Megüssem, vagy ne üssem?

 
„Egy nagy pofon nem old meg semmit sem…” (ide illő muzsika) Ezen mondjuk lehetne vitatkozni, bár nem vagyok híve a nagy pofozkodásoknak. Nem, hogy nőt nem ütöttem meg soha, még férfinak sem kevertem le pofont úgy istenigazából. Ettől függetlenül mindig megkaptam az agresszív  jelzőt, kiegészítve azzal, hogy: „Te képes lennél megütni, ha …. Hiszen Te ilyen agresszív természetű vagy, könnyen ideges leszel” Így pár évente valahogy mindig szembesülök a női logika eme gyöngyszemével. Ettől függetlenül nem állítom, hogy nem tudna egy nő olyan helyzetbe hozni, hogy megillessem egy lájtos legyintéssel. No nézzük, hogy is működik ez a dolog…
 
Az a tapasztalatom, hogy a nők kicsit el vannak tévedve e témát tekintve. Tipikus hozzáállás: „Sosem lehet tudni, hogy a férfi mikor üt meg. Minden férfi egyforma. Kihasználják a testi fölényüket, még, ha azt is állítják, hogy ez hülyeség. Tudjátok csajok, soha se mondd, hogy soha.. Felbaszódik valamin, és durr a pofon. Főleg azoktól kell tartani, akik agresszívek, hiszen ők ezzel okot adnak rá. Ha képes megrángatni egy csávót, akkor rád is veszély leselkedik” Szóval ennél nagyobb baromságot ritkán hall az ember fia. Először is.. Nem minden férfi egyforma. Ezt véssétek az agyatokba egyszer s mindenkorra. Bár, ha eddig senkinek nem hittetek, most nekem miért hinnétek ugye… Ez kb. olyan szintű frusztráltság, mikor mi azért akarunk megdugni minden szembe jövő csajt, mert 3 éve a Katika félrelépett. Innentől kezdve egyik nő sem érdemli meg, hogy tiszteljük? Ostobaság. Mint ahogy az is, hogy minden pasi ugyanolyan. Induljunk ki innen. Különbözőek vagyunk, éppen ezért ilyen szintű sztereotípiát nemekre ráhúzni egy, vagy több csalódás miatt, egyenlő a hosszútávú boldogtalansággal. Következő dolog, amit fontos lenne észben tartani, hogy nem feltétlenül az a férfi veszélyes, aki agresszív. Ez egy óriási tévhit. Más az, ha valaki könnyen ideges lesz, lobbanékony, és más az, amikor egy alkoholista állat, akinek, ha iszik/ha nem iszik az az első dolga, hogy széjjel rúgja, ami csak az útjába kerül. Őt nevezzük állatnak, tőle lehet tartani. A lobbanékony természetűnél, még mindig rosszabb a feltűnően nyugodt típus. Ő az, akit mindenki úgy ismer, mint a szerény, visszafogott, úriember, akit nem lehet semmivel felhúzni. Sosem ideges, mindig mindent szóban, nyugodtan elintéz. Ha lecsapsz neki egy pofont, akkor max. elszomorodik. Gondolhatja a legtöbb csaj, hogy ő az álompasi, megtestesült higgadtság, a józan gondolkodás mintaképe. Aztán, ha egyszer azt mondod neki, hogy „Te fasz”, vagy esetleg meglát egy másik sráccal kézen fogva sétálni, sec perc alatt szétüti a fejed, vagy lebök a bugylival. Esetleg ad egypofont, mert ugye ettől féltek annyira.. Hogyne ütne meg, hiszen annyi faszságot kell lenyelnie, annyi mindent kell eltűrnie természetéből adódóan, hogy egyszer csak betelik a pohár. Persze éppen akkor, amikor senki nem számít rá. Az elsőnek említett, minden nő rémálma, az agresszív lobbanékony pasas ilyen szempontból a legtűrhetőbb természet. Általában helyben kiadja magából baját, olykor emelkedett hangnemben, ami esetleg ijesztő lehet. Ha nem is kiabál, látszik rajta, hogy ideges. Bár amilyen gyorsan dühbe gurul, olyan hamar meg is nyugszik. Az sem kizárt, hogy diszkó előtt, ha belekötnek, megoldja a helyzetet egy tockossal. Esetleg boxolni, vagy futni, jár hiszen tudja, hogy valahol le kell vezetni a feszültséget. (Én azt mondom minden emberre ráférne, hogy tudatosan vezesse le a feszültséget, olyan dologgal ami ráadásul hasznos is, mint pl. a sport. Akkor talán nem lenne ennyi erőszak…) Ahogy azt már említettem, az ilyen agresszió sokszor félelmetes lehet, de van egy fontos dolog, amit ilyenkor nők elfelejtenek. Az ilyen típusú férfi a legtöbb esetben tudja magát uralni, nem borul el az agya. Aztán persze minden típusnak vannak árnyalatai, a végletek természetesen mindig rosszak. Az említett példákban kissé sarkítottam a könnyebb magyarázhatóság érdekében.
A lényeg az, hogy nem mindig (sőt!) attól az embertől kell tartani, aki kimutatja az érzelmeit, legyen az éppen az idegesség. Amelyik kutya ugat, az nem harap. Nagy közhely, de van benne valami…
 
A pofonokra visszatérve. Mélyen elítélem azokat a férfiakat, akik nőket bántalmaznak. Azt hiszem ezzel nem vagyok egyedül… Viszont úgy gondolom, hogy vannak olyan speciális esetek, amikor ha nem is jogos az a tockos, de valamilyen szinten érthető. Gondolok itt most arra az esetre, amikor egy vadidegen csaj semmi ok nélkül pofán vág. Esetleg véletlenül rálépsz a lábára egy zsúfolt helyen, erre ő konkrétan kiüti a fogad. Hát adja a jó ég, hogy csak egy atyafis pofont indítsak meg felé. Barátnős jogos pofonos esetek igen csak ritkák. Munka után az ágyatokban találod a Kedvest a szomszéddal. Valószínűleg ő is jogosnak fogja érezni azt a lájtos, nem kifejezetten erős, inkább csak megalázó arcon legyintést. A pofonon kívül még ugye vannak különböző „bántalmazás” altípusok, pl. hajmegtépés, megráncigálás stb. Szintén elítélendő dolgok. Viszont ismét csak nem tudom azt mondani, hogy soha, egy nő se tudná kihozni belőlem azt, hogy megfogjam a kezét és intenzíven magam felé rántva azt, közelebb húzzam magamhoz. Még mielőtt virtuálisan is megkapnám az agresszív állat jelzőt, gondoljátok végig ezt a dolgot. Ahogy azt már az elején is írtam, attól még, hogy valaki felemeli a hangját, vagy összeverekedik egy sráccal, esetleg megrántja a kezed, mert éppen a megtakarított pénzét akarod elégetni, bosszúból, mert találkozott az exével, nem jelenti azt, hogy egy vadbarom, aki képes lenne megütni… Úgy gondolom, hogy az igazán kiszámíthatatlan férfiak általában nem a lobbanékony, könnyen felidegesíthető típusok közé tartoznak. (Nyilván nem az alkesz/drogos/idegbeteg/skizofrén emberekről beszélek…)
 
Csajok, srácok, ti mit gondoltok? Pofon nőnek minden esetben, minden helyzetben abszolút kizárt, vagy vannak olyan helyzetek, amikor igen is megérdemelnének egy hajhúzást?
Melyik típustól kellene igazán tartanotok? Esetleg minden férfi egyforma, és sosem lehet tudni? Mi az a dolog, ami után biztosak vagytok benne, vagy legalábbis el tudnátok képzelni, hogy a pasitok megütne?
 
 
 
FELHÍVÁS!
 
A héten egy kicsit el voltam havazva, gondolom észrevettétek.. Most úgy tűnik, hogy a semmiből hirtelen két munkahelyem is lett/lesz. Ez azt jelenti, hogy reggel 6tól este kb. 7ig melózni fogok, utána pedig sok esetben tanulni. A blog írását semmiképpen nem akarom abbahagyni, az viszont tény, hogy nem tudom garantálni a rendszeres poszt írást. Attól függően tudok majd írni, amikor lesz rá időm. Ez lehet, hogy egy héten 3-4 alkalom, de lehet, hogy csak 1-2. Előre sajnos nem tudom. A blog folyamatos működésének elősegítése érdekében kitaláltam/kitaláltunk pár dolgot, amit itt szeretnék veletek megosztani. Arra gondoltam, hogy lehetne ez a dolog sokkal interaktívabb, ehhez viszont a ti segítségetek is kellene.
 
