Barátság férfi és nő között

 
Az örök kérdés, létezik-e barátság férfi és nő között? A legtöbben egyszerűen rávágnák, hogy nem. Úgy gondolom a dolog nem ilyen egyszerű…
 
Bármilyen nemekről is beszéljünk, az igazi barátság egy nagyon erős kapcsolat két ember között, tele intenzív érzésekkel. Férfi és nő között igazából egy dolog választja el a párkapcsolattól, ez pedig nem más, mint a szex. Ezzel a dolog buktatóit is felsoroltam. Érzelmek, szex… Ezekre szokták mondani, hogy valaki mindig többet akar. Miért? Azért, mert ösztönlények vagyunk. Amikor egy nő / férfi erős érzelmeket táplál irántunk, hajlamosak vagyunk azt máshogy értelmezni, illetve belekeveredni a saját érzelmeinkbe. Olyankor szokott az lenni, hogy: „Hiszen én azt hittem, hogy…” Úgy gondolom, ez az egész a vonzalomról szól. Amikor azt mondja valaki, hogy én csak barátként tudok rád tekinteni, az azt jelenti, hogy nem találja vonzónak a másikat. Nem tudja elképzelni vele a szexet. Magyarul: „Nem jössz be, de jó fej vagy.” Abban az esetben, ha vonzónak találja, a barátságból könnyen lehet szerelem. Gondoljuk végig. Miért lesz valakiből „csak” barát? Ha egy kívánatos nő / férfi tűnik fel a színen, nem arra gondolunk, hogy de jó lesz majd barátnak. Ez eszünkbe sem jut. Pontosan azért, mert vonzónak találjuk. A dolog szépséghibája csak az, hogy nagyon ritkán lesz két ember jóban egymással, ha abszolút nincs köztük semmiféle vonzalom…
 
Ahogy azt már az elején is írtam, a szex, pontosabban a szex hiánya kulcsfontosságú. A dolog lényege az, hogy férfiakról és nőkről beszélünk. A barát csak egy rámondott dolog. Az esetek nagy részében azok között, akik nem élnek párkapcsolatban, előbb utóbb megjelenik a testi vonzalom. Aztán egy gyenge pillanatukban vagy átadják magukat a hangulatnak, vagy nem. Férfiak általában ritkábban szoktak ilyenkor nemet mondani. Ennek igazából egy oka van. A meztelen női testre feláll a férfi farka, attól függetlenül, hogy a meztelen nő egy barát.. Természetesen, ha ez megtörténik, a nők általában pánikba esnek, összezavarodnak. Azt gondolják, hogy vége a barátságnak, elcseszték. Szerintem a szexszel, meg éppen hogy megerősíteni lehet, ha tényleg igaz barátságról beszélünk. Ugye két út áll ezután előttük. Az első, hogy belekezdenek egy párkapcsolatba. Sok különbség nem lesz, a boldogság csak rajtuk múlik. Viszont, ami fontos, hogy az esetleges szakítás után, meg van a lehetőségük, hogy megmaradjon a barátságuk, ami optimális esetben még erősebb lesz, mint előtte. A másik esetben is ugyanez lehet a végeredmény, csak a párkapcsolati rész kihagyásával. Kapcsolatuk azért válhat még erősebbé a szex után, mert egy idő után elmúlik a vonzalom kettejük között. Már nem lesz ott a: „Mi lett volna ha?” A lényeg pedig az, hogy nem a nőt / férfit látják egymásban, hanem a barátot…
 
Összegezve a dolgokat azt kell mondjam, hogy létezik barátság férfi és nő között. Egy dolog ami fontos, a vonzalom. Az, hogy azért nincsen, mert elmúlt, vagy, mert mindketten boldog párkapcsolatban élnek, már csak részletkérdés. Lényeg az, ha ez nincs meg, akkor tudunk a másikra barátként és nem potenciális partnerként tekinteni.

 

 
F.Lackó 139 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokrol.blog.hu/api/trackback/id/tr91854359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilajukkaja 2010.03.20. 20:15:46

@nitro1:
Van, aki inkabb szenved, mert nem kepes megszakitani egy ilyen baratsagot.

Attilajukkaja 2010.03.20. 20:29:16

@nitro1:
Van, aki keptelen megszakitani egy ilyen kapcsolatot. Inkabb csendben szenved tovabb.

Qeki · http://vilagutazo.blog.hu 2010.03.20. 20:33:23

Szerintem először át kell esni ez kinek tetszik a másik procedurán... aztán jöhet a barátság, de sok esetben az egyik vagy másik fél sokáig titkolja az érzéseit, csakhogy az illető közelébe maradhasson akárcsak, mint barát is.

Attilajukkaja 2010.03.20. 20:37:40

@Qeki:
Pontosan. Es az sem ritka, hogy nem meri felfedni a vonzalmat a masik elott, mert fel, hogy akkor megszakad a baratsag is.

szamarhegy 2010.03.20. 20:45:48

@aachi2: Egyszerre vagyunk ösztönlények és közöségben, bonyolult szociális kapcsolatokban élő, gondolkodó, felelőséggel, tulajdonnal, gazdasági érdekekkel, hosszú fejlődési, eltartott szakasszal rendelkező élőlények, akik az ösztönlényt (nemcsak a szexben) gyakran háttérbe kell, hogy szorítsák, erre akartam csak utalni.

ZON 2010.03.20. 20:47:02

"A barátság csodálatos lehet egy férfi és egy nő között. Feltéve, ha a megfelelő férfi és nő közé kerültél"

Interlock (törölt) 2010.03.20. 20:54:22

Ha úgy egyébként megvan a sokszor emlegetett vonzalom férfi és nő között, mindaddig biztosan barátok maradhatnak, amíg az egyik el nem mondja a másiknak, hogy jó volna lefeküdni vele. Hogy utána mi történik, az elég hosszú blogot jelenthetne...

TetraB 2010.03.20. 21:02:18

nincs

már többször próbáltam :)

egyébként vitaztnám, hogy a párkapcsolat és a barátság között a szex a különbség. sajnos a párkapcsolatok nagy részében a felek nem képesek annyira nyugodtan, barátságosan, őszintén megbeszélni a gondjaikat, mint egy baráttal.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.20. 21:06:03

Ejj Lackó! Ha minden "csak barátommal" lefeküdtem volna, most még tapasztaltabb lennék.;-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.20. 21:08:24

Tudjátok mikor nincs szexuális vonzalom férfi és nő között? Amikor az egyik nincs jelen...

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 21:24:15

Szerintem lehet barátság férfi és nő között. Miután megvoltak egymásnak és mindkettő másfelé lépett tovább.
Soviniszta vagyok-e?

