Fizetett örömök

„Olyan az egész, mint egy maszturbálás, csak igazibb és drágább.”

(A bejegyzés egy beküldött levél alapján íródott.)

Először is le kell szögezni, hogy egy örömlány nem tudja hozni a szerető/barátnő feelinget, akármennyire is próbálkozik, és egyébként is, nincs annál izgalmasabb, mint megismerkedni valakivel, és összejönni vele, de most nem ez a lényeg.
A nemi betegségek veszélyeit, a kamionparkolós, útszéli prostikat, és azokat, akik saját akaratukon kívül kerülnek ebbe, most hagyjuk. Egyébként, akik interneten hirdetnek, azoknál alap a védekezés, és ha még óvszer nélküli orális szexet sem kér valaki, úgy teljesen biztonságos a dolog.

Tegyük fel, hogy szingli fickóról van szó. A nők többféleképpen vélekednek erről. Van, aki szerint szánalmas, hogy egy pasi nem tud összeszedni valakit, és erre "kényszerül." Van olyan nő, aki szerint semmi gond sincs vele, hiszen nem olyan könnyű, vagy legalábbis nem mindenkinek könnyű szeretőt, vagy csak egyéjszakás kalandot találni. Az örömlány meg ugye specialista, tehát a csalódásnak kevés az esélye. Arról nem is beszélve mennyi fáradtság és kidobott pénz felszedni és az ágyig eljuttatni valakit, pláne fárasztó késő este álmosan meló után egy szórakozóhelyen megpróbálni. Persze a kurva is pénzbe kerül, de az ember így is - úgy is fizet.

Ha valaki kapcsolatban csinálja ezt, akkor több oka is lehet:
A legszánalmasabb ok szerintem, ha valaki azért jár örömlányhoz, mert valamit nem kap meg otthon. Ha van olyan dolog, amire a férfi vágyik és a feleségétől nem kapja meg, küzdjön érte, vagy törődjön bele, de ne csalja meg. Egyáltalán, ha ekkora problémát okoz neki, hogy volt képes elvenni?
Lehet még ok, hogy időseb korban az asszonyra már nem tud nőként nézni, de ez már előrehaladott állapot, és mindkét félen múlik, hogy mennyire hagyják el magukat.
Indokul szolgálhat még az is, ha úgy érzi valaki, hogy nem élte még rendesen ki magát, mert mondjuk 20 évesen nem fektetett meg annyi csajt, amennyit szeretett volna. Ebben az esetben miért kötelezte el magát? Szoktam hallani olyat is, hogy a pasas szereti a párját, jó a szexuális életük is, csak egyszerűen ki akarja másokkal is próbálni. Hogy lehet másokkal lefeküdni, ha szeretek egy nőt? Érdekes, vannak olyan férfiak, akik azt gondolják, hogy ez csak szimpla, érzelemmentes szex, tehát nem is félrelépés. Ahogy kedves levélírónk megfogalmazta: „Olyan az egész, mint egy maszturbálás, csak igazibb és drágább.”

Egy biztos, még mindig jobb választás, mint viszonyt folytatni valakivel. Annál undorítóbb dolog kevés van egy párkapcsolatban. Prostihoz járni max. annyiban más, hogy nincsenek érzelmi alapok, viszont véleményem szerint ugyanúgy megcsalásnak számít.

 

Share |
F.Lackó 71 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokrol.blog.hu/api/trackback/id/tr41725042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NiveaHappyTime 2010.02.03. 12:22:56

"Ha van olyan dolog, amire a férfi vágyik és a feleségétől nem kapja meg, küzdjön érte, vagy törődjön bele, de ne csalja meg."
a nagytöbbség(legyen férfi vagy nő)nem jut el odáig hogy megfogalmazza magában mi okozza a hiányérzetét.Hogy beszéljen róla,még kevesebb ember vállalja.
Homokban a fej,kivárásos alapon éli tovább életét,de változtatni nincs bátorsága.