-         Várom a csajos, pasis, nőcis, férfias, vicces, szomorú, szexuális sztorikat tőletek. Igazából teljesen mindegy, hogy milyen jellegű, legyen az 5 soros, vagy 2 oldalas, a lényeg az, hogy beleférjen a blog koncepciójába.
 
-         Olyanok levelét is nagy szeretettel várom, akik valamilyen dilemmában vannak, esetleg kikérnék az én/olvasók véleményét valamilyen dologgal kapcsolatban. Elvégre külső szemmel néha teljesen más megvilágításba kerülnek a dolgok. Ti leírjátok az esetet, sztorit, történést, kérdést, mi meg az olvasókkal, kommentelőkkel elmondjuk a véleményünket, tanácsot adunk, természetesen csak saját felelősségre. :)
 
-         Továbbra is írhattok témaötleteket, felvetéseket, poszt vázlatokat sőt, önálló posztokat is. Ha kedved lenne akár több cikket is írni, annak sincs akadálya. Én örülnék is neki, ha lenne valaki, aki bizonyos időközönként rendszeresen tudna publikálni a blogon, hiszen nekem már minden nap nincs időm írni. Szóval, ha van mondanivalód a témával kapcsolatban, és azt össze is tudod állítani egy egységes szöveggé, akkor bátran küldd el nekem.


Ide írhattok: csajokrol@gmail.com

 

Share |

F.Lackó 153 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokrol.blog.hu/api/trackback/id/tr691983537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

slyagency 2010.05.08. 16:08:13

@Bambano: Ez így van. A poszthoz még annyit, hogy van egy határ, mindenkinél, így nálam is. Alapelvem, hogy nem ütök meg nőt, de ha ő megüt (mindegy, hogy veszélyeztette-e az életemet vagy sem) visszakézből repül a válasz, volt is ilyenre példa. És igen rendkívül sokan direkt módon provokálják ki. A klasszikus értelemben vett családon belüli erőszakot viszont mélységesen elítélem.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.05.08. 16:08:26

@balage_81: Teljes mértékben igazad van, és örülök ennek a kommentnek. :) Viszont kicsit félreértettél. Én tudom magamról, hogy agresszív vagyok, de azt is, hogy nem vagyok állat. Szóval azért a kettő nem ugyan az. A legidegesebb pillanatomban sem borul el az agyam, és tudok magamon uralkodni. A baj csak az, hogy aki nem ismer, az nem tudja ezt. Aztán ilyenkor jönnek a találgatások, hogy "Fúúú hát nem ütötted meg a srácot, de már majdnem. Már gondoltál rá biztos. Meg olyan ideges voltál, hogy úúúú" Majdnem a kutya se. Csak ezt sokan nem értik meg.

JohnHenry 2010.05.08. 16:12:39

ahogy a mondás tartja: "pénz számolva, asszony verve jó" ... hehe :-D

amúgy meg a poszt hemzseg az általánosítástól és a skatulyázástól (direkt nem írom, hogy baromságokkal, mert értékem, hogy mit szeretnél közölni), írd újra úgy tíz-tizenöt év múlva, akkor már jobban fogod érteni a világot körülötted.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.08. 16:15:17

@F.Lackó: Napokig nem írsz semmit, aztán meg bedobsz egy ocsmányul szenzációhajhász témát, hogy tuti címlap legyen. Gratulálok! Kérhetem, hogy legközelebb a pedofilok, illetve erőszaktevők lelkivilágát boncolgasd..? Az is nagy siker lesz.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.05.08. 16:15:46

@F.Lackó: :D
Alapvetően nem volt teljesen egyértelmű, hogy nem erre célzol-e.:D Bár aszem inkább asszociáltam.

De most nagyon megnyugtattál.

Ami az álszenteskedést illeti, én nem vagyok álszent, viszont más jelzőt már kaptam....:D
Nem szoktam gondolkodni, és hezitálni ha azt veszem észre, hogy érzelmileg zsarolgatnak, terorrizálgatnak vagy bármi ilyesmi. Egyszer szólok, aztán lépek.
Le. Lelépek.
Nem vagyok kapcsolatfüggő. Hülyével nem óhajtok egy napot se lenni, inkább egyedül.
Egy életem van. Ezért nem látom át a problémát, hogy mások ilyen kapcsolatban éveket gyötrődnek.

Egyébként ha nem is annak szántad, az embernek azért ugrik be, a szóbeli provokációra taslival felelő ember személye, mert ez a leggyakoribb. Most jöhetnék régi-régli társadalmi konvenciókkal, szociológiai-pszichológiai mélyelemzéssel, de utálok komoly lenni.
A gyökerei a társadalmi szerepekből-női-férfi szerepekből jönnek. Nehezen viseli egy férfi, ha a nő sokkal okosabb, és jobb érvelő, (ez utóbbi egyrészt tanulás kérdése, tanultságé, másrészt habitus, adottság, hogy tud-e érvelni, vitázni) és üt.
A hisztérikus nénék esete megint más, ott egyszerűen azért nem értem a problémát, mert ilyennel nem nagyon volt dolgom, illetve, aki volt, otthagytam az első eset után, gondolkodás nélkül, szívfájdalom nékül, hezitálás nélkül.
Nem tudok mást hozzábökni, azt gondolom, hogy a hisztipicsa a saját foltját találja meg - a zsák, meg a folt esete. Aki erre vevő, és aki ebben szeret dagonyázni, és húzd-meg ereszd meg, játszadozni kínlódni.
Én nem szoktam.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.08. 16:16:51

@gájricsi dezső: Csókolom! Jól tetszik lenni? Alkalmi blogkolleginával már aggódtunk.

JohnHenry 2010.05.08. 16:17:41

viszont akkor sztorizok: huszonéve wing tsun edzőtábor, 180cm 75kg (én), kb 160cm 45kg vasággyal (az egyik instruktor), szabadküzdelemben a kiscsaj úgy keresztül zavart a tornatermen, hogy csak pislogni tudtam.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.05.08. 16:19:46

@neccharisnyás útonálló: Jól. Köszönöm kérdését.
Tegnap rosszul voltam, fejem fájt erősen. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.08. 16:21:47

@gájricsi dezső: Azt mondjuk nem poénnak szántam.

Napok óta panaszkodott kimerültségre, féltünk, Edömér esetleg kinyírta az idegeit.

balage_81 (törölt) 2010.05.08. 16:22:32

@F.Lackó: de épp ez a kérdés: miért HISZIK hogy megütnéd őket, ha nem is. miért ismernek félre az emberek és nem azt látják, aki valójában vagy?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.08. 16:24:00

Most volt Ricsárd Csembörlénnel a Vasálarcos. Pofás kis film. 5 perc múlva meg a gulágokat bemutató sorozat Kolima epizódja kezdődik.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.05.08. 16:25:29

@neccharisnyás útonálló: Te egy érdekes jelenség vagy. Úgy látszik ennyi idő sem tűnt fel, hogy leszarom a címlapot. Ha figyeltél volna rendesen, akkor emlékeznél, hogy írtamaz Off topikba, hogy történt velem valami, amiről mindenképp akarok posztot írni. Hát ez volt az.. Azért köszi a pozitívakat.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.05.08. 16:26:24

@balage_81: Hát ha én erre tudnám a választ már boldogabb ember lennék. Ha meg a blog miatt jövök rá, akkor már megérte. :)

balage_81 (törölt) 2010.05.08. 16:28:34

@F.Lackó: az írásból nekem az jön át, hogy te biztosan tudod, hogy a nők tévednek. én meg pont azt mondom, hogy ha ezt mondják neked, és ez téged - feltételezem - zavar, akkor lehet, hogy neked kéne változnod, és nem a női logikának. ?

