Miért fekszenek a csajok más ágyába rögtön szakítás után?

 
„Kell valaki, aki miatt majd el fogom felejteni őt.” Nade szakítás után 2 nappal kefélni egy vadidegennel, az ebbe a kategóriába esik?
 
Azt figyeltem meg, hogy a nők általában, egy kapcsolat lezárása után, nagyon rövid időn belül találnak maguknak ágyast, miközben az állítólagos „még röptében a legyet is” pasik, meg össze vannak szakadva. Hogy van ez?
Tegyük fel, hogy együtt van a párocska, már 4 éve. Minden teljesen jól működik. Sosem csalták meg egymást. Szinte már azt lehetne hinni, hogy ők bizony össze fognak házasodni. A nagy szart. A szerelem elmúlik, jön a megszokás. Vannak, akik nem bírják ezt kezelni. Megijednek, elgondolkoznak a kapcsolaton.
a, A srác 4 év után szakít a csajjal. Szerinte nem működik a dolog, megunta stb. Lány teljesen ki van készülve, sosem gondolta volna, hogy ilyen megtörténhet. Ez van. Az ember azt gondolná, hogy ha együtt volt egy pasival 4 évig, akkor biztos, hogy nem képes, sőt nem is akar kefélgetni összevissza, inkább a normálisabb kapcsolatot keresné. Nem így van! A csaj elkezd keresgélni, kinek lehetne széttenni a lábát. Régi ismerős, akivel esetleg jóban volt, vagy valami idegen, akivel diszkóba flörtöl, változó. 1 héten belül biztos, hogy le fog valakivel feküdni. Miért? Annyira zokon vette, hogy szakított vele a srác, ennyire szomorú? Akkor elvileg még szereti, sőt biztos, hogy szereti, mivel pár nap alatt az érzések nem változnak. Akkor, hogy képes valaki mással dugni? Bosszúból, vagy ennyire hiánya van, hogy 2 napot nem bír ki? Egyszerűen, kell valaki, mert annyira egyedül van?
b, A csaj dobja ki pasit, ugyanaz az ok. A csávó teljesen maga alatt van, minden nap leissza magát. Nem tud másra gondolni, csak arra, hogy vajon mit ronthatott el. A lány nagyon sajnálja őt, néha még sír is egy kicsit, hogy milyen szar lehet most neki. Aztán valószínű, hogy 1 héten belül, ebben az esetben is kettyint valami géppuska lábú nőfalóval.
 
A pasik azt hiszik, hogy az ő barátnőjük nem olyan. „Az kizárt dolog, biztos, hogy nem fog összefeküdni senkivel. Legalább 1-2 hónap, vagy fél évig nem lesz kedve hozzá.” Nem a faszt nem. Ez egy baromság. Mikor vége van a kapcsolatnak, onnantól nem számít semmi. Lehet, hogy nem is élvezik a szexet, nem számít. Csak valaki foglalkozzon velük. Érdekes, hogy mindenki a pasikról gondolja, hogy ilyenek, pedig marhára nem. A férfiak általában úgy reagálnak a végleges nem-re, hogy jól leisszák magukat, vagy szívnak. Elkezdenek szarni mindenre és teljesen befordulnak.
 
Tény, ha a szakítás megtörtént, már semmi közünk ahhoz, amit a volt párunk csinál. Ettől függetlenül, véleményünk lehet. Nem mondom, hogy gyászolni kell az exünket fél évig, vagy szolidaritásból nem kavarni valakivel, de azért azt nem tartom helyesnek, hogy a szingli hetek első napjait, masszív cumizással kellene tölteni. Az meg ráadásul szánalmas is, mikor egy olyan típusú pasival csinálják, akit egészen addig lenéztek, visszataszítónak tartottak, amíg együtt voltak az exükkel. Mennyire megalázó megtudni, hogy a hőn szeretett nő, akiért az ember megdöglene, 3 nappal a szakítás után, diszkóból hazafelé egy műmájer hímringyóval kefélt. Az meg már csak hab a tortán, mikor 2 hét múlva megkeres, hogy minden oké-e, mert nagyon sajnál…
 
 
Megjegyzés: Ez az én szubjektív véleményem. Akinek nem inge, nem veszi magára stb. stb.

