Hogyan hódítsuk meg a nőket? 1. Pénz beszél?

 

Úgy gondolom, ez egy örök téma. Tényleg évezredek óta keressük, kutatjuk a legnyerőbb csajozási módszereket, mégis 2011-ben még mindig ez a férfiak egyik legnagyobb problémája. Egyszerűen nem tudjuk hogyan nyissunk egy nő felé, miket mondjunk neki, hogyan viselkedjünk stb. Szerintem az egész témakört sokan túlmisztifikálják. Különböző tréningekre, meg felkészítésekre fizetnek elő, előre megírt szövegeket tanulnak be, és szituációs feladatokat játszanak el. Mintha évről évre egyre nagyobb gondot okozna ez a dolog. Megmondom őszintén, nem szeretem a dolgokat beskatulyázni, éppen ezért nem gondolom, hogy van kifejezetten egy csodarecept a nők meghódítására, viszont vannak olyan alapvető dolgok amikre, ha odafigyelünk biztosan nagyobb sikerrel fogunk járni. Ezt a témát fontosságához híven több részre fogom osztani, és majd együtt talán megtaláljuk a választ a nagy kérdésre is. Az első nagyon fontos momentum a pénz…
 
A legtöbb férfi azt hiszi, hogy pénzzel minden nőt megkaphat. Ezzel így nem értek egyet, viszont a fordított eset, „Ha nincs pénzed, akkor nincs nő sem.” már inkább igaz. A két dolog között ugyanis van különbség. Természetesen vannak olyan csajok, akik az anyagiakra mennek, de legyünk pozitívak, és egyébként is, a címben az áll, hogy „Hogyan hódítsuk meg a nőket?” szóval a ribancokat most zárjuk ki. Akit az ilyen csajok érdekelnek, nem kell foglalkoznia a hódítással. Tudja ő nagyon jól, hogy elég, ha megpörgeti az audi kulcsot. Szóval nézzük az igazi nőket. Az életkorról a későbbiekben fogok írni, de annyit fontos ennél a résznél megjegyeznünk, hogy kortól függően mások az elvárások. Alapvetően annyi a dolog lényege, hogy minél idősebbek vagyunk, illetve minél idősebb nővel kezdünk, annál több mindent kell tudnunk felmutatni. A probléma az, hogy lassan de biztosan tendálunk afelé, hogy az életkor már nem számít. Szóval természetes, hogy egy negyven éves kétgyermekes anyának fontos az, hogy a kiszemelt úrnak bizony legyen állása, meg persze lakása is. Logikus, hogy ennyi idősen nem szeretne egy naplopó hapsival lenni, aki még ráadásul az anyjával lakik. Aztán ide tartozik még, hogy legyen autója is. Nem kell luxusjárgány, de azért valami legyen. Ide-oda menni kell, orvoshoz, boltba, suliba, dolgozni, ügyet intézni, bármi van ne a buszra kelljen várni. Ez teljesen érthető, hiszen valószínűleg nem csak azért várja el ezeket a férfitól, mert úgy gondolja ennyi idősen egy igazi férfinek már el kellett érnie, hanem mert nő létére ő már elérte, akkor álmai hercegének ez a minimum. Nincs is ezzel semmi gond. Viszont ez nem azt jelenti, hogy pénzzel már bárki megkaphatja őt. Egész egyszerűen a nőknek egy bizonyos életkor után nagyon fontos az anyagi biztonság. A gond ott kezdődik, hogy az a bizonyos életkor egyre inkább csökken. Szóval most valahol ott tartunk, ha 25 évesen nincs saját kocsid, meg házad, az ciki. Mondjuk azért azt megnézném, hány olyan srác van, aki suli elvégzése után, legális munkahellyel, segítség nélkül összespórol magának egy kocsira, meg egy lakásra 25 éves koráig. Persze biztos van ilyen is, de azért ez ne legyen már alap. Sok olyan ismerősöm van, aki rendesen dolgozik minden nap már legalább 20 éve, és mégis 60 éves koráig fogja fizetni a hitelt a 15 milliós lakására. Na sajnos ez a valóság.
 
Tényleg, ha nem kifejezetten ribancokkal akarunk kavarni, akkor felejtsük már el ezt a „pénzes vagyok, zsírverda, nem bér pecó” dolgot, mert nem ez a fontos a csajoknak. Mi tukmáljuk beléjük, de olyan szinten, hogy tényleg elhiszik már, hogy ezek alapvető dolgok. Persze jól tud esni a barátnődnek, ha elviszed wellnessezni, meg ilyen-olyan ajándékot veszel neki stb., de hidd el, hogy nem ez miatt van veled, illetve nem ezek miatt fog úgy rád nézni az első randin, és úgy szeretkezni veled, mint még senki mással.. Egyébként is, aki úgy van vele, hogy tudja, csak a pénz miatt vannak vele a nők, mennyire érzi magát egyáltalán férfinak? Szóval tényleg fontos a pénz, meg az anyagi háttér, de a nők nem a pénzbe lesznek szerelmesek, az már biztos. Persze inkább legyen pénzed, mint nem, de ez még nem azt jelenti, hogy ezzel kérkedni kellene. Ha egy igazán jó csaj meglát egy pasit, akiről sugárzik, hogy azt hiszi, pénzért mindent megkaphat, csak mosolyog egyet magában, és reménykedik benne, hogy a srác nem fog odamenni hozzá. Ezek a nők nem csak a buta pasikat nem szeretik, de elsődlegesnek sem az anyagiakat tartják. Nekik sokkal fontosabb egy helyes mosoly, megnyerő külső, stílus, kedves arc, szimpatikus megjelenés, hogy meggyőzze őket abban, hogy leüljenek a pasival beszélgetni. Sajnos egyre kevesebb ilyen lány van, és hajlamosak vagyunk ezt kifejezetten a nőkre fogni, pedig mi is ugyanolyan hibásak vagyunk. A kérdés az, hogy a csajoknak nőnek egyre inkább az elvárásaik, és mi alkalmazkodunk az anyagias hozzáállásukhoz, vagy kifejezetten mi adjuk alájuk a lovat és hitetjük el velük, hogy a pénz a fontos? Nem tudom, az viszont biztos, hogy nagyon rossz felé haladunk, és ez nem csak a párkapcsolatokra igaz sajnos. Nem kezdek bele a médiafikázásba, meg a fogyasztói társadalom megvezetésébe, de szívem szerint, erről is írnék egy külön blogot…
 
Összességében azt ajánlanám a férfiaknak, hogy ne mindenáron az egyre több pénz megszerzése mozgasson titeket, főleg ne azért, hogy megkaphassátok az igazán jó csajokat. Persze nem azt mondom, hogy nem fontos a pénz, dehogyisnem fontos… A mai világban nemigen tudunk létezni nélküle, viszont a lényeg az, hogy az anyagiak legyen egy mellékes dolog. Aztán persze a párkapcsolatban már több szerepe lesz, de bele sem merek gondolni milyen kapcsolat lesz abból, ahol már a hódítás résznél is a pénznek van a legnagyobb szerepe. Azért erre figyeljünk már oda.. Nem kell vele dicsekedni, meg versengeni, kinek van több. Ez a csajoknál tényleg nem nyerő, ráadásul az arra hajlamos lányok is tévhitben fognak élni emiatt. Próbáljunk inkább a fontosabb dolgokra koncentrálni, mint a kedvesség, őszinteség, stb. az első randin. Ahelyett, hogy kocsi kulcs lóbálás közben a másik kezetekkel a pólótokat tűrögetnétek, hogy jobban látszódjon az ármáni öv, inkább törekedjetek arra, hogy tudjatok pár összeszedett, értelmes mondatot váltani a kiszemelt csajjal. Ha nem játszod túl magad, és őszinte leszel, akkor valószínűleg többet elérsz vele, mintha húszezreseket számolgatnál az orra előtt…

 
F.Lackó 118 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokrol.blog.hu/api/trackback/id/tr232667802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joe69 2011.02.21. 20:21:07

@díva naíva:
Jajj, már megint a régi nóta, ha valami nem tetszik, máris a másik fél komplexusaira kell fogni. Én ezt tapasztaltam, láttam, te azt. Az élet nem fekete - fehér. Azonkívül azt is megértem, hogy mindenki ösztönösen a hozzá hasonló helyzetben lévőket védi, hiszen ha valaki negatívumokat állít róluk, mert ilyet is látott, akkor magára veszi. De azért ennyire nem kéne. Ez is komplexus, nem ?

zuffo 2011.02.21. 22:41:28

@Enchantée: no de miért? kíváncsi lettem volna, föleg így hogy még célozgatsz is rá. engem se öltek meg..