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.05.08. 16:31:07

@neccharisnyás útonálló: Edömér egy hálátlan fasz.

Egyelőre rólam inkább bizonyítható, hogy nemesi származék vagyok, róla meg inkább az, hogy 70-éves vén trottyként sztorizgat, mit álmodott aznap, foga a pohárban, és éjjelente a szar prosztatája miatt kétszer cselendzsből behuggyozik, és még élvezi is.

Így értelmezhetetlen az alattvaló elnevezése, ahogy az is, hogy miért majmolja Subba Gecyt. Ami egy bájos fiatalembernek jól áll, az egy vén trottynak nem. Kínos dolgok ezek.

Gondoltam felvidítom napjait, amiket a molyrágta foteljében tölt, miközben pislog a hályogos mosatlan ablakon a világra.
Errre kicsinyes módon felakadt azon, hogy pontos jével írtam egy elipszilonos szót, célozva az eluralkodó divatra a neten, ami minden ly-betűs szót pontos jével nyomat.

Ebből levágtam, hogy tényleg nem ért dolgokat.
Szomorú dolog.
Azóta sajnálom.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.05.08. 16:39:57

@balage_81: Csak tudod az az érdekes, hogy a barátok ismernek, és a nyakukat tennék rá, hogy nem ütnék meg senkit.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.08. 16:41:49

@F.Lackó: Tudom hogy írtál az offtopicba, tudom hogy miről.
De mondtad azt is, hogy ez tutira kivágja néhány embernél a biztosítékot, plusz idézem: "Jó lesz az, hidd el."

Tessék, öregapa. Megnéztem, kibaxta a biztosítékot, jeleztem, hogy nem kívánok nyilatkozni a témában. Erre te jópofáskodva beírsz valamit, aztán még neked áll feljebb, mikor nem úgy reagálom le, ahogy te azt a buksidban elképzelted.
Néhány itt hozzászóló egyed véleményéről meg már inkább nem is mondok semmit.

Mindegy. Nincs kedvem nekem ehhez az egészhez. Majd talán a következő irományodnál találkozunk.

Csók!

balage_81 (törölt) 2010.05.08. 16:44:51

@F.Lackó: oké, eddig mintha magamat hallanám. azzal a különbséggel, hogy én már megértettem (a saját érdekemben) hogy mások a barátok, akik ezer okból szubjektívek és én is más vagyok velük, és megint mások a nők. a csajok irracionális lények. megértést, támogatást, kedvességet, intelligenciát és egyáltalán: vonzódást várni tőlük csacsiság. és ha ezeket nem kapod meg, akkor jönnek a különböző takarózások, amiket más úgy jellemzett, hogy racionalizálod a saját viselkedésed, és szerintem igaza is volt. ne tedd. fogadd el, hogy a hokipályán nem a foci szabályai szerint kell játszani. gondolkodj el azon, hogy a csajokkal miért van bajod, és miért ismernek félre. miért nem tudsz mit kezdeni egy csomó dologgal, amik aztán itt a blogon kötnek ki. persze az első lépést megtetted: beismerted, hogy valami nem stimmel közted és köztük nagyon sok esetben. ez ugyanolyan, mint a munkahelyen a hatékonyság növelés: oké, hogy el tudom adni a termékünket 10-ből 2 ügyfélnek, de ez még kevés, miért nem tudom eladni a másik 8-nak? és ha elintézed annyival, hogy "de a másik kettőnek el tudtam adni", akkor nem a 8 a hibás, hanem te.

Katsumi · http://antilapozo.wordpress.com/ 2010.05.08. 16:57:33

@gájricsi dezső: Örömmel látom, hogy végre túltette magát a dolgon. Esetleg egy Dívány Dénes segítségét kérte? Mert legközelebb nyugodtan szóljon. Baráti árként, csak az egyik személyiségéért számolok fel díjat. És ajándékba kap egy nyalókát is.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.05.08. 16:59:40

@neccharisnyás útonálló: Kisebb flegmulás nélkül is jó lett volna, bár így jobban hatott. :)

@balage_81: Mi van azzal, hogy elfogadni a másikat, és nem megváltoztatni?

Lósóka 2010.05.08. 17:06:08

Ekvivalensek a nők a férfiakkal? Teljes mértékben.
Aki hülye megérdemli, hogy pofánverjék? Igen.
Akkor mégis mi a kérdés?

gorillka 2010.05.08. 17:07:32

Azt hittem a többszörös magyar bajnok golfozónő - Fodor Kriszta - tragédiája kapcsán merült fel a téma.
Ott is biztos gondolkodott a férj, megüssem, ne üssem?
Bár azt nem tudom, hogy milyen provokáció az, amire korrekt válasz az agyonverés...

balage_81 (törölt) 2010.05.08. 17:12:38

@F.Lackó: nem muszáj elfogadni, mert nem kötelező vele járni vagy kijönni. és pont azt látom hogy hiába toljuk magunk előtt ezt az "érvet", a gyakorlatban nem ér semmit sem. vagy elfogadod hogy a világ másképp ítél meg mint szeretnéd, vagy harcolsz tovább, de abból duzzogás és eredménytelenség lesz. tessék megérteni, hogy változni muszáj, mert nem vagyunk alapból vonzóak és tökéletesek, valamit rosszul csinálunk. te pl. láthatóan szenvedsz a nőkkel, már bocs. kérdés: akarsz ezen változtatni, vagy nem?

killermoney 2010.05.08. 17:18:06

@F.Lackó: Most h egy hétig nem volt poszt nagyot akartál alakítani és kommenteket generálni? :P. Amúgy jól sikerült :D

A poszthoz, én az általad veszélyesnek titulált full nyugodt kategóriába tartozom. De igazából volt már egy két olyan helyzet amikor majdnem ütöttem meg nőt, mondjuk egyik sem bnőm volt, de igazából mindig úgy voltam vele h inkább nem mert most úgysincs semmi értelme és inkább lenyugodtam és szartam bele mit magyaráz.

Én a hangom sem szoktam felemelni nagyon, sztem ezzel többet el lehet érni, pusztán ezért nem mert nem esne néha jól :) Viszont el tudok képzelni én is olyan szitut h nőt megüssek, de ahhoz azért sok mindennek kéne összejönnie.

Meg sztem ez is kicsit olyan h a csajok egy részének belefér egy józanító pofon a pasitól mert mondjuk apjától is kapott egy-kétszer. Van akinél meg kiverné a biztosítékot és otthagyná a csávót.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.05.08. 17:18:28

@balage_81: Hát a szenvedés az kicsit erős. Tulajdonképpen eddig két komolyabb kapcsolatom volt. Egy kicsit több, mint 2 éves, és a mostani, ami már majd' 2 éve tart. Nincs egyébként semmi probléma, azon kívül hogy eléggé makacs vagyok, bár az előző kapcsolatom után nagyon sokat tanultam, és változtam is. Jót tett nekem nagyon. Persze pár poszt, meg komment után nehéz jellemrajzot írni. Majdnem eltaláltad, de inkább egy jó barátomat írtad le, aki valóban nem tudott változni. Ezért mára jóformán senkije sincs... Én nem estem bele ebbe a hibába, és ennek csak egy oka van, az előző kapcsolataimból vett tapasztalat. :)

haruka 2010.05.08. 17:30:05

Megcsal az asszony, te meg "meglegyinted"? Gratulálok. Ez hiszti, fizikai támadás ellened?

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.05.08. 17:35:31

@killermoney: Nemár hogy te is ezzel jössz?!:D Mondd, hogy csak szivattok. :D

ezanicknevem 2010.05.08. 17:36:16

Lefordítom, hogy miről ír a poszt szerzője:

"Én egy lobbanékony fickó vagyok. Ez azt jelenti, hogy nem nagyon tudok magamon uralkodni. Emiatt a fejlődés lehetőségét is elvetem, és inkább önmagamat próbálom igazolni. Na jó, néha sportolok, de ettől még azt hiszem, hogy a lobbanékonyság erény. Persze nem az.

Lobbanékonyként a tettlegesség is gyakran megfordul a fejemben. A társadalom elítéli az erőszak alkalmazását, főleg nőkkel szemben. Ezért én is elítélem, mert nem akarom, hogy bunkónak tartsanak. Pedig lobbanékony pillanataimban néha szívesen bepancsolnék nekik.

