Félünk a szép nőktől?

Gyönyörű arc, mellek kirakva, karcsú derék, szép hosszú lábak, csinos ruci. Tízből tíz férfi megfordul utána az utcán. Aztán ezzel el is van intézve a dolog. (Bár szép nő, és jó nő között sok különbség van...) A csaj nem tudja mire vélni a dolgot, hiszen ő megtesz mindent azért, hogy jó nő legyen, méghozzá a férfiak miatt, ők meg szarnak rá. Ebből ugye adódik, hogy a férfiak félnek az ilyen kaliberű nők felé közeledni, mert nincs önbizalmuk, töketlenek. Komolyan mondom, lassan kezdem ezeket a csajokat sajnálni… Egyértelmű, hogy mi vagyunk hülyék, mi hisszük csak azt, hogy nekik nagy elvárásaik vannak, pedig egyáltalán nem így van ám. Egy botfülű, 160 centis, vörös hajú, munkanélküli pasas is jó eséllyel indul náluk, csak azért mert kedves, megértő, őszinte, és hűséges. Most már csak az a kérdés, hogy csak minket, vagy saját magukat is be akarják csapni ezek a csakok? Induljunk ki abból, hogy mikor egy nő tisztában van azzal, hogy nagyon jól néz ki, főleg, ha tudja, látja, érzékeli, hogy a férfiak oda vannak érte, akkor miért érné be egy átlag csávóval? Kedvére válogathat, a legjobbak a közül. Persze nem számít a pénz, meg a jó munkahely, tudjuk… Ne is menjünk inkább ebbe bele..
Szóval miért fél odamenni egy átlag srác, egy bombázóhoz? Azért, mert nyuszi? Nem. Azért, mert tudja nagyon jól, hogy semmi esélye. Honnan veszi ezt egyáltalán? – Kérdezhetnék a csajok. Az első dolog, hogy az ilyen nőket 90%-ban magas, jóképű, jól öltözött, pénzes pasikkal látni. Ez nem általánosítás, ez így van. Ritkán meg öreg csókákkal, vagy kigyúrt majmokkal. (Aztán ezerből egy, amikor látszólag átlagos sráccal lógnak.) A dolog másik része meg az, hogy az átlagférfi akárhányszor is, akármilyen jó dumával, meg praktikával próbálkozott náluk, el lett hajtva a picsába. Miért próbálkozna újra? Semmi kedve az egészhez, teljesen érthető. Ráadásul amilyen flegmán, lekezelően, tudják lekoptatni az embert, én a helyükben nem csodálkoznék azon, ha csak a legbeképzeltebb íkúfájterek környékezik meg őket.
 
Tegyük fel, hogy ritka, de van olyan modell külsejű nő, akit tényleg csak a belső értékeket tartja fontosnak. Hogy érezné magát mellette egy nem túlságosan jóképűnek / jó testűnek /  mondható pasas? Biztos, hogy sokat agyalna azon, hogy vajon miért is van vele a nő, miközben találna nála sokkal jobbat is. Aztán az önbizalomhiány lassan átcsapna féltékenységbe, mert ugye ki ne akarná lecsapni a kezéről a bombázót. Nem biztos, hogy túlságosan pozitív irányba indulna el ezután a kapcsolatuk. A férfi hibája. No, de ki (kik) miatt gondolja úgy, hogy nem való hozzá az ilyen jó nő? Kisebbségi érzésünk van az ilyen nőkkel szemben, ez tény. Természetesen az önbizalomhiánynak ezer más oka is lehet, de az biztos, hogy a csalódások nagyban hozzájárulnak a dologhoz.
Említésre méltó még egy sztereotípia, amit a nők kifejezetten gyűlölnek, és valószínűleg a férfi logika agyszüleményének tartják. (Már az elején leszögezném, hogy a csinos, szép nő és a felszínes picsa között, nagyon nagy különbség van.) Az a nő, aki szoliba jár, műkörmöshöz, szőke póthajat csatol fel magának, állandóan fodrászhoz jár, meg kozmetikushoz, és konditerembe – ahogy a nők mondanák: Ad magára. – valószínűleg nem okos. Fogalmazzunk úgy, hogy nem vagyunk benne biztosak, hogy kihagyná a heti manikűrt, egy művészfilm miatt. Azért arra kíváncsi lennék, hogy ezeknek a csajoknak, akik „adnak magukra”, ezeken a dolgokon kívül mi az, amit fontosnak tartanak, úgy általánosságban. Szóval, mikor az az elsődleges, hogy meglegyen a műköröm, a séró mindig legyen belőve, stb., akkor még is mit várnak tőlünk? Gondoljuk azt, hogy kondi, meg a szoli alatt befut a könyvtárba kivenni egy ismeretterjesztő könyvet? Az az érzésem, hogy inkább az újságoshoz megy kozmóért. Adjon magára egy nő, természetes, de itt már messze nem egy kis „kikenem magam, hogy nézzek ki valahogy” dologról beszélünk. Valahogy nem bírjuk elképzelni ezeket a csajokat főzni, mosogatni, vasalni, vécét pucolni. A gond az, hogy ők sem saját magukat. Amikor meg megkapják a felszínes picsa jelzőt, kikérik maguknak.. Hát kérdem én, mire fel? Senki nem szeret általánosítani, de ezek a csajok meg lettek bélyegezve, attól függetlenül, hogy biztosan vannak kivételek is köztük.. A helyzet az kedves hölgyeim, hogy – és most teljesen őszinte leszek – a legtöbb férfi az ilyen típusú nőket, egyszerbaszósnak hívja. Azt jelenti, hogy egyszer jól megdugnák, vagy esetleg többször is, de másra nem kellene. Pozitív, hogy arra viszont nagyon.. Nem kellene sem barátnőnek (legalábbis komoly kapcsolat esetén), sem feleségnek. Jól néznek ki, ennyi. Amikor majd feleséget választunk, biztos nem közülük fogunk. Itt már viszont egyáltalán nem a „félünk” szó ami a leginkább kifejezné azt, hogy miért nem látunk sok fantáziát az ilyen típusú nők leszólításában…

