Jó az, mikor a csaj nyomul?

 
Nemrég olvastam egy cikket, ami arról szólt, hogy ugyan miért csak a férfiak kezdeményezhetnének, tök pozitív amikor egy nő nyomul. Valahogy ezzel nem tudok egyetérteni…
 
Nem elég, hogy a nagybetűs FÉRFI egyre inkább nőiesedik el, most már arra sem vagyunk képesek, hogy oda menjünk egy nőhöz és megszólítsuk? Okés, hogy nem a középkorban élünk, és valóban nincs már az a nagy udvarlósdi, de azért legalább ilyen téren tegyük oda magunkat. Úgy gondolom a nők elvárják – és el is várhatják -, hogy a férfi indítsa az ismerkedést, legalábbis ami a megszólítást illeti. Mosolyogva nézem mikor a diszkóban a 20-25 éves srácok ülnek a boxokban a viszki kólájukat szürcsölve, merci kulcsot asztalra kidobva, figyelik a csajokat hogy rázzák a seggüket, aztán néha-néha elengednek egy kacsintást meg egy félmosolyt. Ilyenkor nem tudom eldönteni, hogy csak hülyéskednek, vagy tényleg azt várják, hogy a lányok négykézláb odamásszanak hozzájuk azzal a dumával, hogy: „Szia, Juci vagyok! Szeretnélek megszexualizálni!” Simán el tudom képzelni, hogy teljesen magabiztosan várják, hogy valaki megszólítsa őket. Szokták mondani, hogy ez egy ilyen adok-kapok műfaj, de mégis, valakinek el kell kezdeni adni. Akárhogy is nézzük aki pedig feldobja a labdát az a nő. Igazából nincs is olyan nagy dolgunk, nehogy már még ennyit se bírjunk megtenni? Ez úgy működik, ha valakinek megtetszik egy lány, akkor annyi a feladat, hogy keresse a szemkontaktust. Ha ez megvan, akkor már elég egyértelmű jeleket kap a nőtől. Egy hosszabb pillantás, esetleg egy mosoly, és már zöld is a lámpa. Megkaptuk a jelzést, hogy: Szia, te is szimpatikus vagy nekem első pillantásra, jöhetsz megmutatni mit tudsz. Itt az esély. Aztán ezzel vagy élünk, vagy nem, vagy bejön, vagy nem. Ha a nő azt akarja, hogy észrevegyük, észre is fogjuk venni. Nem feltétlen kell ahhoz neki beszélgetést kezdeményeznie. Viszont, ha még arra sem vagyunk képesek, hogy ezeket a jeleket észrevegyük, reagáljunk, odamenjünk hozzájuk, akkor mégis mit várunk?
 
A dolog másik része pedig az, hogy milyen az, amikor a nő kezdeményez, esetleg nyomul? Nem tudom, én valahogy kiábrándítónak tartom. Ülök a buszon / vonaton / kávézóban / diszkóban stb., egyszer csak odajön hozzám egy csaj, bemutatkozik és kérdez valami olyat, amiből egyből levágom, hogy nem azért jött ide hozzám, mert unatkozik és dumálgatni akar valakivel. Nos, innentől valahogy nem tudom komolyan venni az egészet. Az első dolog az, hogy nem lehet igaz, hogy ennyire tetszek ennek a lánynak, hogy simán képes volt leszólítani, és még véletlenül se legyen az, hogy elszalasztotta a nagy lehetőséget. Ne már… Az meg kifejezetten visszataszító, mikor a csaj már nyomul. Esetleg bókol, vagy szexuális megjegyzéseket tesz. Igazából tálcán kínálja fel magát. Persze biztos van, akinek ez pozitív, főleg, ha csak a szexre hajt, nekem valahogy szánalmas… Lényeg az, ha én nem megyek oda hozzá köszönni, vagy bármi, akkor annak valószínűleg megvan az oka, és annak már semmi értelme, hogy ő jöjjön engem felszedni. Felmerülhet még az a lehetőség, hogy azért megy oda valakihez, mert azt gondolja, hogy a srác egy balek, és nem mer kezdeményezni. Kérdés, hogy ilyen pasi kinek kell? Szóval nincs kihívás, már az első pillanattól az van a férfiban, hogy nem a nő az, akit meg kell szerezni, nem ő a préda, akiért küzdeni kell, hanem ő maga az, akit valaki meg akar kapni. Innentől a legtöbb a férfi elszáll magától, a másik dolog meg, hogy nagyon ritka az, amikor úgy igazán odáig lesz a nőért, tehát a nyomulós csajok nagy kényeztetésre ne számítsanak. Természetesen egy „Szia” még nagyon nem tartozik bele a nyomulós kategóriába, sőt, aki félénkebb pasira vágyik, az nehezen fogja átugrani ezt a részt. Nekik ennyi seggberúgás kell, hogy nekilóduljanak a hódításnak.
 
Bár nem a középkorban élünk, úgy gondolom, hogy tartsuk meg azt a jó szokásunkat, hogy nem töketlenedünk el, mi lépünk oda a kiszemelt hölgyhöz, és nem fordítva. Amiért az ember nem dolgozik meg, azt nem is tudja annyira értékelni. Ugyanígy vagyunk mi ezzel a dologgal is. Ha nem kell törnünk magunkat, az egészben nincs semmi érdekes…

 

F.Lackó 103 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokrol.blog.hu/api/trackback/id/tr621815811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

killermoney 2010.03.07. 14:43:22

Sztem sem jó ha egy csaj nyomul egyszerűen nem nőies. Az ha jeleket küld teszi magát az ok ennyi kell de hogy leszólítson...Nem volt még olyan h nő leszólított volna de mondjuk biztos furcsán néznék először, persze tetszene az egomnak semmi kétség :D

zsarusztori · http://zsarusztori.blog.hu 2010.03.07. 14:57:03

nyomuljon csak.amúgy is kiöregedtem már az udvarlásból XD

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 14:59:19

@zsarusztori: Abból sosem lehet kiöregedni, max. megunni :D

w a s d 2010.03.07. 15:44:34

"Amiért az ember nem dolgozik meg, azt nem is tudja annyira értékelni."

Akinek nincs elég esze, az nem is...

