Szex az első randin?

Férfiak
Kicsit ugrunk az időben, tegyük fel megtörtént az első találkozás, elkértük a szimpatikus lánytól a telefonszámát, a találka le van beszélve. Okosan estére egyeztettünk, ki tudja mi lesz a végkimenetel. Rákészültünk a dolgokra, fecske helyett kivételesen boxert húzunk, gumit szigorúan zsebbe rejtjük. Érdekes, hogy általában már az első gondolatunk az, hogy lehetséges hancúr lesz. Bár ez szerintem teljesen természetes, mindenre fel kell készülni. Szóval eljön az este, jól ment minden. Ilyenkor felmerül bennünk, hogy mi lenne a jó. Kicsit rámenősebbnek lenni, hátha lesz egy jó éjszakánk. Ki tudja, lehet még a csaj is benne lenne a dologban. Viszont, ha kicsit komolyabbra tervezzük, mégis előjön a kérdés: Mit fog gondolni rólam? Azt hiszi majd, hogy csak meg akarom fektetni? Nem túl jó kezdés. Az biztos, hogy az egészséges férfiember nincs ellene a bujálkodásnak. Úgy alakul, hogy megtörténik egy kisebb párnacsata. No, de mi zajlik ez után a pasik fejében?
Attól függetlenül, hogy mi akartuk, hogy az este szexszel végződjön, mégsem tölt el minket nagy örömmel, hogy így alakult. (Abban az esetben, ha tényleg nem csak egyéjszakás kalandra fájt a fogunk) Mégis miért nem? Az oka szimplán a férfi logika. Ugyanis másnap akarva-akaratlanul elgondolkozunk pár dolgon.
Miért ment bele a lány első randin az együttalvásba? Ennyire könnyűvérű? Minden első randin lefekszik a sráccal? Ugyan már, akkor vajon hány faszival találkozott mondjuk az elmúlt 2 hónapban? Mit ne mondjak, ezeket a kérdéseket simán meg is válaszoljuk magunknak. Mi mást tehetnénk? 2 napja ismerjük a leányzót és kérdezzük meg tőle, hogy hány csávóval feküdt le eddig? Attól függetlenül, hogy semmi közünk hozzá, azért igencsak befolyásolná a kapcsolat alakulását. Azért, ha így belegondolok, nagy ganék vagyunk mi férfiak. Jól esik a szex, vágyunk is rá, ha meg megkapjuk, már agyalunk, és az egész dolog utólag kiábrándító.
Tapasztalataim szerint, azokkal a nőkkel, akikkel a szex idő előtt (kinek mi…) megtörtént, a férfiak nagy többségében nem húznak le sok időt. Egyszerűen azért, mert az aktus után megtörik az a bizonyos varázs. A férfi szemében a nő elveszíti nőiességét. Csak egy csaj marad, akit megkapott, meghúzott. Esetleg többször is összejárnak még egy darabig, természetesen a szex miatt, viszont tartósabb kapcsolat az ilyen helyzetekből nagyon ritkán lesz.
 
