Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Valóban tüzesebbek a roma lányok?

 
A köztudatban igencsak elterjedt mítosz, hogy a cigánylányok milyen tüzesek, mennyire forróvérűek. Valóban szexuálisan túlfűtöttebbek lennének, mint a magyar csajok, vagy ez is csak egy alaptalan tévhit, amit néha odabökünk, ha már tuti nem jövünk ki jól a helyzetből?
 
Megmondom őszintén eddigi éveim során 3 alkalommal kerültem önszántamból közelebbi kapcsolatba roma csajjal. Az első egy igen emlékezetes kaland volt, amikor is rajtakaptam az utcánkban lakó kiscsajt, hogy elcsórt a mamám kertjéből pár szem paradicsomot és paprikát. Hát több sem kellett a revanshoz, másnap megkerestem a suliban és jól megtéptem, majd cicihelyen boxoltam. Ez talán nem minősül szexuális kontaktushoz, bár 8 éves fejjel ilyenre nem is nagyon gondoltam. Pár évvel később a leányzó megkeresett egy ajánlattal, de nem éltem vele. Így visszagondolva okos tett volt részemről. A második incidens egy felvidéki lánykával történt. Ez már nem ilyen drasztikus történet, bár 13 évesen a cél, még mindig nem a csajszi megdöntése volt. Természetesen a csók megtörtént, és a lájtosabb testfelépítés mustra is. Később a nyelvjátékot kielemezve igencsak ügyesen csókolt a lányka, és így visszagondolva, fiatal korához képest elég rendesen ki volt kupálódva cici ügyileg is. Hiszen abban az időben azért ritka volt, amikor a korombeli csajok a tényleges rendeltetése miatt hordtak melltartót, és nem csak azért, hogy elhitessék velünk, hogy van ott valami púpocska, amit mindenképpen fedni kell. A harmadik, és egyben utolsó kaland pár évvel ezután történt. Egy 16 éves roma leányzó jelent meg a haveri körben. Tehát mondhatni felnőt nő. ( Az is lehet, hogy már elvált volt.) Az általános sulit éppen befejezvén, már mondhatni érdekelt a szex, hát ez a lány éppen kapóra jött, ugyanis tudtomra adta, hogy nagyon örülne, ha összejönnénk egy kicsikét. Hát ezt az ajánlatot már nem lehetett visszautasítani, főleg, hogy még így utólag visszaemlékezve is a lánynak nagyon bomba alakja volt. (Az arcára nem emlékszem, de talán az is belefért a projektbe.) Szóval egy alkalommal gyakorlati leckéket mutatott nekem az addig csak hallomásból ismert petting témakörből. Lehetséges, hogy túlzottan ki volt éhezve, vagy tényleg annyira tetszettem neki, de az biztos, hogy tényleg nagyon tüzes volt. Szinte megzabált. Másnapra megbeszéltünk egy komolyabb leckét is, de mint az később kiderült, a lányka nagyon szerette a fiúkat, talán túlságosan is, így miután megtudtam, hogy több sráccal is kavar egyszerre, már nem tűnt olyan nagy ötletnek az esti hancúr.. Ezeket az óriási szex történeteket összegezve, azt kell mondanom, hogy roma lány mellett még nem ébredtem, így a címben feltett kérdést sem cáfolni, sem megerősíteni nem tudom. Éppen ezért tapasztalat híján, csak a józan paraszti logikára és az ismerősök meséire támaszkodhatok a cigánylány mítosz megfejtése érdekében.
 
Vajon honnan eredhet ez a dolog? Több lehetőség is felmerül bennem… Elsőre mindjárt az ugrik be, hogy ez a tüzes cigánymenyecske felvetés nagyon hajaz a néger lányokra. A fekete bőrű csajokról ugye köztudott, hogy óriási férfi rajongótáboruk van. Betudhatjuk ezt a csudajó seggriszáló tudásuknak, a húsos ajkuknak, a kerek popónak, és az egzotikus bőrszínüknek. Bár a tánctudás nem igazán, a bőrszín még talán az a tényező, ami hasonló bennük és a roma lányokban. Ezért –még, ha tudat alatt is- néha beazonosítják őket a fekete lányokkal, vagy legalábbis a szexuális kisugárzásukkal. Hát kérdés, hogy ez mennyire hiteles… Egyébként tényleg van ebben valami, mert volt egy cigány ismerősöm, aki tisztában volt vele, hogy ő néger. Mondjuk repper volt, meg néha niggernek is hívta magát. Talán csak a neve volt az, ami lebuktatta Gusztit. Visszatérve az elméletekhez, második lehetőségnek azt a magyarázatot tudnám adni, hogy a régi cigány ősapák kezdték el terjeszteni azt, hogy a roma lányok mennyire iszonyatosan forróvérűek, hogy egész egyszerűen eladhatóbbak legyenek, tiszta marketing. Ha ez igaz, ennél okosabb reklámfogással nem is rukkolhattak volna elő.
Igazából semmi egyértelmű bizonyítékot nem találtam sehol, ami megerősítené, hogy a cigánylányok tényleg olyan kegyetlenül jó szeretők lennének. Ha csak a celebeket  nézzük sem nagy a felhozatal. (Mert ugye manapság ők azok, akik hitelesen tudják prezentálni a dolgokat..) Ott van mindjárt Bangó Margit, róla pl. el tudnám képzelni, hogy fiatal korában nagy férfifaló volt. Bódi Margóról meg ugye köztudott, hogy évtizedek óta csak egy férfi van az életében, bár gyereket szült, mondhatni még a mai napig is szűz. Beja asszonyból meg mindent kinézek, csak azt nem, hogy egy rettenetesen szexőrült vadmacska lenne az ágyban. Szóval nem igazán érzem, hogy ez a mítosz igaz lenne. Főleg, ha azt a fontos tényezőt is számításba vesszük, amit oly sokat hallok innen-onnan: A cigány lányoknak forróbb még a puncijuk is! Hát ez így elég érdekes, ugyanis ez az állítás egyben magában foglalja azt is, hogy a romáknak magasabb a testhőmérsékletük. Ebben meg annyira azért nem vagyok biztos. Ami szexhez kapcsolódik és biztos vagyok benne az az, hogy gyereket szülni azt nagyon tudnak, bár ahhoz meg nem kell, hogy tüzes menyecskék legyenek. Egyre inkább kezdem úgy érezni, hogy ez tüzes-forróvérű-szexőrült-romalány elmélet kezd megdőlni, bár mint mindig, meggyőzhető vagyok…
 