Caddy 2010.02.03. 12:24:26

Micsoda téma!
Megcsalás szerintem is. Hogy valaki mért? Hát az okokat Lackó leírta. Nem sokat tudok hozzátenni a dologhoz. Ez a ki akarja valaki mással is próbálni, hát ettől kivagyok. Hát ha így van, akkor menjen, senki nem fenyegeti pisztollyal, ha én nem tudom neki megadni, akkor legyen, de többet vissza ne jöjjön. Ez vonatkozik az exekkel való szexekre is. Az már a múlt szerintem. Lehet viszonyt folytatni bármilyen értelmes emberrel az érzelmek nélkül is,bár tudom, hogy nem egyszerű. Általában átcsap a dolog valami érzelembe, és akkor kell okosnak lenni. :)
Kicsit eltekeregtem a témától, úgy érzem.

NiveaHappyTime 2010.02.03. 12:51:18

A kurva színtiszta fizikai kielégülés,a röpke egyszeri kaland pilanatnyi elmezavar.:-D
A szeretősdihez kell valamiféle érzelem,anélkül nem működik.

"Hogy lehet másokkal lefeküdni, ha szeretek egy nőt? "Voltam tesztalany.:-/

Szelid sunmalac 2010.02.03. 12:53:13

@Caddy: :D Jajj te!

Marpedig szerintem manapsag felszedni egy csajt joval tobb penzbe, idobe, energiaba kerul, mint egy prosti es korntsem biztos, hogy akar a legcsekelyebb oromot is kapjuk erte, ellenben csalodast akar annal tobbet.

Ha parkapcsolatban el valaki, akkor konnyen lehet, hogy a novel mindenben fantasztikusan megertik egymast , kiegeszitik egymast, szeretik egymast, meg a szex is jo, de mondjuk a no nem szeretne harmasban, vagy nem szereti hatulrol. A ferfinak meg regi vagya, de tudja (mert megbeszeltek/probaltak stb.), hogy a no ebben nem lenne benne, sot, akar fajna neki vagy barmi mas. Akkor hagyja ott a gyerekei anyjat/feleseget/parjat??? Legyen frusztralt, mert attol meg csak dolgozik benne a vagy? Tartson szeretot?

Szelid sunmalac 2010.02.03. 12:54:26

@NiveaHappyTime: Nem! Te voltal a masodik, a Caddy masodik hozzaszolasa nem szamit, ugyhogy harmadik!

Szelid sunmalac 2010.02.03. 13:00:34

Meg aztan a nok konnyen irnak ide a maguk szemszogebol, mert ferfi kuravabol megicsak elenyeszobb mennyiseg van, masreszt nem veletlenul alakult ki ez a munkakor, nem veletlenul a ferfiak veszik igenybe es nem veletlenul a legosibb mesterseg es mardt meg a mai napig igen sze szammal. Amugy meg ha nem lennenek kurvak, nem jarnanak a ferfiak sem hozzajuk ;)

Szelid sunmalac 2010.02.03. 13:01:47

@NiveaHappyTime: Valojaban mivel nem mondtad, hogy masodik, ezert en lennek az, de udvarias akartam lenni...

Caddy 2010.02.03. 13:11:41

@NiveaHappyTime: :D Erre én már nem is akartam reagálni, mert ez a megcsalás nem megcsalás, érzelem nékül dugni téma, ez olyan kimeríthetetlen dolog. És soha ne mond hogy soha és egyéb közhelyek. Van az a szitu, van az a pont. Kérdés mennyire vagyunk saját magunk kemények?

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: nagyon leegyszerűsíted! Ez ennél bonyolultabb szerintem. Nyilván (hihi) tudja a másikról, hogy milyen mire elveszi, stb.... tehát a problémák nem x év múlva jönnek, csak maximum x év múlva nem tudsz vele együtt élni. Tartás,mint szoktam volt mondani.

Szelid sunmalac 2010.02.03. 13:13:57

@Caddy: En nagyon kemeny tudok lenni! ( Majd biztos bizonygatom, nem?!)