Irigylem azokat a férfiakat, akik uralkodnak magukon, de nem vagyok hajlandó magamnak sem beismerni, hogy fel kellene nőnöm az ő szintjükre. Ezért inkább őket állítom be veszélyesként, holott logikus, hogy akinek van önuralma, az jobban kezeli a konfliktusokat, és gyakrabban el is kerüli őket.

A nőket is hibáztatom, és azt érzékeltetem, hogy ők is kiprovokálhatják, hogy megüssem őket.

A lényeg, hogy nem az a baj, hogy én, a posztíró nem tudok uralkodni magamon. A nőkkel van a baj, akik provokálnak, meg az érett férfiakkal, akik biztos csak azért nem olyan gyerekesek, mint én, mert titokban még olyanabbak."

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.05.08. 17:52:39

@ezanicknevem: Gartulálok. Minek is mondanám, hogy mellényúltál, úgyse hinnéd el. Nem igaz? :)
Egyébként egy-két dolog stimmelt is. Bár nem sportolok semmit, tényleg tudok uralkodni magamon, mindig beismerem a hibáimat, bár makacs vagyok, elismerem, hogy hibázok. Próbálok az ilyenekből tanulni, a legtöbbször ezzel nincs is gond. azt, hogy ki tart bunkónak a legkevésbé sem érdekel. Nincs a nőkkel baj, és az érett férfiakkal sem. Érzem magam annyira intelligensnek, ha provokálnak, nem az erőmmel vágok vissza. Bár ezt az egészet veheted akár hablatynak is, bizonygatni meg nem szeretném az igazam. :)

sorica123 (törölt) 2010.05.08. 17:55:00

@Rékuc: na pont az alapján szoktak általánosítani egyes csajok, amit leírtál. Hogy vannak szociopata férfiak, akik az asszonyon vezetik le a feszültséget. Borasztó egy ilyennel találkozni, de mindenkire ezt általánosítani nagyon durva. Aki tányleg ilyen, azt ott kell hagyni, aztán vagy vénségére megtanulja, hogy ne legyen szemét, vagy nem.
De az, amikor a csajon van rajta az idegroham, és tök másik eset. Abban az esetben se az a cél, hogy bántsa az ember, hanem, hogy leállítsa a rombolásban vagy támadásban.
Amúgy az meg a másik, hogy attól, hogy valaki hirtelen haragú, abszolút nem biztos, hogy akár csak a légynek képesártani.
@mcs: mi van nyunyi, nem szereted, ha a fagyi visszanyal?

69Roy69 2010.05.08. 18:01:54

Szóban kell megoldani a dolgokat, ha jön az erőszak onnantól szar az egész kapcsolat.
Amúgy miért van az, hogy a kommentelők kis része nem is a témához ír hozzá?
Miért kell másokat kijavítgatni? :D Ennyire ne unatkozzatok. Sportoljatok. ;)

@scorpioscorpio: Szerintem ott a nő részéről is volt baj. Nem tudnám magamat embernek tartani ha a párom nyakát elvágnám. Ha meg nagy a gond, akkor rendőrség, bíróság, bármi de a csendben szenvedés. Mindig van megoldás.

69Roy69 2010.05.08. 18:03:20

de ne a csendben szenvedés*

balage_81 (törölt) 2010.05.08. 18:03:56

@F.Lackó: szerintem nem mondassz igazat te Lackó-gyerek:) ha te magad is elismered, hogy néha hibázol, akkor pusztán hipotetikus úton kérdem: miből gondolod, hogy az agresszióról alkotott véleményed helyes? itt a poszt után már négyen jelezték velem együtt, hogy valami nem stimmel, én pl úgy érzem magad sem igazán tudod, hogy mi miért van. pl azt írod: az agressziódat félreértik a nők, utána meg azt, hogy nincs a nőkkel baj, meg az érett férfiakkal sem. na most akkor mi van? épp az ellentmondásokra próbáltam az előbb is felhívni a figyelmed. ez független attól, hogy van-e vagy nincs most kapcsolatod. mert attól még látható, hogy nem ismered önmagad, magyarázod a bizonyítványod és némileg kioktatod a nőket is. pedig valójában ott van egy csomó apró ellentmondás az egész teóriádban, meg a blog is egy bizonyíték, hogy valamit nagyon meg akarsz mondani a nőknek, vagy sokkal inkább: EL akarsz mondani a nőkről. de mi végett? frusztrálnak?

69Roy69 2010.05.08. 18:07:01

@balage_81: Nekem volt egy esetem, a nőm folyton idegesített, felakptam a vizet. Neki álltam kiabálni vele. Közölte velem hogy agresszív vadállat vagyok és hogy meg tudnám ütni.
Ebből a szempontból mondja a nő, hogy egy kicsi és megütöm. De abba gondoljatok bele kérlek, ha én szeretem a nőmet, nem ütöm meg, inkább kiabálok és elmegyek letöltöm a dühöm.

killermoney 2010.05.08. 18:08:59

@F.Lackó: Tudom csak a körülmények furcsa összjátéka és nem volt tervezve :P XD

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.05.08. 18:15:33

@balage_81: Akkor konkrétan írok inkább, mert ez így nehéz. :) Szóval úgy gondolom, bár hozzátenném, lehet, hogy nem jól gondolom, de most így látom: Nem a nőkkel van a baj.Én egy rettenetesen egyedi természet vagyok, sok hibám van, ez tény. Viszont nekem az álomnő olyan, aki ismer. Minden hibámat, a természetemet, a jókat, mindent. Nem feltétlen kell, hogy elfogadjon, de ismerjen. Ha valami olyan van, amiben változnom kellene, akkor azon változtatok is. Bár ezt tőle szintén elvárom. Próbálom mindig mindenből a legjobbat kihozni, és ami számomra a legfontosabb, fejlődni. Minden téren. Ennél többet nem tehetek. Az biztos, hogy még sokat kell tanulnom, de szorgalmas vagyok. Legalábbis ilyen téren. :)
Egyébként meg sosem állítottam, hogy nincsenek hibáim. :) Bár a blogot nem azért írom ,mert frusztrált vagyok. Úgy érzem ilyen problémám nincs. Egyszerűen csak írom. Nektek, magamnak, mert élvezem. :)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.05.08. 18:16:55

@killermoney: Köszi, köszi! :D Persze, amúgy jogos, eddig mindig a címlapra mentem ugye, minden cikkemmel :D Ahh, tökömbe.. Valamikor már elmehetnénk sörözni. :D

iamnobody (törölt) 2010.05.08. 18:20:06

@Bokortalan Lajtalan: Te is egy olyan vagy, akinek szüksége van arra, hogy mások mondják meg mit lehet és mit nem, mi?! Az ilyenek szolgálnak hadseregben, rendőrség, stb. Nincs önálló gondolat, nem vagy öndeterminált = KELL, hogy valaki megmondja mit csinálj!
Jelen esetben a törvények, igaz?! Tehát téged a törvények tartanak vissza, nem a saját értelmed?!

