgyeim, önök jönnek. Legyen-e a férfiember szőrős? Ha igen, akkor hol, milyen mennyiségben? Ha ne akkor miért ne, és hol legyünk csupaszok?

 

F.Lackó 248 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

http://csajokrol.blog.hu/api/trackback/id/tr341811153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Nazareus 2010.03.05. 15:26:44

@Záporka: A hónaljszörzetnek nem csak a hütöhatása fontos, hanem a kidörzsölödés ellen védö hatása is. Ahol két börfelület _tud_ súrlódni, ott jól jön a ször :) De nagyjából azért igazad van, nem létszükséglet, meg lehet lenni nélküle, stb. Szerintem egy kicsi kényelmesebb az élet vele (+10%), de ki lehet birni nélküle :) Ha meg valaki arra kondicionálja magát, hogy "Hü de rossz", akkor persze rosszul fogja érezni magát vele. És jobban nélküle. Én pusztán biológiai hatásokról beszélek, a pszichológiai kondicionálás + divat már egy más kérdés. Ennek a divatnak pl. sokkal kisebb a romboló (értsd: káros) hatása, mint mondjuk a 100 évvel ezelötti füzönek, amibe egyes nök bele is haltak (szétroncsolódott a májuk a túl szoros füzö miatt).

Girhes Joe 2010.03.05. 15:29:04

@Záporka:
Az nem jó, akkor ő fogja az enyémet szagolni.

Na jó, tény hogy nem szagoltam végig reggel mind a 6 milliárd embert, de én nem találkoztam eddig olyannal, akinek ne lenne reggel büdös a szája, sőt még olyannal se, aki az ellenkezőjének létezését állítaná. (Te vagy az első, saját tapasztalatból mondod?) Egyébként meg is lep, ha van ilyen ember, azért akárhogy is nézzük, az alvás 6-7-8 órán keresztül hagyja zavartalanul szaporodni a szájban a mikroorganizmusokat. Épp ez volt a mondandóm lényege, hogy ehhez képest a hónaljszag bolhafing. (micsoda képzavar :D )

Wywern · http://www.narancsoskacsa.blog.hu 2010.03.05. 15:29:17

@Záporka: Hát, ez még kevés lenne ahhoz, hogy kitépessem a hajam :)
Inkább elmagyarázom magamnak, hogy izgi dolog a borostás fejemet símogatni - bár ez az egész akadémikus beszélgetés, hiszen jelenleg kb ötcentis borosta van a fejemen :)

Ami pedig valóban hátborzongató, hogy 150+ postot generált eddig ez az írás :)

Hümüzhümümüz 2010.03.05. 15:30:36

@Gergő77:

Azt nem tudom, hogy miért volt az arc büdös, alattam dolgozott, személyesen nem ismertem, és nem, nem kozmetikai cég vagyunk. :)

A másikkal vitatkoznék. Szerintem nem mindenkinek büdös reggel a szája. Pont, hogy páromnak sem az alapból. Bár nekem sincs rossz fogam, viszont nem horkolok és egész éjjel zárva van a szám. Kellene éjszakai rágó, vagy szájbetét, vagy ilyesmi.

Na mindegy, lépek, mert lassan vége a munkaidőnek. További kellemes szőrszálhasogatást! :D

Nazareus 2010.03.05. 15:30:54

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

1. Nem a dezodorrol volt szó, hanem azt állitottad elsö hozzászólásodban, hogy a borotválás csökkenti az izzadtság mennyiségét. Én ezt cáfoltam egyedül.

2. Dezodor. Kétfajta lehet, egyik a szagot fedi el, ez nem csökkenti az izzadtság mennyiségét. A másikfajta csökkenti, az meg kifejezetten egészségtelen és káros, ezt állitottam és tartom még most is.

3. Én nem személyeskedtem veled, kérlek te se tedd, mert különben magadról állitasz ki bizonyitványt, nem rólam.

deflorator 2010.03.05. 15:31:29

@Gergő77: Ha nincs gyomor refluxa, jók a fogai és nem dohányzik, akkor esélyes, hogy a szája sem büdös.