Nem feltetlen. Es mi van ha kesobb jonnek a vagyak? En pl. meg nem vagyom hintaszekre, de lehet, hogy 30 ev mulva igen. Ez ugyanolyan. Valtoznak az emberek/igenyek.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.03. 13:16:53

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: "de mondjuk a no nem szeretne harmasban, vagy nem szereti hatulrol."
Nézd, szerintem ez mindig is vágya volt, tudta már az előtt is mielőtt hűséget fogadott volna álmai nőjének. Igen, ha ettől frusztrált lesz, akkor legyen, de ne csalja meg a kedvesét. Hátulról akarja... és?? Annyi baj legyen. A felesége meg szimplán egy hétvégét akarna kettesben, mer ki van a töke, a sok munkától. Ha a barátnőm nem akarja pl. hátulról, nehogy már az legyen a megoldás, hogy megcsalom. Ne vegyük már ilyen könnyen ezt a megcsalást témát. :)

NiveaHappyTime 2010.02.03. 13:18:46

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: még furmányosabb,de lekéstél a dobogós helyről:-D

ez így van,azért a legősibb mert megadták azt a férfiaknak amit az asszonytól nem kérhettek,vagy nem mertek kérni.

fordítsuk meg:ha nem mennének a férfiak,nem lennének a kurvák.:-)
"A ferfinak meg regi vagya, de tudja (mert megbeszeltek/probaltak stb.), hogy a no ebben nem lenne benne, sot, akar fajna neki vagy barmi mas. Akkor hagyja ott a gyerekei anyjat/feleseget/parjat??? Legyen frusztralt, mert attol meg csak dolgozik benne a vagy? Tartson szeretot?"
Ez nagyon nehéz kérdés,lehetne jó hosszan boncolgatni.nem is tudok egyértelmű igent vagy nemet mondani.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.03. 13:23:29

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: :D :D :D Húzós volt a tárgyalás?

Najó, én erről rém egyszerűen gondolkodok, de akkor sem értem, hogy önálló keresettel rendelkező, egyedülálló, huszonéves fiatalember, aki 10 percre lakik nyóckertől (értsd, Rákóczi square) unja az egykezest, de már annyira bele van gajdulva a nőhiányba, hogy gyakrabban van idegi alapú havibaja, mint nekem, na szóval az ilyen francnak nem fizet be az illetékesnél, aki majd szakszerűen leápolja.
Most akkor OFF vagyok és bünti lesz? :)

NiveaHappyTime 2010.02.03. 13:31:06

@F.Lackó: Jöhetnek később a vágyak,főleg ha nagyon fiatalon kerültek össze,kevés tapasztalattal.

Szelid sunmalac 2010.02.03. 13:34:50

@F.Lackó: Oke, most ez a velemenyed, de majd ha meg 20 ev mulva is meglesz ez a blog, terjunk vissza ra ;) Na de most komolyan. Valtkozhatnak a vagyak. A legtobb prostihoz jaro ferfi nem huszoneves, de megcsak nem is a 30asok.

@neccharisnyás útonálló: A fraszt! Hosszu volt az ebed utani csocso meccs ;)
Jogos amit irtal, de megegyszer, NEM huszonevesek jarnak kurvazni!

Tobbnyire a 40-es, 50-es csalados ferfiak es az elfoglalt uzletemberek. Ez azert sokmindent megmagyaraz.

Szelid sunmalac 2010.02.03. 13:37:28

Meg valami! Harmadikkent reagaltam erre a posztra ezert kovetelem mindennemu armanykodas figyelmenkivul hagyasat es a nekem jogszeruen jaro 3. hely megiteleset!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.03. 13:38:47

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Jóvan, én is tudom, hogy jól esik az executive manager-nek munka után a kikötözés, meg a kisbabás játék.

IndaMuncher 2010.02.03. 13:43:16

"Ebben az esetben miért kötelezte el magát?"
- Mert megtalálta aki neki kell és tökéletes, de azért kipróbálna még mást is, csak mert miért ne.

"Hogy lehet másokkal lefeküdni, ha szeretek egy nőt?"
- Simán

Szelid sunmalac 2010.02.03. 13:43:28

Most gunyolodnak rajtam, pedig nincs igazuk! Mindegy ugyis a meggyozodes szamit! Kulonben is...majd pont egy neccharisnyastol meg egy babakremtol veszem komolyan....bah...