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.20. 21:25:29

Ennyi közhelyet összezsúfolni egy posztban.Te... Ez giniszrekord.
Szerintem közjegyzővel hitelesítesd.
Bekerülsz a könyvbe, öregbíted kis hazánk jóhírét.
Hahh...
Én mindenképpen drukkolok.
faja.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.20. 21:27:58

@F.Lackó: Végül is anya csak egy van.;-)
Lackó, amúgy Te végigszexelted a csaj barátaidat?;-) Sajnos én nem.:D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.20. 21:30:09

@gájricsi dezső: Jah, és ő sem bírja a Te 30 kilós csontváz alkatodat, ráadául raccsolsz is, és púpos a hátad, de kurva jó fej vagy, és segítesz neki a rejtvényfejtésben.;-)

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.20. 21:31:51

@Hirmondo Helen: És én is izzadós vagyok.
Ez a büdös nagy helyzet.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.20. 21:34:51

@gájricsi dezső: ez esetben nézhetitek együtt a Barátok közt akciósorozatot, hogy izgalmatokban leizzadjatok magatokról pár kilót - b+ Te mindjárt el is fogysz így - , vajon Magdi anyus visszatér-e a Mátyás király térre;-)

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 21:40:55

@gájricsi dezső: Ok, van már egy-két címem, ezt is közéjük teszem:-)

totasnick (törölt) 2010.03.20. 22:02:27

Na és nagyon csúnya lány és valamilyen fiú között nem lehet barátság?

Ha már elméleteket gyártunk...

Gera 2010.03.20. 22:09:39

Természetesen létezik ilyen, pl kollégák között gyakran alakul ki ilyesmi. Mindketten boldog párkapcsolatban élnek, eszük ágában nincs lefeküdni egymással, de sok együtt töltött év után már mindent tudnak egymásról, szinte többet, mint ha együtt élnének. Sok ilyet látni.

ÁkiBáki (törölt) 2010.03.20. 22:12:09

@totasnick: Nem, mert a szép lánynak a csúnya lány a barátnője, s miután ezt abszolváltad jutsz el a lényeghez. Úgyhogy a csúnya lánynak is van esélye. Nem sok, de mégis csak esély:-)
De a barátod sosem lesz. Sem előtte, de utána meg pláne.

Attilajukkaja 2010.03.20. 22:25:29

@gájricsi dezső:
Ezzel a Dimitrovval mar a multkor is total kikeszitettel :o)))))))

Spiritmonger 2010.03.20. 22:49:31

a szex után már lehet baráti viszony férfi és nő között
lehet úgy is, hogy egy barát felesége/nője az illető hölgy, és nincs gerjedelem
a legjobb az lenne, ha a szerző által vázol lehetőségek történnének meg, de olyan soha nincs sajnos, így marad a szopóág

férfit még nem láttam visszautasítani egy baráti jellegű dugást,sőt, ilyen a világegyetem keletkezése óta nem történt, ha a férfi nem volt párkapcsolatban

sajnos a nők a cikkben leírtakat csak nagyon későn értik meg, de addigra már a kívánatossági szintjük sem versenyképes egy olyan nőével, aki most jött a képbe frissen
pedig, ha ezelőtt néhány évvel-évtizeddel a hzölgyek gondolkoztak volna, most nem lenne ilyen jellegű problémája senkinek sem

Spiritmonger 2010.03.20. 22:50:24

@Cimbu: ha ez igaz, akkor te vagy az egyetlen kivétel a világegyetemben

jewel 2010.03.20. 23:02:25

@gájricsi dezső: hozzam bezzeg szolt egybol :D
Hagyjad biztos nincs netkozelben :)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.20. 23:12:51

@jewel: Itt vagyok ám, csak szanálom az offot. ;)

Martian (törölt) 2010.03.20. 23:16:22

Tucatnyi értékes, remek női barát, több nem merült fel egyikkel kapcsolatban sem. Nem azért mert csúnyák, sőt... hanem mert megvan a párom és többet veszítenék, ha keresztbe-kasul kufircolni akarnék.

Interlock (törölt) 2010.03.20. 23:27:46

@Spiritmonger: pedig van ilyen, még ha nem is hiszed. Előfordulhat ugyanis, hogy a nő mondjuk férjezett, de tök jól kijön vele az ember, és egyre komolyabban. Közben meg ismeri a férjét is, és azzal is nagy a haverság; egyszer csak a nő szeretne valamit, de inkább ne, mert még ha meg is romlik vele a baráti viszony, a férje attól haver marad, és egyenes gerinccel a szemébe lehet nézni.
Vannak variációk a témában :-)

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.03.20. 23:29:17

@F.Lackó: Kimoderáltál? És kitiltottál?
Igen?
Azt a mindenit!
Tökös gyerek vagy?
És melyik része volt off?
Az hogy válaszoltam valakinek valamilyen kérdésére ami a poszttal kapcsolatos?
Vagy az, hogy az hogy kielemeztem: miért nincs igazad a posztban?
Vagy melyik?
Ennyire rosszul tűröd a kritikát?
Lackó-mackó, nem szégyen az, ha nem értesz ahhoz amit írsz, és valaki erre rávilágít.
Közhelyeket írtál. Én meg kielemeztem miért közhely.
Csúnya dolog, hogy ha nincs humora valakinek. Főleg az önirónia hiánya.
Ejnye-bejnye.

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.03.20. 23:33:25

A Mariskás dolog tette be a kaput?
Hogy nem akarom megdugni a 130 kilós, 70 dioptriás, izzadós, kopaszodó, kiállófogú, Mariskát, de attól még lehet, hogy nagyon okos, és jó ember, és a barátom lesz? Mert intellektuális vonzalom is van...
És ennek melyik része az off pl?
Hm?
Lackóka!
Pedig azt hittem haverok leszünk, és még be is ugrasz néha hozzám beszólni, én azt szeretem.
Direkt.
Erre kiderül, hogy ilyen fiú vagy. Kitiltod azt, akinek más a véleménye.
Nahát. Nahát.

jewel 2010.03.20. 23:35:23

@F.Lackó: : )

De mi alapjan, Matild mer tunt el? :D

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.20. 23:36:00

@mettyúvón lajos: Szó nincs róla. A kritikával nincs gond, ha megnézed, a legelső kommented fennhagytam.. Viszont mikor má abszolút nem a poszthoz, szólsz hozzá, hanem cinikusan engem figurázol ki az, már nem annyira humoros. :)

jewel 2010.03.20. 23:39:45

Lajosom, szerintem eleg jokat ir altalaban, egy alapot amit boncolgatni lehet. Es felveti a dolgokat tobb szemszogbol is. Klise nem klise, dehat az elet is az meg nem is. Na most en is kozhelyezek. :D

Attilajukkaja 2010.03.20. 23:47:49

@F.Lackó:
Szerintem sem volt ez olyan komoly! Kicsit provokativ a Dezso, de nem kozveszelyes.