balage_81 (törölt) 2010.05.08. 18:25:37

@F.Lackó: az a baj, hogy az alapkérdésre, hogy miért ismernek félre a nők, még mindig nem válaszoltál. én is tudnék magamnak közhelyeket mondani, amikor meditálok az életemen, de mit érnék vele? pl: ha felidegesít egy csaj - akár csak haver is - mert nem hívott vissza, és ezáltal ugrik a szombati találkozó, akkor az nem a csaj hibája az én szempontomból, hanem nagyonis az enyém. persze a csaj ettől még lehet egy tapló, de muszáj-e nekem ezt megírni egy blogon? hát csak akkor, ha nagyon zavar, és igaztalannak érzem, és ez kihat a mindennapi életemre. van nekem választásom: gondolkodom. miért zavar ennyire? talán mert többet akarok tőle? talán mert úgy gondolom, tartozik nekem egy találkozóval? ha igen, akkor miért így látom? ésatöbbi. én megtanultam, hogy a saját boldogságom csak úgy jöhet el, ha elfogadom, hogy az emberek (nem csak a nők) irracionlálisak, és soha nem fognak megváltozni az én kedvemért. igen, az az egy majd fog, és én is miatta, de amíg oda eljutok, addig nagyon sokat kell fejlődnöm (nota bene: lehet pont azért nem jutottam még oda, mert baj van velem). tehát a dolog nem úgy megy, hogy vagyok én, fogadjatok el, hanem vannak a többiek, én fogadjam el őket, és majd ők is elfogadnak engem, mert nem kritika és számonkérés lesz folyton, hanem nyugalom és elfogadás, kölcsönös hasznon alapuló kapcsolat, barátság, stb. vissztérve a példámra: ilyen esetekben egy darabig nem hívom a csajt, mert nyilván oka van annak, hogy nálam jobb programot talált, és lehet hogy ez az én hibám. vagy megyek olyanokkal, akik engem hívnak, mert nekik meg érdekes vagyok, vagy - ami még ennél is jobb - hagyom a csajt a francba, nem kritizálom, nem idegeskedem, mert azzal csak saját magamat enném meg, viszont gondolkozom, ér-e nekem annyit a csaj, hogy kiderüljön, miért mással ment el inkább. és általában az szokott kijönni, hogy van egy oka amiért nem én vagyok a kedvenc programja, és mivel már mással is volt ilyen, megváltozom, mert látom hogy gáz vagyok. pl én régen sokat panaszkodtam, mostmár nem. (többek között a nőkre, mint ez a blog is sokszor:D). aztán rájöttem hogy ez taszítja az embereket és amúgy is mindent felnagyítok, rgo sem panaszkodni nem kell, sem az az egy-két csaj nem koptatott már le, mert megváltoztam, kiegyensúlyozottabb, és jobb társaság lettem. hosszú volt, de csak így tudtam leírni a lényegét. a hiba mindig BENNÜNK van

balage_81 (törölt) 2010.05.08. 18:30:13

ja és rögötn hozzá is tenném: nekem is két komoly kapcsolatom volt, több mint 1 évig tartottak, és a mai napig nem jelent gondot csajozni, nem ez a fő gond. ahogy nekem is és még sokunknak akik a neten panaszkodunk az élet nehéz dolgaira (főnök, barátnő, másik autós, stb), az a bajunk, hogy soha de soha nem állunk neki először azt a kérdést feltenni hogy "velem miért mindig ez történik, mit rontok el én". egyből megy a kritika a másik félnek, és ettől jobban kéne éreznünk magunkat...

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.05.08. 18:30:49

@iamnobody: höjjj.
De fain.
Mire épülnek a törvények jó esetben? Mire építi a jogalkotó a büntetőjogi törvények 98%-át kb.?
Tízezer forintos kvízkérdés.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.05.08. 18:34:34

@balage_81:
Miért ismernek félre a nők?Nem ismernek félre szerintem, legalábbis nem ez a jó megfogalmazás. Inkább úgy mondanám, hogy nem ismernek meg egészen. Ez részben talán az én hibám is, ez rendben van. A nők... Mintha 100 barátnőm lett volna.. :) Na várjál csak. Ez a blog nem sokszor panaszkodik ám a nőkre. Sőt legtöbbször a férfiak írtak, hogy buzi vagyok, meg szar a blog, mert nem írtam rólUNK pozitívakat. A posztok java inkább úgy közelít meg a dolgot, mintha egy külső szemlélő lennék. Megpróbálok nem elfogult lenni.
Egyébként meg a blog írása komolyan semmi ilyen lelki dologra nem vezethető vissza. Egyszerűen élvezem írni, és úgy gondolom sokan meg élvezik olvasni. Kialakult egy nagyon kis csapat itt, tőlük nem szívesen válnék meg. Meg egyébként is, amellett, hogy szeretem csinálni, lehet hogy sok embernek segítek is azzal amiket írok. :)

iamnobody (törölt) 2010.05.08. 18:36:35

@Rékuc: "Amúgy engem egyszer ütött meg férfi, két perccel később már én vittem be a sürgősségire, patakzott a vér a pofájából, három helyen törött el az orra valahogy."

Tévedsz! Az nem férfi volt! ..nem is tudod milyen az.

..valszeg ezért is lógsz egész nap a neten és írod a hsz-okat. Mert senki nem kíváncsi a "pofádra".

Ne bizonyíts! Nem áll jól egy nőnek!

"hanem mondjuk mert nem volt elég meleg az étel, vagy mert rosszkor szólalt meg."

Ezt te sem gondoltad komolyan! ..az ilyen és ehhez hasonló demagóg csúsztatások miatt viszont simán meg lehetsz ütve.

Örülök, hogy segíthettem!

iamnobody (törölt) 2010.05.08. 18:46:29

@gájricsi dezső: Na mire, he? Társadalmi normákra. Jó esetben, igaz?! Ezt gyorsan oda is írtad.

És?!

Még mindig tartom, hogy ha ezt a ......... a törvények tartják vissza a nő veréstől, akkor egy alacsonyrendű faszi!

balage_81 (törölt) 2010.05.08. 18:47:06

@F.Lackó: hát te mondtad hogy évente találkozol ezzel a problémával, hogy agresszív természetűnek gondolnak. ha viszont beismered hogy az vagy, akkor meg ne csodálkozz ha ezt látják-mondják. de ne lovagoljunk a szavakon: minden fain a nőkkel vagy nem? ezt válaszold meg magadnak. ami nem fain, azon javíts, ne várd hogy ők fognak változni

AntiChrist™ 2010.05.08. 18:47:49

@iamnobody: "Ne bizonyíts! Nem áll jól egy nőnek!"
Miért: a férfiaknak jól áll? Akarsz beszélni róla?

megitális rózsa 2010.05.08. 18:51:39

Rékuc sokszor linkelt már be magáról képet, ő egy bitang ronda valami, nem kell senkinek, a neten pedig kiéli magát.

Üdvözlettel Svédországból.

Dorelle 2010.05.08. 18:52:37

Naná hogy kiütöm a fogát az idiótájának, ha koordinációs képességeinek híján félrészegbarommód a lábamra lép, vagy lökdösődik és még annyit sem mond h boccsmá'. Sztem 1 pasi ne üssön meg soha 1 nőt, még ha megérdemelné sem...nem ez a módja.

ezanicknevem 2010.05.08. 18:56:18

@F.Lackó: bizonygatnod nem kell semmit. Azt írtam le, amilyen benyomást ez a poszt keltett bennem. Kevésbé pedig nem nyúlhattam mellé, mint te azzal, hogy a feltűnően nyugodtat nevezed veszélyesebbnek a lobbanékonynál.

Ismerek ilyen (ti. nyugodt) embert, talán engem is annak tartanak. Nem láttam még feltűnően nyugodt embert erőszakoskodni. Nem ők azok, akik a munkahelyi feszültséget pl. életveszélyes autóvezetéssel vezetik le. Nem ők zsarolják vagy terrorizálják a párjukat azzal, hogy felemelik a hangjukat, duzzognak vagy hisztiznek, ha valami felbosszantja őket. Vagy súlyosabbal.

Persze akárkinél elszakadhat a cérna. Ezt olyan hiteles munkák bizonyítják, mint az Összeomlás Michael Douglas-szel. (Filmnek tényleg jó.) De az a gyanúm, hogy az erőszakos cselekményekben így is messze a lobbanékonyak vezetnek.

Joe69 2010.05.08. 18:57:51

Nem is olyan régen egy feleség, ha dícsérni akarta az urát, azt mondta, hogy nem sokat iszik, és csak ritkán veri, és általában rendesen hazaadja a pénzt. Ma nem dícséri, viszont fűnek- fának elpanaszolja, hogy nem dug eleget és elég jól, azonkívül nem keres eleget. . Nyilván amikor a nő fizikai léte a férfitől függött, mert az tartotta el (vagy ki), akkor a nő tulajdonnak, rabszolgának minősült, és ez természetesnek számított. Ma ez nyilván elképzelhetetlen, és persze elfogadhatatlan - a testi erőszak minden formája. Ma már ott tartunk, hogy nemi erőszaknak minősül az is, ha a férj a feleség aktuális akarata ellenére akar lefeküdni vele, holott a "tradícionális" házassági szerződés szerint (álítólag volt ilyen) a házasfél KÖTELES nemi életet élni a másikkal.