Záporka 2010.03.05. 15:32:08

@Nazareus:
Nekem soha nem okozott gondot, hogy nem volt szőr a hónom alatt.
Pláne, mert eleve alig volt.
De hogy kevésbé dörzsölődne, mert van szőr? :-))))
Inkább ellenkezőleg. :-)

Nazareus 2010.03.05. 15:32:13

@Bambano: Bármilyen rossz is, jobb, mint a semmi.

Wywern · http://www.narancsoskacsa.blog.hu 2010.03.05. 15:33:47

Éljen a gyomor reluxa! És a képolvasás :)

Záporka 2010.03.05. 15:34:03

@Gergő77:
Valóban nem okoz gondot egy ébredés utáni csók vagy szex. :-)
A férjem nagyon horkol, nyitva a szája is, talán ezért nem áll meg benne a szag :-)

Nazareus 2010.03.05. 15:35:23

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Jóóó... ez jogos, szerintem kicsit kevesebb termelödik, ha van ször, mert:

Azért termelödik izzadtság, mert globálisan (esetleg lokálisan!) túl melege van a testnek (vagy egy részének) és hüteni akar. A hütést izzadtság formájában próbálja meg kivitelezni - a párolgó folyadék hüti a felületet, amiröl elpárolog. Ha nagyobb felület van (ször), akkor nagyobb felületen tud hüteni, azaz kevesebb izzadtságot kell termelnie az azonos hütöhatás elérése érdekében.

Traktorka 2010.03.05. 15:35:45

@Gergő77:
Egyébként még azt is megkockáztatom, hogy a napi fürdésnek sincs értelme abban az esetben, ha valaki normálisan "szaglik":)) Úgy értem, ha egyébként sincs erős testszaga.

Záporka 2010.03.05. 15:37:22

@Nazareus:
Amikor bulizni jártunk, akármennyit táncolhattam, a hónaljam szinte nem izzadt. A fejem ( nagyon sok hajam van) viszont igen.
Mindenki másképp vezeti le a hőt.

Dezsőjóska 2010.03.05. 15:38:15

@Traktorka: Ha valaki sportol, akkor mindenképp izzad is. Az 2 naposan már bomlik.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.05. 15:39:26

@Traktorka: Itt kötöttünk ki a csupasz férfiaktól kiindulva?:D

Traktorka 2010.03.05. 15:40:10

@Gergő77:
Én azon vagyok képes csodálkozni, mikor valaki REGGEL büdös a metrón. :)) Az már a művészet kategóriája nálam.:))

Traktorka 2010.03.05. 15:41:06

@Dezsőjóska:
Most nem kell direkt kihegyezni szélsőségekre, amit mondok. Pontosan tudod hogy értettem.

Nazareus 2010.03.05. 15:42:23

@Záporka: Ok, nézd ez izlés és elsösorban divat kérdése. Mindenesetre szerintem biológiai szempontból kicsit _jobb_ ha van ször a hónaljban. De ez elsösorban divat és egyéni megszokás kérdése, szóval el lehet lenni nélküle. Mint pl. a nöknek a lábszörzet nélkül. Ha igaz a vizimajom elmélet, akkor pl. segit az úszásban, azaz azok a nök, akik borotválják a lábukat _picit_ hátrányban vannak úszáskor a nem borotválú lábú társaikkal szemben. Ami viszont igen ritkán hordoz tényleges biológiai elönyt magával, bár erre inkább mondok egy viccet:

Két ember sétál a szavannán, egyszer csak meglátnak feléjük oldalazni egy oroszlánt. Egyikük elkezd szaladni, mig a másik leül és elkezdi felvenni a futócipöjét. A másik visszakiabál neki:
- Mit csinálsz? Úgyse tudsz gyorsabban futni, mint az oroszlán.
Mire a másik:
- Nem is az oroszlánnál akarok gyorsabban futni, hanem nálad.