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.22. 07:09:33

@zuffo: Ismerős vagyok errefelé, ha nem is sűrűn szólalok meg. :)
Nézd, egyedülálló anyuka vagyok, ezzel már sokat elmondtam, és Dívával úgymond ikertesók vagyunk. :))) Csak én még egyedül élek, mert nem találtam meg azt az egyet, aki elfogad minket. És engem kifejezetten feszélyez a pénz, ha a másiknak sokkal többje van, mint nekem. Megvan mindenem, amire szükségem van. Ja, és sosem wellnesseltem még, se pasival, sem egyedül! :)))

díva naíva 2011.02.22. 08:17:36

@Joe69: Azt hiszem emberi reakció, ha az általam érintett réteget általánosan leanyázod, akkor érintettnek érzem magam... Ez nem komplexus... sok mindenem van, na komplexusom, az sosem volt... Minden rétegről el lehet mondani, hogy vannak különböző típusú emberek, ezzel nincs baj, de ne általánosítsuk már az általam érintett réteget, mert igen, azt személyes sértésnek veszem... a fenti megnyilvánulásod szerint nincs eszem, mert gyerektelen pasival kezdtem...

díva naíva 2011.02.22. 08:20:55

Másrészt, hogy a poszthoz is érdemben hozzászóljak,
ezt tanácsolnám elvált férfinak:
soha ne szidd az exed, annál visszataszítóbb nincs, ha kell az új csaj, beszélj az exről semlegesen...
a magabiztos, jól szituáltnak:
mutass némi törődést a kiszemelt hölgy iránt, ha értelmes nő kell, aki partner a kapcsolatban, ha ribanc, nyugodtan szajkózd, mekkora ász vagy és mennyi mindent elértél...
a komplexusokkal teli pasinak:
ne váltogasd a stílusodat percenként, gondolkodj el magadban, ki vagy és mit szeretnél és ehhez tartsd magad...

aki hosszútávú kapcsolatot tervez, elsősorban legyen önmaga, előbb utóbb úgyis kibukik, hogy csak szerepet játszott, ha próbál más lenni...

zuffo 2011.02.22. 08:50:25

@Enchantée: tudom hogy jársz erre, sőt másfele is olvastalak már. csak érdekelt, hogy már válaszoltál aztán kitörölted, mi lehetett benne?
mi baj a wellnessel? én már voltam-bár egyedül még nem- ez baj?:-))))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.22. 09:15:05

@zuffo: Csak kiadtam a pillanatnyi dühömet, ennyi elég is volt. :) (Na, jó, este még füstölögtem egy sort nyilvánosan.)
A cikkel egyébként nincs semmi bajom, csak a magam példájából kiindulva voltak gondolataim.
Semmi baj a wellnessel, csak eddig nem volt rá keretem, hívni meg nem hívtak, ezért maradt ki, de remekül elélek nélküle is! ;) És ha szigorúan vesszük, akkor szaunázni például megyek egyedül is, az is lehet wellness, mert jól esik, és a nyaralás is egyfajta wellness, nem? :)))

zuffo 2011.02.22. 09:48:27

@Enchantée: nem szeretek egyedül menni még szaunázni se....bár egyszer-kétszer jól esett csak magam.
füstölög?:-) vulkán szökött kitörés elött és után:-) szóval kerülnélek ilyenkor:-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.22. 09:56:43

@zuffo: Én sem azért megyek egyedül szaunázni, mert szeretek, csak jobb híján. :)
Hát füstölgéskor jobb is elkerülni engem, mert maradandó károsodást okozok! ;) Bár erre képes vagyok "normál" helyzetben is...

Visszatérve a posztra (mielőtt Lackó kitilt az offolásért): őszinteség tényleg nem árt, de ahhoz nem ragaszkodom, hogy a pasinak autója is legyen, ellenben előny, ha nem anyukával él, hanem legalább albérletet fenn tud tartani. Ja, és nem sértődöm meg, ha a saját fogyasztásomat nekem kell fizetnem... Arra mindig is büszke voltam, hogy SOHA nem tartottak el. :)

zuffo 2011.02.22. 10:16:48

@Enchantée: nem dohányzom, nem bírom a füstöt:-)nem rég szoktam le:-)
bizonyos kor után szerintem ciki szülökkel élni. legyen mindenkiben egy kis önállóság. sok mindent meg lehet tanulni ami késöbb jól jön.
az nem eltartás, ha a társ besegít a költségekbe, mert megteheti.
öreg vagyok. akit meghívok vacsizni, randizni, attól nem várom el, hogy fizesse a részét. én hívtam én vendégem...,

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.22. 10:25:25

@zuffo: Hehehe, látom utánajártál a füstölgésemnek. ;)
A besegítés az más dolog, mindig is közös kasszán voltam, hol én kerestem többet, hol a párom, nem ezen múlott, ami már a múlt...

r0ckstar 2011.02.22. 10:28:13

nézd meg ezt a videót, szerintem eléggé egyértelmű:

www.youtube.com/watch?v=e8EXVbMu2GA

zuffo 2011.02.22. 10:45:33

@r0ckstar: azt hiszem nekem írtad. felvilágosítalak fölöslegesen. nem nézem meg. nem érdekel. tudod mennyi idős vagyok? hidd el el tudom dönteni mit nézek és olvasok el, sőt azt is mit csináljak. megnéztem a lapot, amikor itt osztottad az észt elöször, de minek.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2011.02.22. 12:44:50

@r0ckstar: Bocs, ehhez muszáj írnom. Lehetne inkább ez a címe: "Hogyan vegyél hülyére egy buta lányt, és csikard ki belőle a számát?"

1. Én személy szerint kihagytam volna a kedvenc színem dumát, meg a mondj magadról 3 tulajdonságot.

2. Milyen jogon kéri egy ismeretlent, hogy mondjon magáról 3 belső tulajdonságot? Egy normális csaj röhögött volna egyet, és otthagyja a francba ezt a lúzert.

4. Ha külsőre bejössz a csajnak, és van hozzá egy normális stílusod, plusz őszinte humorod, és elég laza vagy csak úgy beszélgetésbe elegyedni, akkor erre bárki képes. A csaj oda fogja adni a számát.

Nem értem mi ebben a nagy cucc, miért kel dicsőíteni ezt a srácot, aki ráadásul még szarul is csinálja..

Felidegesítenek az ilyen csajozásos linkek :)

Joe69 2011.02.22. 17:26:07

@díva naíva:
Dícséretes, hogy nem felelsz meg az általam tapasztaltaknak:)) viszont legalább nem is a meglévő pozíciód-helyzeted stabilizásáért harcolsz foggal-körömmel..

Joe69 2011.02.22. 17:29:03

@F.Lackó:
Ezzel egyetértek, Mek(sz)kmester embere hiába fog szidni, én is kamunak tartom és gáznak a videót. Jó, mondjuk lehet, hogy valaki ezt csinálja, és mondjuk 20-ból 1 esetben nem hajtják el a búbánatos f..ba, de kinek van erre ideje, energiája ?..

díva naíva 2011.02.22. 18:51:30

@Joe69: aztán mégis Te ezt honnan akarod tudni? van neked fogalmad, hogy én miért harcolok? nincs. tehát maradj mély csendben és ne személyeskedj...

Asidotus 2011.02.25. 17:46:49

No, nézzük:
Mi a férfi dolga?
1. Gyereknemzés
2. Gyerek fölnevelése
Az első pont tisztán biológiai - ösztöni szinten leírható vonzalmak alapján alakulhat ki. Tudományos kutatásokkal leírható, hogy milyen megjelenésű srácok a vonzóak a nők számára (mint ahogy fordítva, a női szépség is leírható). Emellé társul még a génkészletünk egy bizonyos szintű különbözősége, hogy egészséges, genetikailag változatos legyen a gyermek.
Ha ilyen egyszerű lenne, akkor csak az alfahímek párosodnának. DE!
Az embergyereket föl is kell nevelni, ami erősen hosszadalmas, nehéz feladat. Ezért a nőnek olyan társat kell találnia, aki mellette marad hosszú éveken át. És itt lép be a képbe a "rendes" srác. Mivel a fiatal lányok még nincsenek annyira képben, ezért jellmzőbb rájuk, hogy a poszterek sztárjaiért rajonganak, majd 30 éves korukban azt mondják, hogy:"Ő, az egy büdös bunkó!", mert megismerik az illetőt (mégha csak a bulvár médiából, de élettapasztalatuk alapján elég sok mindent le tudnak már szűrni).
Ezért vágynak olyan férfira, akivel jól érzik magukat, mert együtt kell lenniük sokáig.
A pénz ott lép be a képbe, hogy olyan férfi kell, aki elő tudja teremteni az erőforrásokat, és meg is osztja azokat. Egy sikeres férfi sokszor azért sikeres, mert olyan tulajdonságai vannak (intelligencia, akaraterő, teherbírás, stb.). Ezek részben örökölhetőek, ami megintcsak fontos a gyerek miatt, másrészt, akármi lesz, aki egyszer meg tudta teremteni, az meg tudja teremteni még egyszer is.