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 15:50:19

@F/: Ha egy nőről beszélünk ez nem ész kérdése, szerintem. Egyszerűen, ha nem kell érte küzdeni, ha nincs kihívás, akkor nem is olyan izgalmas a dolog. Már azelőtt megkapod, mielőtt még tennél érte valamit. Hát nem tudom, nekem ilyen csajok sosem kellettek...

w a s d 2010.03.07. 16:16:44

@F.Lackó: Szerintem ha külön küzdeni kell, akkor már olyan műnek tűnik az egész.

killermoney 2010.03.07. 16:29:23

@F/: műnek? hmmm érdekes... Akkor te vagy az a fajta ember akit az ilyen nők felszednek?
Vagy mit is értesz te pontosan küzdés alatt?

w a s d 2010.03.07. 16:41:48

@killermoney: Azt a bizonyos nyomulást értem alatta. Mert azt mégsem folytathatja az ember hosszú ideig. Vagy legalábbis én kellemetlennek érezném. Ha meg valami olyannal sikerül "megfogni" a másikat, ami időleges, az nem is maga az ember.

killermoney 2010.03.07. 16:49:33

@F/: Hát attól függ ha egyértelmű nem után még mindig nyomul vki az egy idő után már télleg gáz. De ha nincs teljesen ellenére a dolog akkor sztem egy kis játékba belemenni egyáltalán nem gáz sőt én kifejezetten élvezem :D És amúgy az egész élet egy nagy színjáték ez csak egy a sok közül :)

Az hogy időleges dolog volt-e úgyis csak később derül ki azt az elején nem lehet tudni

AlbaZen 2010.03.07. 16:58:22

Azért tűnhet zavarónak, mert általában a rondább lányok nyomulnak. A szép lányoknak nincsen szükségük ilyesmire, folyamatosan válogathatnak a jelentkezők között. Nincs az az egyedülálló férfi, aki ellenállna egy általa csinosnak tartott lány közeledésének.

Hát igen, nincs igazság.

hebab 2010.03.07. 16:58:44

neked nem tetszik, másnak meg igen. ne úgy add el, mint valami örök érvényű igazságot.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 17:24:42

@hebab: Igazából a cím is maga a kérdés, én csak leírtam a vélemény erről a dologról. Viszont kíváncsi lennék arra, hogy mások hogy gondolják. :)

magique 2010.03.07. 17:29:55

Meg lehet oldani, hogy bár te szeded fel, mégis azt hiszi, hogy ő kezdeményezett. Ugyanakkor a könnyen megkapható pasik nem valami izgalmasak, de hát ez van, jelentős részük már csak ilyen kis kurva.

Rántott máj (törölt) 2010.03.07. 17:45:06

"Szia, te is szimpatikus vagy nekem első pillantásra, jöhetsz megmutatni mit tudsz. Itt az esély"
Miert nem "johetsz megnezni, mit tudok, itt az esely"?

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 17:45:55

Kitettem egy szavazást, meglátjuk mit mond a többség.

tony zionist 2010.03.07. 17:50:09

jó bizony, csak tudja hol a határ :p

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 17:51:42

@tony zionist: Igen, szóval jól esik az nekünk, ha látjuk rajta, hogy jók vagyunk, de, ha túlzásba viszi, és nagyon nyomul, az már inkább negatív.

SATA 2010.03.07. 18:00:48

Manapság nagyon jellemző az elutasitás, ezért sztem jó, ha végre 1 csaj nyomul! (Tudjátok: nekérj tüzet, ne igy, ne úgy, ne nézz rám a buszon, stb)!!!! Csak rajta!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.07. 18:19:57

@F.Lackó: hi lackó, sztem tökre igazad van ezekben a dolgokban, csak annyit jegyeznék még meg, h sztem manapság már minden össze van kavarodva csaj-pasi ügyekben, és néha nem baj, ha a "gyengébbik nem" is ad egyértelműbb jelzéseket, érted..most nem "letámadásra" gondolok, hanem csak h megfogja a farkam, vagy ilyesmi...

clfo 2010.03.07. 18:27:06

Sztem akkor is el kell azt fogadni, hogy a férfiak egy részének nem megy ez a kezdeményezés, főleg ha már sokszor csalódott az illető.

Az viszont tuti, hogy ha nem kapunk férfiként SEMMILYEN jelzést a hölgytől akkor nem is érdemes próbálkozni sztem a továbbiakban, az esetek 99%-ban pofára esés lesz belőle, ami nem tesz jót az önbizalomnak :)

Szóval, jeleket figyelni és ha van, csak azután kezdeményezni... :)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 18:31:54

@Nyunyóka: "nem "letámadásra" gondolok, hanem csak h megfogja a farkam" :DD
Értem egyébként és igazad is van, csak ne vigyék túlzásba.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.07. 18:41:18

@F.Lackó: ja, egyébként már elmondtam máshol is, de manapság sztem már tök nehéz boldogulni olyannak, akinek a lélek a fontos és nem a test! mindenhol csak a testet: a szexet, és az erőszakot nyomatják, azt meg csak melegnek nézik, aki esetleg a lelki dolgok felé is nyitott!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.03.07. 18:46:59

@Nyunyóka: "nem "letámadásra" gondolok, hanem csak h megfogja a farkam" Ezt most így elképzeltem. :D :D
Bocs, elég vizuális típus vagyok.

Eléggé össze vannak kavarodva a szerepek, ahogy ezt már mások is írták. Én meg piszok régimódi vagyok, igenis dobja be magát a krapek. Ha már az elején ennyire nem képes, akkor mit lehet tőle később várni. Meg azért alapból ők is így vannak kódolva, és SZERINTEM nem jön ki pozitívan a férfi önérzetüknek, ha inkább rájuk akaszkodik a csaj, mint fordítva.
Hallottam már férfit megvető gúnnyal beszélni bizonyos középiskolás korú nőneműekről, akik ilyen-olyan szövegekkel próbálták neki magukat előadni. No, meg mondjuk csodálkozás is volt a részéről, hogy "MIT KÉPZELNEK?!!!" mert 1. életkorban apjuk lehetett volna 2. ha tényleg az apjuk lett volna, előkerült volna a kerítésléc, az tuti!

rougon 2010.03.07. 19:01:32

nem értem, h miért lenne baj, ha egy nő kezdeményez, én kifejezetten élvezem:) az meg hogy így nem értékeli egy férfi a nőt...háát...ez erősen egyénfüggő + ennyi erővel a pasik is mondhatnák, hogy a csajok nem értékelik őket ha ilyen könnyű őket megszerezni
engem csak akkor zavar hogy nyomul egy csaj, ha nagyon nem jön be:D

tzi 2010.03.07. 19:02:24

Engem inkabb az erdekelne, miert es mikor valtak ilyen toketlenne a pasik. Egyre tobb van, aki tenyleg ul a kis merdzsokulcsocskaival, es elvarna, hogy helybol leszopd, mert neki kocsija van.
Masik oldal viszont a noi idiotizmus. Ismerek egy sracot, gyonyoru fiu, ertelmes, kedves (jesszusom, miert is nem vele jarok inkabb?! :D :D), tenyleg semmi kivetnivalo nincs benne, legalabbis tuti nem elsore. Tobbszor megszivta, hogy odament egy-egy lanyhoz, akik kb. azzal oltottak le, hogy "ha en nem megyek oda hozzad, akkor te mit nyomulsz itt szivi". Szegeny haver meg pillazott egy ideig hogy ezt neki hogyan kene ertenie, de egy ido utan o is elkezdett nem odamenni a csajokhoz. Ot meg meg is ertem :)

Valaki irta hogy a csunya lanyok nyomulnak, nemtom de en eddig az ellenkezojet lattam, pont hogy ok csucsulnek a sarokban, es remelik hogy arra teved egy srac, akinek nem csak egy jo segg kell, hanem valami mas is. Bar az igaz hogy nem jarok divatos barokba, ki tudja mi megy mar ott... De ha csavom varna hogy nyomuljak akkor abbol nem lenne ismeretseg. Legyen ma' ferfi, megiscsak.