Ti mit gondoltok? Valóban tüzesebb szeretők a cigánylányok, mint a magyarok?

 

Share |
F.Lackó 71 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

http://csajokrol.blog.hu/api/trackback/id/tr491941103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Caddy 2010.04.22. 06:24:35

Jó reggelt!
Lackó ez az a téma, amihez valóban egy szót sem tudok hozzáfűzni. :D:D:D:D
Nem volt tapasztalatom roma lánnyal, így a kérdést sem tudom megválaszolni.

Jasminel 2010.04.22. 07:27:15

Jó Reggelt!
Ez csupán vérmérséklet kérdése nem hiszem, hogy lenne összefüggés a bőrszínnel, biztos hogy van köztük tüzes forróvérű sexőrült, de biztos hogy ugyanannyi van köztünk magyarok között is! :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.22. 07:57:29

Na, ecsém bekajáltad a nigger dumát! Váháhá! Tudtam vona mekkorka közhely vagy, másképp indítok. De ne félj, nem maradsz szégyenben, kitalálok neked valami hangzatosat magamról. :D

Ööö, hát ez eléggé férfitéma. Hozzászólni nem tudok. Viszont, ha szeretnéd, vasárnap csinálok neked egy mini-közvéleménykutatást.

díva naíva 2010.04.22. 08:14:38

Nahát és valóban nincs mit mondanom, még roma sráccal sem voltam, nemhogy roma nővel és valóban fordulok az ombudsmanhoz, ez a téma diszkriminatív, no nem a cigányozásra gondolok, hanem, hogy nem hagysz teret, hogy ki tudjam fejteni a véleményem, mert e téren tényleg nincs :):D

TBal 2010.04.22. 09:10:39

Hát, annyit tudok, hogy a hormonális hatás sokkal durvább náluk, mint a többségnél. Ebből lejöhet, hogy tüzesebbek, végülis...

G_P 2010.04.22. 09:54:16

Szerintem nyitottabbak és természetesebbek, mint a magyar lányok, bár azért óvatosan....
Amúgy meg azt látom, hogy magyar csajok (tisztelet a kivételnek) itt Budapesten felszegett fejjel, sértődötten, nagyképűen közlekednek; meg van sértődve, ha odamész valamit kérdezni; ellenben egyszer egy roma lány csak úgy odaszólt nekem, hogy "de szép kék szemed van, szíjjalak ki", és ez sokkal jobban esett, mint egy szokásos pesti belvárosi nagyképűsködés. :)

Mimas 2010.04.22. 10:01:05

Oké, Lackó, te akartad...:D
Szegény magyar férfiaknak a "tüzes latin szépség" (kac-kac) évtizedeken keresztül csak álom maradt, tekintve a politikai és egyéb akadályokat, be kellett érniük a hazai változattal. Azért én a helyükben óvatosabb lennék, mert a hasonló vérmérsékletű roma fiúk hamar kiosztanak egy-két pofont, ha rossz helyen tapogatódzol.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.22. 10:58:31

Sziasztok! Akkor most ott tartunk, hogy inkább tüzesek, mint nem? :D Jelentkezzen aki már hált cigánylánnyal!

G_P 2010.04.22. 11:04:19

@F.Lackó:

Én még nem, de fogok. Mert ők legalább nem savanyúak, és könnyen felszeded, miután körbenéztél, hogy van e családi háttérrel kapcsolatos gáz. :)))

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.22. 11:08:25

@Grace Park: Hát ja, a csáláddal vigyázni kell. A végén még feleségül is veheted :D Bár hozzátenném, igazán szép roma lányt, talán csak egyszer láttam...

G_P 2010.04.22. 11:12:27

@F.Lackó: Az a baj, hogy olyanok, mint azok a fák, amiken hamar kijön a levél, aztán aug. végén már hullik is. Vágod? =D

15-19 ig nagyon jól tudnak kinézni, aztán jön a megrogyás meg a rohamos öregedés, asszonyosodás, nagyon kevés kivétellel.

A Valika 2010.04.22. 12:21:55

Vegyél vissza Lackó! Hejj!

bagolybagoly 2010.04.22. 12:49:52

@Grace Park: Oh, hát ez valóban egy csöppnyi csoda ebben a borzasztó magyar fővárosban. Én mint nem roma lány, valóban nem tudom ezt produkálni. Azért remélem, még közlekedhetek Budapesten, ami főképp azért lenne jó, mert éves bérletet vettem. Ha januárig még néha felemelnéma fejem, azért most elnézést kérek. Majd figyelek rá azért, hogy ne nagyon forduljon elő.