Hümüzhümümüz 2010.03.05. 15:42:24

@Traktorka:

Erre még reagálok: nem csak azért kell zuhanyozni naponta, hogy ne legyél büdös. :) Például, ha nyáron egy szál textilben tépsz mondjuk Budapest belvárosában, akkor egy csomó por, kipufogógáz, meg hasonló cuccok tapadnak rád. :S Télen kevésébé necces, mert a sok dzseki felfogja. :P

Girhes Joe 2010.03.05. 15:42:24

@deflorator:
Én nem dohányzom, (most már) jók a fogaim, este nem csak kefével hanem fogselyemmel is mosok fogat, gyomorrefluxról nem tudok. Mégis már 2-3 óra alvás után is olyan a szám, hogy saját magam érzem a szagát, milyen lehet akkor mások számára?! De ez még lehetne a saját egyéni szoc. problémám, az érdekes az, hogy a környezetemben mindenki mással is ez van, szülőket, nagyszülőket, rokonokat, volt barátnőket, együtt táborozós-kirándulós haverokat, osztálytársakat, bárkit beleértve, akivel volt már "szerencsém" a reggeli fogmosása előtt beszélgetnem. Vagy akkor én úgy vagyok erre túlérzékeny, mint más a (számomra abszolút nem zavaró) izzadtságszagra, mert amúgy nappal is az emberek nagy többségétől érzek kifejezetten fullasztó szájszagot, ha fél méternél közelebb kerülök hozzájuk beszélgetés közben, pedig nem dokkmunkások közt dolgozom, hanem egy dohányzásmentes irodában.

Traktorka 2010.03.05. 15:42:27

@F.Lackó:
Igen, mert elidnult egy beszélgetés.
A szőrös-nemszőrs téma elég hamar kimerül abban, hogy tetszik-nemtetszik, buzi-férfias.
Nekem ilyen, neked olyan. :))

Nazareus 2010.03.05. 15:43:47

@Záporka: Hááát... van aki a fején hordja a hónalját :D Érdekesen nézhetsz ki ;-))

Girhes Joe 2010.03.05. 15:46:04

@Traktorka:
Akkor valószínűleg nemhogy előző este, de előző reggel sem fürdött... mivel tapasztaltam már különféle tábori körülményeket, ezért a véleményem az, hogy (hőségtől és fizikai igénybevételtől eltekintve) kb. 2 nap, azaz 45-50 nemfürdés és azonos ruhában levés kell ahhoz, hogy valaki a köz által kiszagolhatóan büdössé váljon. :)

Sátán meg a Jocó 2010.03.05. 15:46:46

@Gergő77: reggel nem smárolgatni kell, hanem az egészséges ébredési állapotot minél hamarabb kihasználni :D

ez a baszás, már bocsánat.

este lehet szépen szeretkezni is.

mindent a maga idejében.

Serio (törölt) 2010.03.05. 15:46:50

Mint valamirevaló metroszexuális biciklista neohippi, én mindenütt szőrtelenítek.
Nem csak azért, mert divat, és tisztában vagyok vele hogy sok nőnek nem tetszik. Ugyanakkor azoknak a nőknek, akiknek nem jön be a csupasz férfitest, én úgy en bloc atyaúristen hétszentség hogy nem jönnék be, így ezen a döntésen nem veszítek semmit.

Viszont tisztábbnak érzem magam így, és a testszag ellen is hatékony. Persze ez csak én vagyok, aki szőrös, brutális férfiként érzi jól magát, azzal sincs semmi bajom. :D Bajom csak az igénytelenekkel van, aki sem nem szőrtelen dandy, sem nem brutális férfiállat, hanem valami infantilizált hülyegyerek papucs, aki szőrös is, büdös is, gyenge is, és mégis azt hiszi hogy férfiasabb nálam.

Girhes Joe 2010.03.05. 15:46:58

@Gergő77:
45-50 ÓRA nemfürdés, akarommondani :)))

Záporka 2010.03.05. 15:47:56

@Nazareus:

Ráadásul majdnem derékig ér. :-))

Lehet, hogy nekem van a leghosszabb hónaljszőröm? :-))

Traktorka 2010.03.05. 15:50:10

@Gergő77:
Hát ez már csak így van. Bármennyire is szeretnénk színtelenek és szagtalanok (no és persze szőrtelenek) lenni, "sajnos" nem vagyunk azok.
Bár természetesen én pillangókat kakilok, úgyhogy nemtom miről beszélünk.:D:D:D

Tjuca 2010.03.05. 15:50:20

@pavor nocturnus:
egy aranyérműtét előtt ingyen leborotválják, és nem csak kúpot dugnak oda. :-)

Nazareus 2010.03.05. 15:51:20

@Záporka: :DDDDDDDDDDDD Erre már csak annyit tudok irni, hogy "Hü de megnézném a hónaljszöröd!!!" :))))

Plumper 2010.03.05. 15:55:58

hát én szőrös vagyok, és sosem fogom leborotválni a fanszőrömet egy nő kedvéért sem.
nőben pedig a nagy, fekete pinaszőrt szeretem!:-D (de a karon, lábon nem!)