Zoelee 2010.03.07. 19:16:34

100+1elutasítás után nem biztos, hogy szívesen nyomulsz. Ilyen esetben szerintem az, hogy férfi vagy nő vagy, nem számít.

Viktor H 2010.03.07. 19:19:28

Én nem értek egyet teljes mértékben ! Szerintem abban semmi rossz nincs ha megtetszem egy Lánynak/ Nőnek és Ő jön oda hozzám . Ha kölcsönös a vonzalom akkor abból ugyanúgy lehet egy jó kapcsolat csak azért ha a kapcsolat során Ő kezdi el hordani a nadrágot akkor van gond.
Azért ,mert a Nő kezdeményez attól a Férfi az Férfi marad !!

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 19:25:16

@Viktor H: Na ja, hát egy "Szia, Mari vagyok"- tól még nem dől össze a világ. Viszont, ha túlzásba viszi, és túlságosan nyomul, az már kicsit zavaró szerintem. Bár ki tudja, úgy látszik sokan pont azt kedvelik. :)

tzi 2010.03.07. 19:29:04

@F.Lackó: Lehet hogy ideje lenne tisztazni, mi szamit nyomulasnak.

Viktor H 2010.03.07. 19:31:33

@F.Lackó:

Ha Marinak hivják alapból lekoptatom :D :D Viccet félretéve nem gond ha Ő kezdeményez ,de hagyja magát meghóditani szoval ne tegye szét egyböl a lábát nekem ,mert hiába jó a könnyű zsákmány ,de mégsem akkora siker ,mint hosszu hajsza után leteriteni a vadat .

2010.03.07. 19:32:43

@F.Lackó:
Az a gyanúm a poszt alapján, hogy
A.: eleve negatívan állsz mindenféle női kezdeményezéshez, így kár is erről beszélni.
Pedig, ha pozitívan állnál, még az is lehet, hogy neked is megtetszene a csaj, aki odament hozzád, és "vette a fáradságot", hogy meg akarjon ismerni, és volt olyan jó fej és pozitív, hogy megtette az első lépést. Kéretik ezt most nem direkt szélsőségekre kihegyezni.
B: valamiért nem vagy tisztában a férfiasságoddal, mert akkor van ilyen típusú "ellenállás" valamivel kapcsolatban, ha velünk ezen a téren valami gebasz van. Magyarul azt utáljuk a másik emberben, ami belőlünk hiányzik sokszor.

de mondd, ha nincs igazam.:))

tony zionist 2010.03.07. 19:33:06

@F.Lackó:

jaja. odáig már ne jusson el, hogy az mondja: "szerzek neked jó kajákat, felfújtat is. mosnék rád."

Falke 2010.03.07. 19:37:36

Hát, manapság IGENIS azt várják a fiúk, hogy odamenjünk hozzájuk, és kínálkozzunk fel. És sikerül is a dolog, sok lány nyomul, utána ők sírnak, a fiúk megint nyertesek. Én nem nyomulok, pedig ezt várják/ajánlják sokszor.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 19:38:10

@Viktor H: Szerintem igazából egyről beszélünk :)

@shoviet: Hát tudod, kinek mi számít annak... Bókok, célozgatások, esetleg fizikai kontaktus, szóval ilyesmi dolgok. Egy "Szia" belefér, az még nem nyomulás, de onnantól már a férfin a sor. Bár én jobb szeretek a nőhöz odamenni és beköszönni neki. :)

Viktor H 2010.03.07. 19:41:16

@F.Lackó:

Igazából amikor irtam amit irtam ,még nem olvastam el végig a posztot :-D Végülis egyröl beszélünk többé kevésbé :D

Marr 2010.03.07. 19:41:21

Nem értem, mi zavar a nyomulásban, mikor úgyis a csajok irányítanak. Nálam nem játszanak az ilyen önámító fiúkák.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 19:41:56

@Traktorka: Ez érdekes levezetés volt. :) Férfiassággal nincs gebasz, szimplán szeretem, ha egy nőt én hódíthatok meg, és nem fordítva. Hol itt a gond? :)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 19:45:33

@Viktor H: Ja, hát úgy jó kommentelni :D

@Marr: Az lehet, hogy a nő választ, de azt nekem max. jelezze, és rohanjon le. Majd, ha én úgy gondolom, hogy élek a lehetőséggel, akkor odamegyek hozzá.

Viktor H 2010.03.07. 19:49:39

@F.Lackó:

Eredmény szempontjából mindegy :D

Bambano 2010.03.07. 19:50:43

nem értek ezekhez a dolgokhoz, azért megkérdezem: az nem úgy van, hogy helyfüggő? ha elmegy az ember este egy olyan buliba, amit a jelenlevők 99.5%-a ismerkedésre használ és ott kezd el nyomulni egy nő, az sokkal kevésbé zavaró, mint mondjuk egy munkahelyi melós eseményen?

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 19:52:24

@Viktor H: Jó hát lényeg, hogy tudjuk miről beszélünk :D

@F.Lackó: "és ne rohanjon le"

Marr 2010.03.07. 19:53:52

@F.Lackó: Végülis van egy csomó helyes konyhadísz csaj, hozzájuk ez a kulcs.

2010.03.07. 19:57:47

@F.Lackó:
Ott a gond, amikor eleve elvetsz ötleteket és megoldásokat szimpla meggyőződésből.
Nevezzük előítéletnek, vagy általánosításnak, tök mindegy most.
Én is szeretem, ha egy fiú tökös, és "vezeti" a kapcsolatot.
De el tudom képzelni, hogy vannak helyezetek, amikor tök jól jön ki, hogy a csaj volt előbb észnél. Mert elárulok rólunk nőkről egy nagy titkot: jók a megérzéseink. Másképp érzékelünk, mint ti férfiak. Simán lehet, hogy "rádrezeg" egy csaj, akit nem vettél észre, mert éppen az mp3 lejátszódat buzisztad, vagy lekötött egy műszaki probléma éppen. Ő meg vette a kis receptoraival az adásod, és rádstartolt, mert ő nem lát semmi rosszat az általa indított ismerkedésben.
Mé' ne menne oda hozzád, hogy 'hahó, itt vagyok!'?
Onnantól lehetsz te már akkora kan, hogy az erdőben sem találni nálad nagyobbat, átveheted az irányítást.
Vagy félsz a határozott nőktől, akik tudják mit akarnak (jelen esetben téged)?:))

molnibalage 2010.03.07. 20:00:26

A posztíró szimplán hülye. Volt olyan, hogy a csajt észre sem vettem, ő szúrt ki engem és egyből kezdeményezett. Én még csak nem is láttam. Ezt az esetet fel sem teszi.