Szelid sunmalac 2010.04.22. 13:29:10

Ejjjejj Lacko! A cigany lanyok mindossze azert "tuzesebbek" mert kevesbe gatlasosak a "neveltetesuk" miatt. Nem azert, mert sokkal tobb tapasztaltuk van, bar teny, hogy korabban kezdik a szexualis eletet, illetve korabban ferjhez is mennek. De a teny, hogy nem nelevik oket arra, hogy onmegtartoztatas, meg fujj szex, meg kulonben is ribancnak fognak nezni ha sereted a szexet. Ezt egy atlagos magyar lanynak normalis esetben maganak kell felfedeznie, mig naluk teljesen termeszetes, hogy valaki szereti es nincs abban semmi rossz. Tehat mindosze kulturalis hatasokrol tudunk itt beszelni. Ugyanigy megvan ez persze (es manapsag egyre tobb) "magyar" lanyban is, de aranyaiban veve nalunk sokkal termeszetesebben es gyakrabban elik meg a kekszet.

Amugy meg majd megkerdezem apamat milyen anyammal ;)

Feca 2010.04.22. 15:09:06

@Grace Park: És Szűcs Judit(h), meg a lánya???

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.22. 16:14:38

Na bazz, gratula! Írtál valamiről, amiről te sem tudsz, és érdemben csak Sün bírt hozzászólni.
Dezső volt már itt? Nem? Akkor...
Szégyen, baszki, széééégyen! :D :D
Francnak nem Sünnel írattad meg a cikket, ha már vendégtollnok párti vagy. Áááá.... :(

Amúgy én is azt látom, hogy kb. 15 éves korukig csodaszépek, aztán olyan irdatlan mód elkezdenek asszonyosodni, hogy 25 évesen már 40-nek is kinéz 1-2.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.22. 18:24:53

@neccharisnyás útonálló: Látod, látod.. :D Tényleg érdekelt a kérdés, attól függetlenül, hogy kicsit elvicceltem. Sünben bíztam. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.22. 18:34:31

@F.Lackó: Közzé tehetek egy felhívást? Mármint szabad itt ilyet vagy diktatúra van?

Na, olyat szeretnék, hogy Sün meginterjúvolja tántit, aztán betol 5 fogalmazástablettát, összeszedi magát és ír a témáról valami bővebbet, értelmesebbet, ismeretterjesztőt. Engem személy szerint frankón érdekel a dolog. De kevesebb komolytalansággal, légből kapott humbuggal és jóval több rögvalóval.

Aztán mielőtt átkereszteltek Libsi Lédának, emlékeztetek mindenkit, vásárnapra turulröptetés van programon. XD

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.22. 18:41:31

@neccharisnyás útonálló: A kérdésedre már válaszoltál, és egyben pontoztad is a mai cikket:D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.22. 19:10:18

@F.Lackó: Na én ehhez már fáradt vagyok. Magyarázz!

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.22. 19:15:37

@neccharisnyás útonálló: "Közzé tehetek egy felhívást? Mármint szabad itt ilyet vagy diktatúra van?"
Ez nem is kérdés. :) Egyébként is leírtad amit szeretnél. :)

"ír a témáról valami bővebbet, értelmesebbet," Tudom én, hogy nem lett nagy szám:D Nehéz is lett volna komolyabban belemélyednem a témába, tapasztalat híján. :D Igazából csak azért írtam, mert erre én voltam kíváncsi. Bár tényleges választ nem kaptam.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.22. 19:46:45

@F.Lackó: Ja, leírtam. Aztán nemtetszik, és szó nélkül törlik. Esetleg megspékelik egy örökös bannal. Vannak helyek...

Kösz a feedbacket. Ezért mondom, amit mondok. Itt a téma, amiről szemlátomást a társaság egyik tagja tudná okítani a maradék 99 tudatlan kopfot. Francnak haggyuk parlagon heverni.

Törzsgyökeres szentesi 2010.04.22. 20:11:46

Olyat nem nagyon fogtok itt találni aki roma lánnyal hált.
Értelmes ember ilyet nem tesz.

Joe69 2010.04.22. 20:36:47

Egyszerűen arról van szó, hogy végig közösségben éltek: család, törzs..soha nem voltak egyedül, pici koruktól kezdve tanultak emberismeretet, nem úgy mint mi, individualisták..egy cigány nő mer úgy egy férfihoz szólni, ahogy egy nem cigány soha nem merne. Pasikollégák, őszintén..nekem is volt roma kolléganőm, nem volt szép és fiatal se nagyon, de leült velem beszélgetni és magától értetődően mondta nekem, hogy szép a szemem és a kezeim is azok. És nem azért, mert most kefélni akart, v. valami , hiszen férjes asszony volt, hanem mert neki ez természetes volt. Na, melyik nagy magyar pittyegő szingli csinálna ilyet ? Pl. a Patrícia ??

Persze, azért ráfaragások is vannak..Bangó Margit rikácsolva üdvözölte Gyurcsány Ferencet, a Magyar Népköztársaság (!!!!!!) miniszterelnökét..kapott is valami díjat utána:))

Joe69 2010.04.22. 20:39:12

@Törzsgyökeres szentesi:

Azért, mert amúgy nagyobb rasszisták, mint mi. Nekik se kellünk mi.

Kucii 2010.04.22. 20:45:59

A jó öreg Guszti.. :D Kicsit meg is változott azóta :D Niggerből talán Katterré avanzsálódott :-)

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.22. 20:50:59

@Joe69: Én ismerek olyan nőt aki ilyen. Nem roma.
Ez nem nációfüggő.
Ez emberfüggő.
A szocializáción is múlik, és a "hozott anyagon" is.
De a "romákat szociálizálják így, és ez nem fordul elő a csinos-okos-szingli-nem roma kombóban" - na ez egy csúsztatás, tévedés.
Ez van.