 

 
F.Lackó 102 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokrol.blog.hu/api/trackback/id/tr781828436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.03.10. 14:17:08

Először is kikérem magamnak :)
Szoktam tetszeni kategóriába sorolom magam szerényen.

Ez a probléma van veletek srácok, bevallom, ritka az a pasi, aki le mer szólítani, aki leszólít, viszont becslem annyira, hogy szóba álljak vele... ha már vette a bátorságot alapon...

Ha meg esetleg összejönnénk, valószínűleg oka van, miért vagyok a pasival és baromira nem díjazom, ha utána jönnek elő a komplexusok.

Amitől meg falnak megyek, az udvarlási fázisban dögös a harisnyatartó meg a mini szoknya, aztán amit kapcsolattá alakul máris hosszabbnak kellene lennie és jöjjön inkább a harisnyanadrág...

Hol marad a férfiúi büszkeség, igen, ez az én nőm, a bizalom, az enyém is marad, a hit, mert megérdemlem??

Szelid sunmalac 2010.03.10. 14:17:32

Bar most mar lassan elhatarozom magamban, hogy be fogok probalkozni egy parnal. De tenyleg azt latom, hogy aki kulsoleg nagyon szep es jo, annak az a fontos a masikban is es azt is varja el. Nem sok eselyt adok a dolgnak.

Szelid sunmalac 2010.03.10. 14:19:03

@díva naíva: Az megmarad, legalabbis nalam. Ha mar egyszer megvan a no. Persze itt sem arrol szol, hogy mutogassam, mert nem kirakati babu kell mellem, hanem tars! Kell, hogy masok megbamuljak? Nem eleg, ha en tudom es nekem tetszik? Most nekem akar tetszeni, vagy masoknak?

díva naíva 2010.03.10. 14:19:46

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: nem tudtam, hogy a szépség butasággal is jár...
bár én nem járok szoláriumba, sőt a körmösöm is az eredetit dekorálja, mégis beszélhetünk egyéb témákról és jobban bírom a napfényből nyert D vitamint, a szoláriumot és napozást a bőröregítő és rákkeltő hatása miatt nem. beszélthetünk a többi témáról is, csak tán meg kellene próbálni...

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.10. 14:22:32

Kiemelném ezt a mondatot, amit utólag írtam bele a cikkbe, mivel nem volt elég meggyőző a 2. sorban leírt zárójeles rész.

Leszögezném, hogy a csinos, szép nő és a felszínes picsa között, nagyon nagy különbség van.

Zoelee 2010.03.10. 14:23:14

@díva naíva: Ezek szerint te is kivétel vagy, mint a többi nő, aki hozzászól a posztokhoz.
Már csak azt kellene kideríteni, hogy a maradék sok nővel mi a f*sz van?:S

díva naíva 2010.03.10. 14:24:30

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: vagy magának esetleg az eszedbe jutott, miért kellene szürke zsákot húzni, csak mert a nőd? már nem is adhat magára...???

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.10. 14:25:22

@Zoelee: Egyébként tényleg büszke is vagyok női olvasókra. :)

díva naíva 2010.03.10. 14:25:24

@F.Lackó: köszönöm a csinos és szép nők nevében :))

@Zoelee: szoláriumban ülnek és nem a net előtt :))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 14:26:53

A nagyon jó csajokat azért nem merik leszólítani a pasik, mert eszükbe jut, hogy épp nincs náluk óvszer. Egyébként megfigyeltem, hogy az esetek többségében a nagyon jó csajoknak átlagos pasija van - persze kivétel ez alól az uram és én;-) - ill. a nagyon jó pasiknak átlagos a csaja. Ez azért van így, mert a nagyon jó csajok félnek attól, hogy egy nagyon jó pasi mellett átlagosak lesznek, és fordítva.

díva naíva 2010.03.10. 14:29:47

@F.Lackó: bemutatsz apukádnak? :D de csak, ha a stílusod tőle örökölted ;)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.10. 14:31:00

@Hirmondo Helen: Szerintem nem így van. Egy nagyon jó csaj tudja magáról, hogy nagyon jól néz ki, és szerintem vágyik egy jó pasira. Kijár neki.

Szelid sunmalac 2010.03.10. 14:31:35

@díva naíva: Nem ezt mondtam! Adni magara egyebkent is alap! Sot! De nem azt jelenti, hogy folyton ugy kell jarkalni, mint aki epp felszedne valakit, aztan elvezi ha beprobalkoznak, majd elutasit mindenkit, mert van baratja/tarsa. Namarmost az ember miota ruhat visel, kulonbozo celokra kulonbozo ruhakat vesz fel. Felszedos ruhat akkor, ha fel akar szedni valakit, takaritosat, ha takaritani akar esatobbi. Ha rossz ruhat vesz rossz celra, ne csodalkozzon a tobbiek termeszetes reakciojan.