Nők
Ugyanaz a felállás, megtörtént a randi, jól elvoltak, szimpátia megvan, a pasi csúcs. Ha valaki esetleg nem tudná, ideális esetben a nő is ugyanúgy kívánja a szexet, mint a férfi. Eljátszadozik a gondolattal, mi lenne ha…? Esetleg nem mutatja ki annyira. Na, most mi tévő legyen? Kicsit legyen nyitottabb a dolgokra, legyen laza? Miért ne érezhetné jól magát egy este? A pasin elvileg látja, hogy benne lenne. Viszont ugyanúgy benne is felmerülnek a korai szex helyességét megkérdőjelező kérdések… Mit fog gondolni rólam? Azt hiszi majd, hogy én „olyan” nő vagyok? Olyan, akit bárki megkaphat? Azt fogja hinni, hogy minden randi után szétteszem a lábam a pasiknak? Nehéz döntés. Ilyenkor ugye a lehetőségek adottak. Teszem azt, a lánynak erős önuralma van és egy puszival zárja az estét, meg pl. egy „Majd hívj” dumát elenged. A tapasztalatlanabb csajoknak ilyenkor eszébe jut, hogy mi lesz akkor, ha emiatt nem akar majd többet találkozni velük. Nekik üzenem: Mi lenne? Ha csak dugni akart, akkor jó, hogy megszabadultál tőle. Az még, hogy jól néz ki, meg kedveskedik, még marha kevés. Kinek kell egy hímringyó hölgyeim? Bár ezeket a lányok is nagyon jól tudják, néha mégis belemennek egy huncutkodásba. Ezzel nincs is semmi gond, hiszen miért ne szerezhetnének maguknak ők is egy görbe éjszakát? A probléma akkor van, ha már kicsit többet éreznek a kelleténél, és a pasas úgy gondolkozik, mint ahogy azt fentebb leírtam. Aztán jön ám a: „Csak arra kellettem neki!” „Kihasznált!” „Miért ilyen fasz minden pasi?”
 Rutinosabbak nagyon jól tudják, hogy ha a pasi akar valamit, akkor azért küzdeni fog. Az meg különösen pozitív egy férfinak, ha a lány nem adja magát könnyen. „Nehogy ám már a faszi mondja meg mikor fekszek le vele, majd én azt tudom.” Helyes hozzáállás.
 
Azt is érdemes megemlíteni, hogy mi az ideális: Ha először jobban megismerjük a partnert és egy idő után, mikor mindkét fél úgy érzi, megtörténik az a bizonyos dolog, vagy első a szex, aztán, ha jól működik, akkor lehet továbblépni? Azt hiszem a második lehetőséget inkább az idősebb, tapasztaltabb korosztály tartja optimálisnak. Mert, ugyebár, ha a szex jó vele, akkor egy fontos tényező már a legelején kipipálva. Bár, nem gondolnám, hogy manapság a fiatalabbaknál meg a: „Még várjunk vele” hozzáállás lenne a módi.
 
Mindezek megírása után sem tudom azt mondani, hogy a második találkozáskor való együttalvás, kizárná a későbbi tartós kapcsolat megvalósulását. Ez a dolog tényleg sok tényezőn múlik, és a történtek után már csak az illetékesen áll, vagy bukik a dolog. Valahogy mégis azt érzem, hogy ez a ritkábbik végkimenetel.

 

Share |
F.Lackó 35 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokrol.blog.hu/api/trackback/id/tr571731592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szelid sunmalac 2010.02.05. 13:47:51

Meg persze a harmdik is, hogy a neccharisnya ne lehessen dobogos! Hehe

Szelid sunmalac 2010.02.05. 14:01:21

Teljes mertekig egyetertek! Nomarmost nekem nem olyan a szemlyisegem, akit elsore kedvelni szoktak. Altalaban csunyan nezek, meg kulonben is cinikus vagyok, ami nalam ugyan a humor, csak sokan nem ertik. Ezert nekem az, hogy elso randi utan lefekszik velem valaki, gyakorlatilag ki van zarva. Legalabbis az eddigi tapasztalatok ezt bizonyitjak. Ettol fuggetlenul ha azt nezem, hogy mar megismerkedtunk es talalkoztunk parszor es utana jott az "elso" randi, akkor egyszer mar lett volna ra lehetosegem. En az eselyt onnan latom, ha mar egymasbafonodva csokolozunk es "ruhan keresztul szeretkezunk". Itt mar tudod, hogy o is akarna, te is. Nem mentem fel hozza. Lehetett volna, de az altalad emlitett okok miatt en dontottem ugy, hogy nem. Meg persze szerettem volna megkimelni ettol a dontestol es meg egy ok: szerintem a nok szeretik, ha van tartasod es tudsz nemet is mondani meg akkor is ha nehez. Persze fontos, hogy lassa rajtad, mennyire szeretned, mert kulonben impotens benanak tunhetsz, vagy azt gondolja nem is kell igazan. Mindenesetre jo dontesnek bizonyult. A tobbi esetekben meg meg inkabb eltolodott a dolog, ugyhogy azokba nem is maszok bele. Raadasul nekem pl. a szexhez muszaj, hogy erezzek is valamit a no irant. Egyszeruen nem izgat fel egy test csak ugy. Tudom, tudom...noknel szokott ez lenni, de nalam kell az erzelmi oldal is, kulonben semit nem er az egesz.