Záporka 2010.03.05. 15:56:26

@Nazareus:
Ennyi erővel arról is vitázhatnánk, egy nőnek hosszú vagy rövid haja legyen. :-)))

Egy rövid hajú nő is lehet gyönyörű. :-)

Tjuca 2010.03.05. 15:57:25

@Plumper: én sem szeretem a lábamon a pinaszőrt. :-)))

Girhes Joe 2010.03.05. 16:00:16

@Záporka:
Valóban, az is hasonló végeláthatatlan vita. Mondhatnám is, hogy nem értek egyet, mert számomra gyönyörű nő nem létezik
(1) hosszú, azaz minimum vállig érő haj,
és
(2) bármilyen hosszúságú, fazonú, anyagú szoknya vagy egyberuha
nélkül. Ugyanakkor se a nagy mell, se a tűsarok, se a smink nem vonz különösebben, sok férfival ellentétben. Ízlések és pofonok. Látod, milyen fura ízlésű emberek vannak? :)

Tjuca 2010.03.05. 16:02:00

@F.Lackó: jajj ne könnyezve hangosan röhögök, a kislányom meg nem tudja mi a bajom. :-P
karomon? kipróbálom... :-))))

changebug (törölt) 2010.03.05. 16:02:40

árulja már el valaki, mégis hogy csupasztják a fanszőrzetet a férfiak? pusztán kíváncsiság. leöntik forró gyantával???? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Nazareus 2010.03.05. 16:03:59

@Záporka: Jó ez igaz, bár nekem jobban tetszenek a hosszú hajú nök ... mikor érsz rá?? :))

Visszatérve a biológiára, el tudom képzelni, hogy a borotvált hónalj (láb,stb) hasznosabb, mint a borotválatlan! Én eddig pusztán az egyéni önfenntartás szempontjából közelitettem meg a kérdést, azaz mindenki gondolkozzon el, hogy ha egyedül lenne egy lakatlan szigeten, borotválná-e a hónalját, lábát, stb. (van borotva dögivel, egy egész ládát partra sodort a viz).

Azt gyanitom, hogy viszonylag kevés borotváláspárti folytatná lelkesen eme tevékenységet ha egyedül lenne egy szigeten. Ez azt jelenti, hogy a borotválás elsösorban másoknak szól, de ez persze nem baj. Végül is a létfenttartás mellett egy másik fontos szempont a fajfenntartás és ha borotváltan jobb/szebb/gazdagabb/stb. párt talál valaki magának, akkor a borotválás hasznossága igencsak meghaladhatja az esetleges egyéni hátrányát.

Ez akár azt is jelenti, hogy minden ellenérzésem dacára esetleg a jövöben kénytelen mindenfélre randa szörtelenitési procedúrának alávetni magam, ha nem találok a szebbik nemben olyan nemesszivü példányokat, kik elfogadnak engem a magam bozontos mivoltában :)

A kényszer nagy úr :)

Traktorka 2010.03.05. 16:04:34

@Gergő77:
Higgyé' nekem, sokkal szebb egy magassarkú cipőben miniruciban tipegni, mint lapos papucsban.:)

Izmir 2010.03.05. 16:07:59

Naná, hogy szőrös!

Girhes Joe 2010.03.05. 16:08:20

@Traktorka:
Hát ha cserébe elhiszed nekem, hogy a bokáig érő bő hosszú szoknya minden esetben szebb, mint egy feszülős farmernadrág... :D (Csak mert az én ízlésvilágomban ez tényleg így van!)

Izmir 2010.03.05. 16:09:34

Nagyon szép egy szőrös férfitest!

Izmir 2010.03.05. 16:10:35

@Gergő77: Így van! Jól mondod!

Záporka 2010.03.05. 16:11:15

@Nazareus:
Látod, engem a saját szőrzetem zavar(na, de szerencsére nem nagyon van) , ha lenne.
Bárhol lennék, akár egyedül is, mindig megszabadulnék tőle. :-)

Nazareus 2010.03.05. 16:13:49

@Záporka: Pfff... a haj is szörzet, mégse szabadulsz meg töle :DDD Pedig az is tud büdös lenni, ha nem tartják karban. Ha meg karbantartják, akkor máshol is karban lehet tartani a szörzetet :)

De értelek egyébként.