 

F.Lackó 24 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokrol.blog.hu/api/trackback/id/tr481666611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pocket 2010.01.12. 17:04:17

na, ehhez muszáj kommentelnem...
én amikor azzal a fiúval szakítottam, akivel eddigi életem során legtovább voltam, nem ugrottam egyből másnak az ágyába! az tény, hogy néhány héttel később, csak azért, hogy legyen valaki, mert nem bírtam 2 év után elviselni az egyedüllétet, összejöttem egy fiúval, ami kb. nem is tartott tovább 2 hétnél se... de nem ez a lényeg... aztán jött a köv., meg az az utáni fiú, és vagy 4 hónapig tuti nem voltam senkivel.. nem azért, mert nem lett vna rá alkalom, vagy nem akartam.. egyszerűen csak más lett volna, mint az exbaráttal, akivel 2 év alatt tök jól összeszoktunk, meg nem is volt rajta kívül más addig.
a férfiak, meg tényleg befordulnak, lerészegednek, és hanyagok lesznek. mintha világ vége lenne, nem tudom melyik rosszabb. a nők az ilyen dolgokat valahogy jobban tudják kezelni sztem, nem az ide-oda kefélés miatt, de aminek vége, annak vége. és általában az eszükre hallgatnak, nem a szívükre. reálisabban látjuk a dolgokat, akkor is, ha nem szeretnénk, ha úgy lenn!

Genovéva 2010.01.12. 19:15:51

Hát én valami hasonló és egyben tök más cipőben járok....én nem akárki ágyába feküdnék be, azonnal, csak azéba, akivel szakítottam.... bár lehet hogy addig akár hetekig is megvoltam/tunk nélküle, de szakítás után pár órával, annyira megkívánom....ehhh....persze vannak olyan szakítások amikor elég kínos lenne felvetni is az ötletet, hogy esetleg egy utolsót....illetve a többség asszem ilyen....de egyszer úgy adódott, hogy volt egy ilyen amolyan búcsú....és húúú...mondhatom, az aztán tele van érzelmekkel...és semmi megszokás....kihagyhatatlan élmény....
Úgy gondolom, hogy ez olyasmi, hogy amint kimondod hogy vége, automatikusan tiltott gyümölccsé válik az illető.....és hát így máris sokkal vonzóbb....sajna.....ehhh....:(

Dominó 2010.01.12. 20:38:56

Ez a poszt mintha hirtelen haragból íródott volna.
Saját tapasztalatom: ennek pont a fordítottja igaz. Bár mindkét nemnél lehetséges ez a hozzáállás, valamint főleg érzelmi intelligencia kérdése.
Persze vannak kapcsolatfüggők (férfiak-nők egyaránt), de az már teljesen más tészta!

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.01.12. 21:18:08

@Dominó: Akár hirtelen haragból is íródhatott volna, bár nem így történt:) Egyszerűen ez a meglátásom. Persze, amint azt írtam is: Akinek nem inge... Kíváncsi lennék egyébként mások véleményére is, de nem nagyon akarnak kommentelgetni:)

Esss 2010.01.13. 18:53:29

Vannak ilyen és oylan lányok is... Nem általánosít6unk. Szerintem bosszú és bizonyításvágy!
A lány azt hiszi vagy reméli egy szakítás után hogy a fiút még érdekli legalább egy kicsit is, és mivel a fiú megbántotta, fájdalmat és csalódást okozott neki, odaadja magát egy másik fiúnak, hátha bassza a volt faszija orrát!
Bizonyítás... a nők nagyon rivalizálnak. Azzal h egy fiú dobta, az önértékelése, önbecsülése elég alacsony lett. Bizonyítás képpen megmutatja, hogy ő igen is szép lány, sexy, vonzó és nem csak neki kellett, hanem mások is vonzónak tartják .
Különbözö, minden lánynál, hogy mit hoz ki belőle! Én még szerencsére nem jártam ilyen ciőben, de kitudja, hogy belőlem miket váltana ki!

Kalokairina 2010.01.14. 17:03:40

Az én saját tapasztalatom is pontosan ennek az ellenkezője. Egyáltalán nem értek egyet a cikkel. Viszont tény, hogy a bizonyításvágy tényleg megvan. De nem csak így lehet ezt kifejezni, és az ex tudtára adni... Kissé ez így lealacsonyító.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.01.14. 17:14:49

@Kalokairina, @Esss: Bizony nem csak így lehet kifejezni, illetve nem így kellene kifejezni. Mégis a legtöbbször ez a helyzet. Valószínű, hogy azok a csajok, akikről írtam, nem fognak véleményt írni... Én örülnék, ha pontosan az ellenkezőjét lehet elmondhatni.