Hirmondo Helen · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.22. 21:13:39

@Joe69: Én is bárkinek megmondtam, amit gondoltam.;-)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.22. 21:27:45

A megmondással nincs is gond. Csak az a fránya férfinép ne értené folyton félre. Szal nemcsak a leányokat kell kicsit nyíltabb felnőttnek nevelni, hanem a fiúkba is picit több eszet beleverni, hogy annak lássák a szitut, ami.

Dorelle 2010.04.22. 21:36:08

Hát lehet, hogy "tüzes", de nem adnám a kezébe egynek sem az tutiszáz (márhapasilennék). Szerintem itt inkább arról lehet szó, hogy hamarabb kezdik a "dolgot" és tapasztaltabbak...

Dr. Jula Watson 2010.04.23. 00:05:11

Azt, hogy jobb szeretők lennének, azt nem hallottam, de szerintem a tüzes szót egy kicsit félreértelmezted. :) Ez mindössze annyit jelent, hevesebb vérmérsékletűek, mind az örömöt, mint a bánatot, jobban átélik, látványosabban. Minden kicsit eltúlzottabb náluk. Ez persze kihathat a szexuális részre is, hiszen ott is intenzívebbek lesznek, és nem a csendes visszafogott lányt fogod látni.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.23. 11:12:18

@Kucii: Legutóbb mikor láttam festő volt :D

@Dr. Jula Watson: Nem értelmeztem félre, komolyan sokan úgy gondolják, hogy forróbbak a cigány lányok. Szó szerint forróbbak.. :) Bár úgy érzem tényleg megdőlt a mítosz. :)

SeaSzilaHawk 2010.04.23. 11:31:15

Háháá...úgy látom csak egyedül nekem volt a jelenlévő kommentelők közük kapcsolatom roma lánnyal...jelzem, hogy nekem ez természetes volt, mármint kapcsolatot (baráti, ismeretségi) létesíteni romákkal, mert gyermekkoromban nyagyim szomszédjában éltek romák, és ugye még az ártatlan kisgyerekek nem táplálnak rossz érzelmeket a bőrszín miatt.
Na de a lényegre...nem azt mondom, hogy soha más csajjal nem volt olyan jó, mint a roma lánnyal (Kata, még a neve is normális), de valami nagyon különleges volt. Úgy értem, hogy már a csókja, az érintése is más volt. Az ajkai olyan édesek voltak, mint az eper (lehet, mert azelőtt valami cherry-s piát ittunk:D). Komolyan, ki kell próbálni, mert pont olyan (ahogy barátom elmeséléséből tudom lereagálni), mintha brazil csajjal lennél. Na és ki nem szeretne egy hancúrozást egy brazil csajjal? Annyi a különbség, h a kultúrájuk egy "picit" eltérő. És tényleg, mondhatni azt, hogy forróbbvérűek, mint a megrögzött europid népség. Az a gond hogy Magyarhonban nagyon sok a prűd lány, más a társadalmi reakció bizonyos dolgokban. És most szívem szerint elkezdenék papolni arról, hogy mennyire hülyék azok, akik diszkriminatív módon gondolnak a romákra.(még akkor is ha vmi rossz élményük van velük kapcsolatosan). De nem teszem, mert szokás szerint senki sem értene meg, meg amúgy is minek lopjam itt bárki idejét is.
Üdv.

SeaSzilaHawk 2010.04.23. 11:35:44

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Egyetértek veled:)

@Törzsgyökeres szentesi: Téged inkább nem jellemeznélek...annyi eszed lehet, mint a kommented...

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.23. 11:48:55

@SeaSzilaHawk: Na végre valaki, aki konkrétumot tud mondani. :) A papolás amúgy tényleg felesleges, mert aki alapból úgy gondolkodik, mint pl. szentesi, azokat soha senki nem fogja meggyőzni az ellenkezőjéről..

Hirmondo Helen · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.23. 11:52:24

Lackó, nem kell ám takargatnod, hogy Valika is közülük való.;-)

SeaSzilaHawk 2010.04.23. 11:54:00

@F.Lackó: Úgy értsem akkor, hogy ezt a bejegyzést "csak" nekem szántad? Milyen édi-bédi vagy:D:D:D:D:D:D:D

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.23. 11:56:31

@Hirmondo Helen: Ezt a szálat kicsit későbbre hagytam, de faszán lelőtted a poént:DD

@SeaSzilaHawk: Gondoltam többen lesztek azért :D

SeaSzilaHawk 2010.04.23. 12:08:05

@F.Lackó: Hát, hát... a mostani politikai helyzetre illetve a romák mostani megítélésével nem hiszem, hogy sokkal többre számíthattál...

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.23. 12:11:51

@SeaSzilaHawk: Ez baromság. Szerintem nagyon sokan vannak, akik leszarják, hogy az adott illető roma, magyar, néger, kínai stb. bármiről is van szó. Vagy túl pozitív lennék? Vagy tényleg ennyi sok buta ember van?

SeaSzilaHawk 2010.04.23. 12:21:10

@F.Lackó: Te Lackó... ennyire nem látod, hogy mi folyik körülötted? Csak egyszer nézz körül, amikor sétálsz Budapesten és meglátod, hogy mennyire igazam van... nem is beszélve arról, hogy hírekben, meg mindenhol mennyi erről írott diszkriminatív dolog van. Utálják a romákat, sőt megvetik őket...és nem is beszélve a szélső jobb mentalitásról, ami most erősebb, mint valaha...tényleg nagyon rosszul áll az ország többsége a roma kérdéshez (na nem mintha én tudnám a tuti megoldást).
És igen, nagyon sok buta ember van, aki nem saját főből gondolkodik, csak úgy beáll a sorba...