(Apró megjegyzés a biológiai - ösztön szintre:
vizsgálattal kimutatták, hogy a peteérés külnöböző ciklusaiban eltérő jellegű férfiakat tartottak vonzóbbnak a nők. Peteéréskor, amikor legesélyesebb a teherbeesés, nagyobb pontszámokat kaptak azok a srácok, akik "macsó" jellegűek voltak, míg a ciklus másik szakaszán meg az inkább szelídebb, kevésbé maszkulin fiúk jobb értékelést kaptak.)

zuffo 2011.02.25. 18:26:06

@Nűnű: hu .... még olvasom és gondolkozom a dolgon. szerintem elsöre nem írtál vadakat csak kevered a hódítást és a kapcsolatot. nem mindegy, hogy partnert keresel, vagy gyereket akarsz.nem egy időben futó folyamatok....szerepek hát...hagy jöjjek vissza még, dolgozni is kell.-)

Asidotus 2011.02.25. 19:16:09

@zuffo:
olyat is mondtak valamelyik műsorban, hogy az apa jelenléte a gyereknevelésben a gyerek 4-5 éves koráig elengedhetetlen, onnantól már a közösség is átveheti a szerepet. Emiatt nem véletlen, hogy kb. 5-7 év után egy mély hullámvölgybe kerül.
Az még nem tisztázott (legalábbis én lemaradtam róla), hogy ez azt jelentené-e, hogy az adott nő több férfitől szeretne-e gyereket. Ez utóbbi esetén több genetikai változatosság jön létre.

Joe69 2011.02.25. 19:43:44

@zuffo:
Nagyon sok helyen leírták ezt, jó magam is tettem. Azzal a cinikus, de valósnak tűnő megjegyzéssel, hogy sok nő azért fel tudja oldani a rossz fiú-jó gének, unalmas jó fiú-nemannyira jónak tűnő gének ellentmondást: a házasságban született gyerekek állítólag 10-15%-ban nem a férjtől vannak:))

nojami 2011.02.26. 23:41:40

Eszembe jutott erről a post-ról egy pasi, aki 17 évvel idősebb nálam és totálisan meg van róla győződve, hogy az én -meg a nálam is fiatalabb korosztály a hozzá való. Na, és persze nem a pénzéért,- ami amúgy nem kevés van neki-, hanem a két szép szeméért :D! Alig bírtam levakarni, mert az istennek nem értette meg, hogy bármennyi pénze van, az anyakönyvi kivonata a problémám és nem szenvedek apakomplexusban.De mégis valamiért abban a hitben él, és annyira naiv???, hogy nem tudja elhinni, a pénze vonzó a huszonéves lányoknak, nem más! Ez a való világ! 10-ből min.7-8 nő nem közölte volna vele, hogy tekergesse össze a pénzét és "helyezze el a hátsó felében"!

Joe69 2011.02.27. 21:49:13

@nojami:
Ebben a sztoriban tényleg az lenne a visszatetsző, ha az idősebb pasi tényleg a pénzével meg villantással nyomulna. De az sem kevésbé szimpi - és értelmes - amikor születési anyakönyvi kivonat-komplexusa van egyeseknek. Egy 17 évvel idősebb pasival szemben meg nincs sok értelme apakomplexusról beszélni, mert normál körülmények között ennyi idős korában még messze nem lesz apa egy normális férfi, na jó, egyes nemzetiségeket leszámítva. Az apakomplexus az lenne, ha még ennél is idősebb nős férfi szeretőjeként fungálnál évekig, mert az apakomplexus lényege, hogy csak a második vagy az "anya" (feleség) mögött.

Leírtam sokszor, de csak ismételni tudom, ez a korkülönbség-mizéria kortól rettegő 30 feletti nők sajátja, akik már csak negatív számokkal jellemezhető korkülönbséggel hajlandók pasit összeszedni -az eredmény adja magát..

A huszonévesek jelentős része meg nyilván számításból jön össze negyvenesekkel,de azért is,mert a saját korosztálybéli pasik rettenetesen éretlenek. Függ a dolog a familiáris hatásoktól is. Ott, ahol a szülők +20 év körül idősebbek a lányuknál, kevéssé tolerálják a nagy korkülönbségű kapcsolatot, mint ahol pl. a leányzó az apa második, netán harmadik házasságából származó "eresztés", az apa jóval idősebb, és jóval idősebb féltesói vannak.

nojami 2011.02.27. 22:07:05

Jó lenne, ha nem általánosítanál!!! Én pl. nem ismerkedem nálam fiatalabbakkal sem.Sőt, az ismeretségi köröm ezen korosztályába tartozókra sem jellemző, hogy discóba ugráló apuci kocsijával furikázó hülyegyerekeket vakarásszanak fel maguknak. Vagy max. szexre, egy éjszakára :) Nem fóbiám a mínusz, sőt, nem tudom, milyen végzettséged van, mivel foglalkozol, de felhívnám a figyelmedet néhány szociológiai kutatásra, ami egyáltalán nem ezt erősíti meg. Max azon önbizalomhiányos nőknél, akik el akarják hitetni a világgal, hogy nem 33, hanem 26-27 évesek. +3-+5 év az ideális, minden szempontból, és nekem ez nem is szokott problémát okozni. Azért ha valaki nagyjából némileg értelmesen gondolkodik, a generációs különbségeket szeretné kihagyni a kapcsolatából. És szerintem kurva sok a 17 év korkülönbség, bár biztos vagyok benne, hogy egy 50-es pasinak jobban áll a farka egy 30-as szexualitása csúcsát élő nőre, meg talán ha valaki jól tartja magát, azzal lehet villogni is, de én meg eü-ben dolgozom és a löttyedt seggtől feláll a nem létező szőr is rajtam. Tartsa bármily jól magát egy 50 éves férfi, akkor is annyi! Nálam a 40-en a max, jelenleg. Az 50-es pasik meg kapirgáljanak ott, ahová valók!!!

nojami 2011.02.27. 22:14:08

Ja, az apakomplexus jelentésének talán utána kellene nézni, mit is jelent. Mielőtt baromságot publikálsz... mert semmi köze hozzá, hogy ki után,előtt szerepel a nő pasi mellett. A kor a lényeg, pontos meghatározása nincs, hogy mennyi, de akár már 15-20-25, ill. ennél nagyobb korkülönbségeket esetén használják a kifejezést. A gyökere az apa-lánya kapcsolatra vezethető vissza, gyermekkorban... Vagyis úgymond a nő keresi azt a fajta biztonságot, védelmet, amit talán nem kapott meg az apjától, akár azért, mert lezáratlan konfliktusa van az apjával. stb.stb. Régen volt az a pszichológia szigorlat...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.02.28. 14:02:15

@díva naíva: Köszi. Ezt már én is régóta szerettem volna. :)

PUJA-tanfolyam, már itt is????
Sírok!:D Vannak videók, ahogy Siófokon szedik fel a discóból saturészegen kitántorgó ribancokat, és úgy tüntetik fel, hogy micsoda machok, amiért 5 percen belül lesmárolja őket a liba (aki konkrétan bármely arra járóval megcsinálta volna ugyanezt)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.02.28. 14:07:33

Lackó összezavartál.
Nem bírom a naplopókat, élből kerülöm azokat, akiknek büdös a munka. Ebből ítélve 40-es vagyok.... :/
Közben meg azt szeretném ha közösen szednénk össze az élethez szükséges kellékeket (lakás, kocsi, juhászkutya) Valamiért tudatalatt irtózom attól, hogy csak úgy beköltözzek a kész, szépen berendezett kalitkába. De ez meg a te olvasatodban a huszasokra nem jellemző. Most AKKOR HÁNY ÉVES VAGYOK?????

Vagy tudathasadásom van? o.O

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.02.28. 14:12:42

@F.Lackó:
Á, én már rájöttem furkókám titkára. Ő is csak 1 mázlista, aki időben kitalált valami olyat, amivel roppant kevés erőfeszítéssel iszonyat nagy lóvét tud kicsikarni hiszékeny emberekből.