rocksztar 2010.01.23. 22:10:49

@F.Lackó: kitűnő cikk, nekem is ugyanez a tapasztalatom

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.01.24. 02:30:14

@rocksztar: Köszönöm! Megynyugodtam, végre valaki egyetért velem. :)

killermoney 2010.01.24. 10:17:17

Érdekes meglátás de szerintem azért ennyire nem rossz a helyzet. Én most pont ebben a helyzetben vagyok másfél hónapja szakítottam bnőmmel és biztos vagyok benne hogy ő nem ugrott másnak egyből, pedig én voltam az első aki szakított vele eddig mindig a másik oldalon állt. Mondjuk nem is úgy szakítottunk hogy nem beszélünk egymással vagy utáljuk egymást. Azóta eltelt időben már elképzelhetőnek tartom hogy volt vkije de mondjuk 1 hónapig tuti nem, de ha volt is nem dörgölné az orrom alá.

Szóval szerintem helyzettől függ, mert ha valakivel úgy szakítanak hogy megalázottnak érzi magát, akkor fog egyből keresni vki mást, pontosan azért hogy visszaállítsa az önértékelését és ez igaz fiúra lányra egyaránt. Csak azt azért ne felejtsük el hogyha egy lány még ha nem is olyan bombanő szétrakja a lábát akkor vki tuti megdugja, ha viszont egy fiú akar vkit nagyon megdugni akkor az közel sem biztos hogy sikerül....

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.01.24. 10:24:28

@killermoney: A második résszel egyet értek. Azt viszont, hogy volt e valakije abban az 1 hónapban, nem lehet tudni. Komolyan, olyan csajok fekszenek más ágyába rögtön, akikről sose feltételezné az ember. Persze, lehet, hogy a te barátnőd kivétel. Abban igazad van, ha mégsem, ezt nem dörgölhetnéd az orra alá :)

Faxni 2010.01.24. 10:37:52

Na vélemény egytől, akiről írtál. Igen, van ilyen. Most azon gondolkodom ismét (már töpprengtem rajta) miért csináljuk ezt így. Több oka is lehet, én csak magamból tudok kiindulni. Ennek alapján: dühből fakadó tombolás; érzelmi kapcsolatra való időszakos képtelenség, ami egyéjszakás kalandok sorához vezet egy darabig; figyelemelterelés, az összeomlás megakadályozása; a szex gyógyszer; mikor egyedül marad az ember, több dolog is lehetséges, ezek közül az egyik az, hogy hirtelen kinyílik a világ, sokkal több férfit észreveszel, mint addig, mert nézni és látni kezdesz és ez is a kalandozást hozza magával. Szerintem ez jobb, mint befordulni, összeomlani és mindenpasiszemetezni.
Mindez (esetemben) nem bosszú, ex meg sem tudja. Inkább tombolás. És nem új kapcsolat, ezek futó gyógytabletták. Úgy más ágyába feküdni rögtön, hogy az új kapcsolatot is jelent - az a kapcsolatfüggés és az ilyen új kapcsolat (szerintem) az esetek 99%-ban bukásra van ítélve. Valahogy így.
Annál, aki gondoskodik róla, hogy ex megtudja, tényleg lehet bosszú meg bizonyítási vágy, de arról nem tudok nyilatkozni, szerintem nevetséges, sosem csináltam.
Tudod mi lehet még benne? Az érzés, hogy én voltam a jókislány x ideig, aki csak az ő drágaságát nézte - ez lett belőle, na akkor most tessék, itt a másik véglet. No és így szakítás környékén szerintem érthető az egyik végletből a másikba átlendülés.
Kicsit olyan is ez, mint amikor széttombolja az ember az agyát mondjuk egy koncerten.
Korántsem azt jelenti, hogy az ilyesmihez folyamodó női hölgy nem szenved a szakítástól. De. Mocskosul. Csak így éli túl. Talán azok alkalmazzák ezt a módszert, akiknek a szex nem a kapcsolat non plus ultrája, nem a legnagyobb "ajándék", nem gondolnak olyat, hogy "odaadtam magam neki" hanem egy fontos és természetes része az életnek, remélem ez érthető.
A rendszeres szex jelentősen hozzájárul a lelki stabilitáshoz és arra nagyon szükség van, amikor épp szakítottál.
Bocs, h hosszú:) Elgondolkodtam.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.01.24. 10:56:12