Izmir 2010.03.05. 16:15:28

A legszebb a NATÚR férfitest! Nekem.
Én szeretem a férfi illatot. Nem a parfümillatot. Hanem azt a tiszta, emberillatot.
És engem egy szőrös kar, vagy egy póló, ing alól kikandikáló szőr látványa az egekbe röpít.

Hát, én ilyen vagyok.

Záporka 2010.03.05. 16:17:01

@Nazareus:
Sokan úgy tartják karban, hogy eltüntetik. :-)

changebug (törölt) 2010.03.05. 16:18:59

@F.Lackó: na jó, de a pofámon a bőr sima és feszes - húzok egyet azt lejön, alul viszont nem mindenhol sima és feszes...
egyesével kergeted a szőrszálakat?
na mindegy végül is teoretikus a dolog - csak borzadni jöttem ide, de most már eleget borzadtam :)

Izmir 2010.03.05. 16:21:41

"Szerintem egy nőnek nem túl vonzó a sűrű fekete szőrzet, de ezt mindenki maga döntse el, hogy mennyire férfias/nem férfias/esztétikus stb." De az! Nekem bizony az!

Girhes Joe 2010.03.05. 16:27:09

@Izmir:
Vajon egy korosztály vagyunk? :) Hasonlónak tűnik a felfogásunk.
(Én 33.)

Dövan 2010.03.05. 16:30:47

@Gergő77: Nyehehe, manapság haladó gondolkodásnak számít, ha valaki Gergő77 nickken írogatva szereti a férfiakon a vastag fekete szőrzetet!

index-cenzura.biz 2010.03.05. 16:34:50

Amishoknál nem borotválja magát a férfiember.
se.

ennyit arról, hogy mi macsó meg mi nem.

arconfosom 2010.03.05. 16:35:14

@Nazareus: lakatlan szigeten valóban nincs jelentősége a csupaszításnak, partner hiányában az esztétika nyújtotta élvezet igen csak öncélú lenne

Ellenben ha egyedül lennél egy lakatlan szigeten, simán kivernéd magadnak. Bízom benne, hogy akkor legalább férfi lennél

Girhes Joe 2010.03.05. 16:36:18

@Dövan:
Olvass vissza rendesen, hogy tudd, miről beszélünk. (Volt szó női és férfi külsőről egyaránt. Továbbá férfiként is lehet az embernek véleménye arról, mit tart férfiasabbnak, nem?)

Nazareus 2010.03.05. 16:44:45

@changebug: Simán lehet borotválni. Egyszer kipróbáltam, megleptem vele a párom. A meglepetés sikeres volt, jót nevetett, de nem biztatott a folytatásra :)

Girhes Joe 2010.03.05. 16:45:19

@Dövan:
Veszem észre :))
Egyébként van valami bajod az Amishokkal? :) Az ő nőik legalább igazi nők minden szempontból. :))

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2010.03.05. 16:46:37

@Nazareus: a szőrszálakon megtapad az izzadság, konzerválja a bűzt, ha fel nem erősíti.

Körszakállam van, azt karbantartom, hátam nem szőrös, a hónaljamat karbantartottam, most inkább borotválom, jobban érzem magam tőle. Ez a 21. század, és a büdös ember nem divat, bármilyen nemű is legyen. Altájon karbantartás működik. Nekem így kényelmes, szerintem én megtaláltam azt a bizonyos arany középutat:D

seya 2010.03.05. 16:51:22

Nem tudom. Itt állok 20 éves lányként, és sosem zavart, bárhol szőrös az emberem... De az sem igazán, hogy nem az. Bár szerintem férfiasabb a szőrös. Azért a háton tényleg nagyon csúnya a gorillaszőr...

Nem tudom, úgy jó, ahogy neki jó...