Egyébként szerintem meg egyáltalán nem gáz, max. a mértéke.

Az meg tényleg az ökörség csúcsa, hogy szerinte egy pillantásból tudod, hogy sínen vagy...

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 20:07:27

@Traktorka: No igen, így már értem miről beszélsz. Tehát lehetnek olyan speciális esetek, amikor a nő kicsit feltűnőbben hívja fel a magára a figyelmet, azért, mert éppen én figyelmetlen vagyok és nem veszem az adást. Ez addig rendben van, amíg a dolog nem megy át nyomulásba. Ahogy fentebb is írtam, egy "Szia! bla bla" belefér, de tudja hol a határ, vegye az adást, ha nem szimpatikus, és ne akarjon minden áron megkaparintani. Legalábbis ne mutassa ki. :)

[c] 2010.03.07. 20:11:09

Fölösleges erre szabályokat felállítani.
Egy nő nem attól értékes, hogy x kört futtatott veled. Az, hogy a verseny felértékeli, csak akkor igaz, ha más hímekkel küzdesz érte. Egyébként csak látszatérték.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 20:15:29

@molnibalage: :) Az első részre már reagáltam, az utolsó mondatodhoz annyit fűznék hozzá, hogy, ha kicsit is figyelsz és jók az érzékeid, akkor igen csak sokat le tudsz szűrni egy-egy pillantásból. Persze egy mosoly, vagy egy hosszas nézés nem azt jelenti, hogy elhív a retyóra egy gyorsra, viszont talán szívesebben megyek oda ehhez a lányhoz köszönni, mint ahhoz, akinek a tekintete végig egy másik pasas seggére szegeződik, vagy szimplán csak olyan flegmán néz rám, hogy jó, hogy le nem köp.

2010.03.07. 20:32:23

@F.Lackó:
Nem értelek, hogy miért hegyezed arra ki, hogy ne legyen ilyen, meg ne legyen olyan.
Nagyon egy síkon nézed a dolgot, az a bajom.
Érdekes módon (!!:)) hozzám sosem jönnek oda túl nyomulós pasik.:))
A szememmel tudom jelezni, hogy "Dzsoni, nincs pálya". Szimplán nem nézek rá, akkor sem, ha válaszolok. Nem adok semmilyen pozitív visszajelzést.
Persze, vannak idióták, akiknek semmilyen negatív jelzés sem elég, de ezek főleg a lelkibetegek, azokról meg minek értekezni?
Idióták mindig lesznek, de kit érdekelnek?
Legvégső esetben ebből értekenek: 30-aspulzussal, unottan ennyit kell mondani:
Figyelj, nem tetszel, sajnálom, légyszi menj tovább.
(eközben fontos, hogy bocsánatkérő mosoly SE legyen az arcodon, mert azt is pozitívnak fogja értékelni az, aki nem százas)
Ennyi.:))

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.03.07. 20:34:51

Csak akkor szabad kezdeményezni a nőnek,ha egyértelműen lúzer a pasi és túl félénk.Különben soha nem.

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.03.07. 20:36:31

@Traktorka: Na én nem vagyok ilyen finomkodó.Rámordulok úgy hogy rögtön odébáll.A szememből pedig azt olvassa ki,hogy letépem a fejét ha tovább próbálkozik.

Viktor H 2010.03.07. 20:59:33

@Gempacsöki Boborján:

És ha modjuk azért nyomul rád a csaj ,mert tetszel neki ,de eddig te őt nem vetted észre és neked is megtetszik és " hu bazzeg eddig hogy a picsába nem vettem észre" ? jut eszedbe ahogy ránézel? Büszkeségből lekoptatnád? Nem kell luzernek lenni ahhoz ,hogy egy csaj leszólitson ...

monkeyg (törölt) 2010.03.07. 21:01:56

huu mi a fasznak ugatok bele… de ahogy elnezem a posztolot meg nem dugta meg meg senki ugy igazan. 21. szazad. mar a nok is dugjak a pasikat, nem csak a pasik a noket, kinek mihez van kedve. es aki eddig kolcsonos analis kenyeztetesre gondolt, az tenyleg nem talalkozott meg olyan novel, aki melett a nagybetus ferfinek kell lenni. brrrr. mar ez a kifejezes is egy mero vicc.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 21:13:16

@monkeyg: Nem kifejezetten értem mire is akarsz kilyukadni, de az biztos, hogy még senki nem dugott meg, és nem is vágyok rá :D

Sierpe (törölt) 2010.03.07. 21:15:14

Tényleg mindig itt tartunk, hogy hülye íratlan szabályokat, beidegződéseket kell követni?
Ha mindkét félnek megfelel, akkor kit érdekel, hogy ki kezdeményezett?
Akkor meg mi van ha vannak akik kulcsot villantva elvárják, hogy leszopják őket? Talán kötelező odamenni szopni? Ha meg valaki csak ilyenekkel találkozik (és nem akar szopni) akkor rossz helyre jár ismerkedni.
A pasi szó pedig irritál, de ezt nem rovom fel, mert ez az én problémám :)

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.03.07. 21:16:56

Nekem még soha nem kellett törnöm magam túlságosan, szinte mindig a hölgyek kezdeményeztek. És mindig volt benne érdekes, sohasem esett rosszul, szinte mindig lett belőle komoly kapcsolat.

monkeyg (törölt) 2010.03.07. 21:26:04

@F.Lackó: pontosan arrol beszelek, hogy a nagybetus ferfi, aki csajokrol ir, meg nem talalkozott nagybetus novel, akivel meg kell kuzdenie azon, hogy eppen ki dug kit. mindegy.

standup 2010.03.07. 21:27:24

Barátom nekem már többször mondta a fenti dolgokat. Viszont az ismerkedésünkre visszagondolva, azért neki is kellett a bátorítás.
Első randik egyikén fel akart jönni, hogy megnézze az állataimat. Inkább levittem neki, barátkoztak, állat vissza.
Amikor már úgy éreztem, hogy mehet tovább a dolog, felhívtam magamhoz. Na most 6-8 órát udvariasan szorongva ült végig a kanapén, semmit nem mert csinálni. Nekem már az is megfordult a fejemben, hogy meleg (nem, azóta minden kétséget kizáróan kiderült, hogy nem :)). Az ajtóban még volt egy kis téblábolás, hogy akkor most ha gondolom lehetünk barátok is vagy izé.... Ott galléron ragadtam, megcsókoltam, aztán becsuktam az ajtót.
Ez már évekkel ezelőtt volt, de még itt van.