@neccharisnyás útonálló: A kisbabas az melyik? Engem meg nem kotozott ki soha senki :(

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.03. 13:45:28

@NiveaHappyTime: @Szelid sunmalac-Elmeny designer: Jó, igaz, jöhetnek később vágyak, de akkor se tudom elképzelni, hogy megcsaljak valakit, akit szeretek. Egyáltalán, hogy képes valaki lefeküdni egy nővel, miközben otthon várja a felesége? Áh, nem értem én ezt. Maradi vagyok?:)

Szelid sunmalac 2010.02.03. 13:49:28

@F.Lackó: Inkabb fiatal es naivan optimista :)

NiveaHappyTime 2010.02.03. 13:50:00

@F.Lackó: Erre nem tudok felelni,én voltam a megcsalt fél.:-)
De simán összegyűrtük a lepedőt hetente többször is.Az utolsó hancúrt követő másnap kilépett az életemből.
Ha szereted és minden rendben,nem fogod megcsalni.Ha megcsalod,akkor valami nem stimmel a kapcsolatban.

NiveaHappyTime 2010.02.03. 13:54:53

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: kisbabás:gondolom mami puha cicijére rácuppanó,esetleg pelenkás bébit imitáló huncut kis játék.:-D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.03. 14:01:24

Jaj, hát tessék már CSI-t nézni! Naprakészen hozza az aktuális popkulturális trendeket. Kisbabás az olyan, hogy kövér vezérigazgató bácsi (olyan denidevitós) csilli-villi puccpalotájában rejtekajtó mögött egy felnőttekre méretezett gyerekszoba lapul, felnőttnek való kisággyal, bölcső, meg tudomisén, nincs gyerekem. Bácsi olykor szeret egy szál pelenkában rohangálni (felnőttméret ez is) meg jön hozzá "anyuci": bérelt nőszemély, aki kisbabaként bánik vele - tisztába teszi, fürdeti, böfizteti, altatót énekel neki, megszoptatja (!), szex nemtom van-e. Kicsit beteg.

Szelid sunmalac 2010.02.03. 14:10:03

@neccharisnyás útonálló: Ez NAGYON beteg es en ilyet nem jaccok! Akkor mar inkabb a kikotozos!

@NiveaHappyTime: A testapolo tobbet sejteto, ugy gondolom...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.03. 14:20:59

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Ugye? Én konkrétan a szoptatáson buktam ki. Steinbeck-nek is van egy kicseszett jó regénye -"Érik a gyümölcs" magyarul-, 300 oldal brilliánsan megírt csoda, HA az utolsó lapot kitépem. Mert attól hányok. A hülye tanara (hapsi) meg azt forszírozta 45 percen keresztül, hogy na, hölgyeim, önök, nőként, mit gondolnak erről. "Ö... nini, ebben is van répa!"

Szelid sunmalac 2010.02.03. 14:25:48

@neccharisnyás útonálló: Fujj!

Egyebkent en eddig egyszer voltam prostival. De akkor Amszterdamban voltam es hat nem lehetett ugy hazajonni a piroslampas negyedbol, hogy ne probaljam ki. Nekem nem jott be.
Aztan voltam meg maskor is prostival, de nem penzert :) Sot! Igazabol o fizetett nekem. Bar ez masik tortenet...

NiveaHappyTime 2010.02.03. 14:26:12

@neccharisnyás útonálló:dr.Csont múlt héten,vagy elötte megvan?Az istáló,zabla,széna,pónik?

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: sejtető,ápoló.de csak fürdő után.;-)

NiveaHappyTime 2010.02.03. 14:26:12

@neccharisnyás útonálló:dr.Csont múlt héten,vagy elötte megvan?Az istáló,zabla,széna,pónik?

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: sejtető,ápoló.de csak fürdő után.;-)

Caddy 2010.02.03. 14:37:15

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: most dicsekszel?