Egyebkent van nemi fogalmam arrol mi mennyi idobe kerul es ha azt latom valakin, hogy a kulsejevel valo foglalkozas kitolti a szabadideje 15+ szazalekat, akkor mar nincs nagyon mirol beszelni, legalabbis nem feltett es komoly szandekkal.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.10. 14:31:57

olyan poszt volt már, hogy a fiúk miért nem mennek oda az átlagos külsejű, de azért magára adó és különböző jelekből sejthetően többfunkciós csajokhoz sem ?

díva naíva 2010.03.10. 14:32:19

@Hirmondo Helen: @F.Lackó: vagy inkább az átlagosnak vélt pasit a jó csaj jó pasinak látja és az átlagosnak vélt csajban is megtalálta a maga szépségét a jó pasi, mert ugye kinek mi a jó... és ez nagyon relatív...

díva naíva 2010.03.10. 14:33:14

@Vagyok, aki vagyok...: így is úgy is nyuszik, drága V.A.V, te egy határozott, csinos nő vagy tehát a fenti kategóriába sorolandó és az átlagostól messze, mint Makó Jeruzsálemtől, nem mondták neked még? :D

díva naíva 2010.03.10. 14:36:39

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: na, ez nálam némi magyarázatra szorul, milyen a felszedős ruha? és milyen a foglalt vagyok ruha?

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.10. 14:36:41

@díva naíva: Jól megcsavartad :D Hát igen, ki számít jó pasinak / jó csajnak. attól függetlenül, hogy tényleg relatív a dolog, még is van olyan nő / férfi, aki a többség szerint kegyetlen jól néz ki. Sőt, még az is állítja, hogy jól néz ki, akinek nem jön be éppenséggel. Na, hát ők biztos hogy a jó kategóriába tartoznak, legalábbis külsőre. :)

díva naíva 2010.03.10. 14:38:31

@F.Lackó: na de ki választ sablonból? volt pasim, aki után az összes barátnőm csorgatta a nyálát, de annyira nem volt extra, hogy nem tartott sokáig, volt fordítva is, hogy botránkozva kérdezték, hogy ettől a lúzertől mit akarsz és jó volt vele....

Szelid sunmalac 2010.03.10. 14:39:57

@díva naíva: Ezzel sem ertek egyet. Nagyon sok hatarozott es csinos not ismerek, akikhez siman oda lehet menni, mert latszik rajtuk, hogy nem azok a bekepzelt fajtak, akik ugy kuldik el az embert a francba, hogy utana hangosan ribancozni kelljen, hogy valamicske onbecsules maradjon. Ismerkedesnel inkabb ezaz alapveto intelligencia szamit, hogy tudd, ha nem is sikeres a probalkozas, attol meg nincs arcvesztes.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 14:41:11

@díva naíva: Várjál, várjál, ehhez már jegyzetelnem kell. Szóval ott tartottunk, hogy a jó csaj jó pasinak látja az átlagos...baszki, magas, nagyon magas...;-)

@F.Lackó: Igen, tudni biztos tudja magáról, hogy jó. Abban már nem hiszek, hogy a természete is annyira jó, hogy kijárjon neki egy olyan pasi, aki küllemre és tulajdonságokat tekintve is jó.

Szelid sunmalac 2010.03.10. 14:43:21

@díva naíva: Na pont itt van a gond, ha nem tesz kulonbseget, illetve nem ismeri fel a kulonbseget, vagy szamara nincs is kulonbseg!

@Hirmondo Helen: Veled viszont egyetertek!

vagyok, aki vagyok... 2010.03.10. 14:44:32

@díva naíva: drága vagy, de nem magam miatt kérdezem :DD

Zoelee 2010.03.10. 14:46:16

@díva naíva: Ezt a "barátnőktelebeszélikegymásfejéthülyeséggel" dolgot de nem szeretem:S

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.10. 14:48:18

@Hirmondo Helen: Úgy szoktam mondani, hogy a "jó" csajt 3 típusra lehet lebontani.

Szép nő

Jó nő

Álomnő

A szép nő szép, csinos, ennyi.
A jó nő nem bombázó, de minden másban nagyon ott van.
Az álomnő pedig a kettő együttesen. Nemhiába álom.. :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 14:48:53

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Konkrétan miben is? Abban, hogy olyan hülye vagyok, hogy jegyzetelnem kell? Vagy abban, hogy nincs náluk óvszer? ;-)

Szelid sunmalac 2010.03.10. 14:49:50

@díva naíva: Nekem a barataim mindig azt kerdezik eloszor, hogy Te jol erzed magad ebben a kapcsolatban? Amig latjak, hogy en boldog vagyok, addig ok is orulnek. Ha gaz van, akkor viszont szolnak, elmondjak a velemenyuket, aztan ramhagyjak. De hogy velemenyt mondjanak a paromrol....na azt nem merne egyik sem.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.10. 14:51:49

@Hirmondo Helen: Valahogy sejtettem, hogy ez is szóba jön :D Igen, pl. az is. Hiszen az egyik legfontosabb egy kapcsolatban. Jól mondom? 8)

díva naíva 2010.03.10. 14:54:35

@Hirmondo Helen: :DD és mégsem vagy terhes, hol van itt a kutya elásva? :D
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: na, ez a barátság lényege :)
@F.Lackó: hát mit vártál? :D