Utólag kérdeztem meg, hogy mi a frász volt az a feszengés, amikor felhívtam. Nem küldtem jeleket. Istenáldjonmeg, felhívtalak a lakásomra...milyen jelet vártál még? Nagy piros nyilat a medencém tájékán? Vagy egyeltalán miért akartál feljönni, ha nem volt ilyen szándék?
Meg akarta nézni, hogy, hol élek :)
Valószínűleg korábban én forogtam rossz körökben, de hacsak nem régi barátságról van szó, lakásra invitálás eléggé egyértelmű jelzés.
Mindegy, végül is levadászott, az a lényeg :)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 21:36:54

@monkeyg: Így már értem, csak az nem tiszta mi köze ennek a cikkhez? :)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 21:38:21

@standup: Na oké, ez tényleg egyértelmű helyzet. :)

Démonmac1 2010.03.07. 21:50:53

Én direkt örülök ha a gyengébbik nem nyomul.

not funny 2010.03.07. 21:51:09

amiről a cikkben szó van,az mind a két oldalról nézve gázos.a nyomulás az nyomulás.teljesen mindegy h fiú-lányra,lány-fiúra,fiú-fiúra,satöbbi.tré és kész.ha két ember kölcsönösen szimpatizál egymással,akkor nincs szüksége senkinek se nyomulni.már maga a szó is negatív töltésű.

szórakozóhelyen egyébként se ismerkedünk:)

Acsabi44 2010.03.07. 21:58:27

Jó hát!
Persze, ha tetszik a csaj akkor nyomulni kell nem várni, különben sose jutsz vele sehova.
De ha te jössz be a lánynak, és ki is mutatja, az pont olyan jó érzés mint a lányoknak ha mi mutatjuk ki. Miért ne?
Velem már megesett , és bizony jó érzés, ha tudod, hogy a változatosság kedvéért te vagy nyeregben :D

TonTomika 2010.03.07. 21:59:17

Nekem már volt olyan barátnőm, aki "leszólított" (igaz partyfotós voltam akkor). Ebből kerekedett egy beszélgetés, majd ismerkedés, rövid barátság, végül szerelem. Mint azt a későbbiek alapján tapasztaltam, noha az elején annyira nem érdekelt a dolog, mégis ő volt eddigi életem folyamán a "legnagyobb szerelem". :) (Amit még most is visszasírok...) A lány tényleg ne nyomuljon, de ha olyan a helyzet, szerintem nem gáz, ha beszélgetést kezdeményez, mert az is lehet, hogy aki elsőre nem tűnik fel nekünk, később nagyon de nagyon el tudja venni az eszünket!

Joe69 2010.03.07. 22:29:05

Üdv ! sokmindent elmondtak előttem, röviden: a humánetológusok szerint a kapcsolatok döntő többségét a nők kezdeményezik célzott metakommunikációval, utána viszont, ha ésreveszi, a férfi hajtja végre a dolgot. Ha a férfi ezt félreérti, vagy nincs ilyen, akkor pofára esik, és a férfiak csak idősebb korukban tanulják meg ezt, ez különbözteti meg az érett férfit az éretlentől. Másfelöl a nők nagy része is éretlenül küldözgeti a "jeleit" összevissza, és alapjában véve nem a kapcsolat érdekli, hanem élvezi, hogy egy csomó pasit hülyít egyszerre.A baj az, hogy sok nő ezt évekig, évtizedig csinálja, komoly kapcsolatok helyett felszínes pasifelhője van, és a férfiak nem veszik komolyan Ugyanakkor a pénz szaga, a virítás kb a csajok 70%-ánál döntő - tökéletesen hihető és létező a posztíró által leírt merdzsókulcsos csajszihalászat. Sőt, ilyenkor a diszkóvécében a csajok le is osztják egymás között az ilyen pasikat - nem egyszer meg is verekszenek miattuk a klotyóban, jól megtépik egymást:))

Kifejezett férfias típusú női nyomulást én is csak előnytelen külsejű, kövér nőktől láttam és tapasztaltam, akiken látszik, hogy mesterségesen fújták fel amúgy igen alacsony szinten álló önbecsülésüket - ez mutatja, hogy hihetetlenül erőszakos,túlkompenzált, bunkó módon csinálták. Erre tényleg nincsen semmi szükség egy nőtől (egy nő csak szarul csinálhatja azt, ami a férfi dolga) , viszont udvarias viselkedésre, empátiára, és a némi, a kockázatot bevállaló férfi emberi méltóságát tisztelő magatartásra (nem a síkbunkók leépítésére gondolok), továbbá őszinteségre és a kapcsolat adott szintjének megfelelő megbízhatóságra nagy szükség lenne a nők részéről, és ez bizony nincsen.

Lángharcos 2010.03.07. 22:35:43

Én fogtam meg először az ő kezét, ő csókolt meg először. Szerintem semmi baj nincs, ha egy nő kezdi az érdeklődést és megteszi az első lépést. Nem lesz ettől a férfi se férfiatlan, se mulya. A nő sem lesz férfias azzal, hogy talpraesetten viselkedik..

Nem levadászni való áldozat vagyok, hanem az egyik fél a kapcsolatban. Nem felkínálom magam, hogy használjanak ki, hanem adok és veszek, s ezt teszi velem a párom is. Van, amiben én döntök, van amiben ő, van amiben megküzdünk a döntés jogáért :D

Messzi Vetek 2010.03.07. 22:41:18

csak ismételni tudom magam:
"ez a blog egy merő szar, a blogger meg ilyen kis buzi lehet."
természetes, hogy nem jön be neki, ha egy nő nyomul.
azt szereti, ha egy másik kis buzi szólítja le. ennyi.

v79benno 2010.03.07. 22:47:10

Magánügye a posztírónak, hogy forrón szereti-e a kását, akinek ő kell, annak lesz annyi esze, hogy meghagyja abban a hitben, ő volt a kezdeményező. Ennyi esze a szerelmes nőnek van. ;)

Na de ez: "Lényeg az, ha én nem megyek oda hozzá köszönni, vagy bármi, akkor annak valószínűleg megvan az oka, és annak már semmi értelme, hogy ő jöjjön engem felszedni."

Azért itt hoppá van egy kicsit. Meg sem fordult a fejében a t. szerzőnek, hogy ez fordítva némileg arrogánsan hangzik? Szóval a nő csak legyen boldog, ha a kezdeményezéssel megtiszteled, de neki eszébe se jusson ilyesmi?

Én el tudom fogadni, ha valaki azt mondja, férfi, hogy a konyha nem az ő világa. Azt is el tudom fogadni, ha nő mondja ezt magáról. Van ilyen. Ami kihúzza a gyufát, az az ideológiagyártás.