Joe69 2011.02.28. 15:39:09

@nojami:
Nem akarok szakmai vitákat kezdeni, de neked is régen volt a szigorlatod, az apakomplexus pedig nemcsak a korkülönbségről szól, hanem a másodlagos helyzetről is, régen olvastad Freudot. És mivel én is eü. dolgozó vagyok, én is látok nap mint nap szottyadt ezt azt , fiatalt és öreget egyaránt. (Oppá, hogy jön ez ide, kolléganő ?) Amúgy pedig a Cosmo már +2 évnél többet sem tartja elfogadhatónak :))

A szociológiáról meg annyit, olvasd Kopp Máriát, vajon a hozzád hasonló szexualitásuk csúcsán lévő korai harmincasok közül sokan miért tartanak ott, ahol. Önhibájukon kívül, de megkockáztatom, sokan önhibájukból. Esetleg a nagyarcuk miatt.

nojami 2011.02.28. 16:54:18

@Joe69:
:DDDD
Lehet... De miért általánosítasz folyamatosan? Nem olvasok Cosmopolitant :DDD és egyéb olyan újságot sem, ami majd jól megmondja, mi a tuti :))) Az a pasi akarta nekem megmagyarázni, hogy melyik korosztály kihez illik, aki a saját malmára szerette volna hajtani a vizet. No comment :D! Én is megmagyarázok bárkinek bármit, ha magamnak akarok jót!

Nos, miből gondolod, hogy az éppen egyedül álló és élő 30-asok mind-mind ugyanazért vannak éppen abban a szituációban? Miért közlöd tényként, hogy elcseszték az éveiket, vagy épp karriert építettek stb?
Talán egyedülálló 30-as szingli nő vagy? :D
Úgy véled, dögöljön meg, aki elmúlt 30, mert már úgyse kell senkinek,aki neki is kellene, meg kínlódik, meg szenved és vadászik és pánikol, hogy ketyeg a biológiai órája?
Nem, nem állítom, hogy én qrva jól érzem magam egyedül, de rosszul sem. Sőt, talán van arcom is :(, és megkockáztatom, hogy mindent magamnak köszönhetek. De talán csak azért, mert azt vallom, az adott szituációt, amiben benne van az ember, senki másnak nem köszönheti meg, csak önmagának!
És megmaradok annál az elvemnél, hogy van, akit hozzám valónak érzek, van, akit meg nem, és ha az a sorsa az embernek, hogy egyedül marad, mert nem talál senkit, annak is biztos megvan a maga oka!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.02.28. 17:31:03

"Az a pasi akarta nekem megmagyarázni, hogy melyik korosztály kihez illik, aki a saját malmára szerette volna hajtani a vizet."

Basszus! Ilyennel már én is összefutottam! Hát az a fej, amit vágnak, mikor leesik, hogy nem bírják belemagyarázni a másikba a szövegüket. Priceless!

díva naíva 2011.02.28. 20:01:15

@nojami: köszönjük a hozzászólást :)
@neccharisnyás útonálló: és még egy harmincas csaj :)
@Joe69: nos jó, akkor hogy is van ez? ide csak a kivételek járnak? a nagy tömegek itt nem nyilvánulnak meg vagy hogy? :D mindjárt 3 csaj, aki homlok egyenest mást állít az érintett korcsoportból, mint a te mondva csinált statisztikáid? hát ezt bebuktad :)

nojami 2011.02.28. 20:13:44

@neccharisnyás útonálló:
Hát volt érdekes arcvágás és volt kínlódás. Már mms-ben jöttek az üzenetek, mert sms-ként nem fért bele a sok-sok meggyőzés. Szánalmassá vált egy idő után. A végén már vagdalózott, hogy én vegyem tudomásul, neki 30-as barátnője lesz, és nem a pénzéért stbstb. Mintha amúgy ez engem érdekelne. Ha azt hiszi, egy szép nő azért áll vele szóba, mert olyan vonzó, hát lehet, a pénztárcája mindenképpen.

nojami 2011.02.28. 20:36:38

@díva naíva:
Valamiért felmegy a pumpa bennem ettől a témától. Főleg az általánosítástól. Miért hiszi valaki azt, hogy én a fenekem vakarásztam és vígan keféltem mindenfelé eddig, aztán most meg kapkodok a világba férj után??? Talán lehetnék elvált is, mert mondjuk úgy alakult. És lehetnék meddő is, mert sajnos van az életben ilyen is. Sok-sok minden van, ami miatt az ember feleszmél, hogy hoppá, most egyedül van. De attól még nem kell magát sírba pakolni bánatában :D. Azokat meg őszintén tudom sajnálni, akik belemenekülnek bárkivel egy kapcsolatba, csak hogy legyen... Gondoljon az ember abba bele, hogy mondjuk belemászok egy 50 évessel egy kapcsolatba, eltelik 20 év... Had ne vázoljam már fel! Lehet, hogy a férfiak később érnek, idézőjelben, de azért ennyire nem :D!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.02.28. 20:47:10

@díva naíva: Hát itt jön a bazi nagy ellentmondás, mert ha 30-as, akkor max. agyban. De hun szereztem én annyi tapasztalatot, hogy agyban már ennyi idős legyek? Nagy talány ez.

@nojami: És az volt már hány fiatal 30as ELVÁLT PASI mászkál ebben a világban, gyerekkel?
Mert 3-4-et kapásból tudok. Gyerek az anyjánál, ő meg úgy van. És szív.
De baxtassuk a nőket, hogy miért is vannak egyedül még 30-as éveikben is.

Joe69 2011.02.28. 23:10:09

Üdv a nagy csapatnak itt felettem:)) Nem csalódtam bennetek. Díva azt írja, hogy éppen ti nem feleltek meg az általam jellemezni vélt sztereotíp képnek. Pedig dehogynem. A reakcióitokat kottázni lehetne.

33 év körüli hamvas tini "kolléganő" azon őrjöng, hogy egy 50 éves vén fasz pederaszta mer megpróbálni berondítani ártatlan fiatalságába . Ha úgy teszi, ahogy írja, a pasi tényleg hülye - én mondjuk még egy mms-t nem küldtem életemben azért, hogy ezzel vonzóvá próbáljak válni egy nőnél, erőlködni meg aztán tényleg nem.. Viszont nem is ez a kolléganő fő baja, hanem az, hogy az általa optimálisnak vélt +-3 éves sávból egy doki sem hajlandó ránézni. Például azért nem, mert aki még szabad, az - bocsi - a huszonéves , nála ropogósabb kolleganőket szedi fel. Bizony, az a fránya kor..

Bocs, de ezzel tartoztam azért, mert gyalázták az én korosztályomat..

Ma estére ennyit a komplexusokról, amelyek persze, tudom, nektek nincsenek:)

nojami 2011.03.01. 16:10:36

@Joe69:
Jééé, Te 50-es pasi vagy :D. Hát, akkor totál tisztává lett a kép :)))
Nem gyalázom a korosztályodat, csupán elgondolkodtató, hogy vajon mire becsüli az a férfi a nőket, aki kijelenti, hogy a 40-es nők nem tetszenek neki, mert öregek!!!! De 50 évesen Ő bezzeg nem... És felháborítónak tartja, hogy nem ugrok az ágyába, mert én mit képzelek magamról, holott én is csak azt mondtam,amit ő. Neki öreg a 40-es nő, nekem meg öreg az 50-es pasi, mert nem tetszenek, nem bizsereg bele a bugyim :D!
Egyébiránt miért gondolja egy férfi, hogy neki JÁR egy jóval fiatalabb nő?
Ajánlom szíves figyelmedbe az adatlapomat az indán. Nincs problémám a pártalálással, hidd el. A sport csodákra képes egy nőnél 33 évesen is :DDD

zuffo 2011.03.01. 16:37:27

@nojami: ne is gyalázz minket 40+ korosztályt:-) nekem a nőkben soha nem a koruk érdekelt, annyi minden más van bennük és bennünk, ami sokkal, de sokkal érdekesebb.nekem nem öreg a 40 éves nö, miért lenne? de 30 alatti sem zavar, egyszerüen ez a huszadrangú dolog.nincs azzal semmi gond, hogy te nem vágysz ötvenes pasira, mert nem jönnek be neked, ennyi. az hogy kinek az ágyába ugrasz bele, viszont teljesen a te dolgod. randin nálad személyivel kell megjelenni?:-)nem jár senkinek a jóval fiatalabb, de ez igaz nökre is ugye?:-)megnéztelek indán és másutt is, igazad van nem lesz gondod a pártalálással. nem hízelegtem.

bagolybagoly 2011.03.01. 16:40:28

@nojami: Oh, hogy te is hogyan lettél, ilyen szemét vérszívóvámpír, korfóbiás, rettegő, törtetőkarierista, elvirágzott szingli. Hogy még egy ötven éves pasi sem kell, potom 17 év korkülönbséggel! Hát semmi se nem jó nektek, mert mindig csak az elvált/házas/külföldi/pénzes/fiatalabb pasikon jár az eszetek!