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.23. 12:33:40

@SeaSzilaHawk: Na most akkor elkezdünk politizálni?:D Benne lennék, csak nem biztos hogy mindenki örülne neki. A jobbikról nekem is meg van a véleménye, egyébként... Pesten nem voltam már 2-3 éve tuti. Bár nem kell ahhoz a fővárosba menni, hogy lássam mi megy az országban. Ennek ellenére hiszem, hogy vannak még nagyon sokan, akik tudnak normálisan gondolkozni, és nem állnak be a sorba. Lehet, hogy sokaknak az jön le, hogy az ilyen gondolkozású emberek vannak kisebbségben, de talán ez így nem igaz. Csupán az ember jobban meghallja/látja rosszat. Aki egyébként nem rasszista, az nem fogja hangoztatni, az elveit. Ellentétben a másik csapattal ugye...

SeaSzilaHawk 2010.04.23. 12:58:37

@F.Lackó: Hát figyelj a remény megmaradhat, és hihetsz benne, hogy vannak normális gondolkodású emberek....hisz vannak, csak egyre kevesebb....és szerintem, már most kevesebben gondolkodnak "normálisan", mint az ellentábor...És az utolsó felvetéseddel, meg az a problémám, hogy ez a legnagyobb baj, hogy aki nem rasszista az nagyjából leszarja, meg nagyon izgatják az ilyesfajta összekülönbözések, míg épp az ellenkezőjét kellene, kiállni a maguk igazáért (na itt nem tömegverekedésről, meg mittudomén flyerek osztogatásáról vagy az aluljáróban éneklésről beszélek), hanem hogy igenis vitassák meg, és próbálják meggyőzni a rasszista emberkéket, hogy nem feltétlenül az a helyes, amit ők gondolnak..én ezt mindig megpróbálom, haveri vagy bármilyen társaságban....de hát nem nagyon sikerül...talán gyengén érvelek, vagy csak fafejűek....ezt már nem fogom megtudni...

SeaSzilaHawk 2010.04.23. 13:08:45

Az előzőt lehet törölni, mert most meg látom a kommentem...Thanks Lackó:D

Caddy 2010.04.23. 14:28:22

Összemostok két dolgot. Szerintem.
Nem mindegy, hogy jóban vagy a romákkal, négerekkel, indiaiakkal, stb, vagy párkapcsolatban élsz.
Nekem van fekete szomszédom nagyon jóban vagyunk, a múltkor otthon hagyta a kulcsát, én meg behívtam kávézni, több órát dumáltunk, de ettől függetlenül nem tudom elképzelni, hogy egy fekete sráccal járjak. Nekem nem. Ennyi.
Hm?

Mimas 2010.04.23. 15:52:22

@F.Lackó: Veled értek egyet. A többséget még mindig a normálisan gondolkodó emberek alkotják, de a szélsőség hangosabb.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.23. 18:02:58

@F.Lackó: Így van Lackó-.

Én spec. leszarom a nációját. Semmilyen előítéletem nincs e téren, bár látom az egyes nációkra jellemző szeterotíp negatív oldalt, sőt, magam is belefutottam már a negatívba, egy-két nációtól.
Ez nagyon könnyen általánosításra készteti az embert. Ha engem megtámadtak már csoportosan az úton romák, akkor könnyen elfordulhat(na) hogy utálom az összes romát. És van akinél elő is fordul. A Bogardus-skála méri az emberi előítéleteket, a rögződőséket egyes hárrányos helyzetű (vagy annak minősített ) csoportok írányába. Így pl. a romák irányába is, akik többnyire sokszorosan hátrányos helyzetűnek minősülnek: származásuk miatt is, nagycsaládos létük miatt is, szegénységük miatt is, iskolázatlanságuk miatt is, és azért is mert felmérések bizonyítják a (Kaáli-intézet egyik munkatársával beszélgettem erről tavaly, ) hogy a romák között sokkal több a deformitással született gyermek. Bizonyos betegségek -rendellenességek csak náluk jönnek ki, vagy halmozottan fordulnak elő, egy családon belül is. Ennek oka éppen a nép kultúrája,(átfogó értelemben) és életmódja. Maguk közül házasodnak, előfordul a vérfertőzés családon belül, ami ki sem derül legtöbbször, illetve nem olyan mértékben kezelik ezt erkölcsileg elítélendőnek, mint a többségi kultúra , és a többség által alkotott törvények.
Na mindegy, nem akartam okoskodni, de ma ilyen napom van. Lényeg: a romák estében könnyű általánosítani.
Nekem 8 kinek milyen a nációja. az érdekel, milyen ember. (ez is közhely)

De azért ez a poszt akkor is köözhely baszki, közhely.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.23. 19:51:22

Vigyázzatok! Vigyázzatok! Beszabadul ide valaki az ország keleti feléből és végetek lesz, mint a botnak.