Miért nem lehet őszintén megmondani, hogy az van, én így szeretem? Miért kell ehhez kitalálni, hogy márpedig csak úgy van jól, okos, tökös, szép és értelmes módon, ahogy én szeretem, mindenki más pedig így járt?

Régi pszichológiai közhely, hogy aki görcsösen ragaszkodik az általa férfiasnak/nőiesnek képzelt magatartásmintákhoz, annak többnyire problémák vannak a szexuális identitásával, azaz bizonytalan benne valamiért. Legjobb esetben a görcs csak görcs. De jó megszabadulni tőle....

Theremin 2010.03.07. 22:49:09

Fiúk-lányok!
Rágjátok a gittet!
Ez egy játék, amiben mindent szabad.
Ha szopni akar had jöjjön, ha ásó-kap-nagyharang
akkor azon dolgozni kell.
Ha könnyed adod, könnyen veszik el, ha nehezen akkor magas lesz az értéke.
Egyébként meg nincs a feje tetején a világ, ugyanazok az ősi kódok vannak,
mint 10ezer éve csak LÁTNI IS KELL NEM CSAK NÉZNI!
Egyébként nyomuló nőben én viszem a rekordot :D

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.07. 22:58:35

@v79benno: "Miért kell ehhez kitalálni, hogy márpedig csak úgy van jól, okos, tökös, szép és értelmes módon, ahogy én szeretem, mindenki más pedig így járt? " Ilyenről nem volt szó a posztban.

"Magánügye a posztírónak, hogy forrón szereti-e a kását, akinek ő kell, annak lesz annyi esze, hogy meghagyja abban a hitben, ő volt a kezdeményező. Ennyi esze a szerelmes nőnek van. ;)"

"Szokták mondani, hogy ez egy ilyen adok-kapok műfaj, de mégis, valakinek el kell kezdeni adni. Akárhogy is nézzük aki pedig feldobja a labdát az a nő."

"Meg sem fordult a fejében a t. szerzőnek, hogy ez fordítva némileg arrogánsan hangzik? Szóval a nő csak legyen boldog, ha a kezdeményezéssel megtiszteled, de neki eszébe se jusson ilyesmi? "

Ha egy nő küldi felém a jeleket, és én nem megyek oda hozzá, akkor annak oka van. Ennyit írtam. Teljesen felesleges, ha még ezek után is nyomul rám, ugyanis ebben az esetben ő nem vette az adást. Esetleg még annyi lehet, hogy félénk fiú vagyok, vagy marhára nem érdekel a csaj. Nincs szó ideológiagyártásról, meg arroganciáról. Ha nekem nem jön be lány, miért mennék oda hozzá? Fordított esetben, pedig, ha a lánynak nem jövök be, és mégis odamegyek hozzá, akkor valószínűleg 1 perc alatt lekoppint. Saját magamról írtam most, és ezt egyáltalán nem próbálom meg rávetíteni a férfiakra összességében.

Rob Fleming-e vagyok? 2010.03.07. 22:59:41

Az az alapvető probléma, hogy sok lány az alapvető társalgási szokásokkal sincs tisztában (a többség bizony magával a képességgel sem rendelkezik)... Tapasztalataim azt mutatják, hogy hiába küld jeleket a nő, amikor az ember a számára félreérthetetlen jeleken felbuzdulva oda megy és megszólítja, akkor csak néz és / vagy mond valami hihetelenül nagy faszságot (a legjobb szöveg eddig: lehet, hogy ez a szöveg másnak bejön, de nálam esélyed sincs... Erre mondtam neki, hogy jól van majd próbálkozom anyáddal... Ezt elmeséltem néhány lány ismerősnek és az ő véleményük szerint, ha az ember tetszik egy lánynak, akkor tökmindegy mit mond. Miután felkanalaztam az arcomat a földről, megkérdeztem, hogy akkor most azt kérdezzem ezentúl, hogy "Hello, tetszem?". Lesz itt még Kőkóla... Ja, és a lányok igenis kezdeményezzenek dögösen, okosan és nem kurvásan (vagy kurvásan, az már nem oszt nem szoroz)! :)

Theremin 2010.03.07. 23:06:21

@Rob Fleming-e vagyok?:
Nekem egy nő ismerősöm mondta: Ne akard kitalálni mit akar egy nő,
mert mire megfejted addig teljesen mást akar majd. :D

Nomikito · http://www.facebook.com/pages/Nem-vagyok-%C3%A9n-lusta-csak-energiatakar%C3%A9kos/185878421432789 2010.03.07. 23:17:17

Én igen is elvárom, hogy egy férfi jöjjön oda hozzám, ne hogy már én szedjem fel őt!!!

Advanced Flight 2010.03.07. 23:58:00

"Az első dolog az, hogy nem lehet igaz, hogy ennyire tetszek ennek a lánynak, hogy simán képes volt leszólítani,"

Azért ez sokat elárul a posztolóról meg az önbizalmáról....
Lehet, csak az a baja, hogy még sose szólították le :-)

lárvalányhaj 2010.03.08. 00:08:32

"Felmerülhet még az a lehetőség, hogy azért megy oda valakihez, mert azt gondolja, hogy a srác egy balek, és nem mer kezdeményezni. Kérdés, hogy ilyen pasi kinek kell?"

Azért ez így eléggé sarkos. Nagyon értékes emberek vannak, akik nem képesek "venni" a jeleket, ha tetszenek egy csajnak, és ezért inkább nem is lépnek, mert félnek a visszautasítástól. Vagy egyszerűen csak félénkek / bizonytalanok a nőkkel. Eléggé igazságtalannak érzem, hogy leírod lúzerként ezt az embercsoportot csak azért, mert az élet egyetlen, szűk területén elmaradnak az átlagtól...

Bandibacsi34 2010.03.08. 00:11:51

Az a baj, hogy a csajokra akkor jön rá a tüzelés (ilyenkor kezdeményeznek, nem csak manapság a középkorban is), amikor pont nem akarjuk őket meghágni (pénzügyi gondok, munkahleyi gondok, prosztata gondok stb...)

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.03.08. 00:38:32

A világ sokféle, az emberek is sokfélék. Vannak olyan pasik, akik nem látják a metakommunikatív jelzéseket és totál véletlenszerűen szólítgatnak le csajokat. Vannak, akik látják, de nem érdekli őket. Neki az kell, ő megpróbálja. Aztán van, aki nem próbálja - azért a "világ" ott tart, hogy ezzel sokra menni nem lehet. Persze nem a világ az érdekes, hanem az adott környezet, amiről beszélünk, mert (ahogy a blogomban többször írtam) a szokások, hogy mi elfogadott, és mi nem, az nagyban függ attól, hogy pl. melyik szórakozóhelyről beszélünk.