@Faxni: Először is, nagyon örülök, hogy a cikkem megmozgatta a fantáziád. Másodszor, még annál is jobban örülök, hogy egy olyan lány írt, akiről írtam. Nagyon jó! :)
Érdekes dolgokat írtál. Az exnek orra alá dörgölős szex, tényleg szánalmasan ócska tett. A "jó kislány x ideig" rész nagyon tetszik, tényleg van benne valami.
Akkor az a kérdés: A nőknek miért kell a szakítás túléléséhez a szex? Az alapján amit leírtál, a nők érzékenységének tudható be, vagy ezt így nehéz lenne megfogalmazni? :)

Faxni 2010.01.24. 11:52:33

Jó kérdés:))) Nem tudom. Miért kell a szex úgy általában? Miért gyógyszer? Nekem az, de nem fogom tudni megmondani, miért és fogalmam nincs más hogy van ezzel. Biztos mert ösztönlények vagyunk:))))
Érzékenység: nézd, esetemben ilyenkor épphogy olyan szexről van szó, amibe nem kell belebonyolódni érzelmekkel. Barátságos futó szexről. Mik is lehetnek a mozgatórugók. Végülis a szex valahol az életet is jelenti, kapcsolódik hozzá. Tehát, ha van szex, akkor van élet a szakításon túl is:)) Aztán, örömet, jóleső érzést ad, pont akkor, amikor amúgy a bányászbéka hátsóját nézed alulról. Szórakoztat. Írtam az előbb, eltereli a figyelmet és hozzájárul a lelki stabilitáshoz. Igen, igazolás lehet arra, hogy élsz, létezel, van/lehet tovább. Ilyen szempontból lehet bizonyítás, de nem annak hívnám, inkább bizonyosság. Nem arra, hogy "kellek még", hanem arra, hogy működőképes, életképes vagy. Lehet, hogy ez is benne van. Hogy erre miért a szex a bizonyosság - nemcsak a szex az, vannak más bizonyítékok is, de ez egy közülük.

Mikor szakít az ember, jönnek a barátok. Segítenek, ezerszer is átbeszélik veled a dolgot, kisírhatod magad nekik. Igenám, de ettől csak pörögsz a problémán. Aztán jön egy ismeretlen vagy futó ismerős, akivel nem kell a nagy tragédiáról beszélni mert nem is tud róla, viszont kívánatos. Vele szétválasztható a szex és az épp szenvedést jelentő szerelem, tudod előbbit úgy művelni, hogy nem kavarodik bele az a rész, ami fájós még. Mutat valami mást, valami újat. Végre valaki, aki másról szól, mint az aktuel nagy szenvedés. Csak úgy simán az élvezetről például.

Írtál egy ilyen mondatot: "Csak valaki foglalkozzon velük." Megfordítom: hogy végre valaki mással foglalkozzak. És mivel épphogy nem akarom aktuális nagy gondomat a nyakába ragozni, szexelni fogok vele, mondhatni elutazunk kicsit.

Persze csak annál működik ez, aki figyel az éppen zajló aktusra és az aktuális partnerre. Amíg rá figyelek, nem nyüzsög a fejemben a régi ügy. Márpedig rá figyelek, mert intim a dolog.

Erősíti a szabadság érzését is, tehát hamarabb eljutsz abba az állapotba, amikor kezded úgy gondolni, vannak jó oldalai is a szakításnak, sőt sanszos, hogy így volt jobb.

Annál gondolom nem működik, aki csak súlyos érzelmekkel telítve tud szexualizálni. Annál sem, aki szeret szenvedni. Lehet, hogy minél erősebb az életösztönöd, annál inkább működik?

Biztos, hogy van akinél az "igenis nő vagyok" bizonyítása. Hibás gondolat kicsit, mert arra nem igazán a "szexelni akarnak velem" a bizonyíték, sok más, nezebben begyűjthető bizonyíték van rá.

Tényleg nem tudom, csak töprengek. Én nem tudatosan alkalmaztam ezt a módszert, hanem ösztönösen, jött magától és azt vettem észre, hogy működött. Hogy miért, arra csak tippjeim vannak. Dehát általában véve miért jó és hasznos a szex? Mert az, nem? Kell. Akkor is, ha épp nem tudsz kötődni.

killermoney 2010.01.24. 11:56:44

@F.Lackó: Én se dörgölhetném az orra alá, de én azt írtam hogy ő nem dörgölné az én orrom alá minthogy "látod nem kellesz te nekem akárkit megkaphatok"

killermoney 2010.01.24. 12:04:34

@Faxni: Szerintem elég jól körülírtad a dolgot és tényleg nem mindenkinek működik az érzelmek nélküli szex egyrészt másrészt meg nem mindenkinek olyan fontos mint pl neked. Beszéltem én olyan lánnyal aki szakítása után volt 2 évvel és azóta nem volt senkivel mert hát nem talált megfelelő embert. És amikor kérdeztem tőle hogy de nem őrült bele (gyakorlatilag már megint szűz :D) azt mondta hogy neki ez nem olyan fontos kibírja...