@F.Lackó: bár mindenki így gondolkozna. Én is ide teszem a voksomat. Egyszerre egy fasz,szoktam így fogalmazni. :D:D:D

fruitella 2010.02.03. 14:38:22

"Ha van olyan dolog, amire a férfi vágyik és a feleségétől nem kapja meg, küzdjön érte, vagy törődjön bele, de ne csalja meg. " - vagy esetleg MONDJA EL a feleségének, és ha asszonyka kapható, akkor nem kell küzdeni meg erőlködni... Ha nem, akkor baj van, de ez már más téma.

"Érdekes, vannak olyan férfiak, akik azt gondolják, hogy ez csak szimpla, érzelemmentes szex, tehát nem is félrelépés." - egyes nők is így gondolják, mármint az ő félrekefélésüket.

"Egy biztos, még mindig jobb választás, mint viszonyt folytatni valakivel. Annál undorítóbb dolog kevés van egy párkapcsolatban." - mindkettő ugyanolyan undorító.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.03. 14:43:59

@NiveaHappyTime: Nem nézem, de a beteg agyam el tudja képzelni. Múltkor valaki felrakta egy 70es öreg papó iwiw adatlapját. Klubjai: pornósbigék, szexelő MILFek, ANIMÁLpornó(!). Na, ott már feléig megtelt a "lépjünk le innen, de gyorsan" bőröndöm ruhával.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.03. 14:46:18

@fruitella: Én is a nyílt beszéd híve vagyok. Felnőttek vagyunk, vagy mi a szösz. Hűtlenség nálam meg olyan válóok, hogy azt még a törékeny csetreszek is megérzik.

fruitella 2010.02.03. 14:51:28

@neccharisnyás útonálló: Helyes! Komolyan mondom, mindenki rinyál jobbra-balra, hogy ki kivel, merre kefél, de bakker, magunkba nem nézünk?? Egy párkapcsolat két felnőtt ember választása, és ugyan tiszteljük már meg a másikat legalább az őszinteséggel! Aki nem bírja, ne menjen bele, vagy záros határidőn belül tegyen pontot a végére.
Tudom, hogy érzelmek így-úgy, meg ezt könnyű mondani, de szenvedni, megalázottnak lenni, avagy a másikat megalázni jobb?? Számomra érthetetlen, pedig nem most jövök a falvédőről.

Szelid sunmalac 2010.02.03. 14:58:15

A kedves tarsasagbol ki nem kefelet meg sosem felre? Kivancsi vagyok :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.03. 15:00:27

@fruitella: Viccelsz? Nincs, amitől jobban felmegy a pumpa. (jó, kivéve a gerinctelen csúszómászókat, de az nem ide) Alapvetően a tisztelet hiánya, hogy nem feltételezel a másikról annyi értelmet, hogy felfogja, amit mondani akarsz neki. Az a szöveg meg, hogy "én csak nem akarom őt megbántani" Gyáva kukac vagy kisapám, az a nagy helyzet. Az meg, hogy a világ ilyen puhány lett, hogy mindenki játssza a dedóst évekig, mint hogy egyszer leülne és korrektül átbeszélné, pontot téve az ügyre mindörökre....

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.03. 15:03:51

Ej, Lackó tényleg ki fog tiltani.... :S Örüjjé sünmalac! Öröm és bódottá!

fruitella 2010.02.03. 15:07:56

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Pedig aki kiváncsi, hamar megörekszik :P :D

Egyébként lehet fikázni: én! 5 (nagyjából langyosnak mondható) év után még úgy éltem le a pasi mellett + 1 évet, hogy nem győztem kibújni a szex alól, holott (én barom!) már nagyon jól tudtam, hogy ennek annyi... Azóta is bánom, hogy nem hamarabb léptem ki, hiszen ezzel mindkettőnknek ártottam. De soha többé ilyet, az tuti! Ha valami belül elkezd motoszkálni, akkor annak bizony alapja van, és semmire nem megyünk a szőnyeg alá sepréssel.

Caddy 2010.02.03. 15:35:57

@neccharisnyás útonálló: na ezt én is így gondolom, teljes mértékben. :)

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: én.