Voltam olyan helyen, ahol azt láttam, hogy a lányok sokkal több pasinak jelezgetnek, mint máshol. Pasi odamegy, beszélget, udvarol, amit élvez a nő, aztán egy iő után befullad a dolog. (Vagy csak az én kisugárzásom volt aznap átlag feletti és az ügyességem átlag alatti ;). Persze nem, mert figyeltem másokat is. )

Igen, az eleje adok-kapok, ez egy jó játék. Azt mondom, hogy érdekességnek még az is belefér néha, hogy az embert leszólítsa egy-egy nő. Vicces tapasztalás. De a leszólítás még úgyis csak az eleje a dolognak, nem csak arról van ám szó, hogy neked úgy kell érezni, hogy te megdolgoztál a másikért (aminek csak egy ici-pici része a leszólítás!), de neki - a lánynak - is úgy kell éreznie, hogy nem kapott meg egy szép mosollyal. Különben az esetek nagy többségében koppanás lesz a dologból. Ez egy finom és szórakoztató játék, izgalmas kitapasztalni.

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.03.08. 00:47:52

@Rob Fleming-e vagyok?: Nem értem a történeted. Mi abban a meglepő, hogy bármit mondhatsz? Persze a bármi az valójában nem bármi, hanem olyan női bármi. És hozzá jön még a fellépés és az előadásmód. Némi iróniával megszórva egy rettenet átlag szöveg lehet kifejezetten vicces is. De szóval a meglepődésről: ha tetszel, akkor ezt egy közepesen szar nyitómondattal sem fogod elrontani. Persze nem ez a cél, de jó ezt tudni, hogy ne görcsöld túl na meg azért is, hogy tudja az ember, hogy nem egy mondata van. Nem feltétlenül kell kész szöveggel odamenni (persze a "profik" másképp gondolják). Ha szeretsz rögtönözni, akkor megteheted, hogy mondasz valamit - körbenézel, csak beugrik valami, ha nem, akkor meg gyűjts ötletet, vagy jegyezd meg, amikor mégis. Aztán ezzel a nyitómondattal ha szerencséd van, kiprovokálsz egy választ, amibe aztán már talán lehet kapaszkodni. Szerintem 2-3 oda-vissza mondatváltásod van kb. hogy beindítsd a dolgot.

És ha összerakod a baránőid által mondottakat azzal, hogy hogy jártál, abból köbetkezik az, hogy akkor vagy nem értelmezted jól az adott lány jelzéseit, vagy csak szórakozott (ahogy az előző hsz-emben írtam).

lárvalányhaj 2010.03.08. 00:53:42

@huvosvadasz:

én meg nem is tudom, hogy kell metakommunikatíven jelezgetni. pedig lány vagyok, és nem is 16 éves.

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.03.08. 00:58:43

@F.Lackó: "Saját magamról írtam most, és ezt egyáltalán nem próbálom meg rávetíteni a férfiakra összességében. "

Hát nem ez jött át a megfogalmazásból. Minden rosszindulat nélkül mondom, hogy érdemes lenne átolvasni ezesetben a bejegyzést. Egyből egy általános érvény-szagú megfogalmazással indítasz: "Nem elég, hogy a nagybetűs FÉRFI egyre inkább nőiesedik el, most már arra sem vagyunk képesek, hogy oda menjünk egy nőhöz és megszólítsuk? Okés, hogy nem a középkorban élünk, és valóban nincs már az a nagy udvarlósdi, de azért legalább ilyen téren tegyük oda magunkat. Úgy gondolom a nők elvárják – és el is várhatják -, hogy a férfi indítsa az ismerkedést..."

Később ugyan használsz egyes szám első személyt, de azt a felütés miatt pont úgy értelmezi az ember, hogy az a te általános véleményed ilyen formában előadva.

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.03.08. 01:04:57

@lárvalányhaj: Lehet hogy tudod. Nálatok ez ösztönösebb, ahogy a jelekből olvasás is. Alapvetően 1-2 mosolyról és megfelelő hosszúságú szembe nézésről beszélünk. Az is egy jel, ha az ember azt látja, hogy "véletlenül" pont mellé sodródik (esetleg többször is) az illető lány a tömegben, akit előtte nézett (de mondjuk az nem nézett vissza). Pedig ez mondjuk a lány fejében nyilván nem feltétlenül úgy játszódik le, hogy na, jelzek neki, és mellé megyek táncolni a barátnőmmel. Inkább úgy, hogy odamegyek, hogy lásson, hogy megadjam a lehetőséget, hogy szóbaálljunk. (De beszéltem olyan lánnyal, aki ezt kifejezetten jelzésnek szánta. Végülis nagy különbség nincs, csak ő tudta, hogy ez egyben üzenet is - ha a másik érti.)

Ha olvasgat az ember ilyenekről, akkor ott a nők jelzéseit elég gyakran úgy írják körül, hogy "ilyenkor ösztönösen ezt meg azt csinálják". Ezek közhelyek, pl. állítólag van a hajbuzerálás, de én még ilyet pl. nem láttam :).

Archenemy 2010.03.08. 01:05:55

Már bocs, de miért mindenkinek az jut eszébe egy ismerkedésről, hogy az csak férfi és nő között történhet? Nem akartok rögtön buzikat verni, fasiszta mocskok?

zenee 2010.03.08. 08:11:25

@huvosvadasz:

Szerintem sem kellene túlgörcsölni a férfiaknak a nyitómondatot, hiszen a fellépés, előadásmód számít igazán.

Sajnos azonban a magyar pasik töketlenek! Kifejtés itt:

www.youtube.com/watch?v=fn4OX07-QTM

deflorator 2010.03.08. 08:53:46

@Sierpe:
Én is ugyanezt írtam volna úgyhogy csak bólogatok.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.08. 08:57:13

@huvosvadasz: A bejegyzésben egyértelműen nem csak kizárólag saját magamról írtam. ""Nem elég, hogy a nagybetűs FÉRFI egyre inkább nőiesedik el, most már arra sem vagyunk képesek, hogy oda menjünk egy nőhöz és megszólítsuk?" Igen, így indul, aztán a kettő keveredik. Ezt a részt pl. úgy ahogy van a férfire értettem, de bizony vannak olyan részek amiket valóban nem lehet ráhúzni a férfitársadalom minden tagjára.
Úgy lenne a leginkább helyes a megfogalmazás, hogy: A hozzám hasonló gondolkozású férfiak.