Attilajukkaja 2010.03.20. 23:48:58

@jewel:
Kicsit hangosabban, mert nem halljuk! Vagy csak magadban beszelsz? :o)

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.03.20. 23:50:16

@F.Lackó: UGyan Lacika. Nem erről volt szó.
Amiben arról írtam, hogy MIÉRT közhely, azt miért is kellett törölnöd? Csak egy vélemény volt.
Nem téged figuráztalak ki.
És azt amit most ismét beírtam, azt miért kellett? Amiben példát hoztam fel, hogy alátámasszam: van olyan nő akivel nem merül fel a dugás. (Mariska)
Azt miért is kellett?
Lacika ne magyarázd a bizonyítványodat.
Elhamarkodtad.
Ez van.

És ha most ide megint leírom ugyanazt, akkor a Lajost is kitiltod?:D
Jujj lacika.
Párkapcsolati téren bármit írsz, tudja valaki az ellenkezőjét írni. Ezt írtam előző kommentben is, ami nem tetszett neked. Mindig van a szabály alól kivétel. Mert a szabály egy közhely. ÉS bár a frázisnak van valóságalapja hisz azért lesz belőle frázis, de lesz egy másik közhely ami megcáfolja.
Az a szabály, hogy nincs szabály. Két izzadós csúnya is egymásra találhat, és két modell sem biztos hogy kell egymásnak szexuálisan. De attól még haverok lesznek, mert az intellektuális vonzalom, a barátság működik.
Nem feltétlenül szex volt lesz, vagy van, ahhoz, hogy barátság LEGYEN.
Na, melyik része ennek az off?
Lackó?

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.03.20. 23:53:53

Nah azért nincs harag, én direkt hajtok ám arra, hogy kitiltsanak. ÚGyhogy kösz:D
Megkedveltelek Lackó, viccen kívül. Néha nézz be hozzám, én nem moderállak, bármit beírhatsz, szidhatsz, kifigurázhatsz, gúnyolhatsz,ami eszedbe jut.
vagy írhatod: EZ KÖZHELY!
:DDD
pá-

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.03.20. 23:56:50

@jewel: Tudom én azt, hogy ő jófej. :D
Azért is írtam neki. Istenem, hát nem értünk egyet.

John C. Arvay 2010.03.21. 00:25:18

Hozzám a Feldmári megközelítés közelebb áll (ld itt: playthegame.blog.hu/2010/03/11/ferfi_no_1), amúgy meg nem árt tisztázni, mit is értünk a barátság alatt. Illetve azt is hogy mi az a fogalom, illetve van-e ilyen fogalom, hogy "igazi barátság"? Mert a kérdés rögtön felvetődik: van nem igazi is?

Erről viszont Veres Pali bácsi jut eszembe (kicsit idősebbek talán emlékeznek az ország fő-szexológusára), aki a terhességgel kapcsolatban mondott valami hasonlót: vagy terhes vagy, vagy nem, olyan nincs, hogy kicsit terhes! (Persze sokan mások is használták ezt az összefüggést, de én Tőle hallottam) Mint ahogy szerintem a barátsághoz nem tartozik jelző. Vagy van barátság, vagy nincs barátság. Persze aztán mégiscsak használunk jelzőket is, mert közös értékrendszer alapján vannak, akik közelebb állnak hozzánk, mint a többiek, és ilyenkor hajlamosak vagyunk rangsorolni őket, és azt mondhatjuk pl: a legjobb barátom. És akkor persze van kevésbé jó is és a többi...

Tehát a barátság definíciójából induljunk ki, és majd ha eljutottunk odáig, hogy már tudjuk mit jelent, akkor vizsgáljuk meg, hogy van-e egyáltalán értelme a címben jelzett mondatot (Barátság férfi és nő között) kérdésként feltenni, vagy inkább elegendő csak a dolog mikéntjéről polemizálni. Ha valakit érdekel, hogy nekem mi a definíciója a barátságnak, itt elolvashatja: playthegame.blog.hu/2010/02/01/baratsag_178, és ezek után talán jobban érthetővé válik, hogy miért gondolom azt, hogy természetesen van férfi és nő között barátság.

Minthogy ember-ember között is természetesen létezik. Mert a definícióból adódik, hogy a nemi szerepek ebben a fajta megközelítésben irrelevánsak. Annyi azonban mégiscsak unikális a férfi-nő viszony miatt, hogy ha a kémia is beleszól valamelyik fél részéről, akkor - őszinte barátokhoz méltón, és itt térek vissza a Feldmári magyarázatra - érdemes, vagy inkább muszáj a dolgot kibeszélni. Utána viszont - mivel a pár között lévő feszültség nem állhat többé útjukba - az egymás megbecsülésére, és tiszteletére épülő kapcsolat bármerre alakulhat.

És ebbe még akár a szex is beleférhet.

John C. Arvay 2010.03.21. 00:27:13

Ha kérhetnék egy javítást, mert a linkbe belekerült a ")" jel is, és az nincs ott. Tehát helyesen a Feldmári megközelítés itt olvasható: playthegame.blog.hu/2010/03/11/ferfi_no_1

Androsz · http://migransozo.blog.hu 2010.03.21. 00:30:57

A legjobb barátság férfi és nő között akkor van, amikor jóban vannak, de még nem derült ki, hogy fognak-e dugni. Amikor kiderült, hogy nem, akkor a barátság némiképp lanyhulni szokott. tízből egyszer azért még megmarad barátságnak.

Ha viszont kiderül, hogy igen, akkor a barát már szerető, aki csakis akkor minősülhet vissza baráttá, amikor a szeretői viszonyt megszüntetik. Ez ritkán szokott közös megegyezéssel megtörténni. Így aztán az egyik a szakító, a másik meg az úgymaradó.

A szakító általában azért szakít, mert már nem tetszik neki a másik. Ha tetszene, szeretők maradnának. Az úgymaradó többnyire azért szeretne barátságot fenntartani, hátha mégiscsak összejöhet egy újabb dugás. Kivétel, ha nagyon szerelmes, de ez a szakítót már nem szokta megenyhíteni.

Azt hiszem, minden esetet felsoroltam. A nő és férfi tartós barátságának az esélye a fentiek alapján elég kevés marad.

heckintosh 2010.03.21. 00:34:31

Barátság nő és férfi között létezik. Vagy előtte, vagy utána.

Shaq Baqoor 2010.03.21. 00:43:36

Ha egy kívánatos nő / férfi tűnik fel a színen, nem arra gondolunk, hogy de jó lesz majd barátnak. Ez eszünkbe sem jut

nna, most már csak arra vagyok kíváncsi, hogy én miért kaptam ezt meg úton-útfélen :D

Attilajukkaja 2010.03.21. 00:46:18

@sire-lancelot:
Szep gondolatok a baratsagrol :o)
Lacko szerintem egyszeruen csak azt kerdezi, hogy letezhet-e olyan baratsag no es ferfi kozott, amelyben nincs erotika egyik fel reszerol sem? Es erre mindenkinek van valami valasza, tapasztalattol fuggoen.

John C. Arvay 2010.03.21. 06:17:03

@Attilajukkaja: szó szerint barátságról és szexről beszél, illetve arról, hogy mi választja el a férfi-nő barátságot a férfi-nő párkapcsolattól. De nem akarok ismétlésekbe bocsátkozni, szerintem először a barátság fogalmát kéne egyértelművé tenni. Ami számomra barát-, és párkapcsolatot különbözővé tesz, az a birtoklás, és a totális őszinteség kérdése. A barátodat soha nem akarod birtokolni, és a barátoddal totálisan őszinte vagy. Függetlenül attól, hogy fiú-e, vagy lány. Figyeld meg, vannak-e olyan gondolataid, vagy érzéseid, amit nem mondasz el a párodnak (légy őszinte magaddal - ha jól vettem ki a szavaidból lány vagy - elmondod a párodnak, ha meglátsz egy feszes férfihátsót és kedved lenne rácsapni, vagy a fiúk elmondják a barátnőjüknek/feleségüknek, hogy legszívesebben beleharaptak volna abba a formás cickóba, amit a strandon láttak?), és amit simán megosztasz a barátoddal. Vagy figyeld meg féltékeny vagy-e a barátodra, ha látod őt a barátjával/barátnőjével, és féltékeny vagy-e a férjedre/feleségedre... A barátodat úgy szereted, ahogy VAN, és amilyen. A párodat meg úgy, amilyennek szeretNÉD, hogy lenne. Magyarul, nem a szextől válik el egy baráti-párkapcsolati viszony, hanem a kapcsolat jellegétől. Ha barátok vagytok és még vonzódtok is szexuálisan egymáshoz, akár még a szex is beleférhet, amíg nem akarjátok egymást megváltoztatni, hanem továbbra is azt az embert szeretitek, aki a másik mindig is volt, és nem azt a képet, amit az életetekben szeretnétek magatok mellé megkapni.

fehéregér 2010.03.21. 06:29:55

Mindig szerettem volna fiú/férfi barátot. Nem sikerült igazán, amint mélyült érzelmileg/intellektuálisan, elkezdett bekúszni a testi kívánalom is, pusztán ösztön-jelzés szinteken. És irtó ravasz módokon. Egy eufórikus pillanat, mondjuk egy közös mozi-élmény után és akkor a szemében valami más. Vagy épp az enyémben, ahogy ránézek, egyszercsak valami süt ki belőle, érzem, zavarbajövök és valami megváltozik.
Abban bízom, hogy talán amikor majd öregszem és ezek a dolgok eltűnnek. Talán akkor sikerülhet.

calamites 2010.03.21. 07:23:26

nekem volt lány barátom több is, és soha fel sem merült bennem, hogy megdugjam. volt hogy a vállán búslakodtam, mikor kirúgott a barátnőm, volt, hogy együtt rúgtunk be, de talán az önmérsékletem miatt, talán azért mert nem voltak az eseteim, nem volt belőle probléma.

tehát szerintem létezik

trogger 2010.03.21. 08:15:07

Van egy csomó nőnemű barátom. Szeretem őket, és vonzóak is. De mért kéne ettől dugni? Hogy a picsába jön ez ide? A meztelen női testtől meg persze, hogy feláll a férfi farka, de a barátaimmal általában felöltözve szoktunk találkozni.

Peppone Botazzi 2010.03.21. 08:26:57

A posztíró csinálhatna egy kiegészítést. Mondjuk ha az egyik fél fiatalabb/idősebb, vagy házas/gyerek van, vagy az asszony/pasi jóbarátja, esetleg exek.

Ugyanis szerintem legtöbbször nem a vegytiszta helyzet áll elő hanem van valami olyan tényező ami felforgatja az egyértelmű helyzetet.
Mit gondoltok?

hátsó szándék 2010.03.21. 08:28:11

Szerintem gyakrabban létezik barátság férfi és nő között, mint nő és nő között.

hátsó szándék 2010.03.21. 08:35:22

Szerintem gyakrabban létezik barátság férfi és nő között, mint nő és nő között.

Peppone Botazzi 2010.03.21. 08:36:02

Más dolog fűzi össze nőt és férfit mint nőt és nőt.
Nő és férfi szerintem mélyebb, problémásabb dolgokat tud egymással megvitatni. Míg nő és nő a funkcionálisabb mindennapokban jobban együtt tud működni.

___A___ 2010.03.21. 08:40:47

Határozottan állíthatom, hogy létezik. De a kialakulásához elég speci körülmények kellenek. Például az egész gajramegy, ha az egyik fél elkezd vonzalmat érezni a másik iránt, de a másik nem. Ilyenkor kibillen a dolog.

Nagyon érdekes ugyanakkor, hogyan néznek az ilyen barátságokra mások. Például a férfi-nő barátok párjai. Ha valaki nem hisz abban, hogy van ilyen barátság, akkor a féltékenység elég erősen be tud ütni a rendszerbe.

Személyes tapasztalatom szerint csupa jó dolog tud kijönni egy ilyen férfi-nő barátságból, tessék hinni benne, és hagyni hogy működjön.

Damáz Bodizsár 2010.03.21. 08:48:50

Remek a poszt!

Ugyanakkor hadd jegyezzem meg, hogy nincs két egyforma ember és e rengeteg teljesen különböző ember között a kapcsolatok tizmilliárd formája szövődhet.

Le lehet vonni következtetéseket,ki lehet nyilatkoztatni hatalmas igazságokat, ami az esetek nagy többségére akár érvényes is lehet, de nem szabad túlzásba esni, kockafejű módon gondolkodni és kijelenteni: ez lehetetlen.

Nem lehetetlen, csak olyan emberek kellenek hozzá.

védőanygyal 2010.03.21. 08:55:17

Arra amondatra reflektálnék, hogy mesztelen nő láttán feláll a férfi farka .
Elkövettem életem legnagyobb hibáját, hogy egy ortopéd sebész volt a szerelmem 3 évig. Betegagyu - irhatnám minden orvos- de tényleg minden tiszteletem a kivételeknek.
Ezek napi szinten több tucatszor látják mesztelenül a nőket.
Na ez az "orvosnak " nevezett -megbaszott mindenkit, -betegeit, munkatársait, aki élt és mozgott a 40 év alatt. KORTÓL FÜGGETLENÜL./ Nem véletlenül irtam tiszta nagybetüvel a "KORTÓL FÜGGETLENÜL" - lehet gondolkodni! / De mondanom sem kell ez volt élete csucsa, élete főmüve. Különben egy nyugdijas, elfelejtett orvos lenne most, - ami sajnálatos- hogy a baráti köre még most is futtatja.
Sok szenvedéstől mentett volna meg az élet, ha előre tudom, és nem hónapról-hónapra derültek volna ki a "büszke tettei".
A nőknek egy jótanács: SOHA ORVOSSAL!!!!!

Peppone Botazzi 2010.03.21. 08:59:46

@védőanygyal: Szomorú történet. De máshogy nem lehet nézni, tapasztaltabb lettél és elővigyázatosabb. Ez szerintem nem szakmafüggő, lehetett volna forgalomirányító is vagy légiutaskíséről. Tele van tetvekkel a világ sajnos.

El Polako 2010.03.21. 09:07:08

Szerintem idevág a "Barátságból szerelem" kötelező olvasmány: melano.hu/news.php?extend.102.9 :)

wagabound 2010.03.21. 09:14:57

@trogger: " A meztelen női testtől meg persze, hogy feláll a férfi farka, de a barátaimmal általában felöltözve szoktunk találkozni. "

Elkaptad a cikkben a csúsztatást. Ha ugyanis a barátnőt meztelenül látjuk, akkor már nincs értelme az eszmefuttatásnak...

Amúgy ez a téma is tipikus péládja annak, amire azt mondják: ahány eset, annyiféle. Lehet sima barátság, lehet benne szex, előfordulhat időnként lehet benne testi-lelki gyöngédség (ölelés, simogartás, puszi) a "klasszikus" szex nélkül, szóval, ezt a dolgot nem lehet tipizálni, sablonba szorítani. Izgalmassá, veszélyessé akkor válhat a férfi-női barátság, ha valamelyik fél amúgy prákapocsolatban él, mert akkor kimondva-kimondatlanul azonnal megjelenik a féltékenység.

fruskaland 2010.03.21. 09:46:38

Szerintem igaz, hogy nincs férfi és nő között barátság...Mind ahogy az is igaz, hogy igaz szerelemből sem lesz barátság. Ha két ember egyszer megosztott valamit, akkor testük felismeri egymást.

Frigyesur (törölt) 2010.03.21. 10:35:29

@hátsó szándék: @Peppone Botazzi elvtárs: Meg szerencse, hogy nem vagytok eloiteletesek. :)) Ilyen alapon azt is lehetne irni, hogy egy novel sokkal melyebb szinten el lehet beszelgetni a parkapcsolatokrol, mert nem a szexre redukalja le az egeszet. ;)

A ferfi-no baratsag problematikat meg sosem ertettem. Pont a biszexekkel akartam jonni, de mar megeloztek. :) Altalaban az ember nem akar lefekudni mindenkivel a kornyezeteben. Azon az alapon meg, hogy minek 'kozeledne egy ferfi nohoz, ha nincs vonzalom', azt is lehetne kerdezni, minek baratkozna egy no egy masik novel, ha nem leszbikus? :) Annal kicsit tobbretegu az ember, minthogy a szexualitas mozgassa kizarolag. Persze mar aki... ;)

Egy temarol irni pedig mindig kozehelyes lesz, ha az ember nem fuszerezi sajat elmenyeivel vagy egeszen ujszeru latasmoddal...

Frigyesur (törölt) 2010.03.21. 10:37:36

@védőanygyal: Gondolod, hogy minden doki lefekszik a pacienseivel, vagy mire fol ez a vegso konkluzio es jotanacs? :)

Orizatriznyák 2010.03.21. 10:56:19

@gomorra: saját tapasztalatom (és ez által véleményem) a tiédhez áll közel. Nem hiszek a klasszikus ffi-nő barátságban. Egyik fél részéről tuti, hogy párkapcsolati/szexuális érdeklődés van a háttérben. Eddigi életemben nem tapasztaltam, hogy egy férfi baráti-haveri szándékkal közeledett volna felém. Egyetlen férfi barátom van: a férjem. Vele a klasszikus szerelembe esés volt, összeházasodtunk, 11 éve együtt vagyunk. Tőle mindent megkapok, amit férfitól és embertől egy nő kaphat. Nem tudnám elképzelni, hogy más férfira legyen szükségem barátság címszó alatt. Minek? Van egy kiterjedt társaságunk, férfiak és feleségeik, akikkel rendszeresen összejárunk. Ott megy a hülyéskedés ffi és nő között, de nem úgy tekintek egyik pasira sem, hogy a férjem barátai közül bárkivel is baráti viszonyt ápoljak. És ők sem velem. Sosem lesz hátbaveregetés, és sosem fogjuk egymást felhívni, hogy mi van veled? A pasik hátbaveregetik és felhívják egymást, a csajok egymás közt ugyanezt. De keresztbe ez kissé gyanakvásra adhatna okot.

A végső kérdés: mit tudna adni egy férfi barát egy nőnek, amit a férje nem? És fordítva: mit tud adni egy nő barátságként egy nős férfinak? Ha pedig szinglik mindketten? Ha k. jó barátok, miért nincs köztük párkapcsolat?

Orizatriznyák 2010.03.21. 11:03:53

@wagabound: "veszélyessé akkor válhat a férfi-női barátság, ha valamelyik fél amúgy prákapocsolatban él, mert akkor kimondva-kimondatlanul azonnal megjelenik a féltékenység"

Így van. Pont ezért nem fér bele szerintem egy hagyományos, kiegyensúlyozott párkapcsolatba barátság ellenkező neművel. A kérdésem megintcsak: minek? Mi szükség egy másik pasira?

Ffi-nő barátság pártolói: tényleg nem éreztek féltékenységet? Nincs bennetek kellemetlen érzés, ha a párotok azt mondja, este később jövök szívem, mert találkozok az ellenkezű nemű barátommal, megiszunk egy kávét?

Frigyesur (törölt) 2010.03.21. 11:18:18

@Orizatriznyák: Mit tud adni egy masik ember, amit az egyik nem? :) Neked csak egy baratod van, ossz-vissz? A baratsag nem kizarolagos kapocs, ellentetben a szerelemmel. Teljesen mas jellegu. Ezert sem tudtam soha egy kedvesem sem a baratomnak tekinteni. Ok valami mast jelentettek szamomra. Es ezert sem merult fel vonzalom egy ellenkezo nemu baratom iranyaba se. Felejuk is mashoz viszonyultam.

Orizatriznyák 2010.03.21. 11:48:24

@Frigyesur: hímnemű közeli kapcsolatom a férjem. Lányok azért vannak körülöttem többen, de ők nem akarnak lefektetni, és én sem őket.
Még.
:D

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.21. 12:38:21

@trogger: "A meztelen női testtől feláll a férfi farka, attól függetlenül,hogy a nő egy barát" Ezt a részt nem kell feltétlenül szó szerint venni. :)

@Orizatriznyák: Akkor van a gond az ellenkező nemű barátokkal, ha túl közeli a barátság. Szóval, ha néha néha egy hónapba egyszer- kétszer megisznak egy kávét, hát most mi van abba? Esetleg még Te is velük mész, mert 3man is elvagytok. Simán belefér, meg szerintem ilyen kell is.. Na, de mikor minden másnap találka, az már abszolút nem egészséges.

jewel 2010.03.21. 19:50:35

@F.Lackó: igy van. Azer az eleg durva lenne, ha valaki egyutt van valakivel azzal a nemuvel mar nem is baratkozhat. Es mi lenne a regi baratsagokkal??

nesha 2010.03.22. 01:43:22

De van, de van, de van! :D Nekem már nagyon régóta van egy pasi barátom. Ráadásul mindketten jól nézünk ki, de mégis más típusú pasikat és nőket kedvelünk. Aludtunk is együtt,de soha sem volt semmi, csak ölelve alszunk, dumálunk. Mégcsak nem is csókolóztunk, pdeig évek óta rengeteg időt töltünk együtt, mulatunk, stb... Sőt akkor is aludtunk együtt, amikor nekivagy nekem volt párja és tudtak róla és hagyták . :)

Orizatriznyák 2010.03.22. 06:01:00

@nesha: huhh, lehet, hogy egy prűd, merev erkölcsű ember vagyok, de ez nekem azért már kemény.

Lszi válaszoljatok a korábban feltett kérdésemre! (F.Lackó már válaszoltál, köszi!)Párkapcsolatban éltek (együtt, és nem "jártok"): nem éreztek féltékenységet? Nincs bennetek kellemetlen érzés, ha a párotok azt mondja, este később jövök szívem, mert találkozok az ellenkezű nemű barátommal, megiszunk egy kávét?

TBal 2010.03.22. 08:52:37

Szerintem lehetne a barátságra meg a vonzalomra mint diszjunkt halmazokra is tekinteni, nem? Azt elismerem, hogy férfi-női barátságban van vonzalom - de ezzel mi a baj? Még erősítheti is a dolgot szerintem.
Úgy hiszem, a barát azt jelenti, hogy számíthatunk egymásra, kellemesen érezzük magunkat egymás társaságában, ha gondunk van, akkor mehetünk hozzá, őszinték lehetünk hozzá, ilyesmi. Most ezt a dolgot miért befolyásolja a szexuális vonzalom megléte vagy nem megléte? Ez független ettől. Szex előtt és után is akkor barát valaki szerintem, ha ezek a dolgok megvannak.
Ilyen értelemben a párom egy nagyon közeli barátom - de nem az egyetlen, mert ő egyféle személyiség. Vannak más közeli barátaim, akik meg más személyiségűek, velük teljesen más élmény beszélgetni, más dolgokat lehet közösen csinálni.

@Orizatriznyák: Nekem azt is mondhatja a párom, hogy szexelni szeretne menni egy barátjával, fölösleges fedősztorit kitalálnia a kávéval. Nálunk ha azt mondja, hogy kávézni akar, akkor kávézni is fog menni.

John C. Arvay 2010.03.22. 12:10:13

@Orizatriznyák: pont most nem vagyok párkapcsolatban, de amikor éppen voltam, akkor a barátnőmnek is voltak fiú barátai, nekem pedig vannak lány barátaim, nem is egy, sőt az egyik barátom felesége is a lány barátom. Soha, semmilyen problémánk nem volt ezzel kapcsolatban. Ami nekünk fontos volt mindig is, hogy mennyire tiszteljük a másikat.

Megintcsak visszatérek az alapvető értékekre: ha ezzel rendben vagy, akkor nincsenek problémák. Szokásos félremagyarázás a féltékenységgel kapcsolatban, hogy ha nem vagy az, akkor nem is szeretsz igazán. Ez azoknak a magyarázata, akik a másik fölött megpróbálnak hatalommal rendelkezni. Ebbe most a szűkös keretek miatt nem mennék bele, inkább csak azt a részét említem meg, ami ide kapcsolódik: ha valakit őszintén szeretsz, akkor úgy fogadod el, amilyen. Ha már nem teljesen tudod elfogadni (megváltoztatnád), akkor már nem Őt, hanem azt a képet szereted, amit magadban kialakítottál a neked való emberrel (vö. tökéletes társ) kapcsolatban. De vedd észre, ez nem Róla, hanem Rólad szól. Ha féltékeny vagy, akkor nem bízol benne, és nem attól félsz, hogy megcsal, hanem attól, hogy Te nem vagy neki elég jó (a féltékenység tipikusan hatalmi, önértékelési probléma) - Ő legyen csak a Tiéd (hatalom), és ne keressen másoknál semmit (nem vagyok elég jó? nem vagyok szeretetre méltó?). Mindezek a problémák két EGÉSZ, teljes emberrel nem fordulnak elő: nem a másiktól függ, hogyan ítélem meg önmagam, és úgy szeretem Őt, ahogy van (nem birtokolhatom, nem akarom megváltoztatni).

SeaSzilaHawk 2010.03.22. 12:39:35

Hát...én nem kaptam kreditet azért, h én is hozzáadtam a téma ötlethez....nem baj Lackó, ezért még számolunk:D
Na én sztem nincs ilyen, h igaz barátság férfi és nő között. Ha valaki tudja, h mi az igaz barát jelentése, akkor tudja, h nem lehet. Ez a véleményem. Vagy lehet, h én ilyen vagyok. Vannak lány ismerőseim, mondhatni barátaim, de igaz barát az csak férfi emberből.
Meg hát vannak az érzelmek és nemi szervek, amit Lackó is írt, ami igazából meggátolja az igaz barátság kialakulását.
Sztem nincs ilyen, de lehet, h csak én vagyok ennyivel is szegényebb:D

SassyGurl 2010.03.22. 13:34:48

Nekem van ilyen barátom, igaz egy és valószínű nem a lányokat szereti..
:-))
Mindig voltak olyanok, akik haveroknak szerették volna titulálni magukat, csak az volt a baj ezzel, hogy azonnal átláttam a szitán, meg akartak dugni..ennyi, le is koptak pár hónap alatt.
Saját kis életemből indulok ki, szerintem igazi mély barátság soha nem lehet férfi és nő között, viszont beszélgetőpartnernek tökéletes, legalább helyrerakod fejben a férfi álláspontjait. Óvodás korom óta ismertem egy fiút, egy utcában laktunk, egész nap együtt voltunk, aztán előjött a "járás" témával, utána nyekk lett a barátságunknak.

Joe69 2010.03.22. 14:44:27

Helló ! Van barátság férfi és nő között. Csak nem őszinte, A pasi azért vállalja be, mert így a nő közelében maradhat, és esetleg bejöhet egy dugás (is). A csajok többsége pedig a barátság alatt tulajdonképpen párhuzamos pasizást ért: nem akar egyikkel se semmi komolyat, viszont így nem kell egyet se nagyon lehúzni, csak többet egy kicsit, és akkor még mennek is utána a pasik(egy ideig, amíg rá nem jönnek). Azazhogy kénytelenek, mert bizonyos szingli-körökben egyszerűen nem lehet más módon nő közelébe kerülni. Sok pasi képéről lesül a bőr, hogy ilyenekbe kell belemennie, de ez van.

John C. Arvay 2010.03.22. 23:18:53

@Joe69: Srácok, maradjunk már annál, hogy véleményekhez tegyük oda azt a picike kis szócskát, hogy "szerintem". Attól, hogy Neked ez a véleményed, még nem kéne úgy tálalni, mintha az egész univerzumban csak ez lenne az egy is igaz valóság. Nekünk, magyaroknak meg kellene már tanulni, hogy nem vagyunk a mindentudás letéteményesei; vannak olyan emberek, akik más véleményen vannak, mert nyilván mást tapasztaltak. Ettől még ugyan olyan normálisak, szépek, jók: számtalan kommentben olvashatod, hogy vannak lányok, akiknek vannak fiú barátaik, és fordítva.

Remélem egyszer Neked is lesznek barátaid a lányok között, és megtapasztalod, hogy a barátság nem "nem" függvénye, hanem őszinteségé, megbecsülésé és szereteté.

SassyGurl 2010.03.23. 09:55:06

@sire-lancelot: szépen szóltál, legyen így!

SeaSzilaHawk 2010.03.23. 10:05:13

@sire-lancelot: "Remélem egyszer Neked is lesznek barátaid a lányok között, és megtapasztalod, hogy a barátság nem "nem" függvénye, hanem őszinteségé, megbecsülésé és szereteté." Ne haragudj, de SZERINTEM, ez úgy hangzik mintha valakivel x ideje járnál, és már elmúlt volna a szerelem. Az igaz barátság nem a szeretet, hanem a törődés, kitartás, segítés, és "együtt jól" érzés függvénye. Kíváncsi lennék, h hány lány barátod lenne ott melletted amikor a rendőrségre kellene érted menni, vagy épp holt részegen kellene hazavinni, vagy épp pénzügyi gondokban kellene segíteni. Mondjuk amint a képedről látom, te idősebb vagy mint én és hát biztosan több élettepapsztalatod van, de sztem mert te más élethelyzetben vagy, ezért is látod az érme másik oldalát. Igaz barátról beszélünk, aki mindig mindenben ott van, és én azt nem tudom elképzelni, hogy egy nő megtenné ugyanazokat, amiket egy férfi. Egyszerűen másképp működünk, szerintem...

John C. Arvay 2010.03.26. 00:32:47

@SeaSzilaHawk: nyilván csak a saját tapasztalataimról tudok őszintén nyilatkozni, a másokéról nem :) amúgy köszi, hogy a több élettapasztalat jutott eszedbe az öregebb képemről, és nem az, hogy mi a ...nak mondok olyasmiket, amire már nem is emlékszem :D (Alzheimer-kór)

Szóval, mint fentebb is írtam többféle lány barátom van: olyan is, akivel valaha szerelmesek voltunk, de olyan is, akivel nem volt semmilyen szerelmi kapcsolat: évfolyamtársak voltunk, vagy kollégák. Jól látod, minden ember más, ezért minden kapcsolat is. Biztosan van olyan lány, akivel én sem tudnék barát lenni (mondjuk mert alapvető eltérés van a világnézetünkben), de önmagában az, hogy a lány számomra kívánatos, még nem jelenti, hogy csak szerelmi kapcsolatba kerülhetek vele, vagy semmilyenbe (azért nem a szexuálisat írom, mert SZERINTEM szex lehet úgy is két ember között, hogy emberileg jól kijönnek egymással, de nem szerelmesek - viszont simán lehetnek barátok. Erre is van saját tapasztalatom :)).

Egyszerűen van mikor az emberi-baráti kapcsolat fontosabb, mint a szerelmi: magyarul a lénye - az, hogy milyen ember -, többet jelent Neked, minthogy magadhoz láncold. Ez szerintem pont nem lemondás, hanem a puszta biológiai vágyon való felülemelkedés a mélyebb emberi kapcsolat javára.

De ez csak személyes tapasztalat, nem mondom, hogy ez mindenkivel csak így lehet. De mivel mindannyian végtelenül mások vagyunk (Feldmár) ezért az a kijelentés, ami többektől elhangzott (mármint, hogy márpedig nincs férfi-nő barátság) nem fedi a valóságot, csak egy-egy ember személyes tapasztalatát. Ezért is nem lehet általános.

És igen, van olyan barátnőm, aki hazatámogat, ha tajtrészeg vagyok :)

(csak zárójelben jegyzem meg, hogy sok idősebb embernek lehet jóval kevesebb élettapasztalata, mint jónéhány fiatalnak: vagyis, az életkor nem jelent feltétel nélkül bölcsebbséget, vagy több tudást :D Rengeteg idióta időset ismerek, mint ahogyan rengeteg zseniális fiatalt ;))

Üdv!