Mellesleg, amíg nem bántanak, addig én sem.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.24. 09:46:02

Végünk van baszki, véégünk! :D

killermoney 2010.04.24. 18:27:09

Passz én még ezt sem hallottam h a roma lányok tüzesebbek lennének :D Csak azt h 13 évesen már simán befigyel egy gyerek, na ebből pont a szexuális éretlenség jön le nem pedig h tüzesek lennének. De amúgy saját tapasztalat nincs meg vélemény sem nagyon :D

GipszesJakab 2010.04.25. 13:56:42

Újként hozzászólnék a témához, mint tapasztalattal rendelkező. 2 évig volt cigány barátnőm. Ez nem látszott rajta, nagyon hófehérke volt, a nevelése is inkább magyaros volt, mint amit a cigány sztereotípiákból az ember ismer. Az anyja cigány volt, az apjában is volt tehát ő cigánynak vallotta magát, de ha ránéztél vagy vele beszéltél ez csak egy viccnek hangzott. Azért kitűnt pár dolog az idők folyamán amit a cigánysághoz társít a többség pl vonzódás az aranyfuxokhoz, volt egy ilyen ötlete, hogy nem kell házasodni mert akkor több családi pótlék és miegymás jár a gyerekek után, ha úgy van lepapírozva, hogy egyedül neveli őket. A szextől meg a tüzességről: összességében jó volt vele . de ez kamu, hogy tüzesebbek lennének, nem kívánta sűrűbben a szexet mint mások, volt, hogy fadarabként viselkedett, voltak leterelések, fejfájás stb...

Én is azt tudom mondani, hogy korábban érnek, és 15 - 20 éves korig szépek, nagy mellük van, de ezután nagyon asszonyosodni kezdenek. Híznak, megereszkedik a mellük.

Akkor hozzászólnák a politikához is. Tehát SeaSzilaHawk aki nem úgy gondolkodik, mint te az nem is normális. Az előítéletek nem szép dolgok, de nem is alaptalanok. Ez a rasszizmus dolog nekem már unalmas meg elcsépelt, ki a rasszista? Szerintem az aki kiemel egy rasszt, és a többi fölé emeli, tehát, hogy a többi alsóbbrendű az az egy pedig a felsőbbrendű. Az, hogy az emberek itt ilyen olyan rasszisták lennének, ami a te olvasatodban azt jelenti, hogy utálják a más népeket, nem hiszem, hogy igaz. Történelmünk során együtt éltünk svábokkal, kunokkal, szlovákokkal stb... a magyar nép befogadó.Itt jön amit Dezső fiú írt "Ha engem megtámadtak már csoportosan az úton romák, akkor könnyen elfordulhat(na) hogy utálom az összes romát. És van akinél elő is fordul." na igen ilyen előfordult nem egyszer velem, haveroktól is hallom, hogy sokszor a cigányok kötekednek, lehúznak, balhéznak. Ettől még nem utálom őket, csak tudom, hogy nem árt velük óvatosnak lenni. A romák túlreprezentáltak a bűnözésben ez tény. És velük óvatosnak lenni szerintem nem rasszizmus. Ez egy egyszerű emberi reflex. Ha pl egyszer megszúrtad magad egy rózsával, akkor legközelebb majd figyelni fogsz a tüskékre. Szerintem az a buta aki nem így tesz, mert az a saját hibájából sem tanul. Azt egyszerűen nem hiszem el, hogy a média diszkriminál. Ott van benne a Győzike, a Pákó, a Horváth Éva (úgy tudom ő is c kategória) Bódiék, Bangóék. Ha romát bántanak megy az esti hírekben a sírás rívás, hogy mekkora rasszizmusnácizmusfasizmus tombol itt Magyarországon. Azt mondod Lackó, hogy a jobbikról megvan a véleményed. Nem tudom mi a baj vele. Szerintem jók a céljaik, és nem azt mondják, hogy irtsuk ki öljük meg szögesdrót stb. hanem azt hogy dolgozzanak meg azért amit állambácsi ad nekik. Aki tovább tud számolni kettőnél jól tudja, hogy kiirtani bármit nem megoldás, mert annak súlyos következményei lennének. Az, hogy milyen emberek vannak a szavazótáborban, még nem jelenti azt, hogy népirtásra készülnének. Na ehhez hirtelen ennyi.

Igen. Ilyen nézeteim vannak mégis 2 évig jártam egy cigány lánnyal, volt is ebből vita meg veszekedés, mert ő meg mindig a cigányokat pártolta. Akkor én most rasszista volnék?

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.25. 14:19:38

@GipszesJakab: Több dologban is egyetértek veled. A rasszizmustól azért nagyon messze állsz. Ami engem zavar már nagyon, az az, hogy nem írhatom le azt a szót, hogy "roma", vagy "cigány" teljesen mindegy milyen szövegkörnyezetben, hogy ne kapjam meg, hogy: Vigyázz, mert fúú, jaj ne cigányozz, ők is ugyanolyan emberek, ilyeneket ne írj, stb. Nem lényeg, hogy épp arról írok, hogy van cigány haverom, vagy akármi, lényegtelen. Megírtam pl. ezt a cikket, már többektől kaptam, hogy jól vigyázzak mit írok, mert bla bla. Hát nehogy már még ki se lehessen mondani azt a szót, hogy cigány?! Hát mi van itt??

A jobbikos témához, csak annyit tennék hozzá, hogy nekem túlságosan szélsőséges eszközöket használ a párt. Már a kampányban cigányozott, zsidózott, területeket akar visszafoglalni, egypártrendszer, stb. Nem tudom mi lett volna, ha hatalomra kerül. Meg az is érdekes, hogy 15-én az 50.000 nézőből, jó pár száz/ezer kopasz kommandósgatyás, bakancsos úriember volt, akikkel valamiért én nagyon nem szimpatizálok.. Más kérdés, hogyha a fideszék valamit elcsesznek, akkor talán 4 évet sem kell várnunk, hogy jobbik legyen hatalmon.. Véleményem szerint meg maximum 4 év múlva úgy is megtudjuk hogy kormányoznak a jobbikék..

killermoney 2010.04.25. 16:04:12

@F.Lackó: Naja ez télleg nagyon gáz amikor már arra is verik a nyálukat egyesek ha meglátják azt a szót h cigány. Ez már sztem a ló másik oldala, ez semmivel sem több mint ha vkire azt mondom h olasz, francia, vagy ausztrál.