FGSuperman 2010.03.08. 08:57:46

megsúgnám, hogy azért mert egy nő kezdeményez attól még nem hódítottad meg és majd meg kell

kezdeményezhetsz ám te, mert szimpatikus elsőre - egy lány - de később, akár percek múlva is kiderülhet, hogy nem ilyen "lovat" akartál

úgyhogy szerintem qrvára mindegy ki kezdeményez, én szeretem ha egy nő kezdeményez, mert úgyis ő dönt - mindig

Jankove 2010.03.08. 09:17:20

Hát érdekes a téma, én azt mondom egyenjogúság van ugye, legalábbis a nők mindenáron ilyen világot akarnak, annak pedig vannak ilyen aspektusai is. Egyébként én is zavarónak találom a női nyomulást, de ne keverjük össze az egyértelmű határozott jelzéseket, a nyomulással. Pl; nemrég a munkahelyem éttermében új pultos lányt vettek fel, aki már első alkalommal nem volt rest udvarolni. Miközben csinálta a kajámat, kaptam a bókolást „jaj milyen helyes vagy” „mit dolgozol?”, stb, stb, és néhány perc alatt eljutottunk addig, hogy megkérdezte: „mikor végzel, én 5-kor, nem-e vársz meg?” Az első kérdéseknél nemigen vettem a lapot, azt hittem egyszerűen csak kiváncsi, közvetlen a lány, de végefelé elkezdtem rádöbbenni, és lefagyni: Te jó ég, lehet hogy ez akar valamit tőlem? Mivel lassan 5 éve élek boldog párkapcsolatban, -amit a világ minden kincséért sem rúgnék fel- ebből következik, hogy elég ritkán beszélek idegen nőkkel úgy, hogy nemiségi tartalom is benne van, hát annak rendje s módja szerint égtem mint a rongy, és nem tudtam mit feleljek, hogyan szereljem le a nőstényt. Maradt a sablonos egyértelmű mentő válasz: „bocsi a barátnőmhöz megyek munka után”. Szegény kislány elvörösödött, és nem próbálkozott tovább, de látszott rajta, hogy nem vette zokon. (nem is volt cél) Viszont olyan brutál adag kaját kaptam, amit még előtte sose :) A kis történetnek két konklúziója van. Így 30 után, jót tesz azért a hiú férfi léleknek is, ha tudja, azért még figyelnek rá a nők. Egy facér pasi minden bizonnyal élt volna a lehetőséggel, és nem kell felesleges köröket lefutni. Van előnye is annak, ha nők határozottak, és tudják mit akarnak, nagyon sok nő csak kelleti magát, ködös célzások, homályos félreérthető jelek miatt sokan futnak lukra, valójában mert a nő sem tudja mit akar. Az meg minkét oldalnak kellemetlen. Szerintem egészséges mértékban nincs probléma a női kezdeményezéssel. Amig nem megy át kellemetlen nyomulásba.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.08. 09:50:26

Vannak nők, akik annyira jól tudják kezelni a lapokat, hogy elhitetik a férfiakkal, valójában a férfi kezdeményezett.

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.03.08. 17:04:45

@zenee: Ez a magyar pasis dumát nem annyira díjazom, mert a legtöbször alaptalan, az összehasonlítónak fingja nincs róla, hogy máshol ez hogy megy. Megnéztem az oldalaid, látom, hogy te éltél az Államokban. Én is jártam sokfelé, és nem láttam ilyen szemetszúró külnbséget, külföldön élő ismerőseimtől sem ezt hallom.

Az egy más kérdés, hogy a nők ezt gondolják, mert az itt dajdajozó külföldiek rámenősebbek, de hát sokan eleve szabadosabban viselkednek külföldön. Na meg olyankor aztán igazán könnyen adódik a téma, és (evolúciósan érthető okokból :) ) mindig érdekes a messziről jött ember. Meg amúgy is.

Archenemy 2010.03.08. 17:19:18

@huvosvadasz: Baszki ennyire levágós? :p

lárvalányhaj 2010.03.08. 21:36:57

@huvosvadasz:

Olvasni sem tudom a jeleket, meg adni sem. Valahogy vak vagyok az ilyesmire.

molnibalage 2010.03.09. 09:21:06

Az ilyen "jelolvasástól" megyek néha a falnak? Most kriptográfus kell a nőnek vagy férfi? Nem Enigma táskaírógép vagyok... :)

Jahnalka 2010.03.12. 14:22:56

Sziasztok,

Látom mér rendesen kiveséztétek a témát, de nem akarom szó nélkül hagyni én sem, ha már elolvastam (munka mellett / helyett…). :) Egyetértek a poszt írójával: a nyomulás a nők részéről nem bejövős… A világ a feje tetején áll, nincsenek már szigorú szabályok, és nem is lehet beskatulyázni hogy mit lehet és mit nem.. Személy szerint azért én úgy gondolom, hogy igen, kezdeményezhet egy nő, jöhet ki úgy a lépés, de ha ezt észrevette a férfi, akkor onnantól nála a labda és tegye amit tenni kell (vagy ne), de ha nem lép akkor a nő ezt fogadja el és ne erőltesse a dolgokat. Büszkeség és egyebek. :)

Egyébként itt is igazodik egymáshoz a kereslet- kínálat… ha nyomulnak a nők, az azt jelentheti, hogy ez kell férfiaknak. Kivéve akiknek nem. :)

v79benno 2010.03.13. 10:47:09

@F.Lackó: "Ha egy nő küldi felém a jeleket, és én nem megyek oda hozzá, akkor annak oka van." Írod. Na ja, és ha az az oka mondjuk, hogy vaksi voltál? :) Küldte a jelt, te meg nem fogtad. Még csak erről se bizonyodhasson meg szerencsétlen liliomszál? Nem kívánsz te egy kicsit túl sok passzivitást?

Vettem az adást, elismerésem, hogy utólag kiegészítetted a "magamfajta, hozzám hasonlóan gondolkodó" megszorítással, amit írsz, ez így korrekt.

Amúgy meg mélyen egyetértek valamelyik előttem szólóval, aki beközölte a nagy igazságot: szerelemben-háborúban nincsenek szabályok. De ha valakit az nyugtat meg, hogy alkot magának ilyeneket, attól se szabad elvenni a cumit. Majd akad olyan okos ember, akinek történetesen ő tetszik meg, hogy ne ébressze fel Csipkerózsika-álmából, hanem hagyja, hogy megmaradjon abban a hiszemben: az ő szabályai szerint működik a velág.

Nincsen lehetetlen. :)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.13. 19:57:27

@v79benno: Én személy szerint eléggé szemfüles vagyok. Szóval, ha van egy csaj akiben látok valamit, akkor tuti nem fogom szem elől téveszteni a jeleit. 8)

éjdzsi 2010.03.13. 20:53:40

Mennyivel egyszerűbb volt régen, csak le kellett ejteni a zsebkendőt

never again 2010.04.30. 21:41:38

Biztos vannak lányok, akiknek megy, eddig nekem még soha nem jött be.
Így csak azokkal volt eddig kapcsolatom, akik "jutottak", nem azokkal, akiket választani szerettem volna:-(