NiveaHappyTime 2010.02.05. 14:01:21

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Na de akkor már reagáld is le az olvasottakat.:-P

NiveaHappyTime 2010.02.05. 14:02:00

Na ugye hogy le vagyok maradva,vagy gyors voltál.:-D

Szelid sunmalac 2010.02.05. 14:02:52

@NiveaHappyTime: Mire kigondoltad, mar meg is irtam. Nem tudsz rajtam kifogni!

Szelid sunmalac 2010.02.05. 14:05:21

Persze vannak olyan nok, akikkel egy estere akar erzelem nelkul is felugranekm de ott az alapveto baj, hogy azok tobbnyire...hat..."sutak"...nagyon pici az intelligencicajuk. Ott meg az ismerkedi fazis a nehez, mert nem birom az ostobasagot altalaban ot percnel tovabb. Annyi meg ugye legalabb kell ,hogy a nevet ki tudja mondani...

NiveaHappyTime 2010.02.05. 14:06:43

Na már most én bizony az első randin bedőltem egy bizonyos valaki ágyába.16 évig gyűrtük egymást.

Szelid sunmalac 2010.02.05. 14:13:31

@NiveaHappyTime: Nomarmost, aki elso ejszakan bedol valaki agyaba, az ugyebar pillango. Aztan nalad mivel 16 evig tartott, 16 evig voltal pillango! Gusztustalan! Pfej!
16 ev???? Most vagy nagyon kitarto vagy es nem volt meg sok kapcsolatod, vagy nem tudom hany eves vagy :)

NiveaHappyTime 2010.02.05. 14:14:03

Most éppen alakulgat valami kapcsolatféle,nagyon jól érezzük magunkat együtt.Megcsapott minket valamiféle érzelem szele.Pedig csak szexnek indult,semmi másnak.
Jesszus még a végén megint férjhez megyek...:-P

NiveaHappyTime 2010.02.05. 14:16:50

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: 16 évig kitartó voltam,hűséges feleség.Suttyom kapcsolatok nélkül.
Mostanában nem igazán mennek férjhez a lányok olyan korán mint én.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.05. 14:19:23

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: A felsorolt tulajdonságaid mind igazak rám. Főleg a cinikus humor :D A szexhez meg érzelem kell...Hmm, szerintem azért jópár férfi így van ezzel, attól függettlenül, hogy a nők általában érzéketlen kefélőgépnek néznek minket.
@NiveaHappyTime: Hát igen, ilyen is van. Mint a filmekben. :)

Szelid sunmalac 2010.02.05. 14:19:47

@NiveaHappyTime: Szabad megkerdezni mennyi voltal?

Szelid sunmalac 2010.02.05. 14:23:19

@F.Lackó: Jol van te jokepunek tunsz. No persze nem irigykedem...
Azert lassuk be, a ferfiak kozott valoban sok az erzeketlen tusko. De ezert vagyunk MI!

NiveaHappyTime 2010.02.05. 14:25:04

@F.Lackó: A szexhez elég ha vonzónak találsz valamit,bár ugye az is valamilyen érzelem.

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: 19 évesen mentem férjhez.

Szelid sunmalac 2010.02.05. 14:27:14

@NiveaHappyTime: Nem volt az annyira koran. Szerintem legalabbis...
Nekem tobbnyire nem eleg, ha csak vonzo. Bar a fene tudja. Valoszinuleg sosem kerestem az ilyen jellegu kapcsolatokat, ugyhogy nagyon nem tudok erdemben hozzaszolni.

NiveaHappyTime 2010.02.05. 14:35:27

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Érdekes belegondolni abba hogy mikor is legyen az első alkalom.megvárod míg szerelmes leszel?Na de mikortól vagy elég szerelmes ahhoz hogy megtörténjen a dolog?Vagy elég ha vonzódsz hozzá,jó vele lenni,finom az illata?