Ma a neurózis, a pszichoterror, a teljes zűrzavar korát éljük. Fölöttem már leírták, ebben a nők
a nyerők, mert most aztán kiadhatják azt, amit hosszú ideig el kellett fojtaniuk. Sokszor utaltam Ranschburgra és másokra, akik ugyan eldugottan, nem nagyon idézve, de kimondják, hogy a párkapcsolatok hihetetlen válságának egyik fő oka az elmúlt évtizedekben a nők eltorzulása, a női agresszió növekedése áll. És ezen semmit se változtat, ha a NANE meg egyéb NGO-k pasit sose látott feministái alkalmanként a sajtó elé lökdösnek egy-egy férje által összevert lumpenproli feleséget. Ugyanakkor közröhej és gúny tárgya lenne az a férfi, aki erre nyilvánosan panaszt tenne a saját felesége, élettársa, barátnője miatt.

A férfiak meg képtelenek ezzel mit kezdeni. Mivel nem üthetnek, verbálisan meg nem bírják a versenyt, gyilkolják saját magukat elsősorban alkohollal, és igyekeznek lelépni, "sztrájkolni" , eltűnni. Mindkét nemben felnőtt korban is tele vagyunk hihetetlenül infantilis, neurotikus, megalázóan buta konfliktuskezeléssel.

Én csak azt veszem észre - természetesen az általam tanulmányozott szingliknél elsősorban - hogy gyakorlatilag már a beköszönés után verbálisan támadnak, provokálnak, pontosabban azt a benyomást keltik, mintha megtámadtam volna őket. A baj az, hogyha én éreztetem velük, hogy valszeg a saját - isten tudja miért - meglévő kisebbrendűségi komplexusaikat kompenzálják túl, akkor csak olaj a tűzre. Ha viszont nem ezt teszem , akkor meg hallgathatok (olvashatok) ki-és leoktatásokat vég nélkül. Ma már ott tartunk, hogy egy férfi nem mondhatja meg a véleményét egy nőről, még csak azzal sem szembesítheti, amit a nő mondjuk egy nappal korábban saját magáról írt, vagy mondott, mert egy felturbózott neurotikus össztűz alá kerül, sok esetben az általam már korábban is említett ál-öntudatos feminista-genderista szófosással körítve.

Az egészben persze az is van, hogy aki így viselkedik, az felmenti magát az alól is, hogy megpróbálja magát akár csak egy kicsit is a másik helyébe képzelni. A nők erőssége valamikor az empátia volt - ezt gyilkolják meg magukban ilyenkor. De ezzel saját magukat is.

rougon 2010.05.08. 18:57:53

túl sok az általánosítás
1. a férfiak alap esetben erősebbek, mint a nők, EZÉRT nem szabadna megütni nőt, mert gyengébb, nem azért mert nőből van
de épp emiatt elvileg nem lenne szabad megütni egy másik férfit sem, mert az is gyengébb
vagy CSAK és kizárólag nőt tilos ütni???
2. amíg a nők általában jobbak kommunikáció terén, úgy ált-ban a férfiak testi erőben vannak előnyben, ezt már leírtam
DE!!! épp ezért sajnos nagyon sok nő szavakkal, érzelmileg próbálja provokálni a férfiakat, akik természetükből fakadóan ebben rosszabbak, mint a nők
ezt tetézi a mai életben tapasztalható királylányeffektusos kis libák hada, akikkel az ember más sajnos szinte mindenhol találkozik,ők azok a "nekemmindentszabaddemásnaknem"

ilyenkor joggal merül fel a kérdés hogy csak a fizikai atrocitás a büntetendő vagy a pszichés is?
ilyenkor persze az a legcélravezetőbb amit már pár kommentelő is megírt, h ott kell hagyni a hisztis p*csát a fenébe.
De azért jogos a kérdés? a nőknek bármit, csak a férfi szívjon?

rougon 2010.05.08. 19:03:28

jah igen
a lobbanékony vs nyugodt téma
a lobbanékony csak abban az esetben számít "ártalmatlanabbnak", ha nyugodt pasi már túlságosan is nyugodtnak tűnik
ha semmilyen jelét nem adja a stressznek, semmilyen idegőrlő esetnél, az már sztem is fura

de attól h vannak olyan emberek akik alapból nyugisabbak, az nem jelenti azt h veszélyesek, sőt!
csak azok akik minden érzelmet magukba visszafojtanak

Falke 2010.05.08. 19:07:34

Ó igen, a következő topik meg legyen az, hogy a nők kiprovokálják a nemi erőszakot, aztán csodálkoznak. Légyszilégyszi! Számolgathatnám a tipikus kommenteket.

rougon 2010.05.08. 19:17:57

@Falke:
az értő olvasás nem az erősséged láthatólag:)
remélem azért van saját gondolatod...

Sadist 2010.05.08. 19:18:18

Lehet nem kár, hogy nincs időd postokat írogatni. Ilyen baromságot sem hallottam még, hogy a nyugodt vérmérsékletű emberektől kell jobban tartani.
Csajod dobott, mert levertél neki egy pofont, és most ezzel próbálod nyugtatni magad, hogy nem is vagy agresszív állat, hanem csak kimutatod az érzelmeidet? Ugyan már...

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.05.08. 19:25:22

@iamnobody: Valóban.
A törvények alapja valóban az emberek erkölcsi-morális meggyőződése. Főleg a büntetőjogi törvényeké. Erre épülnek. Csak az a törvényhely lehet valóban működőképes, és olyan amit az emberek nagy része követ, mégpedig meggyőződésből nem a törvény szankciójának visszatartó ereje miatt, ami erre épül.
Erről egyébként a büntetőjog általános részének tárgyalása során órákat hallgathatsz, hogy az emberek milyen arányban, és miért követik a normát.
Mi az ok...
Jót beszélgettünk.
Köszönöm. :)

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2010.05.08. 20:21:09

@Joe69:
ez egész korrekt kórkép, de korántsem általánosítható.
persze nincs erre reprezentatív minta, de kb. a korosztályod harmadára lehet igaz. velük nincs is mit kezdeni, mennek a levesbe, nem is kár értük.

mondjuk konfiktus-kezelésben kegyetlenül el vagyunk maradva, össztársadalmilag, de azért azt se felejtsd el, hogy ez mindig kétemberes játék.

Joe69 2010.05.08. 21:00:17

@mcs:
Pontosan melyik korosztályra gondolsz ? Mennyiben korosztályfüggő ez ?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.08. 21:49:22

Azért a tapasztalat mégis azt mutatja, hogy minden kapcsolatban eljön a pillanat - némelyikben naponta ötször-hatszor akár -, amikor bizony oda kell csapni, nehogy a sunetta elkanászodjon!

69Roy69 2010.05.09. 20:40:00

@"the dragon": badarság, nem minden nő egyforma, nem kell mindegyiket csépelni.

Szelid sunmalac 2010.05.10. 09:53:46

Nagyon beindultak a kommentek itt, meg el sem tudtam oket olvasni, pedig sok erdekes hozzaszolas van.