Én se vagyok kifejezetten rasszista de tény h bizonyos különbségek vannak amiknek igenis történelmi okai vannak és nem olyan bonyolult őket felfogni. Mondjuk úgy diplomatikusan h társadalomfejlődésben néhány 100 évvel mögülünk kezdtek ugyanúgy ahogy anno mikor mi magyarok letelepedtünk Európában mi barbárnak számítottunk, aztán idővel behoztuk a lemaradást. Na most ők még később jöttek ide ezért hozzánk képest is le vannak maradva és az ahogy kezelték ezt a kérdést mióta van nem igazán segítette elő az integrációt, ami egyébként egy kurva nehéz dolog, hiszen hol húzzuk meg a határt mennyire kell tiszteletben tartani az ő kultúrájukat és mennyire nekik a mienket. De az erőszak nem megoldás az tuti. Viszont az sem h lassan ha vki összeverekedik egy cigánnyal az egyből rasszista köcsögállat.

Volt ez a Mortimer ügy és ott a "szegény fiút" sajnálta a fél világ aki belerohant a szamurájkardba. Na most az a gyerek most késelésért ül előzetesben. Szal ennyit a kurva médiáról mert erről volt egy mini cikk valahol nem pedig harsogta az ország hetekig.

Na jó nem akarok ebbe belemenni nagyon már így is megtettem :) Pedig erről lenne mit beszélni, csak kedves politikusaink inkább Nokiás dobozba nyúlkálnak mint ilyen forró levesbe. Amúgy a Jobbiktól egyrészt a hideg kiráz másrészről a röhögőgörcs fog el, de az megint másik téma.

Lackó sry a hosszú offért csak kijött ez most belőlem :D

SeaSzilaHawk 2010.04.26. 11:18:44

@GipszesJakab: Uhhh...mondtam Lackónak, hogy jobb, ha nem megyünk bele. Hol is kezdjem....ömmm let's see...menjünk sorjában....én nem hiszem, hogy olyat mondtam volna, hogy aki nem úgy gondolkodik, mint én az nem normális. Különben is mi az a normális? Na mind1, ezt ennyiben is hagynám. Szerintem nem csak az a rasszista aki egy fajta embert a többé fölé emel, hanem az is, aki úgy képzeli, hogy egy szinten van több nemzettel, és mondjuk csak egy rasszt néz le, illetve nem gondolja, hogy olyan szinten van mint a többi rassz.
Na a következőn meg tényleg röhögnöm kell...kit fogadott be Magyarország? Meg milyen befogadó Magyarország? Kérdezem én, ha már oly nagyon tudsz történelmet, hogy kit fogadtunk be, akkor biztosan azt is tudod, hogy miért, meg milyen körülmények közt. Tehát, melyik körülöttünk lévő nemzettel ápolunk úgymond "jó" kapcsolatot? Szerbekkel? Utáljátok. (Azért írom így általánosítva, mert amúgy én Erdélyi vagyok, tehát Román, és légyszi nézzetek el egy pici általánosítást, senkit nem akarok megsérteni vele, de ezt én így tapasztaltam) Osztrákok? áhhh, utáljátok. Románok? Bele sem megyek. Ukránok? Sztem szóra sem érdemes, hogymennyire nem szeretitek. Vagy esetleg a szlovákok? Hehe...közelmúltba és jelenben is látszik, hogy mennyire jó barátok vagytok. Nos mindeniknek megvan, hogy történelmünk során, miért alakult ki ez a nagy szeretet. Ne is beszélve a határontúli magyarokról, nagyon egy befogadó nemzet vagytok, vagyunk. Ez röhelyes...(tényleg csak általánosítva, mert nagyon sok ember nem érdemli meg, amit most leírtam)
Továbblépve, még hogy azért nem rasszista a média, mert vannak közszereplők. Remélem tudod, hogy a legtöbb nem azért van ott, mert mekkora példát tud mutatni, hanem azért, hogy fél ország legyen kit kiröhögjön, meg fele legyen kit utáljon. (tisztelet a kívételnek, mert ugye pl. Bangó Margit már elnyert egy-két nagyon rangos elismerést, teljesen megérdemelten)
Jobbik....én nem tudom, hogy te mit képzelsz róluk, nem is akarom firtatni, de te hol hallottad, hogy bármely szélsőség, legyen az jobb vagy bal, az jót tenne kis országotoknak? Na ennyi, egy kicsit felment a pumpa, na de csak lenyugszok.
Ja meg a barátnőd, akkor elég távol állt a cigányságtól, nem biztos, hogy annyiszor érte őt hátrányos helyzet, mint egy átlag romát...

@F.Lackó: Én ezt se úgy látom, mint te:D Szerintem igenis degradáló valamilyen szinten egy romának, ha lecigányozod. Persze, mi nem érezzük annak, de attól még nekük lehet, hogy nem esik jól. Én nememlékszem, hogy valaha is lett volna probléma, ha egy romát romának neveztem....de lehet, hogy tévedek....kb a cigányt olyannak érzem, mint amikor a feketéket leniggerezik...