NiveaHappyTime 2010.02.05. 15:21:52

"vagy első a szex, aztán, ha jól működik, akkor lehet továbblépni? Azt hiszem a második lehetőséget inkább az idősebb, tapasztaltabb korosztály tartja optimálisnak."

na erre eszembe jutott valami,mint idősebb,tapasztaltabb.:-P

Szerintem egy 35 feletti nőnek megfordula az a fejében sokszor,mennyi ideje van még társat találni.van-e arra ideje és energiája hogy belefeccöljön egy kapcsolatba mondjuk két hónapot,az első éjszakán pedig kiderüljön semmit nem ér az egész.

Randizgattam valakivel,úgy tűnt minden passzol.Hanem eljött a nagy pillanat,ami nem volt olyan amilyennek elképzeltem.A második nagy pillanat még annyira sem,ott mondtam ennyi és ne tovább...lehet hogy jókat tudunk beszélgetni,egyezik sok mindenben a gondolkodásunk,az izlésünk,de az ágyban egyáltalán nem passzolunk egymáshoz.

Beszélgettünk erről fent említett alakuló kapcsolattal.Megkérdeztem hogy ő mit gondol erről,mert ugye mégiscsak egy erkölcstelen nő személy vagyok,aki az első találkán ugrott az ágyába.Megjegyzem igazi első volt,neten ismertem meg,addig csak képen láttam.
Ő pld.már nem aszerint kategorizál(egy évvel fiatalabb mint én)hogy ez a nő rögtön ugrik akkor az csak arra jó,ez meg távolságot tart,belőle jó feleség lesz,komoly kapcsolat lesz.
Nála az első pillanat összbenyomása dönt,kipattant-e az a szikra,működik-e a kémia.Lehet ehhez már kell pár év tapasztalat,

céerem 2010.02.05. 18:09:15

Nálam ez teljesen kizárt, soha nem történt meg, most meg már valószínűleg nem is fog. Első randin a csók a maximum.
Sünmalac, ha nem nyomulsz annyira, akkor sem nézlek impotensenk, éppen ellenkezőleg. Ha nagyon nyomulsz, akkor azt hiszem, hogy csak azt akarod, és ha utána kitartóan hivogatsz is, akkor pedig azt, hogy egy pasi naggggyon sok mindenre képes egy kalandért.
Ennek ellenére ld: NiveaHappyTime és az én egyik barátom, bejöhet ez is.
Náluk az volt, hogy a lány terhes lett, összeházasodtak és megszületett a gyerkőc. Mindezt pontosan 9 hónap alatt, imádják egymást. Ilyen is van.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.05. 19:51:19

Na, erre nem írok semmit, mert belezavarodtam, és nem idevágó dolgok jutnak eszembe. :S Max annyi, hogy szerintem látszik kivel meddig(sajna még a harmincasok körében is ez a tapasztalat), én meg hagyom a dolgokat alakulni, nem görcsölök előre. Lackó, a post egyébként jó. Megérte várni.

Sün: veled ellentétben én nem vagyok ELSŐZŐ fetisiszta. Kakaskodj a többiekkel. :P

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.05. 19:56:05

@neccharisnyás útonálló: Köszi!:) Igen, kicsit nagyobb hangvételűre sikeredett, mint a szokásos :)

Szelid sunmalac 2010.02.05. 20:34:01

@neccharisnyás útonálló: ELSO ELSO ELSO!!!
@céerem: Mint pl. anyamek. Anyu 16 evesen esett teherbe. Apu elvette, 17 vesen megszult, azota joban-rosszban. En is ilyet szeretnek....

Szoval te mindekepp ugy latod, hogy kalandra kellesz? Egy pszichologus tudna ezzel mit kezdeni, ERTEEEEM?

Caddy 2010.02.05. 20:49:56

Jó téma.
Én azt gondolom felnőtt ember vagyok,és tudom mit akarok. Ha az első randi hozza úgy, akkor az,ha nem,nem. Szerintem nem kell ezt túlgondolni, vagy túldimenzionálni. a szexre mindenki vágyik, mindenki szereti csinálni. Mondjuk Caddy első törvénye szerint (de lehet a második) Minden baj a szex miatt van. Ha jó az a baj, ha nem jó,akkor meg az. Ez már csak így van.
Nem érzem magam többnek vagy kevesebbnek attól, hogy az első randin megtörténik.