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.10. 14:57:16

@díva naíva: Pont ezt :D
"bemutatsz apukádnak? :D de csak, ha a stílusod tőle örökölted ;) "
Hát köszi!:) Egyébként lehet, hogy ő is ilyen volt fiatal korában.. Hozzád képest már vén kujon. :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 14:58:27

@F.Lackó: Jól mondom Fiam, jól mondod.;-) A párkapcsolat egyik alappillére a pina, a másik meg a pia.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.10. 15:00:55

@Hirmondo Helen: Egyszer írhatnánk egymáshoz posztot, kíváncsi lennék hogy alakulna a látogatottság :D

díva naíva 2010.03.10. 15:08:57

@Hirmondo Helen: Helen, be kéne már iratkoznod egy háziasszony tanfolyamra, szegény IT nem eszik, nincs tiszta ruhája, de csak a farka körül forog a világ :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 15:11:25

@F.Lackó: Privát leveleidet szoktad-e olvasni, Szívem?

@díva naíva: Tiszta ruhája még csak-csak, de vagy a vasaló égeti ki, vagy a mosógépben megy össze.;-)

díva naíva 2010.03.10. 15:16:50

@Hirmondo Helen: azért mondom, neked azért kell az ágyban a maximumot hoznod, mert a vasaló nem a barátod :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 15:22:04

@F.Lackó: Ki vagy Te baszki, Rózsa Gyuri?;-) Akkor jelentkeznék a játékodra.;-)

@díva naíva: Viszont a vasalódeszka már igen.;-)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.10. 15:25:22

@Hirmondo Helen: lol Akkor nincs más dolgod, mint megnézni a levelesládád. ;)

díva naíva 2010.03.10. 15:26:26

@Hirmondo Helen: látom lelki szemeim előtt, ahogy hasalsz rajta, Teddy meg hátulról tol :DDD

Szelid sunmalac 2010.03.10. 15:27:04

Latom szep kis romanc van kialakuloban...

Dominó 2010.03.10. 15:33:09

Nem járok szoliba, nem varratok fel magamnak semmilyen hajat (engem buzdítanak mások, hogyha levágatom majd egyszer, adjam el nekik.. kac-kac), nem kenem ki magam erősen, nincs műkörmöm; mégis utánam fordulul 10-ből 11 pasi, hogy "de jó nő vagy!". Adok magamra normálisan, de nem viszem túlzásba, mert sokszor a kevesebb több. Ellenben ha látom, hogy a pasinak semmi esélye nálam és nem érti a finom lekoptatós szöveget, naná, hogy keményebb szavakkal fogom elzavarni -és ez nem azért van, mert nem márkás cuccokban jár, nincs 20 kiló zselé a haján és nem lobogtatja az Audi kulcsát...(ezeket az alakokat eleve észre sem veszem, mert felvágós majmok). Ha a pasi úgy jön oda hozzám, hogy jó a dumája és van kisugárzása, ami megfog és őt is megszépíti, akkor szóba állok vele, azzal a személyiségére is fény derül. A külsőmből kifolyólag mégis figyelnem kell arra, hogyha már én adok magamra, akkor a páromtól is ezt elvárhassam! Ha látom, hogy szimpatikus pasi LENNE, de a minimumra nem képes (fésülködés, fogmosás, cserepes száj kezelése, tiszta ruha stb), akkor mit várjak tőle a kapcsolatban? Azt hiszem, ezt jobb megelőzni annyival, hogy "Bocs, de nem jössz be." Ez szerintem nem a csajok finnyássága.

@Lackó: annyira látszik az írásaidból, hogy diszkóban ismerkedsz ... ezeken a helyeken nagyon ritkán lehet aranyhalat fogni! Az itt található csajok csak a külsőségekre adnak, ebben igazad van, de próbálj meg más irányba is nézelődni, és meg fog változni a véleményed, mert akikről te írsz, azoknak a párja tényleg a "hejjjjes pasi". Gondolom ennek a szlengnek a jelentését ismered.

clfo 2010.03.10. 15:36:09

A szokásos, magas színvonal, jó poszt! :)

Véleményem szerint egy átlagos faszi ne akarjon magának bombázó csajt. A zsák a foltját alapszabályt ugyanúgy a kinézetre is vonatkoztatni kell.

Az első pár mondatban ott van a lényeg: utána fordulok, de fantáziáláson túl nem akarok semmit. Persze, jó lenne 1 kis hancúr, talán még párkapcsolat is lehetne a dologból, de még legnagyobb jóindulattal is maximum hangyányit tenném magam az átlag fölé (kinézetben, fizetésben - jó az mondjuk pont magasabban van, mint az átlag, szerencsére) és ehhez a szinthez "hasonló" társat próbálok találni magamnak.
Hasonló a hasonlót vonz...

És igen, azzal is egyetértek, hogy ha kapcsolatról lenne szó, biztos sokszor megkérdezném magamtól többször is, hogy "mi az istent keres ez a nő mellettem?", ennek pedig tényleg egyenes folyománya lenne a féltékenykedés részemről...