Kutyanyúl 2010.02.03. 16:14:08

A legnagyobb közhely a "kiélés". Én már kiéltem magam, én még nem éltem ki magam bla bla...
Akkor éled ki magad ha meghalsz! Sőt egyik távolról jött ismerősöm azt is mondta nem laksz jól soha, mert mindig megéhezel? Mikor laksz jó teljesen? ha meghalsz! Mik vannak mi? :)

A kurvaságot elítélem teljes mértékben! Testet eladni pénzért, a legszomorúbb dolog. Hihetetlen de még Szingapúrban is engedélyezik, ahol a legnagyobb a szigor az egész világon! A kurvaság napjainkban elég tág fogalommá nőtte ki magát! Ahogy elkorcsosul a világ, egyre jobban elkurvul a világ! Sztem 20 éve múlva lesznek robotkurvák is, sőt később ha mégintelligensebbek lesznek mondjuk 40 év múlva, teljes káosz lesz az emberek és a más fém humanoidok között.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.03. 16:26:26

"Sztem 20 éve múlva lesznek robotkurvák is, sőt később ha mégintelligensebbek lesznek mondjuk 40 év múlva, teljes káosz lesz az emberek és a más fém humanoidok között. "

Ne rombolj ember :D

NiveaHappyTime 2010.02.03. 18:51:07

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Én.

@Kutyanyúl: Tudod mi a szomorú?Hogy legtöbb esetben az anyagi kilátástalanság kergeti ebe az életbe a nőket.sokan vannak akik pénzért csinálják,de meg nem mondanád róluk.Van ismerősöm,diplomás okos nő,aki képtelen lenne a két fiát eltartani a 90 ezres fizetéséből,és a 30 ezres családi pótlékból.
Minden szombaton elmegy az egyik nevezetes szórakozóhelyre,a pincérek segítenek felhajtani a kuncsaftokat.Kiválaszt egyet,és arra az éjszakára az övé lesz.Havi négy pasas 200 ezer plussz a családi kaszábban.

Kutyanyúl 2010.02.03. 20:26:58

@NiveaHappyTime: ez valóban szomorú, de megint más mint pusztán kurvaságból lecumizni 10 pélót naponta!

Caddy 2010.02.03. 21:16:58

@NiveaHappyTime: mondjuk a havi négy pasas két kilóért elgondolkoztató. :D Viszont ha azt nézzük, hogy minden hétvégén más pasival nyomulsz,akkor tulajdonképpen hozod ezt az arányt,viszont egy büdös vasat nem keresel. Hm. (pusztán elméleti a számlálásom)

Kutyanyúl 2010.02.03. 21:21:00

én nem tudom sajnálni az illetőt hogy 120.000-ból nem tud megélni! túl nagyok az igényei adjon le belőlük. Sok ember jóval kevesebb pénzből él. Sőt 1 anya két fia!!!!!!!!!!!!!!!!! lehet van egy menő zsír verdája azt rá kell költeni havi 80-at azt el tudom képzelni. Aki vállalja az ilyen melót az sajnos ribanc, szó szerint ahogy mondom.

NiveaHappyTime 2010.02.03. 21:57:42

@Kutyanyúl: azért remélem nem jól olvastam.ajánlom próbálj meg ennyi pénzből két gyereket felnevelni normális körülmények között.egyedül!!!
amúgy a csajnak bkv bérlete van,egy lakótelepi két és fél szobás lakásban él.nagy a luxus.:-/

fruitella 2010.02.04. 12:46:21

@Kutyanyúl: Mikor voltál utoljára élelmiszerboltban? Tudod mennyibe van havonta a rezsi? Ruhák árait ismered?
Vagy te hol élsz?
120 000 forint manapság 2 gyerekkel egyedül gyakorlatilag SEMMI.
Az a szerencsétlen nő a gyerekeiért teszi...!