Dövan 2010.03.05. 16:52:29

@Gergő77: semmi bajom velük. Ha igaz amit olvasni lehet, olyanok, mint egy kiállítás 1700ból :)

Girhes Joe 2010.03.05. 16:56:32

@Dövan:
Igen.
Épp ezért igaziak a nőik külső-belső értelemben. :))
Legalábbis az én elég egyedi ízlésem szerint.
Na sziasztok, mentem, további jó szőrözést! :)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.05. 16:58:20

@Dövan: Ők olyan shyamalan: A falu sztájl? o.O

Sequoyah 2010.03.05. 16:59:07

Hmm, engem egy lány múltkor konkrétan leb*szott, hogy nekem még ébredés után is szagtalan a szám:D Hogy csináljátok, hogy mindenkinek büdös? Mostok fogat lefekvés előtt? Bár valszeg csak összevissza esztek mindent, mint a népesség 99%-a:)
Rendes táplálkozás/higénia mellett nem szabadna, hogy úgy elszaporodjon a szájban a baci, hogy már büdös legyen.
Ne feledjétek, a fogmosás a modern kor találmánya.

pill 2010.03.05. 17:03:08

Nekem tetszenek a szőrös férfiak. az sem baj, ha nagyon szőrösek, egy tiszta szőrös férfitest iszonyú vonzó. A hónalj semleges, mindegy hogy szőrös-e, de a farka környéke inkább szőrös legyen. Az mindegy, hogy rövidre vágja-e vagy hosszúra hagyja, de a csupasz nekem kisfiús.
Ja és a mindig undorító mumusként emlegetett szőrös hát sem taszít közel sem annyira mint egy szőrtelen férfiláb. Jobb,h a a háta nem szőrös, főleg ha fiatal, de ha szőrös, hát én akkor sem küldeném gyantáztatni a páromat :)
Viszont számomra szőr és szőr között is van különbség, nem mindet tartom ugyanolyan esztétikusnak. A világos bőrű pasikon a hosszú vastag egyenes sötét mellszőrzetet nem szeretem, főleg ha kilóg a póló alól. A szépen göndörödő szőrért vagyok oda :)

Mellesleg nő létemre tuti nem szőrtelenítenék egy lakatlan szigeten. Utálom az egészet. Tudom, hogy most ez a társadalmi elvárás a nők felé, és a mostani férfiak ezt tartják vonzónak, úgyhogy én is szőrtelenítek persze. De ha őszinte vagyok, csak a saját kedvemre nem tenném, nem zavarna magamon a szőr egyik testrészemen sem. Naponta egyszer - nyáron kétszer is - mindenképp fürdök. Ha meg ezt nem tudja az ember megtenni, akkor a borotválás sem segítene. Sztem a higiéniára hivatkozni önámítás. Az egészet csak az esztétikum miatt csináljuk.

Sequoyah 2010.03.05. 17:04:55

Amúgy ha valaki keméynen sportol (értsd heti legalább 3x kiizzad edzésenként legalább 1 liter vizet) és nem mérgezi magát (alkohol, cigi, stb...) az nagyságrendekkel kevésbé büdöset izzad.

Viktor H 2010.03.05. 17:07:07

Nem tudom ki hogy van vele ,de a "funkcionális szörtelenités" az semmiféleképpen sem buzis .
Gondolok itt arra ,hogy nullással az ember körbenyirja a cerka körül ,hogy ne csikizze az asszony orrát mikor tövig nyeli és mondjuk a segglik körül is körbe nyirja ,hogy nefogyjon annyi wécé papir és ne maradjon labanc tallér ,mert igen kinos az mikor szop az asszony és szaglik a seggszörben ragadt paksimogyi. :D

üjjéle 2010.03.05. 17:08:24

én még a hajamat is leborotváltam, mert véletlenül sem szeretnék a fejem tetején izzadni. biztos, ami biztos.

Dövan 2010.03.05. 17:08:43

@Sequoyah: Néha jól be kell vodkázni meg fokhagymázni, azt nem szeretik a bacik!

Nazareus 2010.03.05. 17:13:50

@Viktor H: Csikizze csak, legalább nagyobb a vákuum. Legalábbis idönként :)

Joe69 2010.03.05. 17:21:31

Üdv mindenkinek, azér nem hittem volna, hogy itt a legtöbb eddig a hozzászólások száma, dícséretes, hogy a testi higiénia ennyire fontos nektek, fontosabb, mint a lelki, hja, a forma a lényeg, nem a tartalom, igaz, a rómaiak mondtak olyat, hogy TISZTA testben TISZTA lélek?:)) Ami engem illet, én tartok otthon erre egy ilyen occsó ezerötszász forintos hajnyírót, aztán néha karbantartom magamat úgy, hogy épp annyi maradjon, hogy ne szúrjon a kritikus helyeken, fenék, anus környék tükörsima, ennyi. Azt nem tudnám elképzelni, hogy kéthetenként szörtelenítsem magam, meg az eddigi csajszik is úgy nyilatkoztak, hogy nekik ez így ok.