Sztem, amennyire lehet objektíven sorolja be magát mindenki külsőre/belsőre/stb. és a szintjének megfelelővel próbálkozzon...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 15:44:16

@F.Lackó: Mihelyst elérem a ládát, rádpillantok.;-)

@díva naíva: hű baszki, először vasalsz-t olvastam:D

@Dominó: Én nem úgy vettem észre, hogy ezekből a posztokból az jön le, hogy Lackó diszkócsajokra bukna.
Különben is, ő már az én pasim, és kikérem magamnak, de mi a neten ismerkedtünk meg.;-)

díva naíva 2010.03.10. 15:45:51

@Hirmondo Helen: dehogy írok én neked ilyen fantasztikus kategóriába tartozó tevékenységekről, tudod suszter a kaptafájánál ;)

Te Helen, akkor most az anyósod leszek? :D

clfo 2010.03.10. 15:48:56

@Hirmondo Helen:
Helen olvasva a hozzászólásaidat és néha a blogod bejegyzéseit, nagyon remélem, hogy soha nem fogok szexuális kapcsolatba kavarodni egy olyan szókimondó és öntudatos nővel, mint veled, mert valószínűleg akkorát sérülnék, hogy az akció után levágnám a tökömet, kasztrálnám magam és elmennék Tibetbe buddhista szerzetesnek (v. szoprán énekesnek :p)

díva naíva 2010.03.10. 16:00:01

@F.Lackó: dehogy, én csak az édes mostohád :)

SassyGurl 2010.03.10. 16:13:13

hmmm ebben van valami, van pár kivételesen szép barátnőm, aki folyton boldogtalan és a pasikat 'vadássza", hiába....
ezzel ellentétben (nekem, mint átlagcsajnak) valahogy sosem esett nehezemre, hogy ismerkedjek.
egyébként személy szerint nem esek hanyatt egy csinos pofitól vagy izmos mellkastól, szép melltől etc., ennél több kell, hogy lenyűgözzön valaki (akár lány,akár férfi)

SassyGurl 2010.03.10. 16:14:54

@F.Lackó: lehetek a negyedik? :D
amúgy is szimpi fiú vagy, szokatlan érett gondolkodással a többi kortársadhoz képest.

G_P 2010.03.10. 16:19:47

Szerintem a szőke póthajas mítosznak vége, viszont a tipikus mai magyar sötétbarna 10/10-es csajoktól félünk sztem sokan, jogosan, mert ritka arrogáns és nagyképű külsejük van. Menj ki a Deákra főleg, vagy sétálj végig a Kiskörúton a Kálvintól a Deákig, és megtudod, miről dumálok. Szerintem nem mind, de némelyik meg is érdemli, hogy leszarják. Én amúgy nem egyszer választottam a szarabbik csajt kettő közül, mert normálisabbnak tűnt, és van elég balhé az életben, nem kell még az is, hogy egy hét alatt lecsapják a kezemről.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.10. 16:21:12

@SassyGurl: Köszönöm, és megtisztelnél vele, ha a te lennél a negyedik édes mostohám. :)

A szép barátnőiddel kapcsolatban, annyit hadd kérdezzek meg, hogy miért hiába? Hiszen, ha tisztában vannak azzal ami a posztban le van írva (legalábbis felteszem, hogy tisztában vannak vele, ha a barátnőid :), akkor mi a probléma? Nagyok az elvárások, vagy nem látják a fát az erdőtől?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 16:22:09

@SassyGurl: ennél több kell...jajj, ne kelljen kimondanom mi az;-)

@F.Lackó: Azért tudod milyen nagy szerencséd van Neked, hogy a MILF-ek körbevesznek, ilyen nem mindenkivel esik meg. ;-)

@clfo: Köszönöm a sok dícsérő szót. Ugye ezzel nem azt akarod mondani, hogy Te prűd és szerencsétlen vagy?

G_P 2010.03.10. 16:22:30

Nem is a szolis felszínes csajokkal van a gond igazán!

Megjelentek az elmúlt években (előtte is voltak) olyan csajok, hogy jól is néz ki, egyetemre jár, értelmes, és ízlésesen öltözik. Nagyon sok ilyet látok Pest belvárosában és természetesen Budán. Na ember legyen a talpán, aki velük tud mit kezdeni. Nekem jó a beszélőkém, sok témát szoktam érinteni, stb; viszont ilyet nem merek leszólítani. Egy buta szépséget sokkal inkább le mernék.

G_P 2010.03.10. 16:24:53

@Dominó: Amúgy mondd meg akkor, hol lehet ismerkedni? =D

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.10. 16:28:26

@clfo: Lekötelez. :)

"Véleményem szerint egy átlagos faszi ne akarjon magának bombázó csajt." Most őszintén, ki ne akarna magának bombázó csajt? :) Barátnőnek, vagy egy éjszakára az most lényegtelen. :D

díva naíva 2010.03.10. 16:29:58

@Dominó: @Grace Park: mondjuk erre én is kíváncsi lennék, gondolom erre is tudod a tuti választ...

ez a 10-ből 11 mekkora arc már, nagyképűek a túloldalon...

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.10. 16:34:52

@Hirmondo Helen: Hát igen, szerencsés vagyok. :)
Azt valaki írja le nekem kérem, hogy ki számít MILF-nek, illetve hány éves kortól?Egyáltalán kortól függ, vagy a partner korától? Mert akkor egy 13 évesnek egy 25 éves is MILF :D Tudom, hogy van erre szakosodott blog, de én ott kiutált mumus vagyok. :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 16:37:35

@Grace Park: Egyszer már mondtam, hogy a templomban lehet ismerkedni. A templomba nagyon jó pasik és csajok járnak. Sokszor magam is rácsodálkozom arra, hogy
1. mit keresek én a templomban
2. mit keresnek ezek a jó pasik és jó csajok a templomban...