Erdekes dolog ez a pofon. Igazabol egyszer utottem meg egyfiut, meg masodikos korunkban, onvedelembol, es akkor is csak egyszer (annyi eleg volt). Volt mar, hogy megutottem volna not 14 evesen, amikor egy bekepzelt picsanak egy taborban nem tetszett a velemenyem (pedig nem is neki mondtam) es szimplan pofon vagott. Annyira meglepodtem, hogy akkor szohoz sem jutottam. De akkor megfogalmazodott bennem a elhatarozas, hogy ilyet soha tobbe nem engedek senkinek! Akar ferfi, akar no! Senkinek!
Nalunk egyebkent sem volt bevett dolog a pofozkodas. Osszes otszor kaptam pofont apamtol eletem alatt, abbol egyetlen egyet nem tartok jogosnak, de mind az otre emlekszunk mindannyian.
Harom hete majdnem utkoztem egy ferfival szalonnasutes kozben, de ott voltak tobben nok es gyerekek es inkabb visszafogtam magam.
Egy-ket honapja egy csajjal vitaztam, aki elkezdett lokdosni, de nem utottem meg akkor sem, mert nem volt pofon. Mire masodszor hozzam ert olna, elkaptam a torkat, kicsit megszoritottam, magamhoz huztam a fejet a tarkojanal fogva es mondtam, hogy hagyjuk ezt abba. Abbahagytuk.
Heves vermersekletunek tartom magam, de felnek verekedni. Egyenrangu vagy ugyesebb fellel azert mert barmelyikunk megserulhet (ebben az esetben ezt valoszinuleg mar o is tudja es valoszinuleg o is kerulne), gyengebbnel mert felek, hogy o megserulhet es van a harmadik kategoria: azok az orultek, akik veznak, jonnek szembe a koruton, vizslatnak mindenfele, kapkodjak a tekintetuket es zavartak. Azoktol felall a szor a hatomon. Kiszamithatatlan, bolond es barmire kepes.
Inkab megvereszem otszor egy 130 kilos ketmeteres allattal, akirol tudom, hogy kurvajol verekszik, mint egy tapasztalatlan nyuzuge orulttel csak egyszer is.

Baratnonel? Ha valaha osszejonnek egy olyan novel, akiben megvan a hajlam a pofozkodasr azon tevhit alapjan, hogy a ferfiak nem utnek meg noket, illetve en sem tennem (bar ketseges, hogy ilyennel jarnek) ha csak egyszer is megprobalna megutni, vagy meg is tenne, talan nem utnek vissza (a fent vazoltak miatt), de elmagyaraznam, ha most visszautnek, nem biztos, hogy felallna es abban a pillanatban szakitanek is vele.

Ennyi a velemenyem errol.

Szelid sunmalac 2010.05.10. 10:24:50

Egyebkent ismertem noket, akik valoban provokalnak. Az ok egyszeru, a biztos gyozelem tudata. Ha nem uti meg a ferfi, hanem lenyeli a dolgot, akkor egy balfasz betahim lesz, teremszetesen a nonek lesz igaza es o gyozott a vitaban. Ha meguti, akkor visszaelt az erejevel es ezert egy balfasz betahim, tehat termeszetesen a no gyozott. Legalabbis gondolja o.

SeaSzilaHawk 2010.05.10. 11:47:11

Juhéééjjjjj.....frisss poszt baszkiiii!!! Thanks Lackókám:D
Mna... egyetértek Lackóval, olyan szinten, hogy megütni nőt undorító. Ellenben egyetértek azzal, hogy van az a helyzet, amikor igenis meg kell... Nos én már ütöttem meg férfit is, nőt is. Nem vagyok büszke rá, sőt szégyellem magam. Na de... most nem akarom leírni a helyzetet, hogy mennyire érdemelték meg vagy mennyire nem, teljesen mind1. Az a lényeg, hogy én tudom, hogy megérdemelték. Az én anyumat volt, hogy apum megverte, szóval mélyen elítélem az ilyen dolgot, de tényleg van az a kiborító, undorító, geci helyzet, amikor megtörténik. Én nem is akarom magam védeni, mert nincs miért... Számtalan helyzetet tudnék felsorolni, amikor nem tettem meg, és számtalant amikor mást leszidtam, illetve másik félt megvédtem...Épp egy órával ezelőtt lettem kioktatva meg leszarozva, mert vettem a bátorságot és volt jó barátomnak megmondtam, hogy nehogy mégegyszer meghalljam, hogy hozzáüt a barátnőjéhez, mert nagy baj lesz, illetve feljelentem....Erre azt kapom a csajtól, aki panaszkodott nekem, hogy én milyen bunkó vagyok, mert most meg be van sértődve rá a barátja...Tessék, szóval most én vagyok a geci, mert megvédtem a jóformán ismeretlent a barátomtól, akiből sohasem néztem volna ki, hogy nőhöz ütne valaha is. Áhhhh... Na mind1.
És igen, abban is van valami, amit Sün írt le, hogy sokszor kiprovokálják az emberből.
Na ennyi, majd ha vmi eszembe jut, akkor megosztom:D

Szelid sunmalac 2010.05.10. 12:51:48

@SeaSzilaHawk: Az ilyen nok azok, akik benne maradnak azokban a kapcsolatokban, amikben verik oket es meg elvezik is.

LyukasBogrács 2010.05.10. 12:53:14

En egyszer kerultem olyan helyzetbe, amikor agressziven hisztizett a (volt) baratnom. (Megjegyzem: velem szemben minden hiszti jogtalan, es oktalan) Miutan lehiggadt, megkert, hogy ha legkozelebb elragadna a hev, nyugodtan vagjam pofon. Az utcan, mindenki szeme lattara.

Tessek, kerem, lehet kommentalni.

Szelid sunmalac 2010.05.10. 13:02:40

@LyukasBogrács: Aztan valaki odamenne hozzad, jol elagyabugyalna, te meg magyarazkodhatnal, hogy "De hat o kerte!!!" Mellesleg ha higgadtan igy gondolja is, egy ujabb hisztirohamnal szarni fog erre...

SeaSzilaHawk 2010.05.10. 13:16:41

@LyukasBogrács: Ez még a jobbik eset. Az lenne rosszabb, ha kérné, és utána azért hisztizne.

LyukasBogrács 2010.05.10. 14:41:03

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: , @SeaSzilaHawk: ,

Mondanom sem kell, hogy a holgy kivansagat nem voltam hajlando megszivlelni. Ez hozzam meltatlan.

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.05.12. 01:26:46

Hát ez megint igen közhelyes lett, ahogy paff az elején megjegyezte. De a témához szólva - számomra egy esetben elképzelhető egy nőt megütni, ha ő üt előbb. na jó, hazudtam, igazából bármilyen olyan helyzetben is, amikor egy férfit, ha komolyan veszélyezteti a testi épségem, ehhez pedig elég támadólag fellépni, mert hülye az, aki megvárja, hogy a másik üssön előbb. Persze ha egy 14 éves részeg hülyegyerek, vagy egy komoly harcértékkel nem rendelkező nő fenyeget, akkor erről szó nincs.

Egyszer ütöttem csak meg egyébként nőt, még 17 éves koromban, amikor egy barátom csaja egy beszólásomért megpróbált tökön térdelni. Kapott egy méretes pofont. Azóta ezt a történetet minden hariasabb kishölgynek elővetezetem, és láss csodát, valahogy senki sem próbálkozott be. Most pl. egy olyan lánnyal randizgatok, aki mindjárt az első alkalommal azzal reagált a szemtelenkedésemre, hogy ő időnként lepofozza a pasikat. Én persze felhívtam a figyelmét, hogy gyakorlatilag esélye sincs megütni, viszont ha nagyon komolyan adja elő, akkor ennek ellenére számíthat a retorzióra. De igazából azt gondolom, hogy verekedős nőkkel és férfiakkal nem szabad együtt maradni. Akik mégis ezt teszik, azok nagyon gyakran elég kemény pszichológiai játszmákat játszanak és maguknak is szakember segítségére van szükségük.

A verekedős pasik gyakran elvert nő nagyrészt maguk sem ártatlanok, maguk is nagyon kemény - igaz pszichológiai - aggressziót követnek el a párjuk ellen. Ez persze nem igazolja a verést, de egyáltalán nem igaz, hogy ártatlanok lennének. Ilyen esetben mindkét fél elviselhetetlenül viselkedik, csak ez más formában manifesztálódik. Normális ember az ilyen helyzetből egyértelműen lelép, még ha nehéznek is tűnik a dolog.