Van egy barátnőm. Szilveszterkor összejött egy pasival. Nála is aludt. Még mindig együtt vannak. Majd jelentem,hogy meddig tart a dolog. :D Még megy.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.05. 20:56:00

Sün, csak szólok, hogy ha meg akarod piszkálni az ingerküszöbömet, olimpikon szinten kell űznöd a helyből magasugrást. Piszok magasra pakolta az Élet azt a lécet.

Caddy 2010.02.05. 21:04:31

@NiveaHappyTime: hát én is nagy százalékot adok a szexnek, Sőt. ha az nem működik más mindegy, hogy mennyire igen.

@neccharisnyás útonálló: azt mondta valami okos cicológus, hogy a nők az első pillanatban tudják, mi lesz a kimenetele. :D Azért ebben van valami kis igazság.

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: már csak azért sem fog ez bejönni nálad,mert már igencsak elmúltál 17 éves. :P

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.05. 21:24:42

@Caddy: Lehet. Mondjuk az embereken sok mindent megérzek, jóval azelőtt, hogy a szemükbe néznék. Viszont én meg a hapsiktól irigylem azt a zsigeri empátiát, vagy mi az istent. Megérzik. Piszkosul. És az összes. (jó, a bunkók ehhez is sötétek)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.05. 21:25:05

@Caddy: A cicológusnak már csak azért is igaza van, mert ugye, hiába akarja a pasi a szexet, úgy is a nő dönt. Ha meg a pasi nem akarja, a nő rá tudja venni... :)

NiveaHappyTime 2010.02.05. 21:37:45

@neccharisnyás útonálló: Én is a megérzéseimben bízom a legjobban.Egy ideje társkeresőzök,eddig három pasival találkoztamÉs egyiket sem bántam meg,jól működött a szűrő berendezésem.:-)

@F.Lackó: ha engem nem akar egy férfi,én nem fogom megerőszakolni.mert én döntök.ha nem akkor nem.
döntöttem.:-D

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.05. 21:53:20

@NiveaHappyTime: A lényeg, hogy a döntés a nő kezében van. Mint általában az ilyen dolgok.
Ide kapcsolódó posztom: csajokrol.blog.hu/2010/01/05/felszedjuk_a_noket_vagy_csak_elhitetik_velunk

Ha még esetleg nem olvastátok volna 8)

Caddy 2010.02.05. 21:54:01

@neccharisnyás útonálló: én viszont nem vagyok ilyen jó emberismerő.. Volt is gond belőle, nem kicsi. Na de a pasik, az más ügy, azokat azt hiszem elég jól kezelem. :)

@F.Lackó: ez így is van. Mondjuk olyat,hogy a pasi nem akarja a szexet?????

Caddy 2010.02.05. 21:55:45

@F.Lackó: ezt a direkt marketinget! Broáf. :D:D:D:D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.05. 21:57:02

@NiveaHappyTime: Ja, nem semmi lenne, mikor erősen illuminált állapotban hazaesik a haverokkal való sörözés után úgy, hogy tényleg max. a porcelánbusz sofőrje szeretne lenni, te meg ráugrasz, hogy "Apuska, márpedig most hosszúmenet lesz, mert olyanom van!" :D :D

Netes dolgokban nem bízok. Direkt kontaktra szavazok - márcsak ilyen emberbarát vagyok. De tiszteletreméltó a bátorságod.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.02.05. 21:59:52

@F.Lackó: Á, szóval nem is sün fogja teleplakátolni az indexet, hanem te! Ravasz. Szerfelett ravasz. :D

díva naíva 2010.02.11. 12:01:31

Szerintem itt a lényeg: "Egyszerűen azért, mert az aktus után megtörik az a bizonyos varázs. A férfi szemében a nő elveszíti nőiességét." A sóvárgás, a csodálat és a vágyakozás marad el, ha túl gyorsan történik meg a szex...