Vasárnap reggeli és ünnepi misék a nyerők. Különösen az éjféli mise karácsonykor, de mint azt a neve is mutatja, abból csak egy van az évben, tehát kitartóan kell várni rá.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 16:44:04

@F.Lackó: a 13 évesnek a 25 éves = szexuális zaklatás
Lackónak a Milf = szexuális ismeretterjesztés
Milfnek Lackó = desszert

:D

SassyGurl 2010.03.10. 16:55:16

szexuális zaklatás panda!!! :))@F.Lackó: vigyázz Lackó, Helen szexistennő szétszed egy pillanat alatt... :)
@Hirmondo Helen: elindult a nyáltermelés..? ;))

clfo 2010.03.10. 16:59:41

@F.Lackó: valószínűleg mindenki, de nem ér kiemelni a hozzászolásomból részeket, teljesen mást jelenthet a szövegrész önmagában, mint teljes egészében :)

Én biztos benne vagyok abban a 10-ből 10 férfiban, aki megnézi/utána fordul és nem próbálkozik. Nyílván nem hiába működnek úgy a dolgok, hogy a fenti típusú pasikkal látod általában a hasonló kaliberű nőket, mint akikről írsz. Nincs Audim, nem vok kigyúrt kopasz, se vén, őszes milliomos :>

Viszont hiszek abban, hogy az a legjobb, ha mindenki hasonló kaliberrel próbálkozik :)

Dominó 2010.03.10. 17:18:20

@Grace Park: @díva naíva: mindenki legyen tisztában a maga értékeivel - ha ez bűn, akkor ám legyen. ;)
A diszkóról kialakult véleményemet az általam ismert haverok elszólásaiból is leszűrhető, miszerint olcsók a lányok (meg természetesen az ott látott tapasztalatra is alapozom). Persze diszkó és diszkó között is van némi különbség, hiszen a kialakult törzsközönsége a meghatározó. Bevallom, én a netes ismerkedést sem preferálom, pedig 1-2 ismerősömnek bejött - van, akinek a személyes kontaktus is kell az ismerkedéshez, van akinek nincs rá szüksége. Mindenkinek van kedvenc időtöltése, hobbija, zenei irányzata, törzshelye, kávéháza, teaháza, kocsmája, könyvtára, papírboltja, közértje ... sorolhatnám napestig. Szerintem az ismerkedés egyik aranyszabálya nem a hol, hanem a hogyan - ebből kifolyólag az egész városban lehet ismerkedni. =) Csak!!! figyelni kell a környezetedre és a jelekre, amik feléd irányulnak! Valamint élni kell a pillanattal, merni kell lépni, mert különben elszáll a lehetőség. Ha látják rajtad, hogy kedves vagy és nyitott, akkor nem fog beparázni a fickó, hanem megragadja a pillanatot és lép. Ha meg nem, akkor elszalasztott egy lehetőséget, de ebből meg remélhetőleg tanul.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.10. 17:18:39

@clfo: Jó, igaz, azt én sem szeretem. :)

SassyGurl 2010.03.10. 17:24:21

@F.Lackó: hát épp Helen becses nedűje "folyik" itten... :)))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 17:37:45

Most komolyra fordítva a szót. Én tényleg nagyon ritkán látok olyan párokat, ahol mind a csaj, mind a srác nagyon-nagyon jól néznek ki. Szerintem vagy ez egyik, vagy a másik fél javára billen a mérleg. Lehet a természet így tartja fenn az egyensúlyt, hogy ne legyen tele a világ csodaszép emberekkel.
Természetesen ez nem azt jelenti, hogy a párok tagjai nem látják a másikban a nagy szépséget, sőt. Mindenki számára az a nagyon jó csaj, pasi, aki mellette van. Legalábbis ez lenne az ideális felfogás.
A nagyon csinos, jóképű stb. embereknek amúgy tényleg van egyfajta "bűvköre", amitől félhetünk, és nem csak párkapcsolatra értem ezt. Ezt hívják magabiztos személyiségnek. Aki el tudja hitetni velünk, hogy ő nagyon jó. Sokat lehet tanulni az ilyen személyiségektől.

Dominó 2010.03.10. 17:38:45

@nomikito: ha te mondod :) ..csak az eddigiek alapján az jött le számomra az írásaiból, de akkor mea culpa.

G_P 2010.03.10. 17:40:40

@Hirmondo Helen:

Na ez az! Azt mondják, egész jóképű gyerek vagyok. És soha a büdös életbe' nem volt még igazán jó nőm, na jó, talán EGY. :) Igaz lehet a dolog.

Dominó 2010.03.10. 17:44:19

@Hirmondo Helen: igen, teljes mértékben igazad van. Sokan megállnak a szem által nyújtott látványnál és képtelenek meglátni azt, ami mögötte van: a valódi értékes emberi tulajdonságokat

random guy 2010.03.10. 18:13:01

Érdekes post, bár úgy éreztem hogy túl sok mindent akar átfogni, úgyhogy én most kiragadok egy rövid részletet.