Kutyanyúl 2010.02.04. 13:30:06

@fruitella: attól függ mit veszel. Gyakorlatilag a 0 ft a semmi! 120 az nem sok, de máshogy is meg lehet oldani, nem kell egyből kurválkodni! Jó tökmindegy. Jah nem járok boltba. :)

IndaMuncher 2010.02.04. 13:40:45

@fruitella: Bírom, hogy interneten mindenki ennyire morális és becsületes.

NiveaHappyTime 2010.02.04. 13:47:27

@Kutyanyúl: Akkor ajánlom menjél el este vásárolni.vegyél valami vacsira és reggelire valót 3 embernek.
De semmi luxuskodás,téliszalámi és más csemegék...
elárulom,1500-2000 ft körüli összeget fogsz fizetni.szorozd be harminccal.és akkor még nem ebédeltetek a hónapban,hozd ki azt is.és fizesd a lakás rezsit,az iskolát,vegyél új cipőt,ruhát azoknak a gyerekeknek,mert nőnek az istenadták...:-/

fruitella 2010.02.04. 14:03:38

@Kutyanyúl: Tényleg? És mit csináljon egy elkeseredett családanya, ha egyszer már az eszéért nem adnak több pénzt?
Egy icipicit visszább kéne venni a helyből történő ítélkezést...

@F.house: Nem értem hogy érted. Én nem vagyok sem prűd, sem frusztrált erkölcscsősz, mindössze azt a szerencsétlen anyát sajnálom (és tisztelem!), aki a mai világban nem hódol be senkinek, nem alkuszik meg, hanem megoldja a dolgait úgy, ahogy éppen tudja. Egyedül.

NiveaHappyTime 2010.02.04. 14:32:24

@fruitella: Azt hiszem nem kellene összekeverni a celeb kurvákat a megélhetési kurvákkal.
Igen elmehet a nő még másod és harmad állásba,néhány tízezer ft ott is összejön.És akkor mi lesz a gyerekekkel?Nevelik magukat?Akkor meg ki lesznek kiálltva szar anyának,mert nem figyel a kölkeire.
És nem csodálkozom ha elfogadja az első ajánlatot egy férfitól,aki azt mondja neki legyél az enyém egy éjszakára,adok érte 30-40 ezret.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.04. 15:20:36

@NiveaHappyTime: Én pl bevásároltam 3000Ft- ból 3 napra, úgy, hogy abból 2szer csináltam meleg kaját. (Igaz, chilis bab-kolbásszal, meg egyéb finomságok:D) Be lehet osztani a pénzt okosan, csak baromi nehéz. Egyébként úgy látom, hogy egy kicsit elkanyarodtunk a témától. Már a megélhetésről beszélünk. Vegyük figyelembe a posztban leírtat, miszerint: "A nemi betegségek veszélyeit, a kamionparkolós, útszéli prostikat, és azokat, akik saját akaratukon kívül kerülnek ebbe, most hagyjuk." :)

NiveaHappyTime 2010.02.04. 15:38:48

@F.Lackó: Komolyan mondom ha ennyi pénzből kihozod hármunk étkeztetését(reggeli,ebéd,vacsora+iskolába csomagolt uzsi))három napig,megtartalak házi pénztárosnak.:-DValami kis gyümölcsöt is dobj még a kosárba.;-)

Amúgy egy férfi mindig máshogy gondolkodik a szexről mint a nő.A legtöbbjének megy az érzelem nélkül is.Sőt megy az a nőknek is...
Inkább azt találom furának,hogy ha belebonyolódik egy kalandba,valószínüleg olyan valakivel teszi akit vonzónak talál,aki felpiszkálta a fantáziáját.De a prostit akkor látja először amikor megalkusznak...

udzsudzsu 2010.02.04. 22:54:15

Szánalmas, undorító és gusztustalan dolognak tartom! Nekem a volt pasim csinálja....ezzel sikerült elérnie, hogy egy életre kiábránduljak belőle! Mért jó neki egy olyan nő akit mindenki meg...... ? Egy kurva mért jobb, mint én?

Caddy 2010.02.05. 00:00:40

@NiveaHappyTime: hát ismerek ilyet nőben is. Imádom szeretem, de a párkapcsolataiban olyan mint egy fiú.