Joe69 2011.03.01. 16:57:14

@nojami:
Mint írtam, én is marhának tartom azt a kollégát, aki így viselkedik. De mit mondjak azokról a 30-48 körüli nőhalmazról, akiket megismertem mostanában, és elkeseredetten kínlódnak mind náluk jóval fiatalabb pasikkal, a harmincasok például szigorúan huszonévesekkel, persze bebukják, főleg a harmincasok, akik ugye vmi komolyat is szeretnének egyik énjükkel (a másikkal persze rettegnek az elkötelezettségtől, azért csinálják). Meg persze azért is, mert a velük egykorú pasik a huszonévesekre buknak:))

Jelzem, ez nem kinézet kérdése, mind kiváló a kategóriájában (én nem néztem meg a kolléganőt most), persze én sem panaszkodom, nem szottyadt a...:), bizony !Azóta sem, hogy a minap elértem azt a bizonyos kort, amitől harmincas kislányok vén szarnak minősítenek így látatlanul..

Viszont emiatt futok most egyszerre egy 24 éves meg egy 57 éves nővel, egyikre sem bukom, a fiatalabbra sem, de ezek jönnek be, és ez valahogy nem normális igazán. A köztes korosztályban csak ezek a nagyarcú szinglik vannak...

nojami 2011.03.01. 17:02:22

@zuffo:
Hát, azért az ember kora némiképpen látszik, nem kell hozzá személyi :DDD
Pár évvel fiatalabbnak, idősebbnek bárki tűnhet. Egyszerűen vagy tetszik valaki, vagy nem, az, hogy aztán működik e valami, vagy nem, már más kérdés.
@bagolybagoly:
Nem vagyok korfóbiás. Huszonévesen a harminc felé járó pasik tetszettek, most a 40 felé, 40 évesen meg majd az 50-esek.
Nem rettegek. Ha lesz gyerekem, lesz, ha nem, nem. Valahogy nem hiányzik, de ha lenne kiért, nem mondanék nemet.
Hogy törtetnék, hát, a magyar egészségügyben aztán marhára lehet törtetni és karriert csinálni :D.
El sem virágoztam még, vagy szerinted azért lassan rendeljek koporsót :DDD?
Hát, potom 10 év korkülönbséggel éltem valaki mellett 5 évet, halál unalomban. Pedig vidáman voltunk, csak ő már otthon szeretett, én meg még nem!
Ja, persze, lehet olyat keresni, akivel közös az érdeklődési kör, stb., de ami később jön, arra nem vágyom.
Ja, és ha a pénz érdekelne, szerinted nem abban a merciben üldögéltem volna ma hazafelé, amit az a bizonyos 50 éves vezet :D?
De persze magyarázzátok bele a 30-as nőkbe, hogy ott rohadjanak meg, ahol vannak, mert elvirágoztak, meg úgyse találnak már olyan pasit, akit szeretnének... Hát, tudod, akkor inkább egyedül éldegélek és eljátszom a vibrátoraimmal, mint kínlódjak egy szar kapcsolatban, vagy valaki mellett, aki ha hozzámér, kiráz a hideg!

nojami 2011.03.01. 17:12:29

@Joe69:
Nincs nagy arcom. Csak reális vagyok. Eü-s vagy. Tudsz egysmást a férfiak halálozási statisztikájától kezdve azon, hogy mennyi idősen milyen betegséghalmaz sújtja őket. Nem különben a nőket is, de bizonyos korkülönbségnél azért a nő még "fiatal", a férfi meg esetleg már "rokkant". Nos, mit teszel akkor nőként? Otthagyod a férfit és nekiállsz 55 évesen esetleg megint párt keresni? Talán korodbelit, hátha azzal még egy pár boldog éved lehet? Tudod, amikor bejön látogatni a 45 körüli csinos, ápolt nő, a 65 éves totál KO férjét, aki már pépes ételt eszik és egy emberi roncs, és az első agyvérzését 55 évesen kapta... hát azért elgondolkodtató. Nem törvényszerű végkifejletek ezek, de a pakliban súlyosabban benne van... Szociális otthoni statisztika, 70% nő. A maradék férfiből 2-3 áll a lábán és nem azért, mert otthon vannak, és jól vannak...
Ezek a dolgok, amiket én számba veszek akkor, amikor kicsit belegondolok a távolba is. Belemész tudatosan? Hát, talán nem.
Ma megint kaptam egy rakás sms-t, ami már számomra kellemetlen. Átment támadóba és ez már gusztustalan. Ha nem taszított volna a dolog eddig eléggé, elérte vele, hogy a hideg ráz!

zuffo 2011.03.01. 17:20:29

@nojami: asszem félreértetted baglyot:-)
szerintem semmi bajod nincs neked az idösebbekkel se. neked ez az egy 50 évessel van alapvetöen problémád, de az nagyon!ami maximálisan érthetö is. ezek fényében ha kérhetem ne általánosíts te sem. nekem nem esik jól:-) azért se mondom meg hány éves vagyok és milyen kocsim van:-)
'Egyszerűen vagy tetszik valaki, vagy nem, az, hogy aztán működik e valami, vagy nem, már más kérdés.' látod ebben van böven valami:-) egy nincs benne a kor!!!

zuffo 2011.03.01. 17:25:37

@nojami: a elvirágzásért és a koporsóért jár egy lehülyézés!:-)

nojami 2011.03.01. 17:30:27

@zuffo:
Ja, nincs benne... :D
Okok:
1. Nekem aránylag fiatal szüleim vannak. Nem vállalnám fel. Ez némiképpen lehet, hogy magyarázatot ad. Hazaviszek valakit, aki az anyukámnál pár évvel fiatalabb :))) Hát, szerintem az apám kitagadna élből...
2. Nem is nézem meg, talán fentiekből kifolyólag sem azt a korosztályt igazán... Bár, kétségkívül akad, aki mondjuk jóképű, de valahogy nem fog meg.
3. fentebb vázolt biológiai okok.
Az utóbbi években volt egy most 35, ill.38 éves párom. Az, hogy miért lett végük? A 35 évesnek nem én voltam élete szerelme és korrektül meg is mondta. Egyébként annyi idős a menyasszonya, mint én :). A 38 évesnél meg én is beletettem a pohárba, amit nem kellett volna és szétmartuk egymást :D.
De nem félek attól, hogy magamra maradok. A lényeg, nem kell pánikolni és nem kell kapkodni fűhöz-fához, hogy minél előbb legyen. Mert abból sosem sül ki semmi jó.

nojami 2011.03.01. 17:31:51

@zuffo:
Köszi :DDD
Most sajnos itt kell hagynom ezt a kellemes társalgást, mert olyan pénzéhes vagyok, hogy elrohanok egy kicsit magánbetegezni :))) Mint törtető karrierista :)))

zuffo 2011.03.01. 17:55:29

@nojami: menj csak, te törtetö, elvirágzott, koporsóba való, statisztikailag hapsizó szingli:-)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.03.01. 18:05:47

@zuffo: Engem viszont most már érdekel milyen kocsid van! :)
Jah, és nem vagyok törtető, nem általánosítok -eleget kapok én is belőle és leszoktatott-, de jelenlegi eszemmel max. 10 év korkülönbséggel bíró társat bírnék befogadni. Többhöz egyszerűen nincs még meg a szükséges agyi kapacitásom és tapasztalatom.
Szóval milyen kocsid van? :P

zuffo 2011.03.01. 18:37:06

@neccharisnyás útonálló: ezüst színű, dizel, börüléssel ráadásul sporolós is, mert eggyel kevesebb pedál is van benne. nagyon sokat autózom a munkámból adódóan.
ez az agyi kapacitás hogy jön ide? ugyan már. minden beszélgetésnél arra gondolnál, hogy megértitek-e egymást egy 15 évvel idösebbel? megnyugtatlak meg. milyen tapasztalat? ha már összejössz valakivel és a társad, simán egyhúron pendülnétek. hiszen azért választottad, nem? ja hogy mondjuk idősebb 1x évvel, és? befogadnád szó nélkül. most nem a nojami féle 50 éves törtető valszeg öntelt orvos faszokról beszélek. na de pont nekem nem kéne erröl beszélni, de én tudom hidd el.

bagolybagoly 2011.03.01. 18:43:03

@nojami: Ahogy mondod, ahogy mondod. a mágikus harmadik x után a nagyarcú szinglinek illik a földalá költözni.
azzal még lehet segíteni a helyzeten ha estleg több vagy, mint 60 kiló (mert 60 kiló felett nincs nő, ezt tudjuk), mert akkor magától megnyílik alattad a föld.
De most tényleg! Hogy nagy arcod miatt kell a kollegádnak hét évvel idősebbel kezdenie, hét év! Ahelyett, hogy te bevállalnád a tizenhetet!

zuffo 2011.03.01. 18:48:17

@bagolybagoly: teszik, félelmetes vagy:-)

bagolybagoly 2011.03.01. 18:54:32

@zuffo: Éjszakánként a kihalt utcákat járom. Az elhagytott sikátorokban sejtelmes háttérzene mellett lecsapok a gaz harmincas nagyarcú magyarszinglikre. Felkínálkozó ötvenes képében halálra rémítem őket.
Úgy vigyázzatok!

zuffo 2011.03.01. 19:00:13

@bagolybagoly: haggggyyyyááá mán...:D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.03.01. 19:02:30

@zuffo:
Ezüst színű? Vááá!
Bőrülés? Aztaaa!
És csak 2 pedál, hogy passzoljon az agysejtjeim számához? Édesapa, te mindenre gondolsz! Hát komolyan mondom, menten térdre esek!