"Tegyük fel, hogy ritka, de van olyan modell külsejű nő, akit tényleg csak a belső értékeket tartja fontosnak. Hogy érezné magát mellette egy nem túlságosan jóképűnek / jó testűnek / mondható pasas?"

Jól, és masszívan önbizalomnövelő lenne neki. Most lehet mindenben a rosszat keresni, de ha egy ilyen csaj téged választ, akkor nem parázol hogy jajj miért, hanem örülsz hogy elég jó vagy neki. Végülis, tényleg így van... valamiért téged választott.

aztán...:

"Az a nő, aki szoliba jár, műkörmöshöz, szőke póthajat csatol fel magának, állandóan fodrászhoz jár, meg kozmetikushoz, és konditerembe – ahogy a nők mondanák: Ad magára. – valószínűleg nem okos."

A 'valószínűleg' megment, mert én ismerek olyan lányt, aki nemcsakhogy nem buta, de nagyon okos és normális, a felsoroltak mellett... Mellesleg azért jár ilyen helyekre, mert önbizalomhiányos. Az élet iróniája hogy egy kb. tökéletes lány ilyen miatt szenved (amúgy arcra&testre 10/10, a legszigorúbb skálán is). Szóval vigyázni a beskatulyázással, mert nem tudhatod hogy mikor futsz bele egy ilyenbe... :D
(de ez már kicsit off)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.03.10. 19:13:56

Ohh hozzá akartam szólni de látom kiveséztétek már. Mindenesetre maga a poszt szerintem szuper lett, nem állít sztereotípiát, és végre nem egy "utáljuk a nőket, mert nem hagyják magukat" poszt lett. Nekem nagyon tetszett ahogy meg van fogalmazva. Van egy szuper barátnőm, egy olyan aki nem csak genetikailag tökéletes de nagyon ad magára, bomlanak utána a pasik, mégsem tudott megállapodni, és engem irigyelt, hogy nekem milyen jó, hogy van valaki aki igazán szeret. A másik oldalról nézve, is lehet rossz, mert habár van egy nő aki szeret csinos lenni, szereti ha megnézik, ám mégis alap dolgokat nem kap meg a pasitól, pl szerelmet és hogy ne csak kirakati baba legyen a kapcsolatba, hanem társ is!
Szóval szerintem egy leszólítást mindenképpen megér!:)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.03.10. 19:17:42

@random guy: Az említett csaj is nagyon okos több szakmája van, és ez mellett igen szerény, és KEDVES! :) Kivételek mindig vannak.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 19:27:03

@Grace Park: A jó nő alatt azt érted, aki után az összes haverod megfordul?

SeaSzilaHawk 2010.03.10. 19:34:12

@Bogi24: Légyszíves egy telefonszámot adj a barátnődről, és máris leszólítom:D

G_P 2010.03.10. 19:42:10

@Hirmondo Helen: Nem, hanem aki csinos, és több testrésze is stimmel, nem csak egy.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 19:48:05

@Grace Park: Te jó ég! Most elképzeltem, milyen csajaid lehettek, akikre azt mondtad, hogy nem jó nő.;-)

Joe69 2010.03.10. 22:06:51

Szép egyetemi városomban megfuigyeltem egy nőtípust, Gyönyörtű, modellszépségű csajok, bár vannak köztük átlagos adottságúak is, közös jellemzőjük, hogy az emléített 15%+ időt töltik szabadidejükből kozmetikára és fittnessre. Zömében jogászdiplomájuk van, de egyre több orvos is vam köztük, ez utóbbiért ugye keményen meg kell dolgozni, tehát az egójuk az egekben. Olyan pénzes férfira várnak, aki kulturálisan aéacsonyabb színvonalon áll (pl. falusi vállalkozó), a kapcsolat alapja az, hogy a férfi növelheti a presztizsét a dr-nővel. Nem kellenek nekik a velük kb. egykorú értelmiségi férfiek, mert nincs elég pénzük, másrészt tudják, hogy anyagias kurvának nézik őket, és teljes joggal. Nem kellenek az idősebbek sem, mert ők aztán kriptaszökevénnyel nem bújnak ágyba. Viszomt kevés ilyen férfi van, mert a többség a férfiak közül azért elvárja, hogy a pénzéért nézzenek már fel rá , vazze. Űgyhogy várnak, és hihetetlen arroganciával építik le az egyéb bepróbálkozókat. Aztán ők maguk válnak kriptaszökevénnyé..és jönnek a nős férfiak, meg a mentősfiúk..

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 22:14:48

@Joe69: Baszki! Én ismertem egy ilyen csajt. Írtam is róla cikket:
www.cotcot.hu/kozosseg/cikk/4683

díva naíva 2010.03.10. 22:20:37

@Joe69: na, most már örülök, hogy nem bírom a vért és nem lettem orvos :)

díva naíva 2010.03.11. 01:06:34

@Hirmondo Helen: olvastam, de semmi köze a jogásznak a vérengzéshez, Joe viszont említette az orvost is :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.11. 08:58:21

@díva naíva: Honnan jössz Te éjjel 1-kor? Dolgoztál?;-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.11. 09:25:50

@F.Lackó: nekem ebben az időpontban legfeljebb jógázni lehet;-)

ahha 2010.03.11. 10:12:09

Lehet itt dumálni jó szövegről meg kisugárzásról, csak semmi köze a dolognak a valósághoz. Igazolható kísérletileg is, itt van az internet, rajta számos ismerkedős-társkeresős portál. Átlagos/az alatti férfi (pl. én) ír levelet, jót, szellemest, kedvest, és a) van publikus képe / csatol egyet, b) nem áll elő az arcával. Reakciók? a) 90%-ban semmi, b) 70%-ban "jaj, de örülök, hűde jókat írtál, küldesz képet?" Küld, második körben kb. az az arány, mint az a) esetben. QED/kiskocka.