Viktor H 2010.03.05. 17:24:03

@Nazareus:

Végülis most a gagporn a divat :D

Dövan 2010.03.05. 17:27:16

@Sequoyah: kivéve ha ők is bevodkáztak meg befokhagymáztak!

Sequoyah 2010.03.05. 17:33:14

@Dövan: Álmában a fogai közé szoktam tenni egy gerezddel, aztán állonvágom h ráharapjon:D

Dövan 2010.03.05. 17:37:35

@Sequoyah: ha elég gyakran csinálod, azt is megtanulja, hogy ne beszéljen vissza!

Mottóm: Szex 2010.03.05. 17:57:28

Én nagyon szeretek mélytorkozva szopni, viszont ehhez nincs mese, vagy le kell borotválni, vagy nagyon komolyan kell fazonírozni, mert a hányós buli nem túl szexi. Amúgy bármelyik pasinak megemlítve a mélytorok és a szőr előnytelen kapcsolatát, nem volt még olyan, aki ne borotválta volna le, dalolva.. első randitól fogva, magától :D

Amúgy meg a szőrös láb férfias, a borotvált hónalj meg praktikus. Jobban tetszenek a szőrtelen mellkasú férfiak, de ha valakin van, akkor az hozzá tartozik, és nem zavaró.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.05. 18:35:31

@Joe69: Látod, ez van. Pedig voltak itt már lelki okosságok. :)

@Mottóm: Szex: Már az első randin ilyen felvetések? Ajha :D

mangoman · http://parafilia.blog.hu/ 2010.03.05. 18:35:57

azért a háta ne legyen szőrös valakinek, az már túlzás, mellkas is csak mértékkel
a fanszőrzet pedig legjobb szerintem, ha nyírva van (nem borotválva!)

AnarchoAteista 2010.03.05. 18:55:59

Szakállam van, a hónaljamat csak nyáron borotválom, deót nem használok, mer' minek az a sok mesterséges szar, úgy porzik tőlük a bőröm, akár a Kalahári. A cerkám környékét megtrimmelem, a golyómat leborotválom, mert az a pár szál (ellenben négy-öt centis), ami odanő, az visszataszajtó. A bimbajam környéke szintén ilyen ritka és hosszú szőrszálak territóriuma, itt levágom fél-egycentisre, mert tépegetni nagyon buzis (kivétel begyulladtak). Arra már rájöttem, hogy miért nem borotválom a seggrózsámat (mert most ippeg le van): tapsolósat fingok, és sokkal hangosabbat (vélhetően a nők emiatt - nem illemből - nem eresztik ki társaságban) plusz sokkal több papír fogy, valahogy a szőrről jobban lejön törléskor a dzsoni. A szemüldek fekete széne: néhány havonta, és pláne akkor mikor végre valahára első randira megyek, akkor kiszedem az orrom felett, mer' a leszállt sas-tulajdonosok maximum az ördöggel, és nem a puncival barátkozhatnak. Az orrszőröm nem zavaró, de ha fika ragad bele, akkor kitépem, ha kilóg, akkor is. Ez már nem a 20 század vége, ahol a kukoricacsuhé a láb között még tolerálható volt, ez van.

PiBá 2010.03.05. 19:35:49

CSAJOK! LÁNYOK! NŐK!
Ti hogyan szeretitek jobban a pasi(ka)t? Szőrösen, félszőrösen vagy kopaszon?
Innen indult a téma és senki nem ír erről, pedig érdekelne.
Légy szíves!

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.05. 20:15:43

@PiBá: Ha kicsit visszaolvasol, azért jópáran leírták a véleményüket. :)

tzi 2010.03.05. 20:28:18

Hat pedig a fanszorzet a torokban az nem valami vidam dolog (mar elnezest :))
Am nem kell feltetlenul leborotvalni, eleg az is, ha kellokeppen rovid.