Igazat megvallva, benzines kocsin tanultam vezetni. Életemben nem ültem még gázolajosban, és biztosra veszem, hogy az első alkalommal félmillás kárt csinálnék az üzemanyag-befecskendezőben. Bőrülést meg kínzás tisztán tartani. Tudom én. Szívok eleget a bűrből való gönczeimmel.

@bagolybagoly: Hallod, én valami genetikai csoda lehetek. 75 kiló és nem ám hogy megnyílna a föld alattam... Egyszer akkora szél volt, ha nincs rajtam túrabakancs, felkap, és már rég Barbados-on nyaralnék.
Ja, és ha ledagadtozol, átkot mondok a fejedre! ;P

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.03.01. 19:04:48

@bagolybagoly: Hallod, össze ne akadjunk. Mert én meg éjszakánként az utcákat járva ijesztgetem az egyedül ólálkodó, rosszban sántikáló pasasokat.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.03.01. 19:06:12

És miért csak a magyarszinglikre? Turistaszingliknek sokkal nagyobb az arcuk.

nojami 2011.03.01. 19:06:16

@bagolybagoly:
Bassszus, nem vagyok 60 kiló, most mi lesz :)))) Talán hízzak?
Nem, amúgy nem tervezem a költözést a pokolba, bár, tudom, hogy lényegesen jobb életkörülményeket élvezhetnék a fortyogó üstök mellett, barátok közt... Talán kapnék valami laboros állást, locsolhatnám a vétkező bűnhődő pokoltársakat a magam által előállított savakkal. De majd ennek is eljön az ideje :)))
Addig is kínzom életem földi manifesztációjával az 50-es férfiakat...

zuffo 2011.03.01. 19:10:43

@neccharisnyás útonálló: hüle:-) hiába piszkálsz, a bőrt egyszerübb tisztán tartani. térdre meg ne ess wazze, mert nem agysejtjeidre céloztam:-) nem mondom meg milyen kocsim van. jöttök erre meglátod. különben is te ne szójjá a nyugdíjas máv bérleteddel:-)
ezeket dizeleket már nem tudnád tönkretenni, hidd el. ezt még a sün is megerösítheti, ha neki hiszel.

bagolybagoly 2011.03.01. 19:15:55

@neccharisnyás útonálló: 75 kiló hát? Pont ezért ez van itt. A somamamagésa országa, hogy már 70 kiló felett is nőnek gondolja magát a szingli!
A turistaszinglik azok sokkal kedvesebbek ám, nincs azoknak ilyen nagy arcuk, mint a haza szinglipicsának, hogy tolják a varánuszarcot folyton. Mer' az ittenieknek csak az ezüstszínű bőrülés!
@nojami: Te meg 60 kiló alatt, hogy képzeled már, hogy szingli vagy. Amelyik nő nem dagadtállatmangalica bálna az naponta kap, vagy 50 ajánlatot. Aztán meg egy jön a rinya, hogy nincs egy normális pasiiiiiii!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.03.01. 19:18:53

@zuffo: Sünnel dacszövetségben vagyunk. Kölcsönösen oltjuk egymást és kölcsönösen nem hiszünk egymásnak. Nem épp a legjobb referencia.

Jó, akkor képzelj el egy tökig dzsuvás bűrcsizmát, por+szmötyi jól ráépülve. Mert a város koszos. Jó ideig eltartott, mire rájöttem, egyáltalán mi oldja fel a ganét róla. Dehát vörösbor foltot is ki tudok szedni világos gönczökből, szal valszeg lesz belőlem valami.

Addig meg maradok bűrcsizmás harcinyugger. Ojje!

zuffo 2011.03.01. 19:18:56

na csajok megyek kikapcsolok, lépek. késöbb még leszek, iszom egy kis bort.
üldözzétek a 4x korúakat, hiszen nekik ugyanúgy a föld alatt van a helyük mint a 3x korú magyar és külföldi szingliknek:-)
nem 60 kilók vagytok?? tudtam én hogy randira vinni kell mérleget, mik vannak???:-)
nojami te meg hajtsd el a picsába a tolakodó faszt, akinek nem a korával van a legnagyobb baj. ha a fönököd vagy valami hasonló azért nem irigyellek.
amúgy a pokol jó hely, meleg van és sok az ismerös....

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.03.01. 19:21:25

@bagolybagoly: Fene essen beléd! Akkor miért nem a turistaszinglikkel kavarsz, ha állítólag olyan készségesek?

nojami 2011.03.01. 19:25:08

@bagolybagoly:
Jajjjjhaggggyámááá... :DDDD
Biztos akkora az arcom, mint egy plazmatévé :)
Egyébként ha valaki azt gondolja rólam, hogy ez így van, az dolgozzon velem egy napot...

nojami 2011.03.01. 19:35:05

@zuffo:
Egy nő korán kívül a súlyának való forszírozása a másik fő bűn :DDDD
Azt amúgy imádom, amikor egy pasi azzal van elfoglalva, hogy nehogy hízzon az ember 3 grammot, mert mi lesz :D és amúgy nem a külsejéért akar az emberrel lenni, ugye? :DDDD

bagolybagoly 2011.03.01. 19:39:56

Csak óvatosan merem ajánlani a megkerülhetetlen, nagyon fontos és méltán elismert szakirodalmat
ribanc.blog.hu/2008/08/24/alapozas_es_terminologiai_svedasztal

zuffo 2011.03.01. 20:46:25

@nojami: hát nem semmi vagy kevered a szavakat rendesen:-) se a súlyodat se a korodat nem kérdeztem, minden töled jött:-) vagy mondtad, vagy reagáltad. furcsa emberekkel beszélgetsz, akiknek a 3 gramm és a kor a lényeg. assssszem nem bánom, hogy ilyen vagyok. azt hogy miért vagyok valakivel, az nem a 3 gramm és a kora határozza meg, de ezt már mondtam.:-)
joe69-re gondolsz esetleg?

nojami 2011.03.01. 21:16:35

@zuffo:

Te írtad a mérleget... én csak reagáltam rá :D
Kicsi kisarkítottam a súlykérdést :D, amúgy tényleg vannak olyan férfiak, akik 2-3 kilóért patáliát csapnak...

Joe69 2011.03.01. 22:23:29

Na időközben én is hazaértem, rövid randi a 24 évessel telefonáltam egy órát az 57 éves hölggyel, csak hogy ne mondja senki, hogy nem becsülöm az idősebb hölgyeket így 50 éves fejjel..De azért erre még reagálok:

"Nincs nagy arcom. Csak reális vagyok. Eü-s vagy. Tudsz egysmást a férfiak halálozási statisztikájától kezdve azon, hogy mennyi idősen milyen betegséghalmaz sújtja őket. Nem különben a nőket is, de bizonyos korkülönbségnél azért a nő még "fiatal", a férfi meg esetleg már "rokkant". Nos, mit teszel akkor nőként? Otthagyod a férfit és nekiállsz 55 évesen esetleg megint párt keresni? Talán korodbelit, hátha azzal még egy pár boldog éved lehet? Tudod, amikor bejön látogatni a 45 körüli csinos, ápolt nő, a 65 éves totál KO férjét, aki már pépes ételt eszik és egy emberi roncs, és az első agyvérzését 55 évesen kapta... hát azért elgondolkodtató. Nem törvényszerű végkifejletek ezek, de a pakliban súlyosabban benne van... Szociális otthoni statisztika, 70% nő. A maradék férfiből 2-3 áll a lábán és nem azért, mert otthon vannak, és jól vannak..."