G_P 2010.03.11. 10:18:23

@Joe69: Sarah Goldfarb jelöltek. :)

SassyGurl 2010.03.11. 11:46:34

@Joe69: azért szegény férfiakat sem kell sajnálni, aki olyan hülye,hogy nem veszi észre, hogy melyik nő "fake", azaz csak a pénzre,dögös rucikra,ékszerekre,a fix havi szolibérletre hajt a bébi, az meg is érdemli az ilyen nőket....
csak ott hibázik mindig ez a felállás, hogy ideig-óráig, pár évig ellötyögnek ezek a párok, de mondjuk úgy 20-30 ne adj' Isten 40 év múlva, már csak olyan embert (attól függetlenül,hogy büdös a szája,fingógép,esetleg testileg korlátozva lett...) tudsz elviselni magad mellett,akihez a mély szeretet,elfogadás fűz és a kölcsönös tisztelet létezik a kapcsolatban...kicsit ömlengősre sikerült, de ez a nagy büdös igazság, a pénzzel csak egy "rövid távú" boldogságot lehet megvásárolni, a "hosszabb távúhoz" ennél sokkal több kell.

Joe69 2010.03.11. 14:50:30

@SassyGurl:

Egyetértek, csakhogy egy amúgy kvalifikált, okos nőről nehéz elhinni sokszor, hogy semmiben sem különbözik egy felszínes pláza v. diszkópatkánytól. Feltehetően a kvalifikáció megszerzéséért hozott "áldozatot, lemondást, frusztrációt" kompenzálja úgy, hogy azt gondolja, neki ezekután joga van lehúzni a férfiakat ill. olyat választani, aki erre van szocializálva.

Joe69 2010.03.11. 15:05:09

@Hirmondo Helen:

Igen, gyanús az eset..a sok tehén, ökör, föld amióta világ a világ, érték volt, a csaj pedig értékeli a tradíciókat. Dr.jur+pénz, elvileg jó kis család lehet, pláne, ha még meg is kötik a maguk kis megállapodását, hogy a szorosan vett családi kötelezettségeket leszámítva nem zavarják egymás köreit..

Spiritmonger 2010.03.11. 16:28:24

Lackó, a szép nők tényleg elérhetetlenek az egyszeri ember számára, hacsak nincs az ember fia mögött valami olyan teljesítmény, ami objektíve is értékelhető

legyen az pénz, sporteredmény, tudományos siker, művészi elismerés, szerencsés gének, stb
ha ezek egyike sincs meg az emberben, akkor lehet ős bármilyen kedves, hűséges, okos, jó szerető, szakács, apa, férj, barát, akkor sem lesz soha szép nője. ez még önmagában nem probléma, hiszen a géneken kívül mindent meg lehet szerezni, csak a kérdés, hogy megéri-e az extra befektetés azt az esetleges jutalmat, hogy valakinek a következő partnere "jó/szép nő" lesz-e?

a szép nők már óvodában szembesülnek kivételezett helyzetükkel, és ezt az érzést az élet kb életük végéig erősíti bennük.
ha nem tudnak a földön maradni, akkor huss, elszállnak, és már nekik se lesz jó, ha magukhoz térnek, akkor is olyan férfiakat keresnek, akik már bizonyítottak valahol

sajnos általános női hiba/gyakorlat, hogy nem invesztálnak bele a férfipartnerükbe, csak a készet keresik.

a félelem más téma

félelem van a visszautasítástól, a leégéstől, presztízsveszteségtől, de nem a szép nőktől.

a jó hír az, hogy a szép nők azért nem teljesen elérhetetlenek, rengeteg hirdetőoldalon vannak olcsón elérhető igazán szép nők, ahol nincs para, élmény meg igen

de ami a legfontosabb, az az a gyakorlat, hogy az a szép nő, amelyiknek esze is van, az a férfiakat főleg barátnak tekinti, és valami címlapmacsónak térdel csak, de ez nem vigasztalja azokat a srácokata, akik megérdemelnék az ilyen nőket.

én is voltam szopóágon, és a félelmem legfőbb oka az volt, hogy a "szép nő" nem potenciális partnerként tekint majd rám, hanem csak barátként, aminél nagyobb szopás nincs
némi attitűdváltás és némi idő után ez megváltozott, most szerencsére abban a szerepben vagyok, hogy már partnerként néznek rám, de mennyivel jobb lett volna ezt megtapasztalni már a múlt évezredben is!

szóval, a szép nők mindig nagy falatok lesznek az átlag srácoknak, ez van. de van remény, lásd Kedves Ferenc esetét, aki nullvektor létére egész jó nőket qrogat.

Falke 2010.03.13. 19:05:30

Szóval ha nem tudod elképzelni, hogy vécét pucol, akkor felszínes picsa.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.13. 19:46:21

@Falke: Emmán' következtetés. :D Egyébként meg aha, ha nem bír felsöpörni, mert fél, hogy letörik a körme, akkor nem hinném, hogy az esetem.