NiveaHappyTime 2010.02.05. 11:19:24

@Caddy: Szerintem az ilyen nők nagyon keresnek valamit vagy valakit.Ők maguk sem tudják talán hogy mit.De kap pillanatnyi törődést,odafigyelést.Utána meg a nagy üresség...

Napfény35 2010.02.20. 18:43:53

Nagyon igazságtalan , hogy amit a nő otthon elintéz , azt nem fizetik , de a kurva meg a főnöke az élhet jól. Nem érdekel , hogy tandíjra kell , vagy a számlákra...
Hát akkor már legyen állandó szeretője, és remélhetőleg nem visz haza nemi bajt.
Akinek így egyszerűbb , mert venni kell, tegye.
Fura ez , mert "az" ugye nem kopik , de ha megfordítjuk akkor is ez a felállás ?
Feminizmus ide vagy oda, melyik férfi az aki minden nőnek(barátnő, anya ) megadná a jogot ugyanarra mint ami nekik alapból jár ?
Persze eltérő szexuális vággyal rendelkezünk, de akkor már inkább egy klassz kis hárem , de mindenkinek ugyanannyi jár !!!! Mit szóltok az ötlethez ?
Más: kissé óvatosabb vagyok az ismerkedésnél, ha fiatalabba srác, nehogy fizetni kelljen!

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.20. 19:40:28

@Napfény35: Ennek a hárem dolognak szerintem nagyon sok férfi örülne. Bár én épp az a nagyon monogám típus vagyok és el nem tudom képzelni, hogy valaha is megcsaljam a barátnőm. Ha esetleg úgy lenne, akkor szólok, hogy sry, de van egy csaj, aztán szakítok. Még mindig jobb, mint ha megcsalnám... Háremet ezért sem tudom elképzelni, másik meg, hogy nem bírnám elviselni, ha más férfi nyúlna hozzá. Kizárt dolog.

Caddy 2010.02.20. 23:41:24

@F.Lackó: most nézem csak ez micsoda frajdi elírás ez a hárem. :D

sas70 2010.03.04. 16:53:09

Ha egy szingli pasi néha eljár egy örömlányhoz, abban szerintem semmi kivetni való nincs. Az egy másik kérdés, hogy miért? Lehet nincs elég ideje, bátorsága, gyakorlata ismerkedni. Persze az egészségesebb, ha egy hozzá hasonló nővel próbál társas kapcsolatot kialakítani. Ha nem tud, akkor nem árt ha az okokat is kideríti, és próbálkozik, de közben a szexuális vágyait is ki tudja élni még "gyakorolni" is tud.
A nős vagy kapcsolatban élő férfi, nyilván megint más tészta. Az már a kapcsolat minőségét mutatja, ha azért jár kurvához, hogy valami mást kapjon, mint a partnerétől. Nem is az a megoldás, hogy akkor elmegyek egy örömlányhoz, hanem az, hogy közösen kialakítják a mindkét fél számára jó együttélési formákat.
A probléma az, hogy sokan iszonyatosan nehezen tudnak a párjukkal őszintén beszélni a szexről, a szexuális vágyaikról. A pasik inkább nem hoznak elő témákat, nehogy balhé legyen, a nők meg nem mondják a pasiknak, hogy mit szeretnének, hogy szeretnék, mert attól félnek (néha joggal), hogy a férfi megsértődik, mondván a férfiasságán esik csorba. A férfiak amúgy is versenyszellemben, teljesítménykényszer alatt élnek, és ha azt hiszik nem elég jók, az maga a tragédia nekik. Igaz lassan már a nőkre is igaz ez.

sas70 2010.03.04. 16:56:57

@Napfény35:
Felőlem annyi pasit tart az asszony, amennyit akar. Persze akkor se fájjon a feje, ha én kívánom meg! Különben is nagyon kell annak a pasinak teperni, aki a nyomomba akar érni, ha meg jobb nálam esetleg, akkor szívesen tanulnék.

sas70 2010.03.04. 16:59:38

@udzsudzsu:

Lehet jobb a szexben mint te! Tanulj!