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.26. 11:29:16

@SeaSzilaHawk: Csak gyors reakció: Szerintem meg sok olyan roma van, aki igenis kikéri magának, hogy roma, mert ő igen is büszke arra, hogy cigány. :)

SeaSzilaHawk 2010.04.26. 11:42:54

@F.Lackó: Hehe:D Hát kb igazad van:D Van, hogy csak szőrszálhasogatásért kérik ki maguknak, de na... muszáj politically correct-nek lenni...nem mondhatod egy kövérnek, hogy kövér, hanem inkább, hogy vízszintes problémákkal küzködő (angolból: horizontally challenged) :D

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.26. 11:46:05

@SeaSzilaHawk: Baz:D Hát ebben is van valami.. De krvélet, mennyivel idegesebb lennék, ha valaki azt mondaná nekem, hogy: "Figyelj má te vízszintes problémákkal küzködő!", mint, hogy: "Hallod duci?! :D" Máár, ha éppenséggel kövér lennék :DD

SeaSzilaHawk 2010.04.26. 11:51:29

@F.Lackó: Biztosan nagyon megértő lennél, és sok köszönetet mondanál az öklöddel az arcába:D Na....hát ezeket nincs is miért tovább tárgyalni, mert ezeket is a nagyon okos Amcsik találták ki:D

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.26. 11:58:14

@SeaSzilaHawk: Hoppá, figyelj azért oda! Héló héló! Nem amcsik, hanem amerikaiak. Azért vigyázzunk a rasszizmussal! :D

SeaSzilaHawk 2010.04.26. 11:59:45

@F.Lackó: És még az amerikaiak sem helyes, mert hát amerika egy kontinens, ők egyesült államokbéliek:D:D:D

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.26. 12:02:58

@SeaSzilaHawk: Igaz, igaz... Hát most azért nem kicsit érzem magam szarul ez miatt :D

SeaSzilaHawk 2010.04.26. 12:13:57

@GipszesJakab: Ja csak pont most olvastam, hogy mit gondolnak külföldön a Jobbikról:" a Jobbik választási hadjáratát az antiszemitizmus, a cigányok megbélyegzése és az Európai Unió elutasítása jellemezte a francia hírügynökség szerint."

@F.Lackó: Kellene is, te rasszista köcsög:D:D:D

GipszesJakab 2010.04.26. 16:14:08

@SeaSzilaHawk: Ahhoz képest, hogy azt mondod román vagy egész jó a magyarod. Én meg szerbiában láttam meg a napvilágot, de nem vagyok szerb. Ja csajt kb semmi atrocitás nem érte, de mindig verte a tamtamot, hogy jajj szegénykéék. Amikor a saját öccsét verte meg 3 kedves roma fiatal, az is jogos volt a romák részirűl.:) Ő büszkén verte a mellét, hogy ő a cigány pedig köze hozzá nem volt sok. Szerintem a dolgokat a nevükön kell nevezni nem mindenféle más kifejezéseket kitalálni rájuk, amik úgy is elkopnak. Pl fekákra volt már néger színes fekete most tartunk az afroamerikanál, kitudja meddig. Hogy mit gondolnak külföldön, pont Franciaországban, ahol szintén megvan a kisebbségi probléma a bevándorlási politikájuknak hála, kb leszarom. Törődhetnének a saját problémáikkal. Vona mondta, hogy nem az a kérdés mit gondol Brüsszel, hogy mit gondol Washington, hanem, hogy mit gondol a magyar ember.

SeaSzilaHawk 2010.04.27. 10:19:00

@GipszesJakab: Kösz a bókot, hogy elég jól tudok magyarul, hisz amint mondtam Erdélyi vagyok, csak a buletinomban (személyimben) vagyok románnak titulálva. Háromszéki vagyok, ahol talán egész Románia területén a legkevesebb a román nyelvű emberke, sőt egész életemben magyarul beszéltem szülőföldemen. A barátnőd sztorijához nagyon nem tudok hozzászólni, de az, hogy Vona azt mondja, hogy őt nem érdekli, hogy külföldön, mit gondolnak rólunk, hát szánalmas. Remélem tudod, hogy ezen népek nélkül, most MO sehol sem tartana. Igaz, hogy a történelmünk során sokszor megszívattak, és hát nem is "csípázom" őket, de a jövőnk, gyerekeink jövője nagyjából az ő kezükben van. Ja és most pont Fo-t hoztam fel, de hozhattam volna No-t vagy Nagy-Britanniát stb. De látom, hogy te a szélső jobbot képviseled szóval nem is megyek jobban bele, mert úgy sem tudlak meggyőzni, hogy ez nem a jó irány.
Ez előző kommentemből nagyon sokmindenre nem reagáltál. Ez azt jelenti, hogy egyetértesz velem? Mert a hallgatás beleegyezés, az én tudatomban. (konkrétan a befogadásról beszélek)

apronemecsek 2010.09.30. 14:54:31

a cigány csajoknak 2 fokkal melegebb a pinájuk! :)

alien 2011.07.13. 13:00:47

ha nem tudol semmit akkor minek írtad ezt az egészet? a fene olvasta volna el
:(

kikike27 2011.09.17. 19:47:17

Sziasztok,azt hiszem tudnék mit hozzászólni a témához ,magam is egy roma lány vagyok,aki 27 éves és tanult,3 gyermek anyukája,magyar férjjel,dolgozm,és ha meglátnád,hogy nézek ki,leesne az állad,ez szól annak aki lefikázza a roma nőket,ha gondolod felrakok egy képet. Úgy látom ki kell állnom magunkért.Igaz,hogy a roma nőkben nagya a tűz,a párommal 8 éve ismerkedtem meg az első alkalom után azt mondta soha nem hitte,hogy van nő aki ennyire élvezi a szexet,ez azóta változatlan,azthiszem tudnék mit ...