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.01.24. 14:53:31

@Faxni: Ezt jól kifejtetted szó se róla :) Valószínű ez egyénenként valamennyire változó is, de azért picit lehet általánosítani.
Látom nem sajnálod használni a billentyűzetet, ennek nagyon örülök:) Nem lenne esetleg valami témaötleted, amiről szívesen olvasnál? Mégis csak mások a dolgok pasiszemmel :)

Faxni 2010.01.25. 19:26:38

@killermoney: Igen, ez így van, azért is írtam, hogy magamból kiindulva. Valóban nem mindenkinél van így. Csak most ez azokról a nőkről szólt, akik szakítás után más férfival szaladoznak ágyba. A nők egy részhalmaza és még náluk is különbözőek lehetnek az indítékok. Fényes bizonyíték például a te ismerősöd és én arra, hogy nincs olyan, hogy a férfiak mind így a nők meg mind úgy, egyéni a dolog.

TBal 2010.02.01. 13:22:13

Szerintem ez a viselkedés tökokés. Ha a lány minimálisan odafigyel a partnerre (mármint a választásra) és védekeznek, egyáltalán nem lesz utóhatása - ellentétben a sárga földig leivással, narkóra/cigire rá vagy visszaszokással... kérdésre már többször hallottam, hogy valaki leszokott, de épp szar helyzetbe került, és visszaszokott.

Szerintem az egyik legbiztonságosabb, legártalmatlanabb tombolás.
Egy ismerősöm véleménye szerint, ha egy ember rosszul érzi magát, illetve nagyobb trauma (szakítás) éri, az első reflexe az, hogy elkezdi pusztítani magát, ártani a szervezetének. Ez legalább nem ilyen, szerintem, ha egy lánynak ehhez van kedve, akár szakítás után, akár csak úgy, miért ne csinálhatná? Mi vele a gond? Csak felelősen, vigyázzon magára, szerintem.

IndaMuncher 2010.02.02. 17:23:00

@Faxni: "Erősíti a szabadság érzését is" Én mondtam csajomnak, hogy ha annyira nagyon megkíván valakit, bártan csaljon meg valami jó pasival, nem akarom úgy érezni magam mint aki visszafogja, és hoyg utána én legyek a szemét ex. De biztos vagyok benne, hogy szakítás után dettó ilyen lenne mint a posztban írt nő mégis, már csak a nagy önérzetesség miatt. PFF A nők hülyék. Nem MNK-k, csak hülyék. :)

Vélemény Pécs 2010.09.30. 20:49:02

Ismertem olyan csajt, akinek volt egy haverja, akihez minden (úgy értem másik pasival történt) szakítás után eljárt dugni, amíg nem lett újabb kapcsolata. Ugyanis ez a haver amúgy istenesen meg tudta kefélni, pasi létére nagyon önzetlen és igényes volt a szexben, viszont azon kívül érzelmileg nulla volt, sajna.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.09.30. 21:46:28

@Vélemény Pécs: Hát ja, ez általában így szokott lenni. Fura, hogy a legtöbb csajnak pont mindig van egy ilyen "haverja". Megkockáztatom a lány, akiről írsz, még szerelmes is volt a srácba anno. :D

FishTechnics 2011.04.13. 19:07:46

Nem kapok szikrát!

Most frankón az a kóser, hogy csaj viselkedése a helyes, csak védekezzen?!
Anno, a nőgyógyászaton sok ilyen buksza jelent meg nálunk "beavatkozásra".

Önpusztítás, egészségrombolás?
Tehát egy joint többet árt, mint erkölcsileg, morálisan lealjasodni?
Még az erdő vadjai is csak az alfahímmel...

Indítékot, okot lehet keresni, a végeredmény a lényeg.
Melyik megalázóbb, erodálóbb hosszú távon: aki néhány alapos berúgás után egy reggel végre megborotválkozik, és tükörbe tud nézni, s ki az, akinek az anyja már a piacra sem mer lemenni a lánya miatt?

Hajrá csajok! Amíg a zöm így gondolkodik, nekem is lesz munkám!!

Jokerpofa 2012.01.23. 10:38:39

Maximálisan egyetértek a poszt írójával
+1