FGSuperman 2010.05.12. 10:49:18

vannak azok a típusú nők akik igénylik a verést:-)
de én az ilyeneket kerülöm

FGSuperman 2010.05.12. 10:50:28

@Mimas: mondjuk a legjobb barát esetén mivel innentől nyilván nem lesz az beleférhet egy hátbarúgás:-)

FGSuperman 2010.05.12. 10:56:21

@Bokortalan Lajtalan: jó szöveg
akkor mindenki börtönben ülne az országban aki meghúzta valakinek a copfját
phasza:-)

FGSuperman 2010.05.12. 10:58:48

@Rékuc: "Amúgy engem egyszer ütött meg férfi, két perccel később már én vittem be a sürgősségire, patakzott a vér a pofájából, három helyen törött el az orra valahogy. "

az nem lehetett férfi
nem csak azért mert megütött, hanem mert így helyben tudtad hagyni:-)

FGSuperman 2010.05.12. 11:15:20

@sorica123: a férfi lehet szociopata, de a nő nem?
mi van?
nyilván ha egy férfi ver ott kell hagyni, de a nők jórésze ezt nem teszi meg - ennyi eszük van, aztán meg sírdogálnak, hogy milyen szar nekik

lehet ha ilyenkor ott hagynák mindig ezeket a figurákat, megváltozna az egész - és kevesebb lenne a családon-kapcsolaton belüli agrsszió

mert ugye ha van egy erőszakos ember aki megver kétnaponta és te nem teszel ellene semmit, akkor mindig meg fog verni

SeaSzilaHawk 2010.05.12. 11:47:24

@FGSuperman: uhhhh.....megy az osztás rendesen....:D

FGSuperman 2010.05.12. 13:53:36

@SeaSzilaHawk: én itt élem ki magam és nem a csajokat verem:-)

csak ma volt időm benézni kimaradt a poszt az életemből eddig

SeaSzilaHawk 2010.05.12. 14:23:25

@FGSuperman: Éld csak, igazából nekem nem volt türelmem ennyi embernek reagálni, de kb én is így osztottam volna:D És hát mostanság nem kell gyakran benézni, mert a Lackónk nem hajlandó napi teendőit megfelelő prioritás szerint végezni: Első az új poszt, 2. az új poszt a 3. ez már senkit sem érdekel.:D:D:D

SeaSzilaHawk 2010.05.12. 14:58:05

@F.Lackó: Eheh eh ehe hehe....na megjött az eltévedt posztíró is:D:D:D

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.05.12. 15:05:30

@SeaSzilaHawk: A tékozló fiú:D

Érik az új poszt már, nyugalomcsigavér :D

SeaSzilaHawk 2010.05.14. 10:30:44

@F.Lackó: Hjajjj, mily jóságos hír ért mint beléptem oly kedvelt blogomba.... már csak egy kérdés forr mélyen lelkemben: MIKORRR BASZKIII MIIIIIKKKKOOOORRRR???????

FGSuperman 2010.05.15. 10:22:34

mi van Lackó?
elromlott az írógéped?

:-)

bagolybagoly 2010.05.15. 23:46:44

Az lehet a gond, hogy a képen a csajnak leszakadt z egyik karja, a csávónak meg három is van.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.05.17. 14:00:03

Erőszakkal nem lehet megoldani semmit. Persze, vannak olyan helyzetek, amikor nehéz higgadtan megközelíteni a dolgokat, de aki nem érdemli meg, azon ne vezessük már le a fölös energiát. Én nőként nem vagyok az erőszak híve, inkább beszéljünk át mindent a partnerrel - melyik félnek mik a sérelmei - aztán ha nem vezet eredményre, akkor búcsút lehet mondani.

Rebelde 2010.09.30. 14:41:18

ki milyen környezetben szocializálódik, aszerint fogja rendezni a dolgokat...nekem a nők megrángatása se fér bele. általánosítani valóban nem lehet, mert kiből mit hoz ki az adott szituáció, milyen konfliktuskezelési módszerei vannak stb.
a pofon, rángatás, hajhúzás stb. nem megoldási módszer, csak egy frusztrált ember tehetetlenségét jelzi

pont a poszt a képmutató, azzal a hozzáállással, hogy "én nem támogatom a nők verését, de van amikor jogos" hát lol

asdfxxx 2011.10.08. 00:12:39

Barátnőm pasija (nő vagyok) több ízben "majdnem" megütötte (és úgy csinált, hogy "nem kell abból nagy ügyet csinálni"). Aztán meg is ütötte (de "nem nagy ügy, többet nem fordul elő" a csaj meg fogadja el, hogy igenis így megy ez. Az erősebb alkalomadtán üti a gyengébbet. Aztán megverte jobban. A végén már veszélyessé vált a dolog.
Telefonált, segítsek, küldjek valakit. Az ismerősöm (szintén nő) volt nálam, aki két harcművészet művelője, + keményen gyúr (lábra is). Vele mentünk (férfi nem volt a közelben, megnyugtatott, hárman csak elintézzük). Egyedül lerúgta, önvédelemből(!)- a pasi feljelentette.
Pedig: az erősebb alkalomadtán lerúgja a gyengébbet, így megy ez. :))

asdfxxx 2011.10.08. 00:17:02

Van amikor jogos a nők megverése? Kb. annyira, mint a férfiak megverése, megkéselése, lelövése, stb. Másik ismerősöm kést állított a barátja hátába, mert így tudott védekezni. Vigyázzatok: egyik rokonom mondott egy okosságot, amikor azzal "hencegtem", hogy számomra nem fontos a bizalom. Én meg tudom védeni magam. Lelkileg főleg! De fizikailag is akár (én is sportolok, és nem számít, ha gyengébb a fiú). Tehát, lényegtelen, milyen "szándékai" vannak, agresszív hajlamú-e, vagy bosszúálló-e? Szóval, mindezt előadtam a rokonomnak, hogy én mekkora nyugalommal élnék akár egy ilyen mellett, mire megkérdezte: de ugye nem aludnál el szívesen mellette? :)

asdfxxx 2011.10.08. 00:24:21

Na szóval: nincs azzal "semmi gond" ha alkalomadtán elcsattan egy pofon (most talán ellentmondásosnak tűnök!)- a dolgok így működnek. Ráadásul kétoldalúan. A verekedő férfit ott lehet hagyni, fel lehet jelenteni (meg lehet- extrém esetben- késelni, vagy álmában "megölni")- ilyet is hallottam. Szóval: elcsattan az a pofon, és a két ember "ütközéséből" kétoldalúan lejön valami. Vagy tűr a nő évekig (sorry- ilyenkor "ez van"), vagy véget vet a kapcsolatnak, vagy védekezik, ahogy tud. Azért a késelés, hasonló extrém eset, de előfordul. Régen is voltak nők, akik eltették láb alól a férjüket (akkoriban még szinte lehetetlen volt a válás- szégyen, megfélemlítés, megfenyegetés, nem lehetett jövedelme, közben ütötte-verte a férje őt, és néha a gyerekeket is... hát megoldotta, ahogy tudta).
Szóval: saját részről, ha verném a gyenge társamat (de nem áll szándékomban) nem aludnék szívesen mellette. Talán tűrné évekig, talán az első alkalom után megkéselne, vagy megmérgezne.
És nem- nem rugaszkodtam el a realitásoktól, vidéken éltem, hallottam egyet s mást.

asdfxxx 2011.10.08. 00:38:33

Belenéztem a kommentekbe, ezen jót nevettem:

"@Rékuc: "Amúgy engem egyszer ütött meg férfi, két perccel később már én vittem be a sürgősségire, patakzott a vér a pofájából, három helyen törött el az orra valahogy. "

az nem lehetett férfi
nem csak azért mert megütött, hanem mert így helyben tudtad hagyni:-)"

Na... megint a nagy "ego". Ha hiszitek, ha nem, elég sok nő van, aki simán meg tud verni átlagos férfiakat. Akkor a férfiak igen kis százaléka "férfi"? A másik: még csak ilyen nőnek sem kell lenni, elég ha temperamentumos, és valamivel jól behúz neki, mikor a másik nem várja.
Ti ebben a világban éltek? Bocs, de realitásérzék hol marad? OK- tisztában vagyok vele, hogy bizonyára nagyon sok gyenge nőt ismertek, de azért minden dolog többszempontú. Aki fel bír emelni egy serpenyőt, az már fejbe... vele a másikat.

Ne a filmekből induljatok ki, amikben Chuk Norris egyedül leszerel elől-hátul tíz harcművészt. :D

Elnézést, ha valakinek a lelkébe tiportam (vagy a "férfiméltóságába"- aminek fogalma nekem néha kicsit nevetséges).

Azzal viszont egyet kell értenem, hogy aki évekig tűr, az ne panaszkodjon. Lépjen valamit (írtam- minden kétoldalú).