Na, ezt nevezem én magazinszövegnek. Ezt nyomatja a Cosmo, a Somamamagésa, meg a genderista "szakirodalom". Megjár neked a fiatal pasi, anyuci, mert a pasik pillanatok alatt lerottyannak, te viszont csak jobb leszel az idő múlásával. Hát persze. Nyilván más szakmában vagyunk, én lerottyant nőket látok dögivel. Például már több tüdőrákos van, mint férfi, mert többen és többet bagóznak, épp a fiatalabb generációkből. A mellrákosokról nem is beszélve. A pasik már nem lettek rosszabbak, a nők tendenciái viszont félelmetesek. Hogy az alapfunkcióról, a termékenységről már ne is beszéljünk, bár ezt is a pasikra fogják:))

Egy nojami kolléganővel egyidős levelezős hallgatóm minden átmenet nélkül egyik órámon közölte, hogy a férfiak 35 felett semmit sem érnek.(Nem nekem mondta, csak úgy) A vicc a dologban, hogy éppen akkor dobta ki a szeretője, aki egy nálam idősebb nős kolléga volt éppen, és a nej belengette a pallost. Nojamit meg éppen zaklatja egy hozzám hasonló vénség, csak remélem, nem a főnöke. Nekem meg olyan tapasztalataim vannak, amilyenek..hát akkor ezért gyalázunk:))

nojami 2011.03.02. 05:53:31

@Joe69:
Nem gyenge komplexusaid vannak szerintem.
No comment.

zuffo 2011.03.02. 08:14:53

@Joe69: te gyanús vagy! te dicsekszel:-)

nojami 2011.03.02. 16:06:54

Na, most már van időm írni is.
Nagyjából arra a következtetésre jutottam kedves Joe69, hogy ha el is olvasod, amit írok, csupán az ragad meg benned, amibe bele tudsz kapaszkodni, hogy ráhúzd a csak azért is neked van igazad a 30-as nőkről szóló eszmefuttatásodat.
Nem vitázom. Ahogy nem nevezett delikvenset sem sikerült meggyőznöm számomra nem vonzó mivoltáról, úgy gyanítom, hogy téged sem tudnálak arról, hogy miért nem vonzó nekem egy 50 éves férfi.
Ha esetleg szeretnéd megismerni az anyukámat, annyi idős, mint az egyik barátnőd :)

zuffo 2011.03.02. 17:37:46

@nojami: basszus olyan nincs, hogy valakit nem lehet elzavarni a francba. mi az hogy nem érti meg az a faszi, hogy tünés? meggyözni? elhajtani a p...ába.(nem ismerünk minden körülményt pl. függelmi kapcsolat, mert az nehézzé teheti)de hát akkor is, mi ez? önző, akaratos fasz aki nem szokta meg, hogy nemet mondanak neki.
én kérek elnézést.

nojami 2011.03.02. 17:57:04

@zuffo:

Én már mindent megpróbáltam. Ha reagálok, abba kapaszkodik, ha nem, akkor talán 2 napig van csend.
Szerinte: makacs és zárkózott vagyok, aki az eddigi csalódásait rajta veri le. Olyanra mondok nemet, amiben csak nyerhetek, semmi vesztenivalóm nincs. Lehet, hogy pasiként nem jön be nekem, és nem lenne a gyerekem apja, de rengeteg mindenben hasznos lehetne számomra. Teljesen tiszta és őszinte közeledést elutasítok. Ja, és nem erőszakos és érthetetlen, csak szereti a kihívásokat. Aztán támadott: ha csak olyannal randizok, akire azt gondolom, az életem párja lehet, még sokáig kell keresgélnem (könyörgöm, más randizik olyannal, aki nem mozgatja meg a fantáziáját valamivel?) Lehet, hogy találok fiatalabbat nála, de azok közt sok a simlis és hülye :D. Ja és az még tetszett: ha nem vállalok fel egy kötöttségek nélküli randit, én nagyon akarok valamit és majd jól melléfogok. Fogok én még csalódni, és akkor majd rájövök, hogy inkább egy idősebb férfi, aki pozitívan áll hozzám és majd akkor fogok rájönni, hogy semmi vesztenivalóm nem volt. stbstbstbstb.

Már nem is reagálok rá. Ma csend van. De majd eljön a holnap :))))
Az egészben szerintem az zavar a legjobban, hogy tukmálja magát, aztán betámad, hogy majd megjárom, majd rájövök, majd így, majd úgy.
És ha visszaírok, beindul az áradat...

zuffo 2011.03.02. 18:10:49

@nojami: basszus nem írigyellek. szerintem valamilyen szinten feletted áll, értem ez alatt lehet a fönököd is esetleg, vagy ha nem, akkor is -hogy mondjam- rád nyúlhat valahonnan. valószínüleg szeretői státuszt ajánl be, hiszen mondod hogy nem bunkó. akkor viszont ő is tudja, segíthet neked. számít ez is:-) kihívások? az kihívás, hogy akkor is mexerzem a nőt ha az nem akarja? hát...kihasználja a lehetöségeit, valszeg volt már ez így. ugye?
olyannal randizok akiben van valami. első randin életem párját keresni??? ugyanmár...
fenyeget, hízeleg felváltva. nem kéne neki reagálni semmire, csak ez kurva nehéz, ha pl. vizitelni együtt mentek....

nojami 2011.03.02. 18:20:37

@zuffo:

Nem vagyok neki kiszolgáltatva, szerencsére!!!
Nem szeretői státuszra hajt, most válik, mert a 42 éves feleségének már narancsbőrös a combja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (bár, sztem ez hülye duma)
Az előző barátnője 28 éves... közölte velem, hogy egyik nap is egy ennyi idős lánnyal kefélt és mennyi sms-t kapott tőle egész nap, mert a csaj el van tőle varázsolva. Na, itt fordult azért a gyomrom egyet.
Nagyon sok pénze van... szerintem simán hozzá van szokva, hogy ezért sok nőt megkap és furcsa, hogy valaki közli vele, nem érdekel a pénze!

Talán amúgy igazad van, nem a korral, ezzel a típussal van bajom... a kihaénnemekkel!!

zuffo 2011.03.02. 18:36:57

@nojami: hál istennek.
nem szeretöi állapotra, hanem???mire?? megkérte a kezed? lófaszt meg akar szerezni mindegy milyen néven...belógatta a mézes madzagot.-) aztán majd dicsekszik, mutogat nézzétek milyen csajom van... ja, hogy neked mi lenne a jó, leszarja...sok sikert ahhoz a csajhoz akit most kefélt meg:-) melletted nem ezt csinálná????
dicsekszik is? hát ....exről, régi partnerröl semmit, vagy semlegeset.nem az a baj, hogy sok pénze van, hanem az a baj hogy tényleg komolyan gondolja ezért mindent... nem szegénynek kell lenni, hanem helyén kezelni a dolgokat...
a tipussal van a baj, nem a korával.
ennyi ez a véleményem

Joe69 2011.03.02. 22:27:12

@nojami:
Na, olvasom, mi van. És persze rajtam vered le le így látatlanul a hülye korombeli zaklató vénember kollégát, meg azt a tényt, hogy nincs egy +-3 éves deli herceg, aki kihúzna a pácból. . Egészségedre ! Amúgy hogy is volt a "Gyalog-galopp" ban ? Levágták a fószer kezeit-lábait, aztán nagyvonaluan kijelentette: egyezzünk ki döntetlenben ! Ezt javaslom én is, és azt a szerepet választod, amelyiket akarod (meg én is:))
A mamád korosztályából pedig van már egy, az meg nem tud sms-t meg mms-t irogatni, úgyhogy hivogat, hidd el, az még rosszabb:))

Zuffo: igen, dicsekszem, csak nem a kocsimmal:)) Ami nálam egy nagyon ritkán használt dolog,amit közlekedési eszköznek tekintek. Ténykérdés, hogy a női nem jelentős része előtt ez olyan, mintha kiheréltem volna magamat, sajnos:))

zuffo 2011.03.02. 22:59:32

@Joe69: jajj ne foglalkozz már az autómmal. nem is irtam milyen, mert kurva sokat kell használnom, azért olyan amilyen. használati tárgy.
a szmájlikat is láttad amiket tettem oda?
és gratula neked. eskü.

Joe69 2011.03.02. 23:10:41

@zuffo:
Kösz, de nem vagyok a helyzettel legenyhébben szólva sem megbékülve:))

díva naíva 2011.03.03. 11:00:10

@Joe69: Na, asszem felvágom az ereimet rögtön, dohányzó harmincasként és innentől percenként rettegek, hogy melyik rák talál meg előbb...
Még jó, hogy nem egészségügyben dolgozom...
Az is milyen jó, hogy sosem gondoltam bele egy kapcsolatomnál sem, hogy vajon melyikünk él tovább... és soha nem ez alapján választottam párt...
Azért most már fedd fel magad, milyen típusú nőre buknál? A 30-as szar, az 50-es még szarabb, nem is értem... komolyan...