A honalj szerintem mindegy, ugyse attol lesz budos/nem budos. Barmi egyebet bun borotvalni (legalabbis ferfinak)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.05. 20:33:29

@shoviet: Nem tudom, én a centis hónalj szőrt visszataszítónak találom, és biztos vagyok benne, hogy rátesz egy lapáttal a hónaljszagra is. :D

tzi 2010.03.05. 20:38:59

@F.Lackó: tevedsz, a szagra csak az igenytelenseg tesz ra :D
A centis szor tenyleg undi. Vagy legyen, vagy ne, de a honaljborosta az gaz.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.05. 21:35:25

@shoviet: Bizonyított az ellenkezője, vagy nem, az én saját tapasztalatom az, ha valahol dzsumbuj van, ott jobban is izzad, és a szag is erősebb. :D Ezt akár egy buszon is megtapasztalhatod, és olyan embereknél is így van, akik alapból adnak magukra és minden nap tisztálkodnak.

Viktor H 2010.03.05. 21:49:43

@AnarchoAteista:

Szerintem szőrös seggel több papir fogy ,mert a betyárkörte szétlabanclepényesedik és beleszáradván nehezebb kiszedni papirral és hiábatart fél percig a salakanyag ürités ,de a papirmunka +5perc ...

deflorator 2010.03.06. 10:40:12

Megyek a kozmetikushoz gyantáztatni a seggszőrzetemet, de még utoljára nyugtassatok meg, hogy ilyet tényleg nem para kérni! A többi vendég mit szól, ha mellettük letolt gatyával beterpesztek egy gyantázáshoz?

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.06. 11:14:31

@deflorator: Azzal nincs gond, hogy a többi vendég mit szól, nem fognak téged látni. :) A kozmetikusnak meg egyáltalán nem para, úgyhogy nyugi! 8)

Viktor H 2010.03.06. 16:09:54

@deflorator:

a lényeg ,hogy ne fingd arcon a kozmetikust és azért nem árt ha segget mosol elötte :D

SassyGurl 2010.03.07. 16:50:08

Mellszőrzet jó, de a háton....uhhh, ott ne legyen:)
Ezt leszámítva nekem kifejezetten tetszik, ha egy férfi szőrös, szeretem az "állatias" pasikat.

SassyGurl 2010.03.07. 16:52:09

@AnarchoAteista: :)))))
fekszem a szövegedtől!:)))

Challa 2010.03.09. 22:37:23

@PiBá: Én szeretem a természetes szőr puhaságát. Legyen az bárhol - hát, mell, popsi...
Rosszul vagyok a csupsz csigától! Lehet úgy kényeztetni egy férfit, hogy ne hányjam le, hisz ha szeretem nem jelent gondot nyelni, vagy keresni! :))
Csupsz láb?? NE!!!
A dzsungelharcos sem a kedvenc, de ha annyira sok van, akkor marad a trimmelés, ami még az igényes külsőt is biztosítja.

Attól nincs kiábrándítóbb, rombolóbb hatású, mikor szeretkezés közben hozzá simulsz a párodhoz, és mint a sajtreszelő szakítja szét a bőrőmet!
Volt olyan párom, ki követte ezt a fajta trendet, de sikerült megértetnem vele, hogy szőrősen szép, és én úgy szeretem!

De ez én vagyok.

Madpapa 2010.03.29. 13:15:58

Én beretválom. Úgy nagyobbnak tűnik.

szakey 2010.06.08. 20:04:32

Szerintem mindenki maga döntse el, hogy mitől érzi jól magát a bőrében. A férfiasságot nem a szőr okaozza. Belülről fakad. Ugye, Hölgyek nem buktok egy ecserte, pedig az jó szőrös. :)
Sztem az ápoltság a fontos. Ha csupasz, de repedezett a bőr, az éppúgy visszataszító, mint a dzsungel. Nem szabad skatulyázni, s megitélni bárkit, ha itt ott csupaszít, vagy nem.

Roooz 2011.02.01. 10:51:57

Most, hogy idetévedtem, erre nem lehet nem reagálni! :D
Szoktam volt mondani, ha meztelen csigát akarok, akkor találok eleget a vízóra aknában... Én, kifejezetten bukok a szőrös mellkasra :)
Ettől függetlenül, azért nem árt, ha a hónalj és intim területek karban vannak tartva, de lent azért ne legyen csupasz... :D