SeaSzilaHawk 2010.03.26. 09:28:12

@sire-lancelot: Persze, hogy nem életkortól függ az, hogy egy emberkének mennyi agysejjtje van, és abból mennyit használ, de az biztos, hogy idősebbnek meg kell adni a tiszteletet, amit én meg is tettem.
Aztán az egy teljesen más dolog, hogy nem értek veled egyet. Mert ahogy te is írtad minden ember más...Én egyszerűen nem tudom elképzelni, mivel én is a saját tapasztalataimból merítek, és az a néhány ember akivel ilyeneket meg lehet beszélni. De az is hozzátartozik, hogy baráti társaságomban is kb. 50-50 volt a felállás. Persze nőket nem beleszámítva, mert akkor többet tuti nem lenne haver barátnő:D
Én megértem a te helyzetet és nézeted, és nekem nem ugyanaz. Én látásomban, ha férfi-nő, olyan mély érzelmekről beszélnek egymásnak, és segítenek is a partnernek(mint igaz barátok), akkor elkerülhetetlen, hogy vagy az érzelmek, vagy a nemi szervek bele ne köpjenek a levesbe...
Mondjuk az is igaz, hogy utána még maradhatnak "barátok", de ha az egyik fél érez a másik iránt valamit, akkor az már sohasem lesz igaz barátság...
Üdv

kommentstar 2010.03.27. 12:29:14

@Orizatriznyák: sire-lancelot-al értek egyet. Attól még, hogy egy férfi és egy nő jóban van és valamilyen oknál fogva úgy alakult, hogy kapcsolatban vannak, nem jelenti azt, hogy ez egyik a másiktól többet is akar. Ha meg igen, akkor gondolom szar az adott kapcsolata, de ez más téma.
Szerintem ha jó az embernek a párkapcsolata igenis belefér az, hogy ellenkező nemű barátai is vannak. Sőt egészséges. Igazából furcsállom, hogy a férjed a legjobb férfi barátod is. Én pl. nem tudnék a barátnőmre havernőként tekinteni. Az akkor részemről már eléggé "langyi" kapcsolat lenne.

Az a tapasztalatom, hogy addig pedig, amíg jó a párkapcsolat, addig fel nem merül az emberben féltékenység az ellenkező nemű barát miatt, hiszen az csak barát és egész másképp viszonyul az ember egy baráthoz, mint a párjához.
Viszont olyan tapasztalatom is volt, hogy mindketten pár nélküliek voltunk és jóban voltam ellenkező neművel, mégse jutott eszünkbe, hogy elszúrjuk a barátságot avval hogy összefekszünk.

kommentstar 2010.03.27. 12:33:59

@Frigyesur: Az is lehet, Orizatriznyák hogy összekeveri a barátságot a szerelemmel? :)

fruskaland 2010.03.28. 21:16:45

Mi van olyankor, ha voltatok, együtt...kívánatosnak talál...az örömeit veled osztja meg...ha komolyan akar tőled egy másik pasi valamit, akkor lepattintja...de mégsem kellesz neki? Na? Van férfi és nő között barátság? Egyszreűen nem szerelmes...? Tegyem kurvára féltékennyé? Én eddig azt hittem okos nő vagyok és érett férfit keresek... Egy érett férfinak nem a féltékenységtől kellene kaparnia.....Akkor ez barátság?

kommentstar 2010.03.31. 07:22:55

@fruskaland: Igazából tartaléknak használ. Keress mást és ha emiatt dob, mint barátot akkor nem szeret igazán. Féltékennyé tenni nincs értelme. Lehet neki elég ha csak birtokol de nem gondol bele hogyan tovább. Mondom, mindenképp érdemes egy más párt találnod, márcsak azért is, hogy tudd milyen ha viszontszeretnek.
Ja és igen, van barátság férfi-nő között! :)

Animus78 2010.04.01. 11:07:34

A tisztánlátáshoz: Ő a Nő, és Én vagyok a Férfi. :)

...mi úgy indultunk, hogy testi vonzalom volt.(Nem volt szex)
Ezt meg is beszéltük. Aztán lettünk barátok, de ez egyre csak közelített a szerelemhez, legalább is nálam.
Ő is partner volt sok mindenben ezen a vonalon, talán belémszeretett, így elkezdtük megbeszélni a dolgokat, és kiderült, hogy mindketten egy kicsit több vagyunk egymásnak, mint barát.
Ami érdekes, hogy e közben neki is, és nekem is alakult egy másik kapcsolati vonal az életünkben, és egyszer csak nem beszéltünk egymással, mert mindenki a saját dolgait próbálta rendezni.
Ő tűnt el, de ezt én is megtettem volna akkoriban.
Talán mégsem voltunk azok, aminek látszottunk?
A másik két vonal, amit az előbb említettem mindkettőnknek rendeződött, és nem lett belőle semmi.
Most megint itt állunk tisztán mindketten.
Most megint barátkozunk.
Vannak már közös programjaink is.
Én a magam részéről nem tudom hova tenni az érzéseimet. Most barát, vagy több?
Most nincs semmi másról szó, vagy csak nem akarjuk feszegetni?
Nem beszéltem még vele erről azóta mióta megint vagyunk, nem is tudom az Ő álláspontját a témában.
Hát nehéz ügy ez a női férfi barátság. Vele vagyok pont úgy, hogy nagyon látszik, hogy nagyon is jó barátok tudunk, tudnánk lenni, de beférkőzött valami.
Egyébként alap esetben hiszek a női férfi barátságban, mert nekem is van egy barátom, aki nő, és sose gondoltam vele tovább a storyt. Nem is tenném. Eszembe se jutott.
Summa, nem mind barátság, ami annak látszik.
Az hogy ezzel a barátságommal mi lesz, amiről írok, azt még nem látom.
Vélemény?
Teljesen nem tiszta az érzés a fejemben vele kapcsolatban, csak így meg nehéz bármit is tovább vinni akármilyen kapcsolati szinten is…

SassyGurl 2010.04.01. 12:58:02

@Animus78: egyértelmű, hogy ez szerelem/vonzalom köztetek, a helyedben inkább a nem barátság irányába terelném az események folyását(de rondán fogalmaztam meg:)

kommentstar 2010.04.05. 22:50:26

@Animus78:
Tudod ezt neked kell látni, hiszen te ismered. Neked kell kockáztatni, mert te érzed, Neked kell vállalni, mert rólatok szól!
Avval, hogy mástól kérsz tanácsot, burkoltan próbálod a felelősséget áttolni. Kockáztass és járjatok a dolgok végére- Lehet tök jó pár lesztek. De az is lehet az esemény után nevettek egy jót és eltűnik a köztetek lévő titokzatos, fülledt feszültség. Egy próbát megér nem?

joemann 2010.10.03. 20:51:25

@Animus78: mivel Te vagy a férfi rajtad sok múlik hogy mi lesz belőle. Azt javaslom hogy ebben a cikkben tekerj le a "legyünk csak barátok" részhez