Joe69 2011.03.03. 13:52:54

Félreértés.A harmincasnak én vagyok szar, mert öregnek tart. Még a negyvenesnek is. A gáz csak az, hogy akit a harmincas-negyvenes nő "hozzáillő" pasinak tart korban, annak meg ő túl öreg tyúk. Ennélfogva nekem az ötvenesek az öreg tyúkok. Esküszöm, már unom magamat, annyiszor ismételni:)))

Joe69 2011.03.03. 13:56:17

@díva naíva:
Ja, és a dohányzás helyett találj ki valami mást..persze ne piát, zabát, stb. És ezt most tényleg komolyan mondom. Sajnos, én nőket nem csak kívülről látok, hanem belülről is..ne tudd meg, miket !

díva naíva 2011.03.03. 14:30:47

@Joe69: de szimpi hozzáállás hülye liba az, akinek 30 éves fejjel az 50es pasi öreg, szimpi pasi az, akinek 50 éves fejjel 30as csaj kell... te tudod, én voltam már roppant jóban 50 feletti pasival is... nálam még sosem a kor döntött, de te tudod, mindenesetre valószínűleg az én hozzáállásom vagy szerencsém volt jobb, mert nem vagyok egyedül :)

vállalom a dohányzás kockázatát és tisztában is vagyok azzal, nem piálok, nem zabálok... ha bajom lesz tőle is vállalom, ezt egy nem dohányos nem értheti, de nem is akarom meggyőzni őket.

Joe69 2011.03.03. 15:20:14

@díva naíva:
Helyes, erről van szó, de biztos mostanában nem zaklatott egy ellenszenves 50 éves, mint a "kolléganőt":)) Amúgy meg én sem vagyok egyedül, a rend kedvéért, de azért egyikünk se egészen véletlenül okoskodik itt..nekem pl. nem jó,ahogy van.

díva naíva 2011.03.03. 15:25:06

@Joe69: na pont ez az... ezt nem fogom soha megérteni, ha nem jó, ahogy van, akkor miért van?
Erről jut eszembe, csak hogy újra cáfoljam a nézeteid :) a barátnőm egy bombázó, de tényleg, lassan 20 éve ismerem... ő az a típus csaj, aki a 20 évvel idősebbekre bukik... most összeszűrte a levet a régi angol tanárunkkal, nem is értem, de ő tudja...
A pasi már 20 évvel ezelőtt is kikezdett a barátnőmmel, mert mennyire szar a házassága, de a gyerekek, stb. és most is rinyál, hogy szar a házassága, 25 éve szar, a 30 éves házassága és még mindig a nővel van...
MIÉRT? Hátha erre a miértre te tudod a választ. Ha nem jó, miért vagy vele?

Joe69 2011.03.03. 23:24:16

@díva naíva:
A tanárhistória jellemző, én is leírtam hasonlót a nőspasis posztomban.Azóta is k..a dühös vagyok a csajszira, sunyin hagyta, hogy az időmet vesztegessem rá !

Ja, hogy én pl. miért ..? Lustaságból, kényelemből, és mert olyan személyiségzavaros , kaotikus, homofób szinglik tömegével találkoztam, akiket oly keményen ütök-vágok. És hiába próbálják ezt itt a blogokban egyesek időről időre komplexusnak (mármint személyesen az enyémnek) beállítani, a jelenség létezik és nagyon húsbavágó, ez magyarátzza a szenvedélyes és dühödt reakciókat. Akinek persze nem inge, ne vegye magára.

díva naíva 2011.03.04. 08:55:30

@Joe69: A barátnőm simán el tudná képzelni az életét a tanárral... Általában 20 éves korkülönbséggel vannak pasijai, viszont a pasi soha az életben nem fog elválni...

Joe69 2011.03.04. 13:36:16

A nőspasis blogomban említett csaj is udvariasan, csöndben várja a sorát most már 38 évesen. Néha megbulizza, hogy együtt menjenek gyerektábort szervezni, akkor tud rászállni, meg néha elküldi üdülni az anyukáját, és akkor felviszi a kéróba az immár 65 év körüli tanerőt. A pasit egyszer láttam, most ocsmány leszek, a nagyapám jobban nézett ki a koporsóban, na jó, izlések és pofonok, a bosszantó csak az volt, hogy mindezt a barinőitől tudtam meg, velem meg a szent szűz vallásos misszpicsát játszotta..

Joe69 2011.03.04. 13:44:47

Ja, szakmai kérdés: megint befutott egy levélke egy csajtól 1 , csak 1 mondat van benne: "mielőtt bármiről is beszélnénk, szeretném tisztázni, hogy független vagy-e", na persze, saját magáról nem nyilatkozott.

Kérdésem: ti hogyan fogadnátok egy ilyen választ: jogi értelemben igen, sem feleség, sem bejegyzett élettársi kapcsolat, sem gyerek, sem ezekből fakadó utólagos kötelezettség - a többihez meg semmi közöd:)))?

Picicicc 2011.03.04. 14:45:28

@Joe69: Én a helyedben kihagynám a végéről ezt "a többihez meg semmi közöd:)))". :D

Joe69 2011.03.04. 16:48:32

@Picicicc:
Szóval ez elég lenne ? Egy másik blogban a következő bölcseletet olvastam:

Női logika:

1. A nős pasi nyomulása visszataszító.

2. Az egyedülálóé is, mert az kangörcsös.

3. Ha barátnője van és komoly, az már olyan mintha nős lenne.

4. Ha barátnője van és nem komoly, akkor össze-vissza kefél, tehát az egész pasi visszataszító.

5. Ha nem nyomul, akkor buzi.

Ennek fényében:))?

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2011.03.04. 17:34:23

@Joe69: Amondó vagyok, ha bejössz a csajnak, akkor gyakorlatilag teljesen mindegy melyik lehetőséget választod kelleni fogsz neki. Ezek egyébként is csak jó kifogások. Kivéve az 5. Hiszen ott már Te nyerő vagy, csak a saját kudarcát próbálja feldolgozni.

zuffo 2011.03.04. 17:37:35

@F.Lackó: ezek jó kifogások??? maradjunk a hablatynál:-)
nesze semmi fogd meg jól, csak hogy valamivel igazolja magát, nem?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.03.04. 20:34:05

@nojami: Én a törptappancsomra vagyok érzékeny. Jah, meg hogy tizessel fiatalabbnak néznek, és úgy is kezelnek... kisköc.ögök!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.03.04. 20:42:20

Hú, mesélek gusztustalan pasi-sztorit.
Hapsikám nem jött be nekem, amire bemorcult. Fogta, és beizzította a haverja feleségét, hogy ÉN gerjedek a férjére. Nő értelemszerűen kibukott, mint gizdagyerek a tornasorból.Hát nem éédes!

díva naíva 2011.03.05. 11:53:03

@Joe69: Ha én a Te helyedben lennék, kb. ilyen választ adnék a kérdezőnek:
"Helló, nem szeretőt keresek, kiegyensúlyozott, harmónikus kapcsolatra vágyom, és Te?"
Ebből vegyen le, amit akar, nem tagadod, hogy kapcsolatban élsz, azt sem mondod, hogy nem... mivel az én olvasatomban Te a másik feled keresed és hajlandó volnál elhagyni a jelenlegit egy másik miatt, ezért inkább erre a részre térnék ki :)

Picicicc 2011.03.13. 21:23:22

@Joe69: hát ez a női logika 5 pontban kész röhej :D. Ez is lelkiállapot függő...mert személy szerint ha nekem nincs kedvem pasizni,akkor ez az 5 "kifogás" mind igaz,sőt akármennyit fel tudnék sorolni,hogy ki miért nem jó :).
De ha tetszel neki,és akar is valami komolyabbat,ne alázd meg azzal,hogy közben több szereplő is a képben van nálad.

Joe69 2011.03.13. 23:47:01

"De ha tetszel neki,és akar is valami komolyabbat,ne alázd meg azzal,hogy közben több szereplő is a képben van nálad"

Jajj, ezt nyilván úgy érted, hogy hazudjak neki. De ö bezzeg becsületességével tüntet, és bevallhatja vívódásait, hogy még nem jött ki az elözö kapcsiból, meg azért ez meg az, és nehogy megsértödj, mert mit képzelsz boruljak a nyakadba egyböl, ezt vártad talán ?

Picicicc 2011.03.14. 11:28:12

@Joe69: Egyáltalán nem úgy értem,hogy hazudj. Csak nem értem,hogy miért várod el azt,hogy bárki is boldogan belemenjen egy kapcsolatba,miközben tudja,hogy rajta kivül még van valaki más is (vagy mások). Mint ahogy leirtad, ha neki is van kapcsolata(amiről be is számol),de veled is szeretne kezdeni, te se örülnél, ha mondjuk pár honapnyi udvarlás, meg együttlét után azt mondaná,hogy "bocsi,de mégis inkább azt a másikat választom,akivel ez idő alatt ugyanugy együtt voltam,mint veled". Ezt viszont te döntöd el, hogy akarsz ilyen nővel kezdeni, vagy nem...ugyanúgy,ahogy ő is eldöntheti, hogy akar e második, harmadik (vagy ahanyadik) lenni egy kapcsolatban.