Szex az exszel

 
Előfordul néha olyan helyzet, amikor nem tudunk végérvényesen lezárni egy párkapcsolatot, főleg, ha erősebb érzelmek cikáznak még bennünk. Ilyenkor szoktunk beleesni abba a hibába (?), hogy engedünk a kísértésnek, és lenyomunk még egy utolsó huncutkodást az exszel. (Milyen érdekes, hogy olyankor még valahogy jobban is esik..) Aztán persze minden héten lesz egy utolsó…
 
Nagyon ritka, mikor az ex-szexben nincsenek érzelmek. Amikor tényleg csak szimpla szexről beszélünk. A helyzet adott. Mindkét fél szingli, a legegyszerűbb és egyben legolcsóbb módja a kielégülésnek, ha összejárnak. Jól összeszokott páros, tudják mi jó a másiknak, ráadásul kötöttségek nélkül tudják magukat jól érezni. Így huzamosabb ideig önfeledten szórakoztatják egymást, anélkül, hogy bármelyikük is csalódna. Hát nem tudom, hogy egyáltalán létezik-e ilyen… Amikor már az ember elbízná magát, hogy tényleg simán érzelemmentes szexről van szó, a másik megunja a dolgot, talál valakit magának, aztán rogyunk is össze szépen. Mi, akik abszolút biztosak voltunk a dolgunkban… Úgy gondolom, hogy az egyik fél mindig többet érez / szeretne. Nem is kell feltétlen szerelemnek lennie, egy hosszabb kapcsolat után már elég a kötödés, megszokás is. A lényeg, hogy nem tudunk elszakadni a másiktól, viszont tisztában vagyunk vele, hogy a dolgokat visszacsinálni nem lehet. Tehát marad a szex, mint utolsó mentsvár. „Ha nem lehetek vele együtt, legalább néha szexeljünk. Nekem az is elég!” Aztán a másik vagy belemegy, vagy nem. Ebben a helyzetben viszont egyértelműen rossz dolognak tartom az „utolsó” összebújást, ugyanis amilyen erős érzelmek vannak az egyik részről, a másik részről éppen olyan érzelemmentes a dolog. Hiszen, ha valamennyire is érdekelné volt kedvese, akkor nem használná ki a helyzetet. Tudja nagyon jól, hogy mit érez iránta, neki viszont dugáson kívül másra nem kellene. Szóval, ha ezek után is benne van a dologban, az már gerinctelenség. Bár mondjuk a férfiember nem arról híres, hogy ilyeneken gondolkozzon, amikor a volt csaja elkapja a farkát… Azért írtam férfit, mert úgy gondolom, hogy a nők az esetek többségében, ha szexre vágynak, csettintésre megoldhatják a problémát, (esetleg jobban is bírják egyedül..) és nem fognak visszamenni az exhez, főleg, ha már semmit nem éreznek iránta. A férfiaknál kicsit nehézkesebb egyik napról a másikra állandó szexpartnert találni (ingyen…), ezért is kapálózunk sokszor az exért, az a biztos. Igazából megint csak a tökünk után megyünk, mint általában…
Másik dolog, amiért a férfi díjazza az ex-szexet az nem más, mint a birtoklási vágy. Arról van szó, hogy attól függetlenül, hogy a nővel már nem vagyunk egy pár, szeretjük azt érezni, hogy neki egy jó ideig csak mi létezünk. Helyesebben fogalmazva, más nem létezik számára. Ezt bebizonyítandó (magunknak, és persze nagy flegmán neki is..) visszaédesgetjük / hódítjuk legalább egy éjszaka erejéig. Ez kb. annyit jelent, hogy: „Látod, látod… Még mindig az enyém vagy, és bármikor megkaphatlak!” Bár sokszor ezt magukban mondjuk csak ki, szögezzük le, igazán szánalmas dolog.
Ahogy azt már említettem, szerintem a nők ritkábban adják be a derekukat szimplán a szex miatt. Ha egy nő szakítás után benne van a dologban, akkor ott nagy valószínűséggel valamilyen szintű érzelmekről beszélhetünk. ( Persze mondhatnám azt is, hogy a büszke nő akármennyire is szerelmes az exbe, nem fog vele lefeküdni, főleg, ha a csávó tette lapátra. Ez a túlzott női büszkeség már manapság egyre ritkább..) Nem is kifejezetten csak a szexuális kielégülés hajtja. Felmerül benne, hogy egy vad szexszel akár vissza is tudná csábítani a pasit. Belead apait anyait, talán még olyat is csinál amit azelőtt soha, vadmacskaként veti magát rá, aztán végül is annyit el ér vele, hogy a srác kér repetát. Esetleg huzamosabb ideig kéri azt a  repetát… Viszont, ahogy jön egy jobb lehetőség, azonnal él vele, és szexuális vadmacsekot hagyja inkább egerészni. Természetesen, ha megfordítjuk a nemeket, akkor is ugyanez lesz a helyzet. A szebbik nem sem könyörületesebb, sőt… Az már egy másik dolog, hogy a nők milyen sűrűn tartanak maguknak szerelmes ex-szeretőt…
 
Abban az esetben (ha egyáltalán létezik..), amikor ténylegesen mindkét fél érzelemmentesen tud a másikkal ágyba bújni, biztos, hogy egy nagyon pozitív élmény lesz a szex. Sőt, valószínű olyan élmény, amilyen azelőtt – vagy legalábbis nagyon régóta- nem volt. Kérdés, hogy meddig bírják ezt az állapotot fenntartani. Viszont összegezve a dolgokat nagyon kicsi az esély arra, hogy az ex-szexből mindkét fél pozitív élményeket gyűjtsön. Bár sokszor nem gondolkozunk el azon, hogy mi lenne a helyes döntés, csak azt tesszük, amihez éppen kedvünk van.. Később aztán csak még hatalmasabb csalódás lesz belőle.
Ez egy olyan téma, amiben nagyon nehéz általánosítani. Minden második mondat mellé oda lehetne írni, hogy „Tisztelet a kivételnek.” meg „Helyzetfüggő” stb. Ha még is valami nagy okosságot kellene megjegyeznem most, azt mondanám, hogy az ideális az, amikor szakítás után az exhez nincs semmi közünk és nem is szeretnénk, hogy legyen. Az már a múlt, lezártuk, és semmi jó nem sül ki abból, ha összeszűrjük vele a levet. Persze a dolog sokban függ attól, hogy ki szakított kivel, és mi volt az ok. ( Nyilván nem akarunk azzal a nővel lefeküdni, aki 5 sráccal megcsalt… stb.) Viszont ez csak elmélet. Az ember csak abban az esetben tudja ilyen logikusan látni a dolgokat, ha már abszolút nincsen semmiféle érzelme volt párja iránt. Ellenkező esetben meg, vagy próbálunk büszkék lenni, hűek maradni elveinkhez, vagy elgyengülünk és tesszük, amit az érzelmeink diktálnak…

 

Ide illik:

E-rotic: Max Don't Have Sex With Your Ex

F.Lackó 89 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokrol.blog.hu/api/trackback/id/tr841915026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.12. 16:20:53

Ez picit komolyabb hangvételű lett, de nagyon kíváncsi vagyok, ti mit gondoltok erről a helyzetről. :)

ricsmond 2010.04.12. 16:31:04

Én sajnos kétszer is beleestem ebbe a hibába és egyszer sem lett jó vége!!! Utólag meg is bántam, de mindkét esetben még elég intenzív érzések voltak bennem még akkor is, miután szakítottunk. Annyit viszont tanultam belőle, szakítás után nem kereseni a társaságát (akármennyire is szeretjük még őt) és a jövőre gondolni nem pedig leragadni a múltban!!! Nekem ez bejött!!!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.12. 16:37:04

Én sosem szexeltem exszel. Mindig volt új jelentkező erre.;-)

Amúgy sztem ha egy nő nem látja, hogy az expasija csak a szex miatt jött át hozzá, akkor az a nő nem normális.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.12. 16:39:50

@ricsmond: Igazad van, ez lenne a helyes. Csak sokszor rohadt nehéz... :)

@Hirmondo Helen: Látja, de még is belemegy..

killermoney 2010.04.12. 16:49:54

Csak annyit mondok h tegnapelőtt...és most nagyon nem tudom mi lenne az okos következő lépés...

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.12. 16:51:53

@killermoney: Akkor betaláltam rendesen... Szereted még, vagy csak túl jól sikerült az este?

killermoney 2010.04.12. 17:02:53

@F.Lackó: Szeretni szeretem még csak már nem vagyok szerelmes, de asszem nem fogom ezt a dolgot tovább feszegetni most, mert beláttuk mindketten, ha most megint összejönnénk úgy hogy járunk is, akkor az lehet egy ideig jó lenne, de csak egy ideig. Mondjuk itt érzelemmentességről nem volt szó tehát a csak szexelünk meg nem játszós...
Bár igazából semmiben sem vagyok biztos csak tudom h így kéne h legyen :)

TBal 2010.04.12. 17:21:26

@killermoney: Racionálisan jó társak lennétek? Mármint, hosszútávra? Csak mert más az, ha az ember elsősorban szerelmet keres, és más, ha mondjuk fel akar nevelni x gyereket (már ha...).
Azt nem tudod megmondani, hogy mennyi ideig leszel szerelmes, a szeretet sokkal kiszámíthatóbb, hoszabb távon szerintem célszerűbb arra alapozni, mert arra több a sansz, hogy az kitart évtizedekig.

Azt lehet még, hogy elváltok, mindketten kerestek szerelmet, de lehetőségként megvagytok egymásnak, mint potenciális hosszú távú társ.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.12. 17:32:17

@killermoney: Áh szerintem ez csak kötődés, megszokás.. Ezt hagyni kell. Bár lényegtelen én mit mondok.. :D

killermoney 2010.04.12. 17:55:21

@TBal: Hát mi is erre a lehetőségre gondoltunk, h majd egyszer talán, mert el tudjuk képzelni hosszú távon csak nem most. Aztán persze lesz ami lesz de most szép tervnek tűnik :D

@F.Lackó: Én is valszeg ugyanezt mondanám fordított helyzetben. És télleg lényegtelen ki mit mond :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.12. 18:19:38

@TBal: Sztem hosszú távon célszerű a partnerrel való kurva jó szexre alapozni. Utána jöhet a szeretet.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.12. 18:21:09

Én pl. nem tudtam volna szeretetből olyan pasi mellett maradni, akinek kicsi volt a farka, nem tudott kielégíteni az ágyban stb.

killermoney 2010.04.12. 18:21:14

@Hirmondo Helen: Szted van egyáltalán olyan dolog a világon amit nem a szexre kell alapozni? XD

Caddy 2010.04.12. 18:33:05

Nem szexelünk exszel.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.12. 19:02:14

@killermoney: Sajnos több ilyen dolog van, pedig lehet, hogy ellenkező esetben gördülékenyebben működne a világ.;-)

Caddy 2010.04.12. 19:05:34

@Hirmondo Helen: ez pontosan így van. Mindig van más, és hülye aki nem látja át a helyzetet.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.12. 19:32:00

@Caddy: Éppen ez az, hogy átlátja a helyzetet, de még is benne van a dologban...

Mimas 2010.04.12. 20:10:22

Én max. nagy szemeket meresztettem az ilyen "utolsó éjszaka joga" ajánlatra. Drágám, szétmentünk, mit is akarsz tőlem? (A legjobban akkor lepődtem meg, nem is egyszer, mikor már ott volt az új barátnő.)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.12. 20:41:56

@Mimas: Na, hármasban nyomtátok volna?;-)

t-barby 2010.04.12. 21:04:17

Szex az ex pasival szerintem hülyeség:/Akármilyen érzelmek is vannak még a felszínen a szextől nem oldódik meg a szakítás ténye:)Ami elmúlt,elmúlt tovább kell lépni...

díva naíva 2010.04.12. 21:23:09

Most én vagyok ennyire ostoba, vagy ti vagytok mind ennyire okosak?
Bár nem szexeltem még egy exemmel sem, nem is volt rá sok lehetőség, de simán el tudom képzelni, hogy a megszokott pasival szexeljek, lehet, kissé önsanyargató és nem a helyes út, de megértem, ha valaki megteszi...

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.12. 21:27:47

@díva naíva: Bár tényleg önsanyargatás, meg baromság meg bla bla, de valahogy mindig csak olyankor vagyok okos én is, amikor éppen nem vagyok abban a helyzetben. :)

Mimas 2010.04.12. 21:34:42

@Hirmondo Helen: öööööö, úgy értem, ott volt NEKI. Nem velünk, akkor...:D
De milyen igaz! Lackó, a dolgoknak ezt az aspektusát nem is elemezted!

díva naíva 2010.04.12. 21:40:02

@F.Lackó: köszönöm, ezt szerettem volna olvasni és így helyes... más helyzetét én is tökéletesen tudom látni, csak magam bele ne csöppenjek...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.12. 21:45:56

@Mimas: tedd a szívedre a kezed, és valld meg, hogy egy ilyen hármas mennyire bejönne Neked.;-)
Az ex, az új ,meg te. Oh, de bizarr, és pont emiatt olyan izgató.;-)

díva naíva 2010.04.12. 21:48:21

@Hirmondo Helen: ha már homár, akkor előbb tölteném be az új szerepét, na az izgató és kicsit kegyetlen is, nem kellesz már neki cica, de jó volt veled játszani :))

Tudom, korosodok, de az e-rotic száma jut erről eszembe, a max don't have sex with your ex :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.12. 21:51:36

@díva naíva: Te, azt még én is ismerem. már mint a dalt. Ezek szerint én is korosodom. ;-)

Mimas 2010.04.12. 21:59:30

@Hirmondo Helen: egy ex nem tudna olyan cukorfalatot felmutatni, akinek a kedvéért őt magát elviselném ;-). (Mondjuk, nehezítő körülmény, hogy lányról lenne szó, tekintve a hetero irányultságomat. Meg aztán, osztozni sem szeretek.)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.12. 22:11:57

@Mimas: végül is az ex ki is hagyható a dologból;-)

Mimas 2010.04.12. 22:17:08

@Hirmondo Helen: igen! Aztán hosszan nézzük egymást, majd... leülünk a playstation elé és néhány trollal agyonveretem.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.12. 22:44:40

@díva naíva: Hát igen, ez már csak így van a párkapcsolati dolgokkal... :)

e-rotic Téényleg, akartam is linkelni cikkhez, de elfelejtettem. :D

@Mimas: Valamit a hozzászólóknak is kell hagyni. :)

Nikla, táskai elágazás (törölt) · http://www.semmi.hu 2010.04.12. 23:40:25

Nálunk még búcsúszex sem volt. Szóval sikerült érzelemmentesen szakítani... Pffff... :-(

Nikla, táskai elágazás (törölt) · http://www.semmi.hu 2010.04.12. 23:41:33

@Nikla, táskai elágazás: Ja és azóta egyszer találkoztunk, akkor is csak annyi volt, hogy "Szia!", "Szia!"...

TBal 2010.04.13. 08:41:28

@Hirmondo Helen: Szerintem mind a kettő kell - nyilván az ember az élete során jókat szeretne azzal szexelni, akivel ezt várhatóan élete folyamán nagy többségben intézni fogja. De a szex egy nem elhanyagolhat (bár egyénenként változó) faktora az érzelem. Nagyon nem mindegy, hogy kellemes vagy kellemetlen érzés hozzáérni a másikhoz, jó-e bújni hozzá, ölelni, vagy sem - márpedig ezek nagyrészt azon múlnak, hogy szereted-e a másikat.

Szóval, a jó szex egy igen jelentős faktora fakadhat a szeretetből. Nem azt mondom, hogy nem lehet jó anélkül - csak úgy másképp lesz/lehet jó. Én azért szeretem, ha az is van :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.13. 08:55:46

@TBal: Ezzel úgy vagyok, hogy a férjemmel előbb szexeltem, mint hogy nagyon szerelmes lettem belé.;-)

TBal 2010.04.13. 09:26:30

@Hirmondo Helen: Az más... írtam, hogy nem csak amiatt lehet jó a szex, hanem másképp is. Nyilván amások a preferenciák így, mint úgy - a vad döngetés is lehet jó, meg az összebújás is, de az utóbbi inkább szeretetfüggő, mint az előbbi.

A sorrend nálam is ugyanaz volt amúgy, mint nálad, tudtam, hogy megvannak az lapok egy jó kapcsolathoz, és melóztam/melóztunk rajta. Ahogy a várakozások egyre inkább beteljesültek, úgy lett a szerelem is nagyobb. De persze addig se hanyagoltuk a szexet, hülyék lettünk volna :)

Racsi · http://netfreak.blog.hu 2010.04.13. 09:51:55

Ebbe én is beleestem, voltam akkora hülye, hogy azt hittem, tényleg érzelemmentes az ex részéről, mint utóbb kiderült, nem volt az. Lett is belőle nagy sértődés. Akármennyire is jó dolog lehet (pasi részről,egyetértek itt a "csak az enyém, bármikor megkaphatom" elmélettel), így utólag belegondolva elég nagy hiba volt...

SeaSzilaHawk 2010.04.13. 10:52:39

Hmmm....Jól sikerült a cikk Lackó....Na mostmár, az exszel lefeküdni, nem biztos hogy rossz dolog, mármint amikor én tettem ezt, és qrva szerelmes voltam még a csajba, nekem valahogy könnyebbé tette a szakítás elfogadását....könnyebb volt úgy elengedni, hogy még tartottuk egy picit a kapcsolatot, a szokásos szex is megvolt, minthogy egyszerre megvonni mindent....de jelzem, hogy ez csak egy esetben volt így, máskor igen is rossz ötletnek bizonyult... bár a többiben nem az én részemről voltak érzelmek....

SeaSzilaHawk 2010.04.13. 10:55:42

@Hirmondo Helen: "Sztem hosszú távon célszerű a partnerrel való kurva jó szexre alapozni. Utána jöhet a szeretet." ....hehe, nem csalódtam benned Anya, te megmondod a tutit, bár ebben nem értek veled egyet, mert eljön az az idő amikro Papinak nem áll majd föl és Anyának is olyan löffedt lesz, hogy ez buzogányt sem lehetne feldugni neki, akkor meg mi marad? A szex elmegy és vele a szeretet is. Sztem szeretni kell egymást mindenben, az a tuti.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.13. 11:12:45

@SeaSzilaHawk: KöSea! :D Jelzem, hogy nekem is volt egyetlen egy ex-kaland, ami szerintem jót tett, még akkor is, ha szerelmes voltam belé.. Nekem általában az segít felejteni, ha a az exnek van pasija, esetleg megtudom, hogy le is feküdtek. Na, az sokat tud dobni a dolgon, és megtízszererezi a kiábrándulás sebességét, az utánam következő első sráccal való szexelés gyorsaságától függően. Pl. ha a szakítás után 2 nappal valakivel összefekszik, akkor tényleg nagyon gyorsan végbe megy a megemésztőzsdi.

TBal 2010.04.13. 11:16:36

@F.Lackó: Ehhez képes egy korábbi postodban szidtad a szétválás után rögtön mással lefekvő nőket - pedig ezexerint neked az jót tesz :)

SeaSzilaHawk 2010.04.13. 11:24:47

@F.Lackó: Jamm jammm....that's very true...elmegy a kedve az embernek az érzelmek táplálásától, ha megtudja, hogy az oly szeretett lény képes nagyon hamar elfelejteni bennünket, illetve ha le is fekszik vele, akkor már meg is oldotta a problémánkat, mert onnantól mindenki 100%osan tudja, hogy nincs visszaút, még ha könyörögve jönne is vissza hozzánk, ami persze kizárt...(picit hosszú mondat sikeredett:D)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.13. 11:27:55

@TBal: Jogos :D Hát igen nekem "jót tesz", hamar el tudom könyvelni magamban egy szánalmas kislánynak, így nem fogok olyan sokáig szenvedni miatta. Ettől függetlenül nagyon rosszul esik, és most is szidom az ilyen csajokat, hiszen ki örülne annak, ha szerelmetes barátnőjét szakítás után két nappal már egy vadidegen gyömöszölné? Brr

Seth Gecko 2010.04.13. 11:45:18

Ebbe a "hibába" én is viszonylag rendszeresen beleesek. Az exszel rendre egymásra találunk, már vagy öt éve. Hogy miért? Nem tudom. Neki is, nekem is voltak mások, de meg tudjuk adni a másiknak, amire szüksége van. Szerintem ez az általatok emlegetett, és misztifikált érzelmek nélküli dolog.
Ennek ellenére tisztában vagyok a dolog pótszer mibenlétével.

Egyszer szexeltem egy exemmel érzelemből, hát nagy pofára esés lett a vége, én voltam, aki többet látott bele. Azóta erre vigyázok, mindkét oldal részéről.

TBal 2010.04.13. 12:07:10

@F.Lackó: Részemről inkább azt nézem, hogy boldog-e mással, vagy sem. Nekem akkor volt a legnehezebb, amikor vagy egyedülálló volt az illető, vagy boldogtalan kapcsolatban volt, és úgy éreztem/gondoltam, hogy mellettem boldog lehetne. Ha boldog kapcsolatban volt, akkor voltak ugyan érzelmi szálak, de elfogadtam, hogy ők boldogok együtt, és sok boldogságot kívántam nekik.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.13. 12:29:37

@TBal: Na okés így ez mind szép és jó, de mi van akkor, ha az illetővel nincsenek együtt, csak összefeküdtek szakításotok után, mer méne? Aztán mondjuk 1 héttel később egy másikkal is. Hát nem tudom, nekem ez annyira nem pozitív...

TBal 2010.04.13. 12:45:20

@F.Lackó: Hát, ha jól esett neki, akkor egészségére, örülök neki, hogy jól esett.
Ha az én értékrendem szerint ez nem helyes, akkor... akkor sincs közöm hozzá - innentől a saját értékrendje, preferenciái szerint él, és nem az enyém szerint. Annyit megtehetek, hogy azt mondom, hogy szerintem ez jó/helyes volt/nem volt helyes, de innen már az ő dolga, hogy figyelembe veszi-e a kritikát. Szerintem ilyenkor pont nem mások elvárásai szerint kellene élni/cselekedni, hanem a saját értékrendje szerint.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.13. 13:18:48

"a nők az esetek többségében, ha szexre vágynak, csettintésre megoldhatják a problémát, (esetleg jobban is bírják egyedül..) " - a mondat elejét miért hiszi minden pasi????? Nem vagyok bányarém, de hiába csettintgetnék, valószínűleg mégis magammal térnék csak ágyba... :(
Hogy jobban bírjuk-e egyedül? Ezt válasszuk ketté: a szexmentességet ugyanúgy megsínyli egy nő, mint egy férfi. Amúgy meg az élet más területén persze, hogy jobban bírjuk: csak magunkra kell mosni, főzni, takarítani... ;))) És még lehetne sorolni.

Ex-nek volt, hogy nem adatott meg a "búcsúszex", pedig megérdemelte volna. Volt, aki nem is igényelte, bár előtte már jócskán elhidegülés volt az ágyban. Aztán volt, aki megkapta, mert részemről még éltek az érzelmek, és jól is esett, mert a pasi beleadott apait-anyait, mégsem marad(hatot)t.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.13. 13:24:41

Szolgálati közlemény: Valaki kért tőlem IWIWES MEGHÍVÓt. Megérkezett. Sajna nemtom ki, és Lackó melyik agymenése alatt, úgyhogy aki magára ismer, SIKÍTSON!

killermoney 2010.04.13. 14:57:10

@Enchantée: Azért hiszi ezt minden pasi mert így van :D. A nőknek nem az szab gátat ha nem szexelnek néhány hónapig h nincs kivel hanem h ők maguk nem akarnak belemenni bármibe inkább szenvednek a hiánytól. Míg egy férfi ha már 1-2 hónapos böjtön van és jön egy lehetőség meg fogja ragadni akkor is ha kicsit csúnyácska a nő de azért nem egy bányarém. Vegyünk egy egyszerű bár kissé sarkított példát. Bemegy egy átlagnő egy átlag szórakozóhelyre és odamegy az összes pasihoz h le akar vele feküdni, még a legrosszabb esetben is lenne néhány jelentkező, ellenben ha ezt egy csávó csinálná meg a nőkkel maximum néhány pofonnal lenne gazdagabb nem egy hancúrral.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.13. 15:08:12

@killermoney: Nem vagyok az a fajta, aki csak úgy bemegy egy szórakozóhelyre, és az általad leírtak alapján próbál pasihoz jutni, de ki tudja, egyszer lehet, hogy ha másért nem, magam felmérése ügyében kipróbálom majd, kísérleti jelleggel. ;)))
Hidd el, én inkább azt veszem észre, hogy a pasik nem kezdeményeznek. De lehet, hogy ez inkább az én bénaságomat minősíti... :DDD

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.04.13. 15:57:04

Na Laci ez közhely. Baszkiiii közhely!
:D

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.04.13. 15:58:35

@neccharisnyás útonálló: Helló
*sikít fejhangon*
én voltam, a Richárd Dezső skizofrén nicken, Lajosként.

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.04.13. 16:01:43

EGyébként jól összefoglaltad Laci koma, nem tudok belekötni, de még próbálkozom, ne lazulj le ...még nem adtam fel...:D
Csúnya rút dolog az exet üldözni szexuális tévelygéseinkkel. Ezt szögezzük le, és ítéljük el fejcsóválva ezt a borzalmat.
Hangosan kimondhatjuk : "ebből nem lesz jövő, ez sehová nem vezet".
Bár hozzáteszem elfordul.
De csak ha szabadon tengődünk mindketten. Természetesen.

killermoney 2010.04.13. 17:15:37

@Enchantée: Jó persze én azért írtam h a példa sarkított nem igazán életszerű. Hát lehet h a férfiak nem kezdeményeznek eléggé ebben is van vmi és ennek is van oka, de a nők is kezdeményezhetnek. Persze nem úgy mint egy csávó, de mondjuk én is szívesebben odamegyek egy olyan csajhoz aki kicsit bátrabban mosolyog rám nem pedig próbál direkt másfele nézni ha ránézek (amit persze én úgy veszek h nem jövök be neki holott lehet igen csak félénk...)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.13. 19:39:39

@mettyúvón lajos: Höjj, ez hosszú lesz! Mégis jó lenne, ha rámüzennél vagy valami, mert egy fia emilcímet sem találtam.

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.04.13. 22:34:37

@neccharisnyás útonálló: Igen, mert voltam oly botor, és anno letiltottam az indán azt a végtelen kegyet, hogy lássa népem a mélcímemet.
Ennek oka nyilvánvalóan csak az lehet,ett hogy durván és felháborító módon üldöznek, imádnak engemet, mert népszerű vagyok. Épp ezért busómaszban járogatok dolgozni is. De itthon is hordom, cselendzsből. Meg mert jól áll.

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.04.13. 22:40:17

Ez vicc volt, csak szar.
Gondoltam szólok.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.13. 23:31:47

@mettyúvón lajos: Még olyan állapotban vagyok, hogy értem. Fölös üldözési mániától nemcsak te szenvedsz....

Dorelle 2010.04.13. 23:48:35

Az exxel? Nanemár... Nincs az a pénz!

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.04.14. 00:05:40

@neccharisnyás útonálló: Nem is miattad izgultam, hogy nem veszed le. Sokan olvassák Lackót...
Igen az üldözési mánia rendszerelem nálam. Bár azt szokták mondani, attól, még hogy azt hiszed üldözési mániád van, nem biztos, hogy nem is üldöznek...
előfordult már egy-két érdekes dolog

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.14. 00:20:32

Sose lehet aztat tudni. Én pl. azt várom, mikor fog kibukni, hogy az egész turulos mozgalom tulajdonképpen egy NBH által kreált képződmény, annak érdekében, hogy pontos nyilvántartás legyen bizonyos elemekről. Pedig piszkosul nem hiszek az összeesküvés-elméletekben. Csak éppen manapság olyan időket élünk, hogy a zusa, a demokrácia hazájában önként és dalolva beleegyeznek a népek személyiségi jogaik megkurtításába, holmi olajosképű, csúzlis csibészekre hivatkozva. A munkáltatók is rendszeresen nyomoznak a közösségi portálokon leendő bedolgozóik után.... ez már csak így megy.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.14. 00:22:06

Bár most ezzel kíváncsivá tettél. Miket művelsz te, ami másokat érdekelhet?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.14. 07:52:39

@killermoney: Azért azt se felejtsük el, hogy míg egy férfi úgymond kiadja magából a feszültséget és megszabadul, addig egy nő magába fogadja, és tárolja ezt. Ez utóbbihoz azért legtöbb esetben kell egyfajta bizalom és elfogadás, hogy nem mindegy, kit fogadsz be magadba, akármekkora is a vágy... És ez nem csak exnél érvényes, hanem úgy általánosságban. Lehet, hogy ez tudat alatt működik a nőknél, de szerintem még óvszer használata mellett is meggondolandó....

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.04.14. 11:11:41

@neccharisnyás útonálló: Erre írtam azt a Lackó bátyának, hogy az iwiw még akkor is aggályos jogilag, ha csak az fér hozzá az infókhoz, aki ott tag. Mert a célja az illetőnek, aki adatait kirakja, annyi csupán, hogy ismerőseinek-rokonok-barátok megadja az infókat, az nem, hogy ismerősön keresztül a Balogh Józsi is hozzáférjen, akinek nem szándékoztam megadni. És Dr. Kiss Ménrót is aki az Életfa Párt alelnöke és éppen listát akar készíteni rólam ,meg Baltavári Dezső is, aki meg felvételiztetett a multihoz, és ott HR-es.

díva naíva 2010.04.14. 11:34:13

@mettyúvón lajos: ennyi embert érdekel, hogy ki is vagy te valójában? :D

díva naíva 2010.04.14. 11:35:15

@mettyúvón lajos: ja, most már kíváncsivá tettél, dobjál már egy önéletrajzot :)

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.04.14. 11:58:43

@díva naíva: A szerelem fellobbanása egy pillanat.
Mára ezt a közhelyt szántam.
Éreztem hogy ezzel jó mörcsöndájzing lehetőséget csinálok magamnak, lehet elkezdeni gyártani a pici gájricsi dezsi figurákat, pólóra nyomni a szééégyen baszki szééégyen, illetve: köözhely baszki közhely esetleg a bevállalósaknak: véééged baszki véééged! - szlogeneket.
Most már van új is: vigyááázz baszki vigyááázz!

És a szittya-szlenget: hogy köpne szembe a kerecsensólyom röptében!
hugyozna körbe a csodaszarvas tégedet!
Száradjon ki az életfád!
Szarjon rá az ujjadra a csodaszarvas amivel gépelted!
Vájja ki a szemed a turul, te adatgyűjtő!
Ilyesmiket...
Látom az üzleti lehetőséget...

Az én CV-m olyan mint a nagy magyar puszta, hófödte és egysíkú.
Semmi esemény. Kéményseprés és porszívó-ügynökösködés.
Mért untatnám magát azzal, és a gyönyörű szemét fárasztaná az üres fehér lap nézése...Isten mentsen!

Rajongója:
a Lajos

díva naíva 2010.04.14. 13:07:17

@mettyúvón lajos: végülis az önbecslésével nincsen probléma, azt hiszem nekem ezek a fan clubos polók nem állnak jól, ha nem bánja, kimaradok a baszki polók hordásából, viszont szervezőkészségem és reklámanyag gyártás kapcsán rendelkezem némi tapasztalattal, ha megtalálja a megfelelő sponzort hozzá, szívesen asszisztálok :)
Nos, sok mindent vakon, mondhatni naívan elhiszek, de azt, hogy az önéletrajza egy szűz fehér lap, azt már az én naivitásom sem veszi be, ha gondolja és laposnak vélik a CV-jét, nyugodtan küldje el, majd más szemszögből tekintve felturbózom :)
Rajongóit értékelő Dívája

@F.Lackó: ahhát :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.14. 13:16:38

@mettyúvón lajos: @díva naíva: Ha gondoljátok, HR szakemberként besegíthetek a CV turbózásban... ;)))) Fehér lapból lehet szép színeset gyártani...

díva naíva 2010.04.14. 13:31:52

@Enchantée: akár pinket is :))) aztán el lehet dönteni, hogy optimista pink vagy buzis :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.14. 13:34:25

@díva naíva: Én szivárványszínűre gondoltam... :))))

díva naíva 2010.04.14. 13:41:27

@Enchantée: hááát nem tudom, néha a kevesebb, több... a szivárványszín szerintem kissé határozatlannak, szétszórtnak tűnik... véléemény? :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.14. 13:42:59

@díva naíva: Szerintem sokszínűséget, fiatalságot, vidámságot sugall... :)))

díva naíva 2010.04.14. 13:57:50

@Enchantée: könyörgöm lajosra a fiatalságot meg a vidámságot ráhúzni kicsit merész vállalkozás :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.14. 14:01:34

@díva naíva: Ez az igazi kihívás, nem????? ;)))) Eladni akár fiatal csődörként a vén kecskét... :))) Bocs, Lajos, ez nem személyeskedés akart lenni...

díva naíva 2010.04.14. 14:08:42

@Enchantée: nem, mi? :DDD hát ez tetszett, látom beindult a maximalizmus iránti vágyad :D még a rokkant bélából is simán csinálsz pornósztárt, mi? :D

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.04.14. 14:09:29

@díva naíva: @Enchantée: Hmmm...Buznyák-e vagyok vagy foszília avagy 2in1?
Milyen hízelgő gondolatok...:D
Máshol meg a nyikhaj jelzőt kaptam volt meg...ez az igazi identitászavar...

A hófödte CV-t feltétlenül turbózza föl drága Enchantée, legyen még a halálom előtt némi örömöm, amikor az utolsókat rúgom néha rátekintek és boldogság suhan át meggyötört arcomon.

díva naíva 2010.04.14. 14:14:37

@mettyúvón lajos: jajj, hát csak elkalandoztak a gondolataim, természetesen egy másodperc töredékéig sem fordult meg a fejemben, hogy vonzódna saját neméhez, bár be kell vallanom drága Lajos, ha már itt tartunk, az sem sűrűn, hogy a másik nemhez megtenné azt :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.14. 14:21:31

@díva naíva: Helenből is szűzlányt, ha szeretnéd... ;))))
@mettyúvón lajos: Kedves Lajos, kevés az információm magáról, csak vaktában lövöldözök...
Aztán nehogy a felturbózott CV hatására hagyja itt eme szép színes világot, igazán nem venném a lelkemre!!! :)))
Szerintem a költői hajlamát mindenféleképpen bele kéne szőni az erősségei közé! ;)

-Tom- 2010.04.14. 15:46:08

@Enchantée: Azért mindenképpen találjon ki nekem valamit, drága, mert elveszett ember vagyok. Lírikus fűzfapoétának gondoltam lenni, elveszett léleknek.
Most éppen szomorkodom, amúgy is...

tisztelettel csókolja
Lajosa

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.14. 15:56:25

@tomsawyer:
Drága Lajos,
Még a nap is kisütött, látja! ;) Nincs miért szomorkodni!!!! :)))
Találja meg a lelkét és önmagát, úgy könnyebb az élet...
Na, majd összeszedem magam, és tájékoztatom, mely színeket tudom belevenni látatlanban a CV-jébe.

Üdv: az Ön Chantija

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.14. 18:54:36

@mettyúvón lajos: Én támogatnám a szittya-cuccokat. Budaházy börtönben, szkíta boltja stagnál, szeged-csanád boltját már könnyű lesz így lenyomni.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.04.15. 10:22:57

drágáim Lacikától bocsánatot kell kérnem mert ökörséget tanácsoltam neki, és nagyvonalúan nem szólt hogy hülye vagyok.
Természetesen amikor a szexuál-pszichológiai ökörködésről írtam nem Dr. Erőss Pálra gondoltam (csak előtte a Velveten egy nick ezen futott és megkapó volt a név) hanem Dr. Veres Pali bácsira...
SZégyen...ez szégyen baszki...
Pfuj.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.04.15. 17:02:08

@gájricsi dezső: Csakis pontosan, ha olyan dolgokról beszélsz, amiről a fiatalok már nem tudhatnak. 8)

Ja, időkorlátos a meghívóm, szal ne húzd sokáig az intézkedést. Máj. 1.-én visszavonják, ha